Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef Piye het volgende:
Volgens mij heb je, als je dat elke dag doet, een permanente uiengeur om je heen hangen.
je gaat er in ieder geval enorm van ruften, zo veel zwavelverbindingen in je lichaam kan niet gezond zijn voor de omgevingquote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef Piye het volgende:
Volgens mij heb je, als je dat elke dag doet, een permanente uiengeur om je heen hangen.
Als je alleen uien eet wel ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.knurps.nl/2009(...)-van-ui-en-look.html
Je valt er ook enorm van af.
Pepermunt is misschien ook wel leuk om aan het dieet toe te voegenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Als je alleen uien eet wel ja.
Pepermuntquote:Op donderdag 15 november 2012 16:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Pepermunt is misschien ook wel leuk om aan het dieet toe te voegen
Nee, dat doe ik niet, mongool.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef smitjew het volgende:
Flikker hem dan door de salade mongool
Dus jij eet gewoon een rauwe ui uit het vuistjequote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, mongool.
Doe normaal, je was aardig.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dus jij eet gewoon een rauwe ui uit het vuistje
rode uiquote:Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef GekkePoes het volgende:
wel mixje van rood en wit. met een snufje zout en een schijfje citroen
Je kan mijn toen niet horen, maar ben nog steeds aardig.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:20 schreef smitjew het volgende:
Gewoon berehap pinda, zit genoeg ui op.
Een echte baas kent dit natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |