PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Vidic lijkt me een eindbaasquote:
Dankquote:
Daarom, die wil ik gewoon proberenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vidic lijkt me een eindbaas
Binnekort proberen dan in mijn BPL teamquote:
Console uitzetten en weer aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:52 schreef poker4lifee het volgende:
Pride hoe ben jij van die foutmelding af gekomen?
Ik krijg de hele tijd als ik clubs wil> er is een probleem bij het ophalen van je online gegevens
Hielp bij mij net niet eensquote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Console uitzetten en weer aan.
Ik vind EA top...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hielp bij mij net niet eensMaar uiteindelijk na een paar keer proberen daarna lukte het ineens wel. Kut EA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
#sommigemensenlettenechtnietopquote:
Morgen heb ik een goede microfoon, misschien kan ik ook weleens zoiets doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#sommigemensenlettenechtnietop
Tijd om weer wat deals te vinden voor de volgende aflevering. Ik weet niet of ik die vandaag nog op kan nemen, ook heb ik nog steeds niet alles van de vorige aflevering verkocht
MC Liendquote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Morgen heb ik een goede microfoon, misschien kan ik ook weleens zoiets doen.Als gastspreker.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:
Discardprijsje ook nogquote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11615/
Die heeft mij toch een paar appetijtelijke skill statistieken
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, ik plaats net per ongeluk een 41212 kaartje op een bronze speler, terwijl ik m wilde aanklikken om m naar de tradepile te sturen![]()
![]()
sommige-mensen.jpg
Maar wel prima strength, skills en workrates.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Fysiek trouwens ook hoorjammer dat hij maar 1.70 lang is
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Ik zit te wachten op een IF Jackson
Balotelli - Agueroquote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij een team maken met de volgende spelers erin:
Hazard
Aguero
Balotelli
en wil graag mijn Italiaanse verdediging behouden
352 formatie als het zou kunnen
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Balotelli - Aguero
Mata
Hazard - Lampard - Marchisio - Pepe
Chiellini - Barzaglia - Ogbonna
Buffon
Owusuquote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk bevalt Owusu. Als Murphy tegenvalt haal ik wel de IF, maar ik spaar liever nog even voor een gouden team
Het was een heel gepuzzel om Mackay - Bannan - Owusu te krijgen + een aardige verdediging. Hopelijk is de Boye een degelijke CB.quote:
Die is wel nice maar ben niet zo'n fan van Lampard, kan daar geen andere staan,, Ramires misschien ?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Balotelli - Aguero
Mata
Hazard - Lampard - Marchisio - Pepe
Chiellini - Barzaglia - Ogbonna
Buffon
Dat kan jaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel nice maar ben niet zo'n fan van Lampard, kan daar geen andere staan,, Ramires misschien ?
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
WTF, zonet was de laagste toen ik keek 45K en nu kijk ik weer nadat ik hem gekocht heb is hij veel goedkoper
De zoekfunctie pest mij
Nee, die moet de koper dan los kopen. Kost een tientje geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik FIFA verkoop he, kan de ander dan wel online spelen? Omdat ik de key al heb gebruikt..
Enig idee waar je de code los kan kopen danquote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, die moet de koper dan los kopen. Kost een tientje geloof ik.
O rlyquote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef Zhano het volgende:
Windows 8 is eigenlijk best wel 'meh'.
Ps store of live marketplace ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Enig idee waar je de code los kan kopen dan?
Ik heb eigenlijk echt weinig gelezen/gezien over Windows 8. Pure desinteresse. Maar moest nu toch opnieuw Windows installeren en toen dacht ik dan gooi ik t er wel op.quote:
Had het ook zo gedaan ja, tijdje terug wel. Vind die combo van Metro en 'normaal' niet echt lekker werken, en je programma's uit een appstore halenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk echt weinig gelezen/gezien over Windows 8. Pure desinteresse. Maar moest nu toch opnieuw Windows installeren en toen dacht ik dan gooi ik t er wel op.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ranocchia verkocht voor 18k.Na zoveel weken eindelijk 8k winst.
Borja Valero CDM en rest serie Aquote:Op donderdag 15 november 2012 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Het begin is er,
Hoe moet het nou als ik een italiaanse verdediging wil houden
Dat laatste idd. Ik ging Skype downloaden en kon ik die voor Windows 8 kiezen. Moest ik naar die storequote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had het ook zo gedaan ja, tijdje terug wel. Vind die combo van Metro en 'normaal' niet echt lekker werken, en je programma's uit een appstore halen
JAAAA precies !!, nicequote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Borja Valero CDM en rest serie A
Barzaglia en Chiellini omruilenquote:
Die is echt crap ja, vorig jaar zijn SIFquote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe je snel.
Ik zou Valero eruit halen.
Valero? Eerder Pastorequote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe je snel.
Ik zou Valero eruit halen.
Haha, maar als iemand nou dan mijn team kan afmaken, misschien dan met andere LM en RM , maak maar wat leuks, als de voorste 3 maar blijven staanquote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik alleen Chiellini en Barzagli laten staan, maar ok
Het was meer als grapje. Dat was zogenaamde dé missing link.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valero? Eerder PastoreWat doet die op CDM.
Is het niet leuker om je teams zelf (af) te maken? Je budget is ongelimiteerd en door zelf dingen te doen leer je ook erg veel, in tegenstelling als anderen het steeds maar voor je doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, maar als iemand nou dan mijn team kan afmaken, misschien dan met andere LM en RM , maak maar wat leuks, als de voorste 3 maar blijven staan
Alonso - Xaviquote:
Lekker belangrijk met die achterhoede.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Xavi geojen CDM pak alle bal af van die aavalles
platjequote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak wel een team om iemand heen. Wie moet ik echt proberen?
Engelaarquote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Oscar Cardozoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Je mist Koolwijk nogquote:Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Precies wat ik zocht.
[ afbeelding ]
quote:
Weet je serieus een leuke speler om wat omheen te bouwen?quote:
Rodrigoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Weet je serieus een leuke speler om wat omheen te bouwen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Weet je serieus een leuke speler om wat omheen te bouwen?
quote:
Hat jo Beppe ek bern?quote:
Udbquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Is er ook een site waar je kunt zien voor hoeveel maximaal of juist minimaal een speler is verkocht?
Roke jo geiten ek?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hat jo Beppe ek bern?
Maar serieus. Cardozo is een beest, maar Rodrigo ernaast viel me zwaar tegen.
hierquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Is er ook een site waar je kunt zien voor hoeveel maximaal of juist minimaal een speler is verkocht?
BPL is toch al kaulo goed. Wrm zou jequote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Zo kut dat Sessegnon bijna niet valt te hybridiseren.
Haal Vidic en zet hem random in een team.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verkocht een Donk, dat was werkelijk fantastisch.
Nu heb ik 200k en ik weet niet wat voor team ik zal maken.
Nee Hearts zit niet in de SPLquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Krijgt Mackay nou trouwens geen 9 chemistry door de link met Wallace? Aangezien die club zogenaamd niet in FUT zit dit jaar?
Nee, dat begreep ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Nee Hearts zit niet in de SPL
De club zit er wel in.. Maar in een andere leaguequote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Krijgt Mackay nou trouwens geen 9 chemistry door de link met Wallace? Aangezien die club zogenaamd niet in FUT zit dit jaar?
Ik zou je de coins van Buffon besparen en Ramos ipv Mascheranoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Rustig rustig,
nieuw team in aanbouw
[ afbeelding ]
En anders Pepe.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou je de coins van Buffon besparen en Ramos ipv Mascherano
Welk team heb jij atm?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna mijn hele TP zit nu vol, dat komt doordat ik nog spelers wil laten zien die ik heb verkocht en voor hoeveel. De vraag is alleen wanneer ik een aflevering op kan nemen.. dit kan qua winst wel eens de beste aflevering worden
Ja, klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De club zit er wel in.. Maar in een andere leagueToch?
heb nog 2,3m coins over, heb me messi verkocht voor 1,2m,quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Indi - Janmaatquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, klopt.
Iemand die een goede sterke link CB - RB weet? Silvers.
Rodriguez lijkt me echt een baasquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Je leeft blijkbaar in andersom landquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan wèl goed.
Zanka Manolevquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan wèl goed.
Dubbele of triple link?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, klopt.
Iemand die een goede sterke link CB - RB weet? Silvers.
Triple denk ik.quote:
Quinteroquote:Op donderdag 15 november 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Triple denk ik.Gaat om dit team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1200178/#squad-player
Ik ga 'm zo maken denk ik.
Ik heb 'm al geprobeerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
QuinteroStaat hoog op mijn "nog ooit te proberen" lijstje
Toprak en die spaanse pace LB kan ook omdat je Bolat op goal hebtquote:Op donderdag 15 november 2012 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Triple denk ik.Gaat om dit team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1200178/#squad-player
Ik ga 'm zo maken denk ik.
Of weten jullie nog andere leuke veranderingen? Ik hou van dode links.
Rechtsback.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toprak en die spaanse pace LB kan ook omdat je Bolat op goal hebt
ja bedoel ikquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Santakrosje of Toprak.. Ik heb Santa gehad en ik vond hem een koning.
Oké koel. Ik probeer Toprakker.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef vandermar het volgende:
Santa[ afbeelding ] is wel klein
[..]
Haha, oké, dat is top rakker!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké koel. Ik probeer Toprakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |