Zo zie je maar weer dat je mensen werkelijk de meest vreselijke en lelijke dingen kunt aansmeren omdat het 'mode' is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:43 schreef -niemand- het volgende:
ik heb eens nagevraagd aan mijn vader over deze lampen.
hij had vroeger een lampenwinkel en plotseling moest iedereen deze lelijke dingen hebben
Jaaa, die rekjes! Met cactussen!quote:Op zondag 18 november 2012 17:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
...En zelf gebeitste smalle plankjes aan (raffia)touwtjes (met zo'n knoop met uitgerafeld uiteinde onder het onderste plankje) voor het raam, met daarop hele kleine potjes met een lantaarnplantje en een erwtenplantje, niet te vergeten van die heel grof opengeweven vitrage en een gekleurd draadje erin
Oh ja, da's waar, van die hele kleine cactusjes in van die hele kleine bruine potjes (of groen danwel oranje geglazuurdquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaaa, die rekjes! Met cactussen!
Mijn oom en tante hadden eind jaren '70 hun appartement in die stijl. Met heel veel planten en veel bruin. Het was kneitergezellig.quote:Op zondag 18 november 2012 17:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar, van die hele kleine cactusjes in van die hele kleine bruine potjes (of groen danwel oranje geglazuurd) Maar die lataarnplantjes waren zo schattig, die zie ik nooit meer, die erwtenplantjes ben ik een tijdje terug nog tegengekomen bij de Intratuin, kreeg meteen jeugdsentiment
)
tomadorekjesquote:Op zondag 18 november 2012 18:10 schreef Lienekien het volgende:
Mijn ouders trokken begin jaren '60 in hun eerste huis. Sommige van die meubels hebben de toets der tijd heel aardig doorstaan.
Dit soort rekjes hangen nu zelfs in musea.
[ afbeelding ]
jaaaaaaquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef blomke het volgende:
Aspergeplanten, hadden we ook. En cactussen. En een karrewiel met houten spaken tegen de muur. En op de wielas, zat een verchroomde manometer.
En visnetten tegen het plafond aan. En druipkaarsen in lege wijnflessen. En macramée.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |