Een van de weinige interessante van Feast for Crows in mijn ogen. Samwell vond ik ook wel gaan, maar die Greyjoys waren echt heel erg saai, en Brienne kon me ook niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Nic1 het volgende:
Dat klopt. Komt denk ik ook omdat Jaime dan een pov karakter is.
Je kunt je wel goed verplaatsen in een ijskoude bitch?quote:
Ik vond het erg interessant hoe zij nou over alles zou denken, en ik vond het wel leuk om te lezen over hoe ze over zichzelf denkt dat ze een 'man' is en gewoon fucking paranoïde is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je kunt je wel goed verplaatsen in een ijskoude bitch?
Cersei is inderdaad niet helemaal goed bij d'r hoofd. Met dat naakt lopen als boetedoening komt ze nog goed weg, nu Strong optreed als haar kampioen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vond het erg interessant hoe zij nou over alles zou denken, en ik vond het wel leuk om te lezen over hoe ze over zichzelf denkt dat ze een 'man' is en gewoon fucking paranoïde is.
En ik vind het ook erg dat Jaime helemaal geloofde dat zij helemaal voor hem koos, terwijl ze met 3 anderen of zo eens seks heeft gehad. En Jaime is juist helemaal voor haarquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Cersei is inderdaad niet helemaal goed bij d'r hoofd. Met dat naakt lopen als boetedoening komt ze nog goed weg, nu Strong optreed als haar kampioen.
Sowieso kent Cersei zoiets als vrienden niet. Of ze ziet overal vijanden of ze heeft 'vrienden' om zich heen, wat niet meer betekent dan dat ze 'ja' knikken om haar happy te houden in de hoop op meer geld/status etc, maar haar net zo snel in de uitverkoop zouden doen als iemand een beter bod doet.
Wat moet zij toch eenzaam zijn.
Alhoewel volgens mij Tywin nooit de ambitie heeft gehad om koning te zijn en Cersei wel dolgraag de koningin wil zijn/uithangen. Tywin wou meer gewoon het rijk controleren zodat een ander rustig koning kon zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Doler12 het volgende:
Prachtige trouwens hoe Cersei alles vernietigt wat haar vader heeft opgebouwd!
Bestaat voor mij echt geen twijfel over dat Sandor leeft. Grote man, slepend been, voorliefde voor honden, zijn paard is er en de Elder Brother hult zich vooral in nevelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En ik vind het ook erg dat Jaime helemaal geloofde dat zij helemaal voor hem koos, terwijl ze met 3 anderen of zo eens seks heeft gehad. En Jaime is juist helemaal voor haargelukkig veranderd zijn mening wel.
Denken jullie trouwens dat Sandor nog leeft? Ikzelf denk dat hij die ene grote man was op de Quiet Isle.
Zoveel kan dat niet schelen Jaime en Cersei zijn toch een tweeling ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Cardozo het volgende:
Fascinerend is wel de karakterontwikkeling die Jaime heeft doorgemaakt. Hij lijkt redelijker en aardiger, bovendien heeft hij door dat Cersei niet de vrouw is waarvan hij dacht dat ze was. Ik denk dan ook dat Jaime haar gaat vermoorden. De profetie voorspelde dat Cersei vermoord zou worden door de 'valonqar', klein broertje. De logische keus zou Tyrion zijn, maar ook Jaime is jonger dan Cersei en komt zeker in aanmerking.
Cersei is de eerstgeborene, maakt Jaime dus een 'broertje'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoveel kan dat niet schelen Jaime en Cersei zijn toch een tweeling ?
Kom je in WoW denk ik achter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Kingleon het volgende:
Vraagje hoe kan je weten wie Robert Strong is? of is het een hoop dingen bij elkaar zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |