zaterdag elkaar zien?quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Taexon het volgende:
yee weer warm thuis... ging gelijk de 1ste keer op me bek dus alles doorweekt
Ga je op kamers ja?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen de sleutels ophalen voor die kamer en dingen ondertekenen
Skimboarden!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Skimboarden!
[ afbeelding ]
Hier was ik net op me bek gegaan... was de 2e keer hier had ik al geen tshirt meer aan
Luchttemperatuur: 3 graden...
hou hem warm dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]aww.
jij moet het koud hebben gehad dan
nog steeds.. maar als ik ga douchen voordat ik een beetje opgewarmt ben dan gaat het niet zo goedquote:Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]aww.
jij moet het koud hebben gehad dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
nog steeds.. maar als ik ga douchen voordat ik een beetje opgewarmt ben dan gaat het niet zo goed.. me tenen zijn net 2 blokken ijs
neem volgende keer wel iemand anders mee voor foto's want heb nu maar 1 echt ... gelukte..?Maar ziet er wel heel tof uit dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
me kelder staat openquote:Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb het zelf altijd koud. Ik ben degene die warm moet worden gehouden.
Leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, morgen sleutels ophalen en dan volgende week inrichten
ik ben geen liefjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorry. Gaat 'm niet worden liefje.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorry. Gaat 'm niet worden liefjeklootzak.
Tofquote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DankJa en heb nog een grotere kamer kunnen regelen ook
Ja dat komt wel goedquote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tof
Ik verwacht wel foto's als alles ingericht is hoor
Jongens, ik ben niet gek, ik heb alles weer op een rijtje
Mooiquote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat komt wel goed![]()
Met wat heb je alles weer op een rijtje?
Goed zoquote:Op donderdag 15 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi
Gewoon alles, voel me goed
Jawel, deze blijven.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:18 schreef Ro-ald het volgende:
Kan je geen losse treinkaartjes meer kopen?
Hoe oud was ze toen ze jou kreeg?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom vinden 28 mensen het leuk dat mijn moeder 50 jaar is geworden
Jouw broertjequote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef AppelCake het volgende:
Ik probeer een spannende film te kijken terwijl mijn broertje meebrult met gangnam style.
het hele 'vind ik leuk' gebeuren krijgt andere betekenissen als er iemand dood is krijg je ook heel veel likes terwijl iets in de trant 'sterkte' of 'respect' betekent.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom vinden 28 mensen het leuk dat mijn moeder 50 jaar is geworden
30.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe oud was ze toen ze jou kreeg?
Ja of zelf als je zegt dat je jarig bent is een vind ik leuk een felicitatiequote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het hele 'vind ik leuk' gebeuren krijgt andere betekenissen als er iemand dood is krijg je ook heel veel likes terwijl iets in de trant 'sterkte' of 'respect' betekent.
Jepquote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent nu 20.hihihihihihiihhiih
Zo zie je maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja of zelf als je zegt dat je jarig bent is een vind ik leuk een felicitatie
Like this in 3 seconds if you remember this!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar waar ik echt een hekel aan heb op Facebook zijn die like foto's.
Ja die dus of 1 like is one pray. Of like dit als dit je raaktquote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Like this in 3 seconds if you remember this!
Ik ook niet, sorry....quote:Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jepmaar ik ben geen homo sorry.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die dus of 1 like is one pray. Of like dit als dit je raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |