Ik ga geen video maken denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Onufriev het volgende:
Posten de box-luckers wel de unboxing video?
En vraagje @ degene die de vorige huntdie Altec hadden. Goeie aankoop geweest of moet ik hem annuleren nu het nog kan?
Wel posten wat erin zit he! Want ik moet helaas nog wachten..quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef bambino het volgende:
Ik ga geen video maken denk ik.
Misschien ook wel ligt er aan hoe enthousiast ik ben als ik de box in mijn
Hoe zwaar zijn de jouwe?quote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga geen video maken denk ik.
Misschien ook welligt er aan hoe enthousiast ik ben als ik de box in mijn handen krijg
Er is er ook een voor vrouwen las ik. Noem me gek, maar ik heb er 3 van 25 besteld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nu een verrassingsdozenactie op clicktobuy.nl. Ben benieuwd of het wat is.
Dan moet je de vrouwen variant kopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik twijfel ook een paar te kopen. Misschien wel een leuk verjaardagcadeautje een keer voor iemand.
Binnenkort een setje vriendinnen jarig, dus vandaar
Heb jij er ook besteld? Bedankt voor de tip overigens.quote:
Mooi want ik heb er 3 besteld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
). Nog nooit eerder gedaan, maar ik heb altij
Wettelijk gezien mag je altijd retour sturen geloof ik. Daar heb je recht op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mannendoos is twijfel. TV is niet gek, maar die zit er natuurlijk toch niet in. HDMI heb ik al zat, media-player of dat Iphonedokje is overbodig. Dikke kans dat het allemaal rotzooi is. Al zou ik nog best tevreden zijn met een shampoo/badkamerzooi-pakket
Je hebt zelfs meer recht dan wanneer je zou weten wat het wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:15 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mag je altijd retour sturen geloof ik. Daar heb je recht op.
Krijg je dan je geld terug?quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt zelfs meer recht dan wanneer je zou weten wat het was
Je hebt recht op 100% geld terug + verzendkosten die je betaald hebt. Het enige wat je niet terug krijgt zijn de verzendkosten die je maakt om het pakket terug te sturen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Krijg je dan je geld terug?
Of krijg je een nieuwe doos?
Dus al krijg je een 100-delige pannenset, betaal je alsnog een hoop.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt recht op 100% geld terug + verzendkosten die je betaald hebt. Het enige wat je niet terug krijgt zijn de verzendkosten die je maakt om het pakket terug te sturen.
Het is of 6,75 (tot 10kg) of 12,20 ofzo (boven de 10kg).quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus al krijg je een 100-delige pannenset, betaal je alsnog een hoop.
U bent op de hoogte meneer, *neemt zijn hoed af, en maakt een buiging.*quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt zelfs meer recht dan wanneer je zou weten wat het was
Bij de rechter zou je het winnen als je het pas na 3 maanden zou terugsturen, heeft te maken met dat niet alle informatie op de site staat en daarmee de zichttermijn wordt verlengd.
Dat dachten mensen vast ook bij de Ibood box. Ik geef het een kans. Wie weet win ik de tv.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is of 6,75 (tot 10kg) of 12,20 ofzo (boven de 10kg).
Maar ik zou dat pakket niet kopen, ik heb onlangs eens een pakket bij een dergelijke site gekocht en dat zat vol met rommel waar je geen ene moer aan hebt. Ik ga ze maar cadeau doen (kutcadeaus evengoed) want ik was te lui om het terug te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |