Misschien heb je gelijk, maar ik vind het best balen als je zelf achter je pc zit en de site werkt niet mee. Ach, ik volg het toch vooral omdat ik dat mes van Global graag wil hebben en hem vanmorgen gemist hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef swoopie het volgende:
En inderdaad, het is gewoon echt compleet niet te doen. Ik kreeg weer de 'sorry' melding of 'Database connection error'. Misschien maar beter ook, impulsaankopen
Ik doe deze keer mee voor een mooie NAS, gisteren was hij er precies toen ik mijn computer aanzette op mijn werk. Toen was ik slecht voorbereid, wist niet of het de goede was... ennn OPquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ik vind het best balen als je zelf achter je pc zit en de site werkt niet mee. Ach, ik volg het toch vooral omdat ik dat mes van Global graag wil hebben en hem vanmorgen gemist heb
Fijn dat jij wel geslaagd bentquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef swoopie het volgende:
[..]
Ik doe deze keer mee voor een mooie NAS, gisteren was hij er precies toen ik mijn computer aanzetten op mijn werk. Toen was ik slecht voorbereid, wist niet of het de goede was... ennn OPMaar, achteraf gezien gisteren een andere kunnen scoren die misschien nog wel beter is. Ik ben dus blij met deze hunt
![]()
Hoop dat het je nog lukt met dat mes! Bedoel je die extreem dure van 155,00 normaliter nu voor 50?
Ben niet zo'n kokert, vond hem vooral erg prijzig, maar het zal best een goed mes zijn! Ik help je hopen dat ie nog een keer komt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel geslaagd bentIk bedoel inderdaad dat mes, Global is echt geweldig, ik wil nooit meer iets anders!
Yep! Ik had mijn zinnen eerst gezet op die Thecus N5550, maar ik was te laat, nu is het de Synology 712+ geworden, is dus gelukt inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Er is maar 1 goed merk NAS en dat is Synology, komen ook wel eens voorbij, als je een NAS zoekt die zeker nemen.
Ik heb er zelf 2 in gebruik, een daarvan is zeker 5 jaar oud en staat al die 6 jaar 24/7 aan en werkt nog steeds en kan nog steed geupdate worden. Ik gebruik die voor een serverbackup, hij is niet snel maar dat hoeft ook niet. Voor dagelijks gebruik heb ik een andere staan, ook die draait zeker 1,5 jaar alweer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef swoopie het volgende:
[..]
Yep! Ik had mijn zinnen eerst gezet op die Thecus N5550, maar ik was te laat, nu is het de Synology 712+ geworden, is dus gelukt inderdaad
Goed om te horen, ik ben blij met mijn keuze. Ik twijfel nu over die ZyXEL PLA4201, heb een setje oude die (waarschijnlijk) trager zijn en af en toe gereset moeten worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 2 in gebruik, een daarvan is zeker 5 jaar oud en staat al die 6 jaar 24/7 aan en werkt nog steeds en kan nog steed geupdate worden. Ik gebruik die voor een serverbackup, hij is niet snel maar dat hoeft ook niet. Voor dagelijks gebruik heb ik een andere staan, ook die draait zeker 1,5 jaar alweer.
Ik heb mijn NASsen nog nooit hoeven resetten, behalve na een update (handmatig). Heb diverse merken gezien maar niets komt in de buurt, denk dat je een goede koop hebt gedaan, al ken ik zelf de 712+ niet en hebben die van mij andere cpu's. Kun je nagaan, die oude heeft een PPC cpu, die nieuwe een ARM en dia van jou een Intel Atom x86 en toch werken ze allemaal exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:41 schreef swoopie het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben blij met mijn keuze. Ik twijfel nu over die ZyXEL PLA4201, heb een setje oude die (waarschijnlijk) trager zijn en af en toe gereset moeten worden.
Hebben jullie het over dat sabatier messenblok? Want die heb ik wel!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef swoopie het volgende:
[..]
Ben niet zo'n kokert, vond hem vooral erg prijzig, maar het zal best een goed mes zijn! Ik help je hopen dat ie nog een keer komt!
Nee, sorry, ik switchte even naar die Powerline adapters die net op de hunt stonden, ik zit nu nog met de situatie dat de NAS boven staat en via powerline adapters verbinding heeft met mijn wireless router. Dat is niet ideaal omdat de powerline adapters nu de beperkende factor zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb mijn NASsen nog nooit hoeven resetten, behalve na een update (handmatig). Heb diverse merken gezien maar niets komt in de buurt, denk dat je een goede koop hebt gedaan, al ken ik zelf de 712+ niet en hebben die van mij andere cpu's. Kun je nagaan, die oude heeft een PPC cpu, die nieuwe een ARM en dia van jou een Intel Atom x86 en toch werken ze allemaal exact hetzelfde.
Ze zijn trouwens nog stil ook.
Leuk ding inderdaad als je het niet erg vind om je Playstation in het zicht te hebben. Handig ook dat de controllers altijd opgeladen worden, al weet ik niet of dat goed is voor de accu's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Mooie dock gescoord voor de PS3. Zat er al een tijdje op te azen. ¤16 incl. vind ik wel een mooie prijs.
Hij staat op zolder (mijn god FOK! autistquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Leuk ding inderdaad als je het niet erg vind om je Playstation in het zicht te hebben. Handig ook dat de controllers altijd opgeladen worden, al weet ik niet of dat goed is voor de accu's.
Persoonlijk wil ik mijn PS niet in zicht hebben.
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Hij staat op zolder (mijn god FOK! autist) naast mijn monitor. Hij kan daar niet uit het zicht, dus ik vind het niet erg. Hij heeft wat meer "ademruimte" op zo'n stand heb wil wel eens gehoord. Gaan kijken of dat waar is. Mijn 60gb kan wel wat ademruimte gebruiken
.
Die van mij staat al jaren op een vlak bureau. De blower begon steeds harder te blazen. Nu staat hij op twee dozen van Tissot horloges die ik heb (dus iets vrijer) en is het harde blazen gestopt. Ik hoop dat de standaard dezelfde uitwerking heeft. Anders heb ik pechquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ik weet niet of het veel uitmaakt of hij op een standaard staat of niet. Ik denk dat het nog het beste is wanneer deze gewoon op de koude harde grond staat en vrij kan blazen. Stel dat de achterkant nu naar de muur gericht is, of de achterkant van een kast (volgens mij is dat bij 90% van de mensen het geval), dan zal het wel uitmaken.
Messentrekkers!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe er komen wel veel messen langs vandaag.. wat voor volk trekt i bood aan
Serieusquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij heeft het over de mensen die een programmaatje hebben dat die boxen meteen opkoopt zodra ze er zijn. Daar boks je niet gauw tegenop.
ja,quote:Op zondag 18 november 2012 00:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand ervaring met die kussens?
Ik heb ze ook, liggen wel lekker, maar van mij mochten ze wat voller.quote:Op zondag 18 november 2012 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja,
enorm goede.
Heerlijk goed gevuld en ook makkelijk minder of meer gevuld te maken door de ritssluiting.
Heb hem via de mobiele site besteld, daar hoef je niks te selecteren en kan je gewoon door blijven klikken totdat je bij paypal/ideal bentquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Beste vrienden, heb je het al vernomen?
Ibood heeft ons met de boxen bij de neus genomen.
Duizenden mensen begonnen met klikken,
spontaan begonnen de servers te hikken.
De errors vlogen je om de oren,
niemand lukte het een box te scoren.
48 uur duurde de hunt,
maar voor de meesten bleek een box bemachtigen slechts een stunt.
Er zouden ook boxen zijn voor de likers,
die zijn spontaan verdwenen door wat bikers.
iBood, bedankt voor 48 uur met spullen,
stuur me een box, dan zal ik nergens meer over lullen.
Is dat een 100 box? Want ik heb er een van 50 maar er staat 23 november bij aflevering.quote:
Baas boven baasquote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Lull de mijne 10 minuten na jouw post
50E box
Daar zijn er echt niet zoveel van toch?quote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef tralalala het volgende:
Die unboxing filmpjes met mensen die (meestal) teleurgesteld de producten uit de doos halen.![]()
Unboxing filmpjes? Youtube staat er vol meequote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Daar zijn er echt niet zoveel van toch?
teleurgestelde bedoel ikquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Unboxing filmpjes? Youtube staat er vol mee
quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef bambino het volgende:
En de 2e box nu ook verzonden
Beide 50 voor degene die de SC niet gevolgd hebben
Uiteraard komt er een review van wat er in zit
Die van mij nog niet.quote:Op maandag 19 november 2012 15:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Lull de mijne 10 minuten na jouw post
50E box
Ik had ook 23 november, mijn andere bestelde product was ook 23 november en is ook al verzonden.quote:Op maandag 19 november 2012 18:32 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
[..]
Die van mij nog niet.Wat hadden jullie als leverdatum? Ik had 23 november.
Oh dan sturen ze mijn doosje morgen op hopelijk. En jij zult morgen posten wat erin zit? Dan weet ik ook wat mij te wachten staat ongeveer.quote:Op maandag 19 november 2012 18:41 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik had ook 23 november, mijn andere bestelde product was ook 23 november en is ook al verzonden.
Ik post het áls ik de doos morgen binnen heb. Er is hier morgenochtend niemand thuis namelijk.. Dus dan wordt het woensdag dan wel donderdag pas.quote:Op maandag 19 november 2012 18:42 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Oh dan sturen ze mijn doosje morgen op hopelijk. En jij zult morgen posten wat erin zit? Dan weet ik ook wat mij te wachten staat ongeveer.Ik hoop niet dat het rotzooi is.
Ben erg benieuwd! Met een beetje geluk krijg je hem in de middag.quote:Op maandag 19 november 2012 18:46 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik post het áls ik de doos morgen binnen heb. Er is hier morgenochtend niemand thuis namelijk.. Dus dan wordt het woensdag dan wel donderdag pas.
quote:Op maandag 19 november 2012 19:08 schreef xminator het volgende:
Mijn 50 eypo box was om 15.20 verzonden.
Gewicht en afmetingen?
De mijne was ook om 15.20 verzonden, ik zou straks even het gewicht en de afmetingen vermeldenquote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |