SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is nog middag![]()
En kan je nog even die info voor de meet doorsturen?
1 like = save 1 lifequote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die dus of 1 like is one pray. Of like dit als dit je raakt
Dan heb je verkeerde vrienden.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en bijna je hele timeline staat er vol mee.
Laat maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
FL waar is de routebeschrijving dan?
Ik heb er ook heel wat verwijderdquote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde vrienden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wie kiest er even een nieuwe vrouw uit voor in de OP?
Geen Miley of Leila.
Kunnen we misschien tegelijk afspreken?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon Google maps op je mobiel aanzetten
Ja zou wel kunnen. Weet niet hoe laat je daar wilt zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kunnen we misschien tegelijk afspreken?
Zou je rond 16.00 op centraal willen afspreken?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen. Weet niet hoe laat je daar wilt zijn?
Bloedje geil is zijquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, maar de rest is.
Ja is goed. Ik zeg wel dat ik niet thuis eet dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou je rond 16.00 op centraal willen afspreken?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik zeg wel dat ik niet thuis eet dan.
En dan heeft het ook nog zin om te komen. Want ik ga denk voor 01:00 de pond weer terugpakken.
Grote kans dat ik dan wel met de auto naar station ga, Dus ik drink een bier of 3 en dan is dat er wel uit voor ik weer in de auto stap.quote:
Gaan we met de auto op de pond?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dan wel met de auto naar station ga, Dus ik drink een bier of 3 en dan is dat er wel uit voor ik weer in de auto stap.
Morgen nachtbagger meet.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Taexon het volgende:
over welke meeting gaat dit eigenlijk en wanneer?
Nee nee, met de auto naar den boschquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan we met de auto op de pond?![]()
Ja precies is wel beter om vanaf jou naar Amsterdam te gaan met de auto.
Weet ik ze komen redelijk echt over.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij heeft nep tieten die wel goed gelukt zijn
Ohquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee nee, met de auto naar den bosch
Anders moet ik in de nacht nog met de taxi naar huis en dat geintje kost 35 euro, Dan maar een paar biertjes.quote:
Ik en FL en SV ken je die komen ook uit de nachtbaggerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
hmm ben morgen en zaterdag wel vrij maar ken vrijwel niemand uit de nachtbagger dus sla em over
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
hmm ben morgen en zaterdag wel vrij maar ken vrijwel niemand uit de nachtbagger dus sla em over
Ja precies duurgeintjequote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders moet ik in de nacht nog met de taxi naar huis en dat geintje kost 35 euro, Dan maar een paar biertjes.
Lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo gourmetten want zusje is jarig
Daarna bieren bij een mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 18:00:07 ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LekkerVoorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne om 01:36 ofsoquote:Op donderdag 15 november 2012 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn laatste trein gaat morgen al om 00:36 vanaf Amsterdam naar Almere.
Best wel raar het is geen fucking dorp of zo
Ze hebben de plannen voor een nachtelijk geannuleerd ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn laatste trein gaat morgen al om 00:36 vanaf Amsterdam naar Almere.
Best wel raar het is geen fucking dorp of zo
http://www.facebook.com/FHMnl/photos_streamquote:Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wie kiest er even een nieuwe vrouw uit voor in de OP?
Geen Miley of Leila.
zaterdagquote:Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb het zelf altijd koud. Ik ben degene die warm moet worden gehouden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef Flippiee het volgende:
Mijn bus vertrekt ieder uur in de nacht. Maarrrrr ik kon niet
9 maanden na orkaan Sandy ook een hoop kinderen erbijquote:
te weinigquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef Ro-ald het volgende:
4 keer per week springt er iemand voor de trein.
rot op, kan ik wachten op die tyfustrein, hele dag verpestquote:
niet geklikt.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef AppelCake het volgende:
Dreef Miley Cyrus of afgewezen aanzoek Bieber en Gomez uiteen?
Geweldig nieuws toch?
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De titel lezen ontsnap je niet aan helaas.
Straks word ik in elkaar geslagen door Henk en al die andere autisten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is juist wat fokkers willen
Alsof mensen je echt gaan klappen als je daar bent..quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Straks word ik in elkaar geslagen door Henk en al die andere autisten.
Jaaah!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof mensen je echt gaan klappen als je daar bent..
Kom gewoon ik,FL,SV komen ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef Taexon het volgende:
Harde twijfels of ik zal gaan of niet
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wb,,
Ik laat morgen wel weten of ik kom of niet
quote:
Aanstaande zaterdag privé optreden?quote:
nope.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag privé optreden?
Wanneer dan wel?quote:
Heb nog een bijna volle fles sambuca maar heb ik weinig aan als ik nog terug wil rijdenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie net dat ik nog een volle fles drank overheb.
Goed voor de meet
Wil je een handtekening?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
OMG dan krijgen justin bieber op de meet.
Oh okéquote:
Ik zal het ff vertalen:quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh oké
Dan maar iets anders doen ja?
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh oké
Zullen we overmorgen dan maar neuken?
ik duw mijn schwanz niet in een dampende grotquote:
wat.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik duw mijn schwanz niet in een dampende grot
Een paar drankjes kan wel als je maar niet te aangeschoten bent.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb nog een bijna volle fles sambuca maar heb ik weinig aan als ik nog terug wil rijden
Besloten dat als ik kom ik gewoon de trein pakquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een paar drankjes kan wel als je maar niet te aangeschoten bent.
ik doe niet aan seks, is viesquote:
Ja trein is inderdaad wel beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Besloten dat als ik kom ik gewoon de trein pak
En als ik gepakt kom met drank ben ik mijn grijze pas kwijt dus kan ik niet werken haha
Enkel aan de liefde bedrijvenquote:
Zoiets ja maar dan subtieler en liever.quote:
aardigquote:Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hallo pics in dm of anders ben je een kloon.
Hoi. Ben jij nieuw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
oké stoer.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zoiets ja maar dan subtieler en liever.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi. Ben jij nieuw?Hypo hosselaar :$4:$:$$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
ben ik heul nietquote:
heel vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Happy hoe laat ben jij er morgen?
ja serieus wat is datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom is je ondertitel chocolate-chick?
B&J?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je raadt NOOIT wat ik nu aan het bestellen ben.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja serieus wat is datik krijg het niet weg en een FA zag niks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
welke pic?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
je UI lijkt wel op de pic van chocolate-chick
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Inderdaad, die zit gewoon te trollenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Flippiee het volgende:
je UI lijkt wel op de pic van chocolate-chick
zou kunnen, heb nu een ander account omdat ik op die irritant was en ik wilde opnieuw beginnenquote:
Bezorgrestaurants hier hebben bijna nooit andere merken dus ja. IJs.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
eigenlijk is het gewoon overhyped ijs maar ja. IJs.
Je doet iets verkeerd man.quote:
Verder is het ook gewoon wel lekker en zo. IJs.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bezorgrestaurants hier hebben bijna nooit andere merken dus ja. IJs.
wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja serieus wat is datik krijg het niet weg en een FA zag niks
Bazenijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verder is het ook gewoon wel lekker en zo. IJs.
Tsjaquote:
Dat kanquote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou kunnen, heb nu een ander account omdat ik op die irritant was en ik wilde opnieuw beginnen
Nee, voor nu.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TsjaJe eet wel lekker. Weer met hamburger voor 's nachts?
Wie ben jij en wat heb jij met Hypo gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd man.![]()
Sowieso de ervaring van het ongesteld een bak B&J eten terwijl huilend zielige romantische comedy kijken.
tsja. Period en zo dan. Nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij met Hypo gedaan?
We gaan volgende keer wel B&J ijs halen ja?
Das niet veelquote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen een Snelle Jelle gehad sinds half 3.
Ik heb het eigenlijk meer over het romantische comedy's kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
tsja. Period en zo dan. Nee.
misschien
en nee, ben serieus nuquote:Op donderdag 15 november 2012 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, die zit gewoon te trollen
Ja dat komt daardoor. En dan huilen. Om de film. Heel hard.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk meer over het romantische comedy's kijken
Jij altijd met je misschientease
Wat dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
Jezus FL_Freak, je trapt ook overal in
Jijquote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat komt daardoor. En dan huilen. Om de film. Heel hard.
Brave zoonquote:
waar nu weer in?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef LompeHork het volgende:
Jezus FL_Freak, je trapt ook overal in
Oh hahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, Eze liep een beetje te kutten op de meet en riep dat hij LompeHork was
Jongen, ik ben die kale neet, jeweet.quote:
Ja nu weet ikquote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ik ben die kale neet, jeweet.
Neequote:
Doe er wat aanquote:
JA VOORUIT DAT KLOPT BEST WELquote:
Die had Geo gewoon zelf gebeld, hij is bang.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja man afgesproken bij Eindhoven station.
Helaas moesten we gaan rennen,omdat de politie kwam.
Ja ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben,want moet waarschijnlijk sleutels ophalen van kamer.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, we zijn dan wel laat (na zeven uur), maar we gaan gewoon met de trein
Oja, morgen de grote dag toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben,want moet waarschijnlijk sleutels ophalen van kamer.
Ja dacht ik al. Ik heb aangifte gedaan en kan hij mooi de schadevergoeding betalen van zijn uitkering.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die had Geo gewoon zelf gebeld, hij is bang.
Nicequote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Ik heb aangifte gedaan en kan hij mooi de schadevergoeding betalen van zijn uitkering.
Jep morgen even ondertekenen en volgende week kamer inrichtenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, morgen de grote dag toch?
om een of ander reden is dit best grappigquote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Ik heb aangifte gedaan en kan hij mooi de schadevergoeding betalen van zijn uitkering.
Tof man, lekkere stap vooruit is datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jep morgen even ondertekenen en volgende week kamer inrichten
Moest ook grappig zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
om een of ander reden is dit best grappig
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof man, lekkere stap vooruit is dat
Je wilt het niet wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat dan geeft hij jou dan een ban in het echte leven?
Graagquote:Op donderdag 15 november 2012 20:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Boete: 1 bak Caramel Chew Chew.
Als ik morgen niet af kan spreken om 16:00, andere tijd doen dan of ga je dan zelf naar de meet?quote:
Zou wel chiller zijn als ik samen met je kan reizen. Wanneer kan je laten weten dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik morgen niet af kan spreken om 16:00, andere tijd doen dan of ga je dan zelf naar de meet?
Over een halfuur is mijn moeder thuis.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou wel chiller zijn als ik samen met je kan reizen. Wanneer kan je laten weten dan?
Dan spreken we het over een half uurtje af he.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over een halfuur is mijn moeder thuis.
Hahaha is goedquote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan spreken we het over een half uurtje af he.
ripquote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al geprobeerd maar het blijft er staan
Heeft FL al een dm naar je gestuurd?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heeft FL al een dm naar je gestuurd?
Zeggen dat je 14 bent.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalkster weer!
[ afbeelding ]
Hoe laat ik haar weggaan?
blokkeer haarquote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalkster weer!
[ afbeelding ]
Verwijderen en blokkeren misschien?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalkster weer!
[ afbeelding ]
zeggendat je haar lelijk, dik en irritant vindt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalkster weer!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zeggendat je haar lelijk, dik en irritant vindt.
quote:
Neuh!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verwijderen en blokkeren misschien?
Althans een ervaren.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zeggendat je haar lelijk, dik en irritant vindt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
FL, ik vind je lelijk, dik en irritant.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik logde in op Facebook en zag wel 17 notificaties, bleek het account van mn broertje te zijn.
quote:
En haar volgens jou dus uitschelden ?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon normaal doen.
wat doet ze dan als je zegt dat je haar niet leuk vindt?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
En haar volgens jou dus uitschelden ?
Al zó vaak gezegd.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat doet ze dan als je zegt dat je haar niet leuk vindt?
oh, gekke shitquote:Op donderdag 15 november 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vast niet duidelijk genoeg
Ze heeft mijn nummer...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon blokkeren, ben je van dat gezeik af
Je moet het toch gewoon inwortelen, zie het als onkruid het blijft maar terugkomen.quote:
dafuqquote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef AppelCake het volgende:
Zou ze afhaken als ik zeg dat ik fan ben van Miley?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |