dat weet ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik mij afvraag wat dat mij boeit?
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie stuurt er trouwens nog even een pm/dm naar al die mensen die ook wel mee wilden doen?
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet er iemand of die nieuwe cup-a-soup smaken retail zijn?
Jij weet volgensmij niet veel he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Mender het volgende:
[..]
dat weet ik niet
[..]
dat weet ik niet
[..]
dat weet ik niet
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij weet volgensmij niet veel he?
http://goo.gl/b7OpVquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens dat laatste is belangrijk ik wil weten of bacon honing te vinden is ty ty
hm?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Net als jij en mender en sosua
Alsof die in dit gat rond deze tijd bezorgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef drumstickNL het volgende:
lekker boeiend, ik had een pizza'tje laten komen.
Wet je verkeerde pijp uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je had me niet goed verstaan? 'T is wat, van die apparaatjes niks voor je?
neem je eigen server steampunkcraft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |