Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - KaiaiaiaWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat een kut-tt. Verander 'm eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Wat verrassend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
ik zou niet weten hoequote:
QFTquote:Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef Gatenkaas het volgende:
Wat een kut-tt. Verander 'm eens.
1 is gewoon beterquote:
Dat is jouw mening, hoort niet in de TT thuis..quote:
quote:
jawelquote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, hoort niet in de TT thuis..
Eens met deze man.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef Appelknaller het volgende:
3>2>1 is het en blijft het. De MP in 3 is het geniaalste idee ooit.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk wel kaas van gegeten.
quote:
Het einde van 3 was tegenvallend, maar voor de rest is ook de singleplayer werkelijk geweldig. ME2 heeft de meeste indruk op me gemaakt, omdat ik totaal niet had verwacht dat de game zo episch zou zijn na de saaie bagger die ME1 heette. Maar ME2 spelen na ME3 gespeeld te hebben, dat voelt gewoon als een stap terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef Appelknaller het volgende:
3>2>1 is het en blijft het. De MP in 3 is het geniaalste idee ooit.
Laat maar weten wat je bevindingen zijn, ik vind vooralsnog 15 euro voor dlc wat aan de stevige kant..quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:00 schreef bjorntju het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden. ben benieuwd!
Ik zou graag ook weten of het wat is voor ik er 15 euro aan uitgeef.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je bevindingen zijn, ik vind vooralsnog 15 euro voor dlc wat aan de stevige kant..
Hoewel ze gameplay-wise wel wat dingen opgeschroefd hebben in drie, ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik miste in drie een beetje verkennen van de ruimte in vergelijking met zijn voorganger. Had graag wat meer quests op planeten gedaan die je 'toevallig' tegenkomt. In ME3 was het even scannen en gaan met die banaan. Sowieso heeft het laatste deel een groot gebrek aan content, vind ik.quote:
Dat is niet iets wat past bij het thema 'imminent reaper threat'; even lekker scannen en planeten verkennen. Lijkt me logisch dat dat er niet in zit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef Jivis het volgende:
Hoewel ze gameplay-wise wel wat dingen opgeschroefd hebben in drie, ben ik het eigenlijk wel met je eens. Ik miste in drie een beetje verkennen van de ruimte in vergelijking met zijn voorganger. Had graag wat meer quests op planeten gedaan die je 'toevallig' tegenkomt. In ME3 was het even scannen en gaan met die banaan.
Ik zat met m'n laatste playthrough van ME2, plus alle dlc, aan de 60 uur. Daar zit ik al aan bij ME3, plus één dlc. Dus hoe je daar zo op komt, weet ik niet.quote:Sowieso heeft het laatste deel een groot gebrek aan content, vind ik.
Ze hebben even veel tijd gehad voor ME3 als voor ME2. Dus dat lijkt me dus niet dat het gelijk aan EA ligt.quote:Ach, aan alles is te zien dat EA Bioware gepusht heeft het spel zo snel mogelijk uit te brengen.
Ik vind dat handjevol sidemissies in drie gewoon te weinig om het lijf hebben en dat is voor mij inderdaad een teken dat de game gehaast is uitgebracht. Veel komt neer op even met die en die lullen en dan ben je klaar. Of dat lame 'ingrijpen in gesprekken'. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen wat mij betreft. En dat planeten verkennen hadden ze natuurlijk ook kunnen combineren met de reaper threat. Meer reddingsmissies, meer Cerberus-missies.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef The_Substitute het volgende:
Op Origin staat ie i.i.g. nog niet.
[..]
Dat is niet iets wat past bij het thema 'imminent reaper threat'; even lekker scannen en planeten verkennen. Lijkt me logisch dat dat er niet in zit.
[..]
Ik zat met m'n laatste playthrough van ME2, plus alle dlc, aan de 60 uur. Daar zit ik al aan bij ME3, plus één dlc. Dus hoe je daar zo op komt, weet ik niet.
[..]
Ze hebben even veel tijd gehad voor ME3 als voor ME2. Dus dat lijkt me dus niet dat het gelijk aan EA ligt.
Hij staat nu op Origin voor de geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef The_Substitute het volgende:
Op Origin staat ie i.i.g. nog niet.
Ja vind ik ook eigenlijk, maar het blijft toch Mass Effect dus daar wil ik wel een uitzondering voor makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je bevindingen zijn, ik vind vooralsnog 15 euro voor dlc wat aan de stevige kant..
Tuurlijk, heb ook alle dlc van elke mass effect gekocht, maar vind 15 euro net wat aan de stevige kant. Heb de special editon van ME3 gekocht voor 33 euro, dus 15 euro is verhoudingsgewijs wat veel.. Maar ik wacht de bevindingen hier af, moet ook nog aan leviathan beginnen..quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja vind ik ook eigenlijk, maar het blijft toch Mass Effect dus daar wil ik wel een uitzondering voor makenSchijnbaar duurt hij ook 2x zo lang als de vorige DLC. (ben er nog niet aan begonnen trouwens, was even een paar andere missies doen in ME3, ga er zo aan beginnen
)
Weet niet of je op de PC speelt, maar daar is hij 1200 Bioware Points en dat is dacht ik zo'n ¤11. Nog steeds niet goedkoop natuurlijk, maar wel minder dan ¤15.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb ook alle dlc van elke mass effect gekocht, maar vind 15 euro net wat aan de stevige kant. Heb de special editon van ME3 gekocht voor 33 euro, dus 15 euro is verhoudingsgewijs wat veel.. Maar ik wacht de bevindingen hier af, moet ook nog aan leviathan beginnen..
Ben uiteraard een pc gamer, 1200 Bioware points = 12 euroquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Weet niet of je op de PC speelt, maar daar is hij 1200 Bioware Points en dat is dacht ik zo'n ¤11. Nog steeds niet goedkoop natuurlijk, maar wel minder dan ¤15.
quote:
Dit heb ik dus ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:22 schreef nikk het volgende:
Deel 3 voelt epischer aan, maar persoonlijk vond ik deel 2 leuker om te spelen. Deel 2 kan ik ook blijven replayen, bij deel 3 had ik al moeite bij de eerste keer.
Dat vind ik schrikbarend weinig voor jouw doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ookAl vond ik het wél erg leuk om 3 te spelen, heb het (zelfs) twee of drie keer gedaan (als engineer, adept en soldier)
Ik vind 2 ook stukken toffer dan 3, daaromquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vind ik schrikbarend weinig voor jouw doen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:55 schreef trancethrust het volgende:
Is die titel nu serieus veranderd?
Eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:04 schreef The_Substitute het volgende:
Omega is de beste ME-dlc tot nu toe.
Ja, beter dan LotS.
- Een toffe intro.
- Aria's en Nyreen's (female Turian) karakter zijn goed geschreven.
- De situatie òp, en ook Omega zelf, worden interessant weergegeven. Nyreen (Talons) vs Aria, Aria vs Cerberus' Petrovsky. En alle Omega inwoners die zich er middenin bevinden. Plus goed leveldesign en een aantal toffe vista's.
- Een goede afwisseling tussen gevechten, gesprekken en je een weg banen door Omega. Wat nog ondersteund wordt door het feit dat je de ene keer speelt met alleen Aria, dan alleen met Shepard, of met zowel Aria als Nyreen. (je Normandy-teamleden spelen geen rol)
- Nieuwe vijanden, zoals de Rampart Mechs en de Adjutants.
- 2 nieuwe biotic powers, die je kunt kiezen als extra kracht: Flare en Lash
Plus een aantal nieuwe wapens + upgrades.
Het heeft geen invloed op 't einde (alleen je TMS), maar dat was al bekend. Dus als je daar doorheen kunt kijken, dan is dit een prima aanschaf.
SPOILER: Omega side questsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar hoopte ik al op. Tof!quote:Op woensdag 28 november 2012 01:04 schreef The_Substitute het volgende:
- 2 nieuwe biotic powers, die je kunt kiezen als extra kracht: Flare en Lash
Je vergeet dat de missies van Grissom Academy, de Rachni, Cerberus Scientists en Ardat Yakshi monestary ook bij de sidequests horen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:10 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat handjevol sidemissies in drie gewoon te weinig om het lijf hebben en dat is voor mij inderdaad een teken dat de game gehaast is uitgebracht. Veel komt neer op even met die en die lullen en dan ben je klaar.
Dat ze dat zo gedaan hebben, was prima. Het enige lame er aan is, dat het alleen invloed had op de TMS-optelsom.quote:Of dat lame 'ingrijpen in gesprekken'. Daar hadden ze echt meer mee kunnen doen wat mij betreft.
Ok, dat hadden ze kùnnen doen, maar ik vind dat niet echt een punt van kritiek. Het had de game uitgebreider gemaakt, maar niet persé beter.quote:En dat planeten verkennen hadden ze natuurlijk ook kunnen combineren met de reaper threat. Meer reddingsmissies, meer Cerberus-missies.
Ik zie niet in hoe dat (vaststaande plots) anders is dan in ME2. De enige variaties zaten 'm daar ook alleen in de details. Het grote punt blijft dat de beslissingen die er toe hadden móeten doen in ME3, uiteindelijk alleen maar van toepassing zijn op je TMS, en níet op de beschikbare opties op 't eind.quote:Maar het grootste minpunt vind ik dat je in drie veel te veel een bepaalde richting op wordt gestuurd, met veel al vaststaande missies en gebeurtenissen. Het morele keuzesysteem is zeer summier en eerder verslechterd dan verbeterd. Toch apart voor de afsluiter van een trilogie.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:00 schreef ElmarO het volgende:
Ben alleen totaal vergeten twee side quests te doen. Al kreeg ik er van één alsnog een bedankje dat ik hem had geholpen.Nee, die zijn gewoon extra.SPOILER: Omega side questsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond die gevechten juist een van de grote pluspunten, o.a. door het goede leveldesign. Maar ook vooral door de toevoeging van de Rampart Mechs, die bijna nooit dekking zoeken en je maar blijven bestormen, waardoor ik meer dan normaal moest blijven bewegen. En het viel me ook op hoe snel ik door m´n thermal clips heen was door die dingen, omdat ze vaak hun schild gebruikten, waardoor ik ook veel vaker op zoek moest naar nieuwe clips. Hierdoor voelde ik me een stuk kwetsbaarder dan in de originele game. Op Insanity, voor de duidelijkheid. Vond ´t erg vet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb Omega net gespeeld, het begin en het einde was wel leuk, maar alle gevechten waren doodsaai. Er zaten we coole momenten in maar voor de rest saaie gevechten tegen een heleboel Cerberus troops. Is de 15 euro niet waard vind ik.
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 29-11-2012 10:19:13 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja en dat vind ik dus te summier. In ME2 had ik veel meer het idee 'invloed' te hebben op het verhaal (hoewel dat inderdaad al grotendeels vaststaat). Maar goed, ik denk niet dat we het eens wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 00:59 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie niet in hoe dat (vaststaande plots) anders is dan in ME2. De enige variaties zaten 'm daar ook alleen in de details. Het grote punt blijft dat de beslissingen die er toe hadden móeten doen in ME3, uiteindelijk alleen maar van toepassing zijn op je TMS, en níet op de beschikbare opties op 't eind.
Het moraliteitssysteem ligt daar eigenlijk in het verlengde van, maar ik zie weinig verschil met hoe het was in ME2.
Spoilers much?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vond het wel vet gemaakt toen je net in die hele donkere gang rond moest lopen met alleen je flashlight op je geweer. Dan hoor je Aria en Nyreen praten over de zogenaamde adjuntants, je ziet nog zo'n beest in het begin heel even rondsluipen en later begin je echt een soort van bang te worden elke keer dat je een hoek om moet lopen. Ik vond het zelfs zo spannend dat ik steeds mn squadmates voor me uit ging laten lopen, om het langverwachte schrikmoment dat uiteindelijk niet komt te verminderen.
SPOILER: mobiel-onvriendelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ingelijst jammer genoeg veel te duur.
[ Bericht 8% gewijzigd door The_Substitute op 02-12-2012 17:30:22 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 2 december 2012 17:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een aantal anderen zijn ook prachtig.Ik vind die andere met de Normandy ook zeer puik. Maar ja, die prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ingelijst jammer genoeg veel te duur.Helaas is inlijsten niet echt goedkoop, helemaal niet met het glas etc. dat ze gebruiken. Die van Dice gaan daarom nog wel, maar die zijn ook een stuk kleiner.
Zijn te koop via deze site: http://www.candb.com/nl/quote:Op zondag 2 december 2012 17:28 schreef nikk het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar koop je dergelijk ingelijste posters?
Thnx!quote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn te koop via deze site: http://www.candb.com/nl/
quote:Op zondag 2 december 2012 17:12 schreef The_Substitute het volgende:
Een aantal anderen zijn ook prachtig.Tering, die van Garrus MOET ik hebbenSPOILER: mobiel-onvriendelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ingelijst jammer genoeg veel te duur.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Neem aan dat je de Citadel bedoelt. Na die aanval is het best, ja. Het sluit er op die manier goed op aan.quote:Op zondag 2 december 2012 20:59 schreef padlarf het volgende:
Even iets anders, wat is het beste punt in ME3 om te beginnen met de Omega DLC? Na de aanval van Cerberus op Omega?
Citadel inderdaad, bedankt. Lijkt mij ook het moment dat Shepard het meest gemotiveerd is om Aria te helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Neem aan dat je de Citadel bedoelt. Na die aanval is het best, ja. Het sluit er op die manier goed op aan.
erg mooi, zou die van de Citadel of de normandy wel willen hebben, maar die prijzen zeg.. :quote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn te koop via deze site: http://www.candb.com/nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door eQuaL op 10-12-2012 17:22:05 ]
quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef eQuaL het volgende:
Onlangs maar eens gekocht & vorige week uitgespeeld.
Maar toch ook weer niet, ben nog steeds bezig met verwerken![]()
Was deze al eens langs gekomen?Toch al een tijd niet meer gespeeld, maar de teksten geven me toch kippenvel. Een van de weinige games waar je zo'n binding opbouwt met de karakters, jammer dat het afgelopen is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Toch al een tijd niet meer gespeeld, maar de teksten geven me toch kippenvel. Een van de weinige games waar je zo'n binding opbouwt met de karakters, jammer dat het afgelopen is..
quote:I had a Shep that let Ash kill Wrex back in ME1 on purpose. It's like the game knows what I did and hammers my brain with guilt over it. When I heard the "...let me die with honor", I was like I MADE A MISTAKE! Never played that save since.
Mijn god, ik heb zoveel playthroughs gedaan van alle 3 de games dat ik nagenoeg zeker kan zijn dat ik ELKE optie gespeeld heb. De enige mogelijkheid die me zo te binnen schiet waarvan ik weet dat ie nog moet is met male shep een relationship met ashley te houden door alle 3 de delen, maar dat komt nog als de Omega dlc uit is. Dan wordt het weer een complete playthrough van deel 3 (de geimporteerde save van me1 naar me2 met die optie heb ik nog) met Leviathan en Omega als nieuw verhaalmateriaal..quote:Op maandag 10 december 2012 23:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heb ik hem gewoon zelf afgeknald
Ik heb ME1 maar 1 keer gespeeld, en dat was op de PC met een gedownloade versie (toen ik nog een stoute jongen was).quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb zoveel playthroughs gedaan van alle 3 de games dat ik nagenoeg zeker kan zijn dat ik ELKE optie gespeeld heb. De enige mogelijkheid die me zo te binnen schiet waarvan ik weet dat ie nog moet is met male shep een relationship met ashley te houden door alle 3 de delen, maar dat komt nog als de Omega dlc uit is. Dan wordt het weer een complete playthrough van deel 3 (de geimporteerde save van me1 naar me2 met die optie heb ik nog) met Leviathan en Omega als nieuw verhaalmateriaal..
Die is al 2 weken uit.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef DeeCruise het volgende:
...maar dat komt nog als de Omega dlc uit is.
My bad, was ff in de war met dragonborn dlc voor skyrim.. heb hoe dan ook nu geen tijd voor mass effect, nog teveel games die uitgespeeld moeten worden..quote:
Ik heb de game maar iets van 7 keer uitgespeeld, dus denk niet dat ie zijn geld waard is.quote:Op maandag 10 december 2012 23:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb ME1 maar 1 keer gespeeld, en dat was op de PC met een gedownloade versie (toen ik nog een stoute jongen was).
Daarna met ME2 op de 360 die dlc gedownload waarmee je de keuzes van ME1 kan maken. Wil nog steeds ME1 een keer opnieuw kopen & spelen, maar weet niet of het wel 15 euro waard is
Tja, maar ik zie mezelf hem nu niet meer 7 keer uitspelen vermoed ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb de game maar iets van 7 keer uitgespeeld, dus denk niet dat ie zijn geld waard is.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:23 schreef Appelknaller het volgende:
http://maqeurious.deviant(...)Soundboard-303507604
Jup, qua verhaal en characterbonding zijn er maar weinig games die hieraan kunnen tippen..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Pas geleden de trilogy gekocht van Mass Effect. Wilde het toch een keer helemaal gaan spelen. Maar damn heb er echt totaal geen spijt van. Wat een geweldige games man. Deze staan meteen in mijn top 5 van beste games.![]()
Ik had deel 1 en 2 al voor de Xbox 360, maar had die nooit gespeeld omdat ik er geen behoefte aan had. Nu de 360 allang weg is en ik weer op pc game, had ik toch zoiets van laat ik ze maar eens spelen. Holy shit wat een goede games zijn dat. Ben nu bezig met Mass Effect 1 en heb hem bijna uitgespeeld, en die game is al fantastisch. Het verhaal en die lekkere muziek die erbij zit. Er zit echt een badass song bij die ik trouwens super vind.![]()
![]()
Ik ga me nog wel even vermaken met deze serie
Jouw UIquote:Op zondag 27 januari 2013 09:15 schreef DeeCruise het volgende:
Door al het gekut met skyrim maar weer een ME3 playthrough gestart met de laatste optie die ik nog moest, ashley () als loveinterest..
quote:Op maandag 10 december 2012 17:13 schreef eQuaL het volgende:
Onlangs maar eens gekocht & vorige week uitgespeeld.
Maar toch ook weer niet, ben nog steeds bezig met verwerken![]()
Was deze al eens langs gekomen?Zit ik hem weer te kijken, verdomme meteen weer depriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zhe captein ftw!quote:
Snippy is meer de underdog idd, maar zhe captain is dusdanig vaag dat ik er dol op ben. Alleen al het feit dat er al jaren gespeculeerd wordt of het nou een man of vrouw is zegt al genoegquote:
Tis gewoon een homo, dat verklaart allesquote:Op maandag 28 januari 2013 08:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Snippy is meer de underdog idd, maar zhe captain is dusdanig vaag dat ik er dol op ben. Alleen al het feit dat er al jaren gespeculeerd wordt of het nou een man of vrouw is zegt al genoeg
Op zich is dat niet zo vreemd, maar het quest systeem werkt verschrikkelijk onduidelijk. Als je nu tenminste nog kon zien wanneer iets afloopt, of wat voor requirements er nodig zijn etc. Super irritant als je steeds naar die kut citadel moet voor een of andere random persoon op een uithoek van een of andere verdiepingquote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef DeeCruise het volgende:
OT: halverwege de playthrough, dit zal playthrough nummero 6 of 7 zijn gok ik. Wat me voor het eerst opviel was dat bepaalde miniquests niet meer werken als je te lang wacht met ze in te leveren, ze verdwijnen dan ook uit je journal. Fucking lame
Ze verdwijnen alleen na de aanval op de Citadel. Best wel logisch eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef DeeCruise het volgende:
OT: halverwege de playthrough, dit zal playthrough nummero 6 of 7 zijn gok ik. Wat me voor het eerst opviel was dat bepaalde miniquests niet meer werken als je te lang wacht met ze in te leveren, ze verdwijnen dan ook uit je journal. Fucking lame
Maar niet allemaal, dus hoe logisch dat dan is? Op het compleet kapotgeschoten gedeelte van de presidium commons staat de persoon er wel nog, de questgiver bij de onaangetaste nachtclub Purgatory is pleite...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze verdwijnen alleen na de aanval op de Citadel. Best wel logisch eigenlijk.
Ja dat is inderdaad waar. Die sidequests hadden sowieso duidelijker gekund.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar niet allemaal, dus hoe logisch dat dan is? Op het compleet kapotgeschoten gedeelte van de presidium commons staat de persoon er wel nog, de questgiver bij de onaangetaste nachtclub Purgatory is pleite...
Ah well, ben nu bij het punt dat het enige wat open staat het opzoeken van de geth/quarian is, dus lijkt me wel een geschikt moment om eerst leviathan en dan Omega te doen, of hebben jullie een andere suggestie?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad waar. Die sidequests hadden sowieso duidelijker gekund.
twitter:GambleMike twitterde op maandag 28-01-2013 om 18:06:12Does not look like a guy you'd want to mess with... http://t.co/jQlDVFs3 reageer retweet
twitter:CaseyDHudson twitterde op maandag 28-01-2013 om 18:04:20Looks like a nice place for some R&R... http://t.co/E3dQi5JF reageer retweet
Teaser voor nieuwe DLC, maar SP of MP?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:47 schreef AthCom het volgende:
twitter:GambleMike twitterde op maandag 28-01-2013 om 18:06:12Does not look like a guy you'd want to mess with... http://t.co/jQlDVFs3 reageer retweet
twitter:CaseyDHudson twitterde op maandag 28-01-2013 om 18:04:20Looks like a nice place for some R&R... http://t.co/E3dQi5JF reageer retweet
Denk ik ook. Wat betreft die Krogan, het lijkt dat hij op Firebase Goddess (Thessia) staat, en er gingen al geruchten dat er nog één MP DLC zou komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:16 schreef AthCom het volgende:
Ik denk dat cafégeval SP en die krogan MP?
Goeie indicatie, maat.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ME2 gekocht, ben nu bezig met het samenstellen van mijn team.
Wat is er mis met Sentinel?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm... óf Vanguard, maar dan moet ik renegade male spelen. Vanguard kán gewoon niet als paragon en/of female
Die class vind ik geen fuck aanquote:
ME3 al 5 keer uitgespeeld? Ik maar denken dat ik veel gespeeld heb met ME1 een stuk of 10 keer, ME2 3 keer en ME3 een keer.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die class vind ik geen fuck aan
Van favoriete class naar saaiste class:
1. Engineer
2. Vanguard
3. Adept
4. Soldier
5. Infiltrator
6. Sentinel
Heb het spel met de eerste 5 gefinished, maar Sentinel was ik ergens rond lvl 20 gewoon spuugzatHeb de class nog wel een paar kansen gegeven, maar meh.
ME2, heb ik inmiddels al zo'n 17x uitgespeeldquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Racerblade het volgende:
[..]
ME3 al 5 keer uitgespeeld? Ik maar denken dat ik veel gespeeld heb met ME1 een stuk of 10 keer, ME2 3 keer en ME3 een keer.
ME3 alleen in Vanguard gedaan, vond de Sentinel wel fijn in ME2, om van alles een beetje te hebben.
Niet zo'n fan van het eerste deel?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ME2, heb ik inmiddels al zo'n 17x uitgespeeld
ME3 heb ik volgens mij 2x uitgespeeld, als Engineer en als Adept.
Heb me er enkele keren doorheen geprobeerd te worstelen, maar omdat de combat zo karig is vergeleken met deel 2 (die speelde ik nl. als eerste) en je teamgenoten dramatisch zijn in het maken van keuzes, zoals simpel dekking zoeken, heb ik het maar opgegeven tijdens de jacht op Beneziaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van het eerste deel?
Hoor ik wel vaker, spijtig genoeg. Het eerste deel is naar mijn mening het beste qua verhaal en keuzemogelijkheden. Tweede deel absoluut het beste in gameplay.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb me er enkele keren doorheen geprobeerd te worstelen, maar omdat de combat zo karig is vergeleken met deel 2 (die speelde ik nl. als eerste) en je teamgenoten dramatisch zijn in het maken van keuzes, zoals simpel dekking zoeken, heb ik het maar opgegeven tijdens de jacht op Benezia
Uhu, verhaaltechnisch gezien is 1 de beste van de 3. Gelukkig heb ik Genesis voor ME2 gekocht, zodat ik nog wat belangrijke beslissingen van deel 1 kan kiezenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hoor ik wel vaker, spijtig genoeg. Het eerste deel is naar mijn mening het beste qua verhaal en keuzemogelijkheden. Tweede deel absoluut het beste in gameplay.
Vanguard heeft al Pistol training toch? Kan je ook prima die gebruiken als je een Mattock wil hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik zit even vooruit te denken. AR (Mattock) Vanguard of Sniper Vanguard in ME2 als ik lvl 15/16 ben...
We hebben het over ME2 hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:27 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Vanguard heeft al Pistol training toch? Kan je ook prima die gebruiken als je een Mattock wil hebben.Zou voor Sniper gaan dan.
Mja, maar ik bedoel meer wanneer je de Mattock zou willen gebruiken, zou een Pistol op zich wel een goed alternatief zijn. Then again, ik heb de wapen-DLCs nooit gekocht, misschien zijn ze wel niet goed vergelijkbaar in ME2.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben het over ME2 hePistoltraining is niet genoeg voor een AR.
Voordeel AR: minder erg als je een keer mist (tov een shotty), meer bullets, je kunt blijven schieten
Voordeel Sniper: lui die ergens staan waar je niet naartoe kunt chargen headshotten
De Carnifex is mij te lomp, en heeft imho te weinig ammoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Mja, maar ik bedoel meer wanneer je de Mattock zou willen gebruiken, zou een Pistol op zich wel een goed alternatief zijn. Then again, ik heb de wapen-DLCs nooit gekocht, misschien zijn ze wel niet goed vergelijkbaar in ME2.
Die Carnifax Hand Cannon kon ik zich wel goed mee opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |