PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Waarom nietquote:
Die tweede en derde mogen er ook wezen...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
Die omhaal van Ibrahimovic is zo ziek
Het is een spits, geen vleugelspeler..quote:Op donderdag 15 november 2012 14:22 schreef Voltreffer het volgende:
5 ATB is beast. Overgens scoor ik zo goed als nooit uit steekpasses omdat ik 1 op 1 alles mis.
[..]
Waarom niet?
Beidequote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nou het voordeel van 5atb?, gewoon zoveel verdedigers of is het gewoon een counter formatie zodat de LWB en RBW veel opkomen ?
Daarom is het ook een RF en geen RW?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is een spits, geen vleugelspeler..
Ga maar lekker met een spits dan op RF spelenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Daarom is het ook een RF en geen RW?
Sterling heeft toch best goed gespeeld en hij is 17. Suso heeft een paar keer meegedaan en die heeft al 70 overall in H2H.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
echt een retard is hij. Sterling een upgrade geven, voor wat?
Domme Liverpool clown is hij.
Dan zouden er wel gigantisch veel spelers een upgrade moeten krijgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sterling heeft toch best goed gespeeld en hij is 17. Suso heeft een paar keer meegedaan en die heeft al 70 overall in H2H.
een RF is een vleugelspeler en een RW ook. Een ST is een spits. Ergo, Remy is geen vleugelspelerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Daarom is het ook een RF en geen RW?
Dat is ook zo maar ze kunnen niet alles doenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zouden er wel gigantisch veel spelers een upgrade moeten krijgen.
Bestaan die ?!?!?!?!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon een ST -> RF kaartje kopen, wel duur.
Goed, wie zou je daar neerzetten dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een RF is een vleugelspeler en een RW ook. Een ST is een spits. Ergo, Remy is geen vleugelspeler
Leonardo is ook duurder geworden doordat hij hem gebruiktquote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Adryan is echt achterlijk duurKomt alleen maar omdat Japes hem heeft
ik had er gewoon 30 moeten kopen en die nu voor 4x zoveel moeten verkopen
ook even weglopen maar een oogje in het zeil houden of hij niet stiekem terug komtquote:Op donderdag 15 november 2012 14:49 schreef Voltreffer het volgende:
Hahaha, een gast laat nadat ie 4-0 achter komt z'n controller gewoon liggen. Kan ik nu lekker alle filmpjes kijken
.
Lucky, allemaal n00bs met een lucky packquote:Op donderdag 15 november 2012 14:50 schreef Voltreffer het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er zo achterlijk veel slechte spelers met super teams zijn?
Vraag maar aan DTMquote:Op donderdag 15 november 2012 14:50 schreef Voltreffer het volgende:
Hoe komt het trouwens dat er zo achterlijk veel slechte spelers met super teams zijn?
Nolifeesquote:Op donderdag 15 november 2012 14:50 schreef Voltreffer het volgende:
Remy speelt in het echt wel op RW hoooooooooooorquote:Op donderdag 15 november 2012 14:53 schreef Thorb het volgende:
Tsja hoe komt het dat mensen het verschil niet weten tussen RW/RF en ST...
Ah hier is onze ligue 1 volgerrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 november 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Remy speelt in het echt wel op RW hoooooooooooor
Ja ikquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef Maver24 het volgende:
Ga 5221 maken met op het middenveld Fellaini en Dembele,
Iemand al wel eens met Dembele gespeeld ??
Nou ik heb er één wedstrijd mee gespeeld en hij pakte vrij snel roodquote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe speelt tie ?? graag je onderbouwende mening
ik kan je team niet zien dus ik weet niet wie daar in past.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Goed, wie zou je daar neerzetten dan?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nou ik heb er één wedstrijd mee gespeeld en hij pakte vrij snel rood
Heb ook met hem gespeeld, en vond hem prima spelen. Maar Sessegnon vind ik net ietsje sneller, en scoort bij mij net iets vaker.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe speelt tie ?? graag je onderbouwende mening
Die is ook wel leuk om te hebben, maar kan hij ook beetje verdedigen, Dembele heeft high defence statsquote:Op donderdag 15 november 2012 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ook met hem gespeeld, en vond hem prima spelen. Maar Sessegnon vind ik net ietsje sneller, en scoort bij mij net iets vaker.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1188292/quote:Op donderdag 15 november 2012 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan je team niet zien dus ik weet niet wie daar in past.
Ja, vier IF's en een TOTY en EA gaat hem downgraden.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
Nene was vorig jaar toch veel sneller?
CAM hoeft bij mij amper te defenden, zeker niet in een 352 met 2 CDM's. Dus daar heb ik eerlijk gezegd niet zo op gelet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk om te hebben, maar kan hij ook beetje verdedigen, Dembele heeft high defence stats
Ja dat snap ik ook niet helemaal, Nene was ook JAJA vorig maar maar dit jaar is het echt een NENEquote:Op donderdag 15 november 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, vier IF's en een TOTY en EA gaat hem downgraden.
Wil een 5221 opstelling maken met een Middenveld met Fellaini en dan nog iemand daarnaast, maar das nog ff uitzoeken welke, Tiote lijkt me ook wel tofquote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
CAM hoeft bij mij amper te defenden, zeker niet in een 352 met 2 CDM's. Dus daar heb ik eerlijk gezegd niet zo op gelet.
Ik heb Tiote en Parker, speelt echt heel fijn. Tiote als breker en balafpakker, Parker heeft best veel voetballend vermogen, komt op de juiste momenten nog eens mee op (en scoort dus bij mij ook nog geregeld). Maar denk dat Fellaini ook wel aardig speelt: veel teams hebben hem.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil een 5221 opstelling maken met een Middenveld met Fellaini en dan nog iemand daarnaast, maar das nog ff uitzoeken welke, Tiote lijkt me ook wel tof
Als je een kleine behendige spits met wat skills wilt Miccoli en als je een grote kopsterke spits wilt Cavani.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:09 schreef Revontulet het volgende:
Nu begin ik weer te twijfelen....Micolli of Cavani in een 4-3-1-2 Serie A team?
Barfa, of Valbuena of Menezquote:Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1188292/
Eerlijk gezegd vond ik 'm best aardig, de keren dat ik tegen hem moest. Maar ik had Demba Ba, en die scoorde er meestal toch meer, en is veel goedkoperquote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Maver24 het volgende:
Balotelli komt in de Spits, ff 1tje voor 25k opgepikt, die is wel goedkoop geworden zeg
Ik ga niet om pics vragen want die kan ik toch niet zien. Maar wat kreeg je dan in je packs?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg nu toch wel vrij leuke silver pakjes
Vertel vertelquote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg nu toch wel vrij leuke silver pakjes
2 pakjes geopendquote:Op donderdag 15 november 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga niet om pics vragen want die kan ik toch niet zien. Maar wat kreeg je dan in je packs?
Misschien zijn de packs wel verbeterd. Maar dan nog zijn de consumables nu te goedkoop, ik houd het gewoon bij tradenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
2 pakjes geopend
Umtiti
LA Galaxy home kit
Collantes 41212
Elche away kit
En nog wat andere spelers die voor 500 gaan. Normaal is het pure poep
ALs je hebt meegedaan aan het applaus dan ben je een hipster.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag gewoon even een gastspreker bijgewoond; niemand minder dan Bill Clinton.
Dat ging helaas niet. In mijn ene hand had ik mijn iPhone5© en in mijn andere een emmer Starbucks©.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALs je hebt meegedaan aan het applaus dan ben je een hipster.
Hello Kitty Pizza Time gaan spelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef bigtukker het volgende:
Hey allemaal,
Ik word gewoon constant met 8-1 vernederd omdat ik voor geen meter kan verdedigen (PC), iemand tips?
Dat spel lijkt me dus zo vet he!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat ging helaas niet. In mijn ene hand had ik mijn iPhone5© en in mijn andere een emmer Starbucks©.
[..]
Hello Kitty Pizza Time gaan spelen.
Contain de bitchquote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef bigtukker het volgende:
Hey allemaal,
Ik word gewoon constant met 8-1 vernederd omdat ik voor geen meter kan verdedigen (PC), iemand tips?
-----------/Locadiaquote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand voor mij een goede silver combinatie van LM (LW)-CDM (CM)-CAM?
Groene link is een vereiste!
Er zijn maar 2 Schotse CBs met 70+ pace dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2012 15:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik mis IF Mulgrew![]()
Hopelijk komt er binnenkort een Schotse CB IF met 70+ pace
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
Gisteren trouwens nog even een 4-1-2-1-2 ST Callejon opgepikt voor 1.2k. Sommige mensen.Net verkocht voor 8.9k.
Ik moet een silver hebben, maar die is er nietquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 Schotse CBs met 70+ pace dacht ik1 is bronze en 1 silver. Misschien is er nog wel een gold maar dat weet ik niet zeker.
[..]
Deze is 67 rated: http://www.futhead.com/fifa/players/7938/quote:Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik moet een silver hebben, maar die is er niet
Niet nadenken maar doen. No guts no glory. Pain is temporary, pride is forever.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)ac/1004004007698187/
Kan iemand hier even gauw zijn mening over geven? Ik sta op het punt van bestellen. Goede keuze denken jullie?
KSI heeft die toch ook? Nou, werkt nog steeds bij hem, dus hij zal wel tegen hard schreeuwen kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)ac/1004004007698187/
Kan iemand hier even gauw zijn mening over geven? Ik sta op het punt van bestellen. Goede keuze denken jullie?
yolo?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet nadenken maar doen. No guts no glory. Pain is temporary, pride is forever.
Tenzij Lingdren een poesje isquote:
352quote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
welke 5atb formatie is het beste dan?
Ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb die Turtle Beaches ook gehad, echt een kutding
Slechte afwerking ook, echt van die plastic braampjesquote:
Jammer dat je geen parties hebt op de PS3quote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lindgren heeft eindelijk een headset.
Gewoon beats by dre en dan een cheap ass microfoontje erbijquote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
Ik zou voor die heel erg dure gaan, dan heb je in ieder geval goede.
Duurkoop is toch geen slechtkoop
Deze zit erover, maar bijquote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar Rich, bij jou zit weinig goed in de oren, heb ik gehoord.
Lekker brabbelenquote:
Veel beterquote:
Debiel hoogquote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
lekker over de oortjes ipv erop, waardoor je na een uurtje last van je oor krijgt
Mic van die Apple oortjes zijn al ziek goedquote:
is fucking vet man. Lekker BLOPS KOPEN.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is BO 2 ook maar enigszins leuk? Dan koop ik hem.
CoDquote:Op donderdag 15 november 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
JOAAAAAH, ZOMBIESquote:Op donderdag 15 november 2012 16:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
TR gemacht. Dit zijn ongewenste reacties voor mij, nadat ik het e.e.a. heb meegemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga liever gwn met egte blaffoe over straat tog, btje mensen poppen hier en daar.
Ik 0 van de 3quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van de 4 toetsen deze week heb ik maar 1 onvoldoende. Ik had er 2 verwacht.
Ik heb er helaas eentje, maar die viel hoger uit dan verwacht.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Eerste toetsweek ooit zonder onvoldoendes
Speel je op de xbox? Ik heb blops vandaag opgehaald en ga zo even spelenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
Tijdje niet meer gepost hier. Hoe is Fifa? Ik speel nu Black Ops, hoe bevalt het jullie? Ik vind het nog niet zo heel leuk, online is erg frustrerend.
Iemand op dumpert die pop mashup gezien? http://norwegianrecycling.net best wel grappig!
Die is wel heel erg oudquote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef ThadCastle het volgende:
Tijdje niet meer gepost hier. Hoe is Fifa? Ik speel nu Black Ops, hoe bevalt het jullie? Ik vind het nog niet zo heel leuk, online is erg frustrerend.
Iemand op dumpert die pop mashup gezien? http://norwegianrecycling.net best wel grappig!
Ja dan ben ik uit eten en naar Glow (quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nah, genoeg gespeeld. Misschien vanavond
Gister naar Glow geweest, drie kwartier over gelopen en daarna maar de kroeg in gegaan. Zonde van je tijd!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan ben ik uit eten en naar Glow () ach ja, zien wel weer dan!
Idd, je bent jong maar dan verdien je geen upgrade. Hij loopt met het niveau mee maar maakt geen verschil.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sterling heeft toch best goed gespeeld en hij is 17. Suso heeft een paar keer meegedaan en die heeft al 70 overall in H2H.
http://www.futhead.com/fifa/squads/610086/quote:
Kan um niet vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd, je bent jong maar dan verdien je geen upgrade. Hij loopt met het niveau mee maar maakt geen verschil.
Mijn comment kan je misschien ook nog lezen over Sterling @ VDM
Hater alertquote:
Wie is die kerel met die sigaret in z'n muil trouwens in je UIquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand misschien nog wat leuke teams liggen die ik na kan bouwen? budget is rond de 250 k denk ik.
Muziek hater... John Frusciante.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie is die kerel met die sigaret in z'n muil trouwens in je UI
Is dat niet Marlos?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neymar ipv Robinho
Hmmm met zoiets was ik laats ook bezig, maar is Neymar zijn geld waard?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neymar ipv Robinho
Speelde er laatst tegen, week mannetjequote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hmmm met zoiets was ik laats ook bezig, maar is Neymar zijn geld waard?
MW2 is de beste cod daarna ging het bergafwaarts.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb vandaag weer MW2 gedaan
Geweldig spel is dat zeg
Geen idee maar dan kom je wel rond de 250Kquote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hmmm met zoiets was ik laats ook bezig, maar is Neymar zijn geld waard?
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee maar dan kom je wel rond de 250K
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
MW2 is de beste cod daarna ging het bergafwaarts.
Op CAM bedoel ik hè.quote:
Nee man, Jadsonquote:
Allebei de black opsen kunnen kwa gameplay niet tippen aan mw2.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker noobtubend met Dangerclose en scavanger pro door de mapwat een feest
Commando
wat een tering spel, ik ben het gelukkig kwijt.
Lees de edit dannnquote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nogmaals needie speelt toch in Oekraïne
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Allebei de black opsen kunnen kwa gameplay niet tippen aan mw2.
Bespaar je geld en koop gewoon GTA straksquote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke ik blops 2 kopen, weer ¤60 door de plee maar oké yolo olé
Oke komt nog wel eens danquote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan ben ik uit eten en naar Glow () ach ja, zien wel weer dan!
Ik heb het niet over noobtubers en knifers maar gewoon over het schieten met een wapen dat ging zo smooth.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]ga weg man. Activion
die verknoeid spellen voor de lol
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bespaar je geld en koop gewoon GTA straks
zonder recoil is normaal zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb het niet over noobtubers en knifers maar gewoon over het schieten met een wapen dat ging zo smooth.
Doe ik niet, maar ik had het al opgezocht voordat jij uberhaupt zei dat hij in Oekraine speeldequote:Op donderdag 15 november 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het nou gewoon opzoekt hoef ik geen hateljke comments te maken
Er staat op de site van trainon dat de James Bond 2,5 uur duurt, is dat echt zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je het nou gewoon opzoekt hoef ik geen hateljke comments te maken
ja baasquote:Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
Paulinho ipv Felipe Melo als CDM naast Ramires?
GTA V niet kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]GTA
alleen op de computer is het leuk, op de console is het echt graf en het seizoen totaal verschillende spellen.
Je weet dat de PC versie van GTA veel slechter is ivm port?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef vandermar het volgende:
[..]GTA
alleen op de computer is het leuk, op de console is het echt graf en het seizoen totaal verschillende spellen.
jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Er staat op de site van trainon dat de James Bond 2,5 uur duurt, is dat echt zo?
Carequote:Op donderdag 15 november 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat de PC versie van GTA veel slechter is ivm port?
Er is wel recoilquote:Op donderdag 15 november 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
zonder recoil is normaal zeker
Laat jij jezelf nakijken, omkoal. Lekker belangrijk wat ik vind.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
GTA is wel aardig maar zeker niet leuker dan COD
Het punt is meer VDM dat je debiele standpunten aan het verdedigen bent.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
GTA is wel aardig maar zeker niet leuker dan COD
Story of my lifequote:Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef Vijf_voor het volgende:
GTA is het eerst volgende spel dat ik haal. Dan is het weer vijf jaar lang fifa spelen om vervolgens weer GTA te halen![]()
Nee. Ik geef gewoon mijn mening alleen geef ik het in de vorm van iets wat een statement is.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het punt is meer VDM dat je debiele standpunten aan het verdedigen bent.
Vichuurleik!quote:
Oke g je bent een rijke Tataquote:Op donderdag 15 november 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Ik geef gewoon mijn mening alleen geef ik het in de vorm van iets wat een statement is.
En jij bent een vieze homo.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Oke g je bent een rijke Tata
[ afbeelding ]
Nee dit is een goed standpunt verdedigenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Oke g je bent een rijke Tata
[ afbeelding ]
Ik voelde dat de discussie een beetje uit de hand liep dus ik deed wat ik moest doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee dit is een goed standpunt verdedigen
Verdedig dit standpunt is ... ?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En jij bent nu een internetheld gefeliciteerd.
Niet nodig jij bent mijn argument.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verdedig dit standpunt is ... ?
Oke. Wat een kut argument zegquote:Op donderdag 15 november 2012 17:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet nodig jij bent mijn argument.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet nodig jij bent mijn argument.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
lekker over de oortjes ipv erop, waardoor je na een uurtje last van je oor krijgt
Bij die dingen zitter ze volledig om je oorschelp heen. Bij andere koptelefoons is dat meestal niet het geval. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Als ze erover zitten kan je ze juist makkelijk 12 uur op zonder ook maar een beetje last te krijgen.
ah ik ken niet anders, bij mij zitten zowel mijn draadloze koptelefoon als mijn gaming headset om de oorschelp.. chillste wat er is imo.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij die dingen zitter ze volledig om je oorschelp heen. Bij andere koptelefoons is dat meestal niet het geval. Dat bedoelde ik
Dat jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ik ken niet anders, bij mij zitten zowel mijn draadloze koptelefoon als mijn gaming headset om de oorschelp.. chillste wat er is imo.
Hoeveel betaalt en welkequote:Op donderdag 15 november 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah ik ken niet anders, bij mij zitten zowel mijn draadloze koptelefoon als mijn gaming headset om de oorschelp.. chillste wat er is imo.
quote:
deze voor pc http://www.hoofdtelefoons(...)ennheiser-rs180.html tijdje terug gehad van m'n broer.quote:
219 euro betalen voor een koptelefoon?!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze voor pc http://www.hoofdtelefoons(...)ennheiser-rs180.html tijdje terug gehad van m'n broer.
en deze voor ps3 http://www.sennheiser.nl/(...)ets_gaming_pc_502141
/nerdmode
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
219 euro betalen voor een koptelefoon?!
Dat is .... 220 biertjes
hahahquote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Woah die ander is ook nog 200 euro
Dat vind ik wel een beetje geldverspilling
Best duur, maar die wireless sennheiser ziet er wel tof uit. Jammer dat ik een draadloze koptelefoon niet zou gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deze voor pc http://www.hoofdtelefoons(...)ennheiser-rs180.html tijdje terug gehad van m'n broer.
en deze voor ps3 http://www.sennheiser.nl/(...)ets_gaming_pc_502141
/nerdmode
Die tax gaat een keer in de maand eraf he ... misschien dat dat het is?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Echt vreemd dat zoveel geld ineens weg is, de trading is ook nog bijna hetzelfde dus ik denk ook niet dat het door de tax komt.
Hoeveel?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het komt dat ik ineens FIFA points heb gekregen?
Heb je ze ooit gekocht en niet gekregen ofzo? Waren wat issues mee een tijdje terug..maar dat is weken geledenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het komt dat ik ineens FIFA points heb gekregen?
Hey, mag ik jou vragen hoeveel dat team met Reus en Bale kost?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ze ooit gekocht en niet gekregen ofzo? Waren wat issues mee een tijdje terug..maar dat is weken geleden
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, mag ik jou vragen hoeveel dat team met Reus en Bale kost?
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/610086/
267k op ps3 volgens futhead, maar het is een stuk minder. Van die Dortmund spelers waren alleen Reus (14k) en Gotze (7) wat duurder, rest kostte geen fuck. Lloris en Bale zijn wel goed aan de prijs met 80 en 63k, maar rest van Spurs ook niet.
Nee, heb er ineens 2500 gekregen...gelijk maar een pakkie gekochtquote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ze ooit gekocht en niet gekregen ofzo? Waren wat issues mee een tijdje terug..maar dat is weken geleden
Serieus? Maar wat dan als je 0 coins in je team hebt? dan kan het er toch ook niet af gaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die tax gaat een keer in de maand eraf he ... misschien dat dat het is?
(stel je hebt voor 1 miljoen getrade vorige 30 dagen, dan gaat er nu 50k af)
lekker door het huis lopen ermeequote:Op donderdag 15 november 2012 18:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Best duur, maar die wireless sennheiser ziet er wel tof uit. Jammer dat ik een draadloze koptelefoon niet zou gebruiken.
Ohh, thanks, zocht vanmiddag nog terug, kon het niet vindenquote:
Ja dan halen ze het er cumulatief als je weer coins hebt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Serieus? Maar wat dan als je 0 coins in je team hebt? dan kan het er toch ook niet af gaan?
Kan je zeker niet betalen, pauperquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohh, thanks, zocht vanmiddag nog terug, kon het niet vinden
Zoiets heet een ragequitquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 3x gehad dat er direct een disconnect was na een goal..En alle keren in mijn voordeel..nieuwe bug ofzo?
Twee keer scoorde ik 1-0 en knalde de verbinding eruit en was ik gewoon door en 1x kwam ik 1-0 achter, gebeurde hetzelfde en mocht ik de ronde opnieuw spelen..
Nee, was pas laat thuis en het is tegenwoordig best wel weer mogelijk om posts terug te lezen..gaat maar 1 topic per ochtend+middag doorheenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohh, thanks, zocht vanmiddag nog terug, kon het niet vinden
Hmm ja. Ik heb nu het gevoel dat ik een speler voor een nul te weinig erop heb gezet, maar de kaulo trade feed laat bijna niks zien dus weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan halen ze het er cumulatief als je weer coins hebt.
3x op exact dezelfde manier en zoals gezegd 1x ook toen de tegenstander scoorde..No way. Bij de eerste dacht ik het ook, maar nu na die 3 gevallen..quote:
EMENIKEEEEEEEquote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neymar ipv Robinho
Nou, ik ga binnenkort maar even een belastingaangifte doen, hopen dat ik nog wat terugkrijg.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die tax gaat een keer in de maand eraf he ... misschien dat dat het is?
(stel je hebt voor 1 miljoen getrade vorige 30 dagen, dan gaat er nu 50k af)
welke versie?, die IFquote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou goed, die Neymar kan ik igg niet meer betalen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hmm ja. Ik heb nu het gevoel dat ik een speler voor een nul te weinig erop heb gezet, maar de kaulo trade feed laat bijna niks zien dus weet ik het ook niet.
Je kunt ze zoals VDM al zegt wel mailen, dan kan je een deel terugkrijgen als je het geld weer door wil investeren in spelers en zo weer in de markt wil brengen. EA wil hiermee tegengaan dat alle coins bij een paar rijke spelers komen, soort vermogensbelasting dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, ik ga binnenkort maar even een belastingaangifte doen, hopen dat ik nog wat terugkrijg.
Ja natuurlijk, voor in het huis wel. Ik wil een koptelefoon zodat ik het kan gebruiken tijdens het reizen. Je kan een draadloos koptelefoon bijna nergens mee naar toe nemen. Ja, je hebt bluetooth dingen en weet niet of dat nou praktisch is (met batterijduur etc.)quote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker door het huis lopen ermeeEcht relaxt. Ook geen last meer van met je bureaustoel over draad rijden
![]()
Nee de gewone.quote:
Kan ik proberen, waar kun je mailen en hoeveel geld kan ik maximaal vragen? i.g.g bedankt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ze zoals VDM al zegt wel mailen, dan kan je een deel terugkrijgen als je het geld weer door wil investeren in spelers en zo weer in de markt wil brengen. EA wil hiermee tegengaan dat alle coins bij een paar rijke spelers komen, soort vermogensbelasting dus.
Hij lijkt me trouwens wel echt baas, Neymar, zou em ook wel willen proberen, heb nu Robinho op LW staan, die volstaat ook wel maar ja Neymar he, lijkt me wel vet, vraag me alleen af hoe ik die in een Serie A team moet gaan zetten, Hernanes zeker ?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee de gewone.
Zo'n rijke tata ben ik helaas niet, kom 40k te kort of zo.
Nou ja, zij hebben gegevens van al je transacties. Moet je gewoon naar de support mailen met monthly tax return als onderwerp o.i.d.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan ik proberen, waar kun je mailen en hoeveel geld kan ik maximaal vragen? i.g.g bedankt.
Ik zeg gewoon hoeveel geld ik denk te ben verloren, zou echt baas zijn als ik iets zou terugkrijgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
En dan even je situatie uitleggen, krijg je soms wel een lekker bedrag terug.
Geen dank alles voor een FOK! mattie !
JA! Die had ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef tochweerhenk het volgende:
privacy-netherlands@ea.com
Kan deze gewoon?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
Mijn huisgenoot heeft mijn paella opgegetenMoet ik godverdomme nieuwe gaan halen.
Vorig jaar danquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Anonymous61 het volgende:
wtf ik scoor 2x met Ronaldinho en evert roept GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Ok. ik denk gewoon eigen gegevens van FUT er even inzetten? Niet wachtwoord natuurlijk.quote:
Altijd een backup plan hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lach maar, als het jou gebeurt piep je wel anders.
Geheime vraag is wel handig om die erin te zetten want die moeten ze invullen bij een foutief wachtwoordquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok. ik denk gewoon eigen gegevens van FUT er even inzetten? Niet wachtwoord natuurlijk.
SPOILER: PRONOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Die hoef je echt niet te geven hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geheime vraag is wel handig om die erin te zetten want die moeten ze invullen bij een foutief wachtwoord
Waar is de back up op de back up planquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit was mijn back up plan, het is paella uit de vriezer.
zie boven.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar is de back up op de back up plan
Gewoon je username niet in dat getroll van VDM trappen!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die hoef je echt niet te geven hoor.
Mail je gewoon in het Nederlands?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon je username niet in dat getroll van VDM trappen!
misschien vinden ze je lievvquote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dus er is echt niemand die weet waarom ik ineens 2500 FIFA points krijg?
Maak ze gewoon opquote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dus er is echt niemand die weet waarom ik ineens 2500 FIFA points krijg?
Serie A met Lamela en Robinhoquote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Wie weet zo een goed 4-3-2-1 team, niet te duur en LF Rechtsbenig, RF Linksbenig.
El Ghanassy - Lukaku - Iturbequote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef zerokil het volgende:
Wie weet zo een goed 4-3-2-1 team, niet te duur en LF Rechtsbenig, RF Linksbenig.
Te weinig verdedigersquote:Op donderdag 15 november 2012 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
[center]El Ghanassy - Lukaku - Iturbe
Gardner - Faurlin - Izco
Traore - Caulker - Santacroce - RB van Parma
Forster[/center]
fappen in de party samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |