Het gaat om onderdelen van de bloedsomloop, is erg veel om te leren.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef NietDoen het volgende:
Richt je vooral op de rode draad on het verhaal, waar zullen ze vooral naar vragen? En voor dingen als het lichaam, korte sessies, aantal keer herhalen en eventueel ezelsbruggetjes bedenken.
Succes
Dit kunnen de meeste leerlingen niet, dan komen ze niet verder dan begrippen stampen.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef NietDoen het volgende:
Richt je vooral op de rode draad on het verhaal, waar zullen ze vooral naar vragen? En voor dingen als het lichaam, korte sessies, aantal keer herhalen en eventueel ezelsbruggetjes bedenken.
Succes
In elk geval niet met zulke zinnenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef zillah666 het volgende:
Plaatjes leren, de hoe- wat- en waarom-vragen stellen over de stof/plaatjes/begrippen, weten waar je over praat (dus begrippen kennis, wat hebben de begrippen met elkaar te maken?). En vooral geen ellenlange samenvattingen maken, daar heb je (bijna) niks aan.
Dat is geen ezelsbrug, dat is de notatie van het boek.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het gaat om onderdelen van de bloedsomloop, is erg veel om te leren.
wel al 1 ezelbruggetje ontdekt
rood is slagader en blauw is alleen ader
Ja, want daar gaat het om...quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
In elk geval niet met zulke zinnen
Ja maar die printen ze over en je ziet het verschil welquote:Op woensdag 7 november 2012 20:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat is geen ezelsbrug, dat is de notatie van het boek.
Nee, besteed eens wat tijd aan je huiswerk. Dat helpt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
iemand tips om het in 10-15min volledig geleerd te hebben
Geloof hem, hij is een leraar!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, besteed eens wat tijd aan je huiswerk. Dat helpt.
Niet helemaal. Rood is zuurstofrijk (meestal slagaders) en blauw zuurstofarm (meestal ader). Het ezelsbruggetje wat ik mijn leerlingen altijd vertel is dat wanneer iemand zuurstof tekort komt hij blauw wordt, dus blauw zuurstofarm, erg rood is zuurstofrijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het gaat om onderdelen van de bloedsomloop, is erg veel om te leren.
wel al 1 ezelbruggetje ontdekt
rood is slagader en blauw is alleen ader
Dit is het belangrijkste inderdaad!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, besteed eens wat tijd aan je huiswerk. Dat helpt.
Nogmaals: besteed eens wat tijd aan je huiswerk.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het.
En al filmpies gekeken, maar daar niet mee te vergelijken
Huiswerk maak ik altijd, 90% sirieus alleen test jezelf vul ik maar iets inquote:Op woensdag 7 november 2012 20:18 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Dit is het belangrijkste inderdaad!
sirieusquote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Huiswerk maak ik altijd, 90% sirieus alleen test jezelf vul ik maar iets in
Besteed dan ook wat aandacht aan je leerwerk in plaats van het in 10-15 minuutjes te leren.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Huiswerk maak ik altijd, 90% sirieus alleen test jezelf vul ik maar iets in
Die vragen slaan nergens opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |