berepak3quote:Op donderdag 15 november 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
goffedomme, mag ik alweer een nieuw wachtwoord kiezen voor dat klote apple id
Dan wil ie elke keer alleen maar mn partities formatteren, en daar heb ik geen kut aan. Zie nu wel dat Dariks alle partities al heeft verwijderd. Kijken of Win8 installatie lukt, anders alsnog proberen te formatteren.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's gewoon formatteren dus
Je moet ook een Win7 schijfje hebben hèquote:Op donderdag 15 november 2012 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan wil ie elke keer alleen maar mn partities formatteren, en daar heb ik geen kut aan. Zie nu wel dat Dariks alle partities al heeft verwijderd. Kijken of Win8 installatie lukt, anders alsnog proberen te formatteren.
Hij speelt met Roemenië, en praat ook ongeveer zo, ik ga er wel vanuitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Herken je goed dat ie een Roemeen is![]()
Moet je even instellen dan, ik kan onbeperkt fout doenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Fuszy het volgende:
Elk wachtwoord dat ik nu verzin is dit jaar al een keer gebruikt. Ja snap ik als ik 100x een ander wachtwoord moet kiezen. Maak je één keer een fout met inloggen... BAM nieuw wachtwoord nodig. (oké twee keer, maar dan nog)
Die heb ik ook geprobeerd ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ook een Win7 schijfje hebben hè
Daar doe ik het altijd meequote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoals iedereen weet spreekt Stijn ook een aardig woordje Roemeens
Remy echt RW?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef Voltreffer het volgende:
Ik ben ook net een tijdje bezig. Nu in Div 2 en het gaat eigenlijk wel heel lekker. Nene, Pastore heb ik net een paar wedstrijden maar zijn heerlijke toevoegingen. Verder Heb ik Lopez net gehaald om af te wisselen met Aubameyang.
Misschien dat ik nog een of twee BPL Lwb/Rwb wil halen. Iemand anders nog suggesties?
http://www.futhead.com/fifa/squads/1188292/
Verveel je je?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meteen een team voor hem gemaakt
Moet nu naar schoolquote:
Ja ik ook. En dan ging het altijd wél goed alleen bij mij werkte nu niks. Windows 8 installatie komt nu verder dan eerst maar moet nu weg.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar doe ik het altijd mee
Die ga ik ook maken. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef Revontulet het volgende:
iedereen die 5 ATB speelt met aanvallers die alleen maar kunnen rennen en verder niet eens kunnen dribbelen/schieten moeten dood...gister weer zo'n team, 5 ATB maar wel Welliton, Aubameyang en Remy in de spits...
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die ga ik ook maken. Heb je een linkje?
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef Revontulet het volgende:
iedereen die 5 ATB speelt met aanvallers die alleen maar kunnen rennen en verder niet eens kunnen dribbelen/schieten moeten dood...gister weer zo'n team, 5 ATB maar wel Welliton, Aubameyang en Remy in de spits...
Remy ook en die kan ook prima passen en koppen en is ziek goedkoopquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het probleem van zo'n Welliton is dat hij juist wél kan schieten en dribbelen.
om te janken dit soort teams, helaas kom je het ook echt nog tegen ook....maar je vergeet 5ATB !quote:
Inderdaad, die Aubameyang heeft nog nooit tegen me gescoord, mist alles maar is wel irritant snel...maar Welliton en Remy... Dat is gewoon niet leuk meerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het probleem van zo'n Welliton is dat hij juist wél kan schieten en dribbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |