abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119278843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Nic1 het volgende:
Dat klopt. Komt denk ik ook omdat Jaime dan een pov karakter is. :)
Een van de weinige interessante van Feast for Crows in mijn ogen. Samwell vond ik ook wel gaan, maar die Greyjoys waren echt heel erg saai, en Brienne kon me ook niet echt bekoren.
pi_119279269
Cersei pov's _O_.
pi_119279596
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:13 schreef Snowbells het volgende:
Cersei pov's _O_.
Je kunt je wel goed verplaatsen in een ijskoude bitch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 16:23:31 ]
pi_119279696
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:22 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je kunt je wel goed verplaatsen in een ijskoude bitch?
Ik vond het erg interessant hoe zij nou over alles zou denken, en ik vond het wel leuk om te lezen over hoe ze over zichzelf denkt dat ze een 'man' is en gewoon fucking paranoïde is.
pi_119281698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik vond het erg interessant hoe zij nou over alles zou denken, en ik vond het wel leuk om te lezen over hoe ze over zichzelf denkt dat ze een 'man' is en gewoon fucking paranoïde is.
Cersei is inderdaad niet helemaal goed bij d'r hoofd. Met dat naakt lopen als boetedoening komt ze nog goed weg, nu Strong optreed als haar kampioen.

Sowieso kent Cersei zoiets als vrienden niet. Of ze ziet overal vijanden of ze heeft 'vrienden' om zich heen, wat niet meer betekent dan dat ze 'ja' knikken om haar happy te houden in de hoop op meer geld/status etc, maar haar net zo snel in de uitverkoop zouden doen als iemand een beter bod doet.

Wat moet zij toch eenzaam zijn.
pi_119281771
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Cersei is inderdaad niet helemaal goed bij d'r hoofd. Met dat naakt lopen als boetedoening komt ze nog goed weg, nu Strong optreed als haar kampioen.

Sowieso kent Cersei zoiets als vrienden niet. Of ze ziet overal vijanden of ze heeft 'vrienden' om zich heen, wat niet meer betekent dan dat ze 'ja' knikken om haar happy te houden in de hoop op meer geld/status etc, maar haar net zo snel in de uitverkoop zouden doen als iemand een beter bod doet.

Wat moet zij toch eenzaam zijn.
En ik vind het ook erg dat Jaime helemaal geloofde dat zij helemaal voor hem koos, terwijl ze met 3 anderen of zo eens seks heeft gehad. En Jaime is juist helemaal voor haar ;( gelukkig veranderd zijn mening wel.

Denken jullie trouwens dat Sandor nog leeft? Ikzelf denk dat hij die ene grote man was op de Quiet Isle.
pi_119281847
Prachtige trouwens hoe Cersei alles vernietigt wat haar vader heeft opgebouwd! :D
pi_119281968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Doler12 het volgende:
Prachtige trouwens hoe Cersei alles vernietigt wat haar vader heeft opgebouwd! :D
Alhoewel volgens mij Tywin nooit de ambitie heeft gehad om koning te zijn en Cersei wel dolgraag de koningin wil zijn/uithangen. Tywin wou meer gewoon het rijk controleren zodat een ander rustig koning kon zijn.
pi_119283007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:

[..]

En ik vind het ook erg dat Jaime helemaal geloofde dat zij helemaal voor hem koos, terwijl ze met 3 anderen of zo eens seks heeft gehad. En Jaime is juist helemaal voor haar ;( gelukkig veranderd zijn mening wel.

Denken jullie trouwens dat Sandor nog leeft? Ikzelf denk dat hij die ene grote man was op de Quiet Isle.
Bestaat voor mij echt geen twijfel over dat Sandor leeft. Grote man, slepend been, voorliefde voor honden, zijn paard is er en de Elder Brother hult zich vooral in nevelen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:25:17 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_119286524
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Cardozo het volgende:
Fascinerend is wel de karakterontwikkeling die Jaime heeft doorgemaakt. Hij lijkt redelijker en aardiger, bovendien heeft hij door dat Cersei niet de vrouw is waarvan hij dacht dat ze was. Ik denk dan ook dat Jaime haar gaat vermoorden. De profetie voorspelde dat Cersei vermoord zou worden door de 'valonqar', klein broertje. De logische keus zou Tyrion zijn, maar ook Jaime is jonger dan Cersei en komt zeker in aanmerking.
Zoveel kan dat niet schelen Jaime en Cersei zijn toch een tweeling ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_119287703
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zoveel kan dat niet schelen Jaime en Cersei zijn toch een tweeling ?
Cersei is de eerstgeborene, maakt Jaime dus een 'broertje'.
pi_119425278
Vraagje hoe kan je weten wie Robert Strong is? of is het een hoop dingen bij elkaar zoeken?
pi_119425745
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Kingleon het volgende:
Vraagje hoe kan je weten wie Robert Strong is? of is het een hoop dingen bij elkaar zoeken?
Kom je in WoW denk ik achter.
pi_119426087
Vooralsnog is het inderdaad puur speculatie.
Spoilers!
pi_119638392
Vandaag van mijn oom gekregen 8-)

Dus vanavond eindelijk even hedge-knighten!
Conscience do cost.
pi_119888355
Inmiddels de tweede keer door de boekenreeks heen. Ik moet zeggen dat AFFC en ADWD me een stuk beter bevallen bij de tweede keer lezen. Ik heb de laatste twee door elkaar gelezen, zodat de hoofdstukken elkaar chronologisch opvolgen, en dat geeft een diepere dimensie aan de boeken.

Sowieso had ik veel meer notie van alle karakters bij het herlezen. Vooral bij ADWD was het de eerste keer erg lastig om alle Loraqs, Kandaqs en Reznaks uit elkaar te houden. Nu was dat toch wat helderder. En ook de hoofdstukken in Dorne krijgen op deze manier meer inhoud.

Misschien zijn de twee lang niet zo 'action-packed' zijn als hun drie voorgangers, maar volgens mij wel een prachtige opbouw naar het slotstuk.
pi_119942990
Ik vraag me af of we nog iets zullen lezen over de Mountain Clans in The Vale. Tyrion heeft hen tenslotte beloofd dat hij zal helpen om The Vale te veroveren.
Spoilers!
pi_120020863
Een soort van update over tWoW als antwoord op een vraag over een GQ-artikel waarin geclaimd werd dat hij al over de helft was:

grrm wrote:
Dec. 5th, 2012 07:14 pm (UTC)
Re: GQ Article
Unfortunately, that's a misquote. I am working on WINDS, but it is nowhere near half done.
pi_120021171
Aaah no ;( duurt zo langgg. Ik verwacht er nu wel veel van.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 23:49:09 ]
pi_120021955
Als hij nou niets gezegd had kon ik nog hopen dat hij op de helft was ;(
pi_120023188
Heh ik heb de hoop allang opgegeven dat we het boek voor de zomer van 2015 of überhaupt nog te zien krijgen. Leuk voorbeeld: in juni 2011 had hij een deadline voor een short story in een Poul Anderson anthology. Tot op heden heeft hij dit nog steeds niet af, een verhaaltje van pakembeet 50 pagina's is hem al teveel.
pi_120026608
-O-
Spoilers!
pi_120027123
om moedeloos van te worden veel te lang wachten op en een nieuw gedeelte.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_120029795
Damn. Ik wil hem. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_120039940
Ik denk dat hij het loodje legt voor het nieuwe deel uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')