Vaker niet dan wel. Soms heb je mazzel en heb je er voor 300 euro aan spullen in zitten, soms heb je pech en heb je een doos vol zooi.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
Is die box, echt de moeite waard, en wat is vaak de gemiddelde prijs?
De prijs van z'n box ligt dan meestal rond de? Ik weet niet of het de moeite waard is geld op mijn rekening te zetten zodat ik z'n box kan nemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel. Soms heb je mazzel en heb je er voor 300 euro aan spullen in zitten, soms heb je pech en heb je een doos vol zooi.
Vandaag 50-100 euro + verzendkosten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De prijs van z'n box ligt dan meestal rond de? Ik weet niet of het de moeite waard is geld op mijn rekening te zetten zodat ik z'n box kan nemen.
Oh is hij al geweest dan? Zou wel tof zijn als er voor 300 euro in zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vandaag 50-100 euro + verzendkosten.
Nieuw stuk hout er op ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was de hunt helemaal vergeten
Maar ik vraag me wel af hoe je zo'n workmate kan refurbishen, we hebben er zelf twee en zo spannend zijn die dingen niet
Zit in sommige boxen ja, maar uiteraard lang niet allemaal. + vaak retouren zitten er in.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh is hij al geweest dan? Zou wel tof zijn als er voor 300 euro in zit.
Dat is wel vervelend ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
Het ergste van alles zijn die verzendkosten. Je kunt ook niet combineren, dus: ik neem 3 artikelen van de hunt, 1x verzendkosten. Wat een achterhaald iets.
Batterijen voor 11,95 leuk, maar er komt wel even 6 piek aan verzenden bij, dus heb je ze voor 18 piek ipv de beloofde "11"
Dan ben je al te laat.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja.![]()
Overigens kunnen we niet iets organiseren als in dat we elkaar waarschuwen als de Ibood box komt?
Wauw, dat is zwaar gay. Maar in sc wordt gezegd dat er geen laptops in zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
ben je al te laat.
Er zitten hordes nerds constant ingelogd en als ze die box zien drukken ze meteen op kopen met een 6-tal browsers en kopen ze wat ze kunnen
Er zijn er ook die er programmaatjes voor hebben geschreven.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben je al te laat.
Er zitten hordes nerds constant ingelogd en als ze die box zien drukken ze meteen op kopen met een 6-tal browsers en kopen ze wat ze kunnen. Box is binnen 8 seconden uitverkocht meestal
Komen er wel nog meerdere dozen of was dit de laatstE?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
Soms zitten er telefoons in, laptops heb ik nog niet gezien.
Die box van 100 euro: binnen 1 minuut was er een nieuw product, dus dat was uitverkocht + wachten op nieuwe aanbieding. Dat was om 2:41u 's nachts.
Denk je serieus dat er iemand is die dat weet? Afwachten en meenerden als je die doos wil, anders gewoon kijken, lachen en niks kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Komen er wel nog meerdere dozen of was dit de laatstE?
Ja ik ben op zoek naar een externe HD!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk je serieus dat er iemand is die dat weet? Afwachten en meenerden als je die doos wil, anders gewoon kijken, lachen en niks kopen
Zijn er minimaal 2 van geweest, 1,5 en 2tb.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik ben op zoek naar een externe HD!
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn er minimaal 2 van geweest, 1,5 en 2tb.
Het is eigenlijk heel simpel: blijft hij langer dan 1 minuut staan is het een kutbox, blijft hij korter staan dan kun je hem niet kopen want dan zijn anderen je voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef Piger het volgende:
Er komt er nog één.
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/ geeft aan dat er 3 zijn.
Waarvan er al 2 zijn geweest. Laatste hoogswaarschijnlijk op dag 2 om 23.55 ofzo
Aah geliked.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
Oh en er staat dat ze 3 boxen verloten onder "likers", niet dat er 3 boxen komen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
Die candy grabbers verdienen ze evengoed dik aan hoor.
Oh het spijt me,quote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ergens een keer vandaag dan, hé
Ik heb me suf geklikt, maar helaas. iBoodquote:Op donderdag 15 november 2012 17:43 schreef bbfakir het volgende:
En dat was een doos.
[ afbeelding ]
Nee, de nerds die de boel belazerenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik heb me suf geklikt, maar helaas. iBood.
Que?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, de nerds die de boel belazeren
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, de nerds die de boel belazeren
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hij heeft het over de mensen die een programmaatje hebben dat die boxen meteen opkoopt zodra ze er zijn. Daar boks je niet gauw tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |