Ja cute he?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt of ie traantjes heeft.. zo cute
.
quote:
Same herequote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Raene het volgende:
14 graden in huis hoe warm is het bij jullie?
We zullen het bij het volgende topic merkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik de thread verneukt omdat ik zo geweldig met touchscreens om kan gaan.
14 graden o crisisquote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Raene het volgende:
21quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Raene het volgende:
Kan ze net zo goed bij mij komen zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
14 graden o crisis
Kan je je buren niet vragen wat harder te stoken?
Zo koud is dat nu ook weer nietquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
14 graden o crisis
Kan je je buren niet vragen wat harder te stoken?
18 want ik ga zoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
21
Maar wat koelt het dan snel af
Mja dan gaat ie wel opnieuw aanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook maar ik wil dat het warm is als ik thuis kom
Jij weetquote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Bank seks is nog wel het mooiste ook al klinkt het vreemd.
Ja, kan 'm niet terug zetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm doordat rechterhaakje weg is faalt de TT mobiel
Oh dat is zooo fijn he?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dan gaat ie wel opnieuw aan. Of ik ga op de bank liggen onder mijn dekentje
Ik heb overdag de kachel niet aan die zet ik savonds altijd effies aanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
21
Maar wat koelt het dan snel af
Jjjaaaa, serie aan en kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is zooo fijn he?heerlijkheid
Loopt op naar 21.5quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Raene het volgende:
Ik meestal smiddags want dan krijg ik het koudquote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb overdag de kachel niet aan die zet ik savonds altijd effies aan..
Same herequote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjjaaaa, serie aan en kijken![]()
Verslavend
Ik heb de X-Files opgezetquote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
Same herenog 1 seizoen van The Shield te gaan
Die ken ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben met american horror story begonnen
Geen thermostaat hier wel blokverwarmingquote:
Dit jaar was voor mij eigenlijk wel een goed jaar. Ben er op vooruitgegaanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Et jaar is alweer bijna voorbij zit ik me te bedenken...
En wat is er dit jaar gebeurt? Geen reet eigenlijk, vaag jaar.
Slecht jaar nummer 2quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij eigenlijk wel een goed jaar. Ben er op vooruitgegaan
Geen idee eigenlijk. Alhoewel ik er de laatste tijd wel veel over aan het nadenken ben. Ik word 30. En dan ga je toch over bepaalde dingen nadenkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij eigenlijk wel een goed jaar. Ben er op vooruitgegaan
Het hele jaar feest?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef muhahaha het volgende:
Dit jaar is het jaar der verandering. Volgend jaar feeeest
Tot later!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah vergeleken met voorgaande jaren
Ik ben klussen, doeg
quote:
Hoe gaat ie nu dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
Vorig jaar had ik gewoon op oud en nieuw met de jaarwisseling zelf gewoon een enorme dip...
Was niet aan de praat te krijgen... Stond tussen de dansende mensen in me kut te voelen
Kwakkel wat door...quote:
Misschien ben je te vroeg ermee gestopt?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwakkel wat door...
Al 2 jaar, de diepste dalen however zijn sinds AD gewoon weg, ook al gebruik ik geen AD meer nu.
Heb echt zo een idee dat de manier van denken door AD veranderd in het begin.... Later merk je daar geen reet meer van.
Neh, ging helemaal de verkeerde kant op de laatste maanden...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien ben je te vroeg ermee gestopt?
Sorry, maar je ratelt een beetje onzin in je laatste postquote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ging helemaal de verkeerde kant op de laatste maanden...
AD versterkt je rationele kant zou ik zeggen, als je wilskracht wegvalt dan word je een uber flappie met AD, denk ik.
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, maar je ratelt een beetje onzin in je laatste post
Ik geloof niet dat een psych dat jou ooit verteld heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
Zonder wilskracht is AD slecht - in mijn situatie dan -
Gelukkig welquote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een psych dat jou ooit verteld heeft.
Maar uiteindelijk moet je het zelf weten, jij alleen bent verantwoordelijk voor je eigen leven
Is ook niet zo, dat is gewoon mijn ervaring, ik ging helemaal de verkeerde kant op de laatste maanden, AD deed niks in de positieve zin.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een psych dat jou ooit verteld heeft.
Maar uiteindelijk moet je het zelf weten, jij alleen bent verantwoordelijk voor je eigen leven
Maar de laatste maanden gebruikte je toch helemaal geen AD?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook niet zo, dat is gewoon mijn ervaring, ik ging helemaal de verkeerde kant op de laatste maanden, AD deed niks in de positieve zin.
Nouja, de laatste maanden dat ik AD gebruikte..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar de laatste maanden gebruikte je toch helemaal geen AD?
Ik snap niet echt wat je bedoelt, maar anders ga je gewoon weer aan de AD als je er zoveel last van hebt?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, de laatste maanden dat ik AD gebruikte..
Ik kan je vertellen als je koppie goed staat van ''nu godverredomme ga ik er tegenaan knallen'' kan AD heel goed helpen...
Tegenslagen worden minder dus het is dan makkelijker vol te houden.
Maarja als je dan weer een tijdje wat minder gas geeft heb je dat effect niet.
Andere AD misschien of andere medsquote:Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je bedoelt, maar anders ga je gewoon weer aan de AD als je er zoveel last van hebt?
Haha thanks for the tip, maar voorlopig vermaak ik me er nog prima meequote:Op donderdag 15 november 2012 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Plantenspuit, ik herhaal, plantenspuit, werkt hier perfect
Nee, de laatste tijd gaf ik minder gas en werkte de AD dus niet meer in positieve zin.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je bedoelt, maar anders ga je gewoon weer aan de AD als je er zoveel last van hebt?
Mhua, ik durf het geen slecht jaar te noemen... hoog uit een last minute deuk in my self esteemquote:
O shit... Ik ben een afspraak vergetenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere AD misschien of andere meds
Hi vinniequote:
Nieuwe maken danquote:Op donderdag 15 november 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O shit... Ik ben een afspraak vergeten
Volgend weekendquote:Op donderdag 15 november 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijntje, speler.
Wanneer ga je naar je Poolse deerne?
Eeuwige maagd toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al zo'n naam opgebouwd?
Haha ik zal geen seks hebben met haarquote:Op donderdag 15 november 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen he?
Maar ok, nu mijn vraag..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere AD misschien of andere meds
Dat kan je het beste aan je psych vragenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ok, nu mijn vraag..
Zijn er AD's die zo werken dat je meer energie krijgt en dingen wilt aanpakken.
/ AD's die ervoor zorgen dat je opeens dingen wel de moeite waard gaat vinden?
Want eigenlijk was dat het punt dat ik er uberhaupt mee begon... Ik wou met een andere blik naar dingen kijken die ik al deed.. zodat ik het wel de moeite waard zou vinden allemaal.
Owja.quote:
Goed zo tijn. Pas na de trouwerij he?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik zal geen seks hebben met haar![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
[..]
Goed zo tijn. Pas na de trouwerij he?
En alleen in de missionarispositie.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowiesoen uiteraard alleen om kinderen te maken, niet om er van te genieten
Met het licht uit. Seks is zondig, vies, verboden, duivels, slecht, etcquote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En alleen in de missionarispositie.
Maar oh zo lekker.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met het licht uit. Seks is zondig, vies, verboden, duivels, slecht, etc
Klopt. Net als masturberen. Dat doe ik ook nooit.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met het licht uit. Seks is zondig, vies, verboden, duivels, slecht, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |