Nee, niet zonder dat jouw ouders het weten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Is het dus mogelijk om als 14 jarige een bankrekening te openen? ]
Van dingen die ik verkoop via internet, alleen zijn zij daar zwaar op tegen. Nu kan het dus niet omdat ik geen paypal heb.quote:
Ah. Maar nee, zonder ID en onder de 18 kan je zelf geen rekening openenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Van dingen die ik verkoop via internet, alleen zijn zij daar zwaar op tegen. Nu kan het dus niet omdat ik geen paypal heb.
quote:Let op: ben je jonger dan 18 jaar? Dan heb je voor deze aanvraag toestemming nodig van een ouder of je voogd. Vul dit formulier dan samen in. Bij het invullen hebben jullie het BSN (burgerservicenummer) van je ouder of voogd nodig.
Bankafschriften kan je na het openen stoppen. Dan kan het alleen digitaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Misschien kan ik me moeder wel overhalen, alleen gaan ze heel erg verbaast opkijken van de bankafschriften
Tegenwoordig heb je ook iets dat internetbankieren heet en bij de instellingen zelf kunt wijzigen naar 'geen bankafschrift'.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Misschien kan ik me moeder wel overhalen, alleen gaan ze heel erg verbaast opkijken van de bankafschriften
Het gaat meer om dit: Ik krijg geld uit amerika. Ik kan het niet op de rekening van me ouders zetten etc, eigenlijk wil ik het daar voor gebruikenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Bankafschriften kan je na het openen stoppen. Dan kan het alleen digitaal.
Maar voor PayPal moet je ook 18 zijn...
Mijn ouders zijn niet dom. Het valt ze op dat het niet binnen komt, vragen ze het aan mij, kan ik alles uitleggen hun weer boosquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef koekii het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook iets dat internetbankieren heet en bij de instellingen zelf kunt wijzigen naar 'geen bankafschrift'.
Ben dan wel weer benieuwd wat een 14 jarig jochie naar Amerika verscheept...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het gaat meer om dit: Ik krijg geld uit amerika. Ik kan het niet op de rekening van me ouders zetten etc, eigenlijk wil ik het daar voor gebruiken
Ik ship niks naar amerika.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ben dan wel weer benieuwd wat een 14 jarig jochie naar Amerika verscheept...
Ja maar ik draag hem nooit bij mequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe kun je niet weten waar je ID ligt? Die moet je altijd bij je hebben, identificatieplicht enzo.
Het gaat niet om hoge bedragen. Ik wil spullen shippen naar amerika met winst. En ook inkoop. Me ouders zijn gewoon bang dat ik het fout doe en al me geld verlies. En ik zeid het al: ze willen niet dat ik dat doe. Maar ik ben gewoon niet echt tevreden met dit. Ik heb zo wat niks te doen, verveeld me op school etc.. En des te meer geld, des te makkelijker ik het later krijg tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar komt het geld vandaag dan TS? En wat verkoop je?
Vertel ons dit maar eerst voordat we je gaan helpen (aan illegale praktijken).
Zééér vreemd dat je ouders er tegen zijn dat je een eigen rekening opent. Je ouders kunnen overigens gewoon meekijken op je rekening dus dat is geen geldig argument.
hoe moet je lerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
verveeld me op school etc..
Mooi niet, ken jou topics, altijd lachen, ik blijf nog even.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, en dat was voor 2 toetsen, derest weer dikke voldoendes dus weg nu!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mooi niet, ken jou topics, altijd lachen, ik blijf nog even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |