Best apart jaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Toen ik een keer in wilde loggen op SC2 kreeg ik een melding dat er een authenticator op mijn account zat, snel support enzo gebeld. Had niet eens naar mijn Diablo gekeken omdat ik het niet meer speelde, ze zaten ook achter mijn WoW gold aan (wat ik ook niet meer speelde), zodoende kwam ik erachter. De D3 hacker heeft mijn wachtwoord nooit veranderd omdat het al 2-3 maanden geleden gebeurd is volgens mij.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Salamando-2722/hero/2168010 is mijn profiel. Zelfs mijn follower heeft een legendary weapon.
Hoe laat vanavond? Want ik ben vanavond gewoon thuis ^^quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als die portal open is, kun je eerst eens proberen om zonder stacks de ubers te doen. Zie je dat dat redelijk eenvoudig gaat na 5 minuten, dan laat iedereen zich dood gaan en ga je dan de stacks halen.
En ik probeer ook wel mee. Als Harlon ook nog mee doet, dan hebben we 4 freeze wizards.
Jackson is geen freezewiz.
Ik ben ook gewoon thuis. Tenzij mijn vrouw wat geregeld heeft... Maar we doen het gewoon als iedereen online is? Ik kan niet zeggen hoe laat ik precies online ben...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:31 schreef Harlon het volgende:
[..]
Hoe laat vanavond? Want ik ben vanavond gewoon thuis ^^
Vrouw leren dat gamen altijd op de eerste plaats komt.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon thuis. Tenzij mijn vrouw wat geregeld heeft... Maar we doen het gewoon als iedereen online is? Ik kan niet zeggen hoe laat ik precies online ben...
Wil je hiermee insinueren dat frost wizzards geen normale wizzards zijn?!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:33 schreef jackson het volgende:
Volgens mij wilde een aantal mensen met frost-wizzards aan de gang. Mochten jullie niet genoeg lui hebben of een "normale" Wizzard erbij kunnen gebruiken contact me vanavond even als ik online ben. Verwacht er wel te zijn gezien ik nog geen plannen heb
Ik geef aan dat ik me graag aansluit als er een mannetje te kort is. Begreep dat ze met 4 frost Wizzards op pad wilde. Daarbij vermeld ik dat ik geen frost Wizzard ben...quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wil je hiermee insinueren dat frost wizzards geen normale wizzards zijn?!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wil je hiermee insinueren dat frost wizzards geen normale wizzards zijn?!
Als vrieskist zijnde voel ik me geen normale wizard.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik me graag aansluit als er een mannetje te kort is. Begreep dat ze met 4 frost Wizzards op pad wilde. Daarbij vermeld ik dat ik geen frost Wizzard ben...
Antwoord: Nee
Unblock hem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm probeer net in te loggen in mijn account. Zegt ie dat het gelocked is vanwegen suspecious weet ik veel wat
Je gebruikt vast geen authenticator. Als je dan inlogt op een ander IP-adres krijg je dit wel eens.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm probeer net in te loggen in mijn account. Zegt ie dat het gelocked is vanwegen suspecious weet ik veel wat
klopt maar heb wel vaker hier ingelogd. Kutzooi, nu zegt iet dat ik mijn gegevens moet invullen. Echter weet ik niet meer of ik me voornaam en achternaam heb ingevuld...en of ik het naar waarheid heb ingevuld..en als ik support vraag dan stuurt ie me steeds in hetzelfde cirkeltjequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je gebruikt vast geen authenticator. Als je dan inlogt op een ander IP-adres krijg je dit wel eens.
Heb je met authenticator geen last van, dan vraagt-ie je om een code.
pff...lekker kut weer...schaf wel een authencitator aan volgende keer. Ben bang dat ik een weekend niet kan spelen aangezien ik niet thuis ben nuquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ook kan is naar de helpdesk bellen. Had met WoW ook eens zo'n probleem en wist mijn geheime vraag niet meer. Moest doen laatste paar cijfers van m'n serienummer geven en scan/foto van id-kaart mailen, zodat ze de naam konden controleren.
Een iphone voldoet ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
pff...lekker kut weer...schaf wel een authencitator aan volgende keer. Ben bang dat ik een weekend niet kan spelen aangezien ik niet thuis ben nu
ik heb samsung galaxy 2.quote:
opnieuw.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Salamando het volgende:
Als ik een tweede character nu ook op level 60 haal, worden mijn paragon levels dan 'overgezet' naar beide characters? Of moet ik opnieuw beginnen met paragon levels op dat nieuwe character?
Voor android heb je ook gewoon de authenticator app hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
ik heb samsung galaxy 2.
maar moet ik dan gewoon de helpdesk van blizzard bellen ofzo?
even kijken voor telefoonnummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |