SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het is nog middag![]()
En kan je nog even die info voor de meet doorsturen?
1 like = save 1 lifequote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die dus of 1 like is one pray. Of like dit als dit je raakt
Dan heb je verkeerde vrienden.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en bijna je hele timeline staat er vol mee.
Laat maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
FL waar is de routebeschrijving dan?
Ik heb er ook heel wat verwijderdquote:Op donderdag 15 november 2012 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde vrienden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wie kiest er even een nieuwe vrouw uit voor in de OP?
Geen Miley of Leila.
Kunnen we misschien tegelijk afspreken?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon Google maps op je mobiel aanzetten
Ja zou wel kunnen. Weet niet hoe laat je daar wilt zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kunnen we misschien tegelijk afspreken?
Zou je rond 16.00 op centraal willen afspreken?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen. Weet niet hoe laat je daar wilt zijn?
Bloedje geil is zijquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, maar de rest is.
Ja is goed. Ik zeg wel dat ik niet thuis eet dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou je rond 16.00 op centraal willen afspreken?
Ik ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik zeg wel dat ik niet thuis eet dan.
En dan heeft het ook nog zin om te komen. Want ik ga denk voor 01:00 de pond weer terugpakken.
Grote kans dat ik dan wel met de auto naar station ga, Dus ik drink een bier of 3 en dan is dat er wel uit voor ik weer in de auto stap.quote:
Gaan we met de auto op de pond?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grote kans dat ik dan wel met de auto naar station ga, Dus ik drink een bier of 3 en dan is dat er wel uit voor ik weer in de auto stap.
Morgen nachtbagger meet.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Taexon het volgende:
over welke meeting gaat dit eigenlijk en wanneer?
Nee nee, met de auto naar den boschquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan we met de auto op de pond?![]()
Ja precies is wel beter om vanaf jou naar Amsterdam te gaan met de auto.
Weet ik ze komen redelijk echt over.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij heeft nep tieten die wel goed gelukt zijn
Ohquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee nee, met de auto naar den bosch
Anders moet ik in de nacht nog met de taxi naar huis en dat geintje kost 35 euro, Dan maar een paar biertjes.quote:
Ik en FL en SV ken je die komen ook uit de nachtbaggerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
hmm ben morgen en zaterdag wel vrij maar ken vrijwel niemand uit de nachtbagger dus sla em over
Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
hmm ben morgen en zaterdag wel vrij maar ken vrijwel niemand uit de nachtbagger dus sla em over
Ja precies duurgeintjequote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders moet ik in de nacht nog met de taxi naar huis en dat geintje kost 35 euro, Dan maar een paar biertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |