Oh want voor Gino had ik best wel willen kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee die intereseert zich alleen in eten
Ow nou is niet voor hem is voor een indischequote:Op donderdag 15 november 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh want voor Gino had ik best wel willen kijken
Dat moet jij ook eens doen, je wil toch een pondje of wat aankomen?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee die intereseert zich alleen in eten
Ja, maarja, ik eet al dubbel zo veel, en geen resultaatquote:Op donderdag 15 november 2012 17:43 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat moet jij ook eens doen, je wil toch een pondje of wat aankomen?
Dit is een post van je uit een ander topic. Schijnbaar verdien je al wat aan dergelijke handeltjes, waarom dan hier vragen om gratis laptops voor een " vriend " . Ik heb mijn twijfels altijd bij dergelijke topics waar iemand bijna zonder motivatie om electronica o.i.d. vraagt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoge bedragen. Ik wil spullen shippen naar amerika met winst. En ook inkoop. Me ouders zijn gewoon bang dat ik het fout doe en al me geld verlies. En ik zeid het al: ze willen niet dat ik dat doe. Maar ik ben gewoon niet echt tevreden met dit. Ik heb zo wat niks te doen, verveeld me op school etc.. En des te meer geld, des te makkelijker ik het later krijg toch
Jij begrijpt er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit is een post van je uit een ander topic. Schijnbaar verdien je al wat aan dergelijke handeltjes, waarom dan hier vragen om gratis laptops voor een " vriend " . Ik heb mijn twijfels altijd bij dergelijke topics waar iemand bijna zonder motivatie om electronica o.i.d. vraagt.
Zeker ook zonder de uitleg waarom die kapot is, wellicht valt ie nog te repareren o.i.d. Als het noodzakelijk is, lijkt me dat optie 1. Maar zo komt het niet echt over.
Dat doe ik nog geen eens nu manquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit is een post van je uit een ander topic. Schijnbaar verdien je al wat aan dergelijke handeltjes, waarom dan hier vragen om gratis laptops voor een " vriend " . Ik heb mijn twijfels altijd bij dergelijke topics waar iemand bijna zonder motivatie om electronica o.i.d. vraagt.
Zeker ook zonder de uitleg waarom die kapot is, wellicht valt ie nog te repareren o.i.d. Als het noodzakelijk is, lijkt me dat optie 1. Maar zo komt het niet echt over.
Volgens hem zit er een virus op. Maar ben een x geweest en heb alles gecontroleert kwa stroom, maar als je op de aan-knop drukt gebeurt er gewoon-weg niks meer..Stroom en alles werkt wel gewoon, dus of een virus, of uit het niets, of gewoon heel oud, pc is al iets ouder dan 5 jaar dacht ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef Inverted_World het volgende:
@ Plopkweker
Als ik het niet begrijp, leg het dan eens duidelijk uit. Want met zo'n motivatie kom je nergens.
@OmgevallenFlat.
Zelf alles controleren lijkt me handig, meestal komt er wel een piepje uit, wat is er gebeurd? Gevallen? Werkt opeens niet meer? Scherm niet meer aan? Etc.
Ken bijna geen ict''rs, zit nog middelbarequote:Op donderdag 15 november 2012 18:02 schreef Inverted_World het volgende:
Nouja, succes dan in ieder geval. Wellicht als je iemand via via kent die verstand heeft van ICT wil diegene er alsnog even naar kijken.
Zal morgen vragen of hij er 1 schrijftquote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef Bozepiemel het volgende:
Hier heb ik nog een Dell d630 liggen. Graag ontvang ik een motivatiebrief van je vriend, dit mag via een pm, of post het in dit topic.
Whahaha het snot vliegt uit m'n neus bij het lezen van deze motivatiebriefquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hallo ik wil graag. Die. Laptop hebbeen want mijn computer is kapot en mijn ouders hebbeen niet. Zoveel geld dus we kunnen. Geen. Nieuwe kopen en de reperatie kosten zijn te duur
Gr gr gurjeet
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Whahaha het snot vliegt uit m'n neus bij het lezen van deze motivatiebrief
En ze maken dezelfde spelfouten (reperatie)
wat bedoel jequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef Inverted_World het volgende:
Anders doe je zelf een keertje moeite faalhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |