Met Dariks zeker? Onnodig tenzij je shit op je PC heb die echt nooit iemand mag achterhalen, of als je hem gaat verkopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Zhano het volgende:
Ben nu mijn harde schijf aan het 'nuken'. Wat een gedoe zeg
Daar past je kleine pieterman vast wel in?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Zhano het volgende:
Ben nu mijn harde schijf aan het 'nuken'. Wat een gedoe zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar past je kleine pieterman vast wel in?Beetje glijmiddel op de schijf zelf en de behuizing erafhalen, lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nee is om mn MBR compleet te verwijderen. Op een of andere manier zit daar een fout in ofzo die ik niet kan herstellen. Als het goed is heb ik dan straks een schijf die compleet leeg is etc en kan ik dan weer shit gaan installeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Dariks zeker? Onnodig tenzij je shit op je PC heb die echt nooit iemand mag achterhalen, of als je hem gaat verkopen
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar past je kleine pieterman vast wel in?Ik gnuifdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarvoor is formatteren voldoende, enige wat Dariks doet is alles zovaak overschrijven dat alles 0 isquote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee is om mn MBR compleet te verwijderen. Op een of andere manier zit daar een fout in ofzo die ik niet kan herstellen. Als het goed is heb ik dan straks een schijf die compleet leeg is etc en kan ik dan weer shit gaan installeren.
Formatteren wilde ook niet :/ Maar die Dariks is ook kut want zo te zien duurt het nog 10 uur voor ie klaar isquote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarvoor is formatteren voldoende, enige wat Dariks doet is alles zovaak overschrijven dat alles 0 is
Dariks werkt volgens militaire standaarden geloof ik jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Formatteren wilde ook niet :/ Maar die Dariks is ook kut want zo te zien duurt het nog 10 uur voor ie klaar isMaar nu cancellen lijkt me ook onverstandig.
Toch maar gewoon de PC uitgeramd. Ga nu de 'quick' runnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dariks werkt volgens militaire standaarden geloof ik ja
Die duurt 'maar' 4 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toch maar gewoon de PC uitgeramd. Ga nu de 'quick' runnen.
Ja dan overschrijft 'ie minder. Militair is 32 of 63x dacht ikquote:
WTF AGBONquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn gift was een silver pack en kijk wat daar inzit
[ afbeelding ]
Een pakje in een pakjequote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef vandermar het volgende:
Mijn gift was een silver pack en kijk wat daar inzit
[ afbeelding ]
Herken je goed dat ie een Roemeen isquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
Ik speel H2H tegen een Roemeen die allemaal loopt te lullen in zijn mic
Gvd, is er geen programma waarmee ik gewoon mn complete HDD kan wipen zonder extra overschrijvingen? Ik bedoel dus niet partities, maar de fysieke schijf.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dan overschrijft 'ie minder. Militair is 32 of 63x dacht ik
Zoals iedereen weet spreekt Stijn ook een aardig woordje Roemeensquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Herken je goed dat ie een Roemeen is![]()
Da's gewoon formatteren dusquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gvd, is er geen programma waarmee ik gewoon mn complete HDD kan wipen zonder extra overschrijvingen? Ik bedoel dus niet partities, maar de fysieke schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |