Marchisio wil ik er graag in laten, speelt fijn vind ik! Alleen Boateng heb ik nog niet, twijfel nog over hem en De Rossi, Vidal staat ook vast! voorhoede ook, maar twijfel ook nog een beetje over sneijder, zijn er betere spelers voor die positie?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou eerder Marchisio eruit halen dan Boateng persoonlijk. Maar het maakt eigenlijk weinig uit, misschien kan je beter meteen gaan sparen voor Chiellini, de 3 middenvelders die je hebt zijn al erg goed
Nee, Sneijder is echt de ideale CFquote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Marchisio wil ik er graag in laten, speelt fijn vind ik! Alleen Boateng heb ik nog niet, twijfel nog over hem en De Rossi, Vidal staat ook vast! voorhoede ook, maar twijfel ook nog een beetje over sneijder, zijn er betere spelers voor die positie?
Nee, die wordt ook niet gefixt want dat zouden de servers niet aankunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Maver24 het volgende:
Is trouwens die bug al gefixed dat je niet verder kan gaan naar het uur toe tot een bepaalde pagina ?
Its not a bug, it's a feature..quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Maver24 het volgende:
Is trouwens die bug al gefixed dat je niet verder kan gaan naar het uur toe tot een bepaalde pagina ?
Sneijder it is danquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, Sneijder is echt de ideale CF![]()
De Rossi of Boateng, De Rossi is nog verdedigender ingesteld, Boateng is zowel aanvallend als verdedigend goed. Beetje zelf kiezen hoe je de balans op het middenveld wil.
Serieus, wtf, das wel lomp hoor,quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die wordt ook niet gefixt want dat zouden de servers niet aankunnen.
Heheh, ik vroeg me al af hoe lang het zou durenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Rijst het volgende:
http://loldutchpeople.tumblr.com/post/33581311412
;')quote:Op donderdag 15 november 2012 12:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heheh, ik vroeg me al af hoe lang het zou duren
Zand in je vagina'tje Rijstje?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef Rijst het volgende:
ik hoop dat we ooit een foto van jou vinden. Kunnen we lekker lachen
Nee maar jij houdt er wel van om mensen op internet te pesten terwijl je zelf een nieuw account hebt aangemaakt omdat iemand die je in het echt kent wist dat je op FOK! zat.quote:
Wie pest ik hier dan mee als ik vragen mag?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar jij houdt er wel van om mensen op internet te pesten terwijl je zelf een nieuw account hebt aangemaakt omdat iemand die je in het echt kent wist dat je op FOK! zat.
Is het ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Vind zelf foto's ongevraagd van users posten not done. Al geloof ik niet dat die kerel Tim is.
Tim86quote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie pest ik hier dan mee als ik vragen mag?
[..]
Is het ook niet.
Ja ik denk wel dat die meteen zijn polsen doorsnijd als ie dit ziet. Is meest normale user hier zo'n beetje en relaxed als fuck.quote:
Waarom dan juist bij hem dit beeld schetsen?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat die meteen zijn polsen doorsnijd als ie dit ziet. Is meest normale user hier zo'n beetje en relaxed als fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |