Zegt wel weer genoeg over ze he..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Zegt wel weer genoeg over ze he..
Huilen hoort er vanzelfsprekend ook wel bij. Mara hey, alles met een lach en een traan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel verwachten dat vrienden van elkaar weten hoever ze kunnen gaan. Dus dan zou het misschien beetje schokkend kunnen zijn omdat je het niet verwacht. Maar dan ga je toch gewoon weer verder zonder er wat over te zeggen?
Ik kan beter overweg met nuchtere mensen die erover kunnen lachen dan mensen die bij alles in huilen uitbarsten. Dan weet ik wel dat ik snel weg ben
Ik was denk ik een beetje op Bart.quote:
Ik heb er weinig ervaring mee. 1 sterfte van m'n oma deed me op het moment wel wat, maar ben er snel overheen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huilen hoort er vanzelfsprekend ook wel bij. Mara hey, alles met een lach en een traan.
Als kindje snapte ik dat ook nog niet zo goed. Toen zaten vrienden van opa allemala te lachen bij de koffietafel. En ik dacht alleen: Zeg hallo, opa is dood hoor! Da's kei zielig!
Maar ze waren gewoon leuke en fijne herinneringen aan 't ophalen samen.
Ik vind in Six Feet Under een van de allermooiste afleveringen als er een lid van een motorbende sterft. Die hele bende zingt, feest, zuipt, zoent, danst de hele dag, avond en nacht lang. Omdat ze zijn leven en hoe hij was vierden, en niet hoe hij dood ging. Prachtige super-ontroerende en lachwekkende begrafenis.
Een lach en een traan. Want natuurlijk hebben ze pijn en natuurlijk zal er gehuild en gerouwd en gemist worden. Maar herdenken wie iemand was is echt niet alleen zielig en zwart.
Mijn opa's en oma's zijn allemala bets vroeg gestorven, dus ik heb bijna alleen ervariong met begrafenissen toen ik nog jong was. Nu zijn het allemala mensen die verder weg staan (gelukkig).quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er weinig ervaring mee. 1 sterfte van m'n oma deed me op het moment wel wat, maar ben er snel overheen.
Bij de sterftes van m'n andere opa/oma was het eerder van "tja oke, die zijn dood, zij hadden beter ipv die andere oma kunnen gaan tig jaar terug, maar helaas"
Kan daar best cru zin zijn
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef L-E het volgende:
Bart heeft wel eens een poging gedaan mij te versieren. Ver na K-otic hoor, vijf jaar geleden ofzo. Maar hij was niet erg succesvol.
Als je ouder wordt leer je gelukkig relativeren. Hoewel...quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huilen hoort er vanzelfsprekend ook wel bij. Mara hey, alles met een lach en een traan.
Als kindje snapte ik dat ook nog niet zo goed. Toen zaten vrienden van opa allemala te lachen bij de koffietafel. En ik dacht alleen: Zeg hallo, opa is dood hoor! Da's kei zielig!
Maar ze waren gewoon leuke en fijne herinneringen aan 't ophalen samen.
Ik vind in Six Feet Under een van de allermooiste afleveringen als er een lid van een motorbende sterft. Die hele bende zingt, feest, zuipt, zoent, danst de hele dag, avond en nacht lang. Omdat ze zijn leven en hoe hij was vierden, en niet hoe hij dood ging. Prachtige super-ontroerende en lachwekkende begrafenis.
Een lach en een traan. Want natuurlijk hebben ze pijn en natuurlijk zal er gehuild en gerouwd en gemist worden. Maar herdenken wie iemand was is echt niet alleen zielig en zwart.
Omg, alsof jullie daar zitten omdat je moeder zweetvoeten heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je ouder wordt leer je gelukkig relativeren. Hoewel...
Mijn moeder lag in het ziekenhuis op de afdeling oncologie voor een antibioticainfuus. Onze hele familie is behoorlijk zwart van binnen wat betreft humor, dus wij maken gewoon wat grapjes. De rest van de afdeling en de verpleegsters meelachen. Zo'n zure taart aan de overkant: "Ik snap niet dat jullie nog kunnen lachen, ik lig hier wel dood te gaan!"
Echt, die had ik graag een handje geholpen. Ik kan heel slecht tegen mensen die hun eigen misère aan anderen op willen dringen die juist een manier hebben gevonden om er mee om te gaan.
Blijven herhalen babe, je gaat het vanzelf geloven.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Sjee, blij dat ik te oud ben voor die onzin
Martijn of zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Bart en sita vond ik toen wel leuk.. maar ik was meer toen op dingejte
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Martijn of zo?
Dat was toch de "rocker" van het stel?
Ik heb maar één bekende persoon crush gehad vanaf dat ik 16 wasquote:Op donderdag 15 november 2012 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Blijven herhalen babe, je gaat het vanzelf geloven.
je bent nooit te oud om dood te gaan hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Wat je natuurlijk al ziet aan zijn ruige looks.quote:
Mooi, die typecasting in de bandjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Martijn of zo?
Dat was toch de "rocker" van het stel?
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je bent nooit te oud om dood te gaan hoor
A la spice girls en zoquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, die typecasting in de bandjes.
Een schooljongen, eentje die 'rocker' is, met een tattoo enzo, een ideale schoonzoon...
De finale vond ik mooi, tranen met tuiten gehuildquote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Zombiechick, you saw?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Volgens mij heb ik in heel mijn leven nog nooit zo hard gehuild om een serie/film dan toen ik voor het eerst de allerlaatste scene keekquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
De finale vond ik mooi, tranen met tuiten gehuild
quote:
Dat je dan op een gegeven moment zegt "Ja hallo, nou ben ik te oud om te sterven hoor!" en dan eeuwig leeftquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan op een gegeven moment zegt "Ja hallo, nou ben ik te oud om te sterven hoor!" en dan eeuwig leeft
Dat hoef je dan ook niet te doen toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ik kan niet meer quoten want mobiel. Maar ik ben ook wel van de humor idd. Hoewel ik nog nooit echt verdrietig ben geweest om een dood. Eerder alleen geschrokken als het onverwachts was. Maar verder denk ik altijd circle of life en hoort erbij enzo. Zeker oudere mensen. Beetje gevoelloos wat dat betreft.
De uitzondering was mijn vader toen was ik echt opgelucht en blij dat ik hem nooit meer tegen zou kunnen komen. Mensen snappen ook nooit dat ik zeg dat is het wel fijn vind dat hij dood is. En je krijgt enorm veel sorry's. En niet altijd wil je daarop ingaan...
Zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in heel mijn leven nog nooit zo hard gehuild om een serie/film dan toen ik voor het eerst de allerlaatste scene keek
Wordt op veel sites ook genoemd als de mooiste serie-finale ooit.
Ik geloof dat alleen de titel over isquote:Op donderdag 15 november 2012 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja duh! Hoewel het mij iets te veel Hollywood rampenfilm is vrees ik. En er zal weinig van het boek over zijn..
Zo op het oog zagen de zombies er niet zo tof uit, maar goed, echt goed kon je ze ook niet zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen de titel over isMaar toch ziet het er stiekem wel spectaculair uit.
Nee klopt. Maar het knaagt dan wel aan me dat ik ze in de waan laat dat mijn vader een leuke man was en dat ik verdrietig ben dat hij er niet meer is. Maar ik wil bij oppervlakkige kennissen ook niet in detail treden. Beetje rare situatie altijd dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hoef je dan ook niet te doen toch?
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik moest pas huilen bij de Walking Dead, watje dat ik ben
Nee, zelfs lief begon verdacht veel met zijn ogen te knipperenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben dus gelukkig niet de enige.
2x voorgekomen bij die serie.
1x seizoen 2, 1x seizoen 3
Niet als het topic dicht is...quote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig niet meer mobiel?!
We zullen zien. All CGI, wat ik zo kan zien. Dat zal vast nog wel bijgewerkt worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo op het oog zagen de zombies er niet zo tof uit, maar goed, echt goed kon je ze ook niet zien.
Dat is toch de zombie serie? Ik heb alleen de pilot half gezien, en heb nog niet bedacht of ie de moeite van het kijken waard zou zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik moest pas huilen bij de Walking Dead, watje dat ik ben
Huh wat, berichten?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen zien. All CGI, wat ik zo kan zien. Dat zal vast nog wel bijgewerkt worden.
En whaddup met de begrafenisberichten eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is toch de zombie serie? Ik heb alleen de pilot half gezien, en heb nog niet bedacht of ie de moeite van het kijken waard zou zijn.
Nou ja, wat ik zo snel even lees. Huilen bij een begrafenis, opa dood, huilen ja/nee. Dat soort dingen.quote:
Lees de comics, die zijn werkelijk superquote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is toch de zombie serie? Ik heb alleen de pilot half gezien, en heb nog niet bedacht of ie de moeite van het kijken waard zou zijn.
Die lezen lief en zoonlief ook jaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de comics, die zijn werkelijk super#nerd
't Is net gewoon leven hier, alle onderwepen komen wel een keer voorbij.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik zo snel even lees. Huilen bij een begrafenis, opa dood, huilen ja/nee. Dat soort dingen.
Ik houd niet van comicsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de comics, die zijn werkelijk super#nerd
Er gaan wel eens mensen dood. Daar hebben we het dan over.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik zo snel even lees. Huilen bij een begrafenis, opa dood, huilen ja/nee. Dat soort dingen.
En die zijn nog een stukje beetje heel veel bruter dan de tv serie. Complete emotional meltdown FTWquote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die lezen lief en zoonlief ook ja
Hiep hiep huzaaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
't Is net gewoon leven hier, alle onderwepen komen wel een keer voorbij.
Werkelijk? Dratquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Er gaan wel eens mensen dood. Daar hebben we het dan over.
Gewoon lezen, zijn goedquote:
Nee, 1x Seizoen 2. Niet seizoen 1quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zelfs lief begon verdacht veel met zijn ogen te knipperen
Seizoen 1... weet ik niet meer eigenlijk, welke scene?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, 1x Seizoen 2. Niet seizoen 1Dat was werkelijk waar de meest te verwachten "openbaring" van seizoen 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, 1x Seizoen 2. Niet seizoen 1Oh nee, daar heb ik geen traan om gelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik vond deze heel leuk:quote:
Die heb k gekeken toen ik 15 was, vond er geen reet aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb gehuild bij BambiMaar toen was ik 7 jaar of zoiets
Ja duh. maakt t niet minder zieligquote:Op donderdag 15 november 2012 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was werkelijk waar de meest te verwachten "openbaring" van seizoen 2
Ik soms in een CBR op de PC, maar dat werkt wat minder.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Tijdje comics op de iPad gelezen, werkt echt goed.
Ja de mannen doen het ook op de ipadquote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik soms in een CBR op de PC, maar dat werkt wat minder.
iPad lijkt me fijner dan ja
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet zo'n huiler. Behalve bij Into the Wild. Meejanken met alle hipstermeisjes. Maar ik wist niks van die film voor ik hem ging kijken, en dan valt het einde wel rauw op je dak.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet zo'n huiler. Behalve bij Into the Wild. Meejanken met alle hipstermeisjes. Maar ik wist niks van die film voor ik hem ging kijken, en dan valt het einde wel rauw op je dak.
Ik vind ze altijd zo overdreven semi-realistisch getekend, houd ik niet zo van.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze heel leuk:
[ afbeelding ]
En deze spaarde ik:
[ afbeelding ]
En verder lang geabonneerd geweest op X-Men.
Bambi geen reet aan vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb k gekeken toen ik 15 was, vond er geen reet aan.
heb wel getraand bij the Lion King
Elfquest ja. Heeft best wel een mooi en volwassen verhaal.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:
Elfquest, serieus?![]()
Lees dan deze, werkelijk waar briljant:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Tijdje comics op de iPad gelezen, werkt echt goed.
Fixed that for you.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie Briljante film.
Mooie Briljante muziek.
Mooie Goede acteur.
Snap ik, maar heb dat nooit gehad, verzamelwoede, heb ook geen cd;s en dvd's (meer) eigenlijk, nog een kist oude boeken, maar koop niets meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Leest fijn weg.
Maar ik koop ze gewoon in de winkel. Vind het mooier om ze in de kast te hebben.
Trust me, you will love Fables then. Vele malen beter. Eerste boek is een beetje traag, daarna gaat het onwaarschijnlijk los.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elfquest ja. Heeft best wel een mooi en volwassen verhaal.
En hele mooie tekeningen. Tenminste, toen Wnedy Pini t nog deed.
Daarna werd het bagger, en het verhaal ook.
Assepoesterquote:Op donderdag 15 november 2012 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bambi geen reet aan vindenToen Disney nog echt Disney was
Snow Whitequote:
Mij ... dragen... dacht het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
Sta mij toe, je naar je koets te dragen.
Heerlijk!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar heb dat nooit gehad, verzamelwoede, heb ook geen cd;s en dvd's (meer) eigenlijk, nog een kist oude boeken, maar koop niets meer.
Hooguit Prins Frisoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie er nog weinig prins in. hoogstens een handig slaafje
Meeten! Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie er nog weinig prins in. hoogstens een handig slaafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |