Uit hoeveel potjes?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
Clubs ging gister wel lekker. 11 punten in div 2.
Ik denk dat hij onzeker is over zichzelf.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom dan juist bij hem dit beeld schetsen?
Nadat ik stopte niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
Clubs ging gister wel lekker. 11 punten in div 2.
Toen wij met zn 4en waren.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uit hoeveel potjes?
Of bedoel je dat er degradatie bereikt is
Gasten, het was gewoon een (kut)grapje. Waarvan ik dus van Tim86 zeker weet dat die het kan hebben. Wat een overreactie weer. Is dit het Dr. Phil topic?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom dan juist bij hem dit beeld schetsen?
Wat gaat er door je hoofd heen om ineens met zon grap over een random persoon te komen ?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gasten, het was gewoon een (kut)grapje. Waarvan ik dus van Tim86 zeker weet dat die het kan hebben. Wat een overreactie weer. Is dit het Dr. Phil topic?
Kwam het plaatje tegen op die site die Rijst net ook postte, en toen leek dat me ff leuk. Zit al de hele tijd met die PC van me te kloten, dus was ff tijd om te trollen tussendoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat gaat er door je hoofd heen om ineens met zon grap over een random persoon te komen ?
Helton was matig bij mijquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk team, alleen schiet/kopt Demba Ba alles op de lat, in drie wedstrijden al zeker een keer of 8. Hij loopt wel 5 op 3, net als Ben Arfa die echt geweldig is![]()
Het is wel een instabiel kaartenhuis, als ik bv. Varela wil vervangen door Nani en Ba door een andere BPL spits dan moet Elias eruit, maar als ik geen Braziliaanse BPL CM wil moet Miranda er uit voor Pepe en als ik dat doe moet ik een Braziliaanse competitie GK nemen of een BPL GK/CB/RB.
![]()
Of ik zie iets simpels over het hoofd, kan ook natuurlijk
Vorig jaar zeiden velen dat ook al, maar vond ik hem prima en nu heeft in die drie wedstrijdjes ook niets fouts gedaan dus ik heb voorlopig nog wel vertrouwen in hem.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helton was matig bij mij
Alves kan gewoon hoor. Dede krijgt 9 chemquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk team, alleen schiet/kopt Demba Ba alles op de lat, in drie wedstrijden al zeker een keer of 8. Hij loopt wel 5 op 3, net als Ben Arfa die echt geweldig is![]()
Het is wel een instabiel kaartenhuis, als ik bv. Varela wil vervangen door Nani en Ba door een andere BPL spits dan moet Elias eruit, maar als ik geen Braziliaanse BPL CM wil moet Miranda er uit voor Pepe en als ik dat doe moet ik een Braziliaanse competitie GK nemen of een BPL GK/CB/RB.
![]()
Of ik zie iets simpels over het hoofd, kan ook natuurlijk
66 speed te weinigquote:Op donderdag 15 november 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helton was matig bij mij
Heb je het verhaal wel gelezen?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alves kan gewoon hoor. Dede krijgt 9 chem
69 speed is goed genoegquote:
neequote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je het verhaal wel gelezen?
Als je IF Paulinho op CM zet ipv Elias en Pepe ipv Miranda, doe je Alves op goal en Van Persie in de spitsquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je het verhaal wel gelezen?
Als ik Nani er in wil, moet Elias weg, als Elias weg is moet Miranda weg, als Miranda weg is moet Pepe daar, als Pepe er staat kan alleen een Braziliaanse competitie GK ivm Dede (of ik moet een Braziliaanse competitie RB nemen, maar daar zijn geen gouden).
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
BDIL als je besluit om je Henry team te verkopen mag ik hem dan even lenen?
7 chem voor Paulinhoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je IF Paulinho op CM zet ipv Elias en Pepe ipv Miranda, doe je Alves op goal en Van Persie in de spits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |