Echt, wat een tuig zeg

Debiel volk dat werkelijk overal voorrang neemt, op trottoirs weigeren af te stappen en janken als ze dan toch geen voorrang krijgen waar ze dat ook niet hoeven te krijgen.
Vandaag liep ik dan bij Centraal Station. Daar zeg maar voor iCenter. Ik wilde de weg oversteken, maar moest eerst dus via een zebrapad het fiestpad oversteken waar het met fietsers nog vele malen drukker is dan de weg met auto's. Maar ik heb altijd geleerd dat voetgangers bij een zebrapad voorrang horen te krijgen. Ik weet niet helemaal hoe die kennis met betrekking tot deze lastige verkeersopstakels bij onze medemens met een aanzienlijk lager IQ dan ons fokkers is. Maar ik verwacht dus veilig over te kunnen steken. Aangezien het licht voor de weg met auto's op groen stond voor voetgangers, was er voor mij dus enige haast bij. Maar de fietsers geven dus geen boodschap aan mijn aanstalten om het fietspad over te steken. Zelf als ik midden op het fietspad sta rijden de fietsers nog om me heen en hebben ze niet eens het fatsoen om af te remmen/te stoppen.
Dus kom maar op met maatregelen zoals betaald parkeren voor
fietsers!
[ Bericht 0% gewijzigd door Juicyhil op 15-11-2012 20:01:00 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+