Ah oke, succes!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed straks gesprek bij uwv
ben benieuwd
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassssquote:
Lees mijn reactie als:quote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassss
dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, succes!
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassss
Nog meer nerdsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voorspel dat hier straks users komen die in het IBood SC willen posten
Ja, dat dacht ik alquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lees mijn reactie als:
Ja, natuurlijk mis ik de doos weer
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissiequote:
Hitradio Veronica staat eropquote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahahaha oke en op wat voor muziek dans je?
Ik ben gisteren de spellen vergeten te kopen *stom*quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en ik zit de iBood hunt te volgen
Wahaha dan word het nog drukkerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voorspel dat hier straks users komen die in het IBood SC willen posten
Good, good. Succes, maar dat komt vast goedquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissie
Welke was er dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben gisteren de spellen vergeten te kopen *stom*
die hebben soms nog wel eens lachen muziekjesquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissie
[..]
Hitradio Veronica staat erop
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En slim en hebben leuke humor
humor is overrated... kennis, daar draait het omquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En slim en hebben leuke humor
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
humor is overrated... kennis, daar draait het om
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, ietsjes minder klagen, maakt je nog leukerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
•Kolonisten van de Lage Landenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Good, good. Succes, maar dat komt vast goed
Welke was er dan?
Dat is waar... in dat geval leef ik wel behoorlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Sssttttquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar... in dat geval leef ik wel behoorlijk.
Maar wat eigenlijk weinig mensen weten, is dat Lola ook gewoon een nerdje is natuurlijk
Altijd tofquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond lekker TC'enIk heb er nu al zin in!
Ah oke, ik ken ze alleen van naamquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
•Kolonisten van de Lage Landen
•Cardcassonne
•Lemming Maffia
•Anasazi
qua bordspellen heb ik dat ook welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben echt een noob wat spellen betreft
Jep. Maar als ik het speel dan is het vaak wel leukquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
qua bordspellen heb ik dat ook wel
dat wel ik heb in het begin vooral veel moeite om het te snappenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Maar als ik het speel dan is het vaak wel leuk![]()
Mja ligt een beetje aan het spelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel ik heb in het begin vooral veel moeite om het te snappen
Baasquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb thuis een hele grote kast vol bordspellen
Ik heb nog geen camquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja dat weet ik welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook in TC zonder cam hoor. En het is koopavond vanavond
uhuh tijdje terug dungeons and dragons gespeeld was wel grappig opzichquote:Op donderdag 15 november 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ligt een beetje aan het spel
[..]
Baas
Organiseer er één?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Trouwens, wanneer doen we een bordspellenmeet
Ik heb Kolonisten van Katan
Hmm, die ken ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh tijdje terug dungeons and dragons gespeeld was wel grappig opzich
zoek maar eens opquote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Organiseer er één?
[..]
Hmm, die ken ik niet
quote:
Hihahoiquote:
Ja, waarom ook niet. Toch niks te doenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoek maar eens op
is wel lachen het kost alleen gruwelijk veel tijd om er door te komen
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihahoi
[..]
Ja, waarom ook niet. Toch niks te doen
Met of zonder Razz?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5
Dat duurt helaas nog wel ffquote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5
gisteren is er een nieuwe trailer vrijgegeven en een reviewquote:
voorjaar 2013 zover ik begrepen heb dus dat duurt niet lang meerquote:
Is t zo hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Voorjaar 2013 duurt nog wel even hoor
dat dusquote:
Dat is nog minimaal een half jaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
gisteren is er een nieuwe trailer vrijgegeven en een review
[..]
voorjaar 2013 zover ik begrepen heb dus dat duurt niet lang meer
Wil je nu even je mond houden? Ik raak spontaan in een depressie hierquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus
tijd gaat al zo enorm snel
voor je het weet is het alweer kerst en oud en nieuw
Dan zijn we allemaal deaud hoor.. 21 december ditdatquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is nog minimaal een half jaar.
Er vanuit gaande dat ie niet nog een keer uitgesteld gaat worden
Maar dan kan je nog wel komen kijkenquote:
Ik wil!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Trouwens, wanneer doen we een bordspellenmeet
Ik heb Kolonisten van Katan
Omdat het kan; metquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil je nu even je mond houden? Ik raak spontaan in een depressie hier
Schrijf maar vast op.. Verlanglijstje: ik wil een looprekquote:
ik hoop het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is nog minimaal een half jaar.
Er vanuit gaande dat ie niet nog een keer uitgesteld gaat worden
Good luckquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga naar mn gesprek. Tot later vanmiddag/tegen de avond![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel komen kijken
[..]
Ik wil!!!
[..]
Omdat het kan; met
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekendquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, op zich gaat de tijd wel snel ja. Alleen vandaag niet
Tevens: hoi rokje
je mag mijn rollator wel lenenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Schrijf maar vast op.. Verlanglijstje: ik wil een looprek
Nou, dat vind ik lief van jequote:
wat ga je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekend
En hoi ja
Dat zal het zijn.. misschien. Heb alleen zin in morgenavond, de rest van het weekend kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekend
En hoi ja
Op hoedjes knagenquote:
ik ben ook wel een beetje lief somsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik lief van je![]()
![]()
Jjaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel komen kijken
Ik zit even te denken, ik ben de enige die in Brabant woont heb ik het ideequote:[..]
Ik wil!!!
Zo onverschilligquote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. misschien. Heb alleen zin in morgenavond, de rest van het weekend kan me gestolen worden
nicequote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op hoedjes knagen
Nee, die meet enzo en alles daar aan voorafgaand en zaterdag chillen met m'n ubermattie
I see what you did therequote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op hoedjes knagen
Nee, die meet enzo en alles daar aan voorafgaand en zaterdag chillen met m'n ubermattie
In een kroeg spelletjes doen? Juistquote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaa![]()
[..]
Ik zit even te denken, ik ben de enige die in Brabant woont heb ik het idee. Kan wel in een cafe hier ergens of dat we in Utrecht gaan zitten
Ehm, kroeg hier in Den Bosch heeft ook zelf spellen staan hoor....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
In een kroeg spelletjes doen? Juist
Smakelijk eten en tot straksquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu ga ik filosoferen op het toilet en vervolgens eten (niet op het toilet), dus tot straks miss![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, kroeg hier in Den Bosch heeft ook zelf spellen staan hoor....
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu ga ik filosoferen op het toilet en vervolgens eten (niet op het toilet), dus tot straks miss![]()
![]()
Dikke faal welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet eens opgevallen
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen haddenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat zo raar dan, kroeg is wat groter, allerlei drank ditdat en muziek
Zal wel Brabants zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen hadden
Deed ze gisteren ook al. Eerst wijzen van; ja kijk mijn PI kijk dan en nu ineens daarmee stoppen en dan zeggen; ja maar toch was het een fopje.quote:
shop de bazaar had of heeft ook spellen staanquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen hadden
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook al. Eerst wijzen van; ja kijk mijn PI kijk dan en nu ineens daarmee stoppen en dan zeggen; ja maar toch was het een fopje.
Dat heb ik ook wel eensquote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
shop de bazaar had of heeft ook spellen staan
de bazaar bij marktplein tegenover american base ken je toch welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook wel eens
[..]
Ken ik niet
Ik weet niet of ik met 2 mensen een relatie aan kan gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Wil iemand een relatie met me aangaan op facebook? Ik word gek van die datingsites reclames
Al bezet, sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Wil iemand een relatie met me aangaan op facebook? Ik word gek van die datingsites reclames
Driehoeksverhoudingquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met 2 mensen een relatie aan kan gaan
Maak je een fakeer aanquote:
Ik heb 2 facebook accquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Driehoeksverhouding
[..]
Maak je een fakeer aan
hm, kan ik wel nog sneller met m'n facebookspelletjes klooien jaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Driehoeksverhouding
[..]
Maak je een fakeer aan
Oh daar zoquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
de bazaar bij marktplein tegenover american base ken je toch wel
Wahahaha kijken of die reclames verdwijnenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 facebook acc
dat kan wel
Fb promoot geen polydinges geloof ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met 2 mensen een relatie aan kan gaan
Daarbij gaat mijn familie heel raar opkijken
Nee, want ik kreeg gisteren ook nog een banner op facebook aan de zijkant van Lexiaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha kijken of die reclames verdwijnen
Boh gek, naja thuis geen last vanquote:Op donderdag 15 november 2012 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, want ik kreeg gisteren ook nog een banner op facebook aan de zijkant van Lexia
geen idee ben er al heel lang niet meer geweest eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh daar zoDaar kun je boven toch eten?
Volgens mij heb daar een keer met school gegetenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee ben er al heel lang niet meer geweest eigenlijk
zou wel handig zijn
beneden blowen en boven je vreetkick stillen
Oh die, nee die niet/quote:Op donderdag 15 november 2012 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkt dat tegen die kleine blokjes op facebook aan rechts?
Iets anders. Staat op FOK! uitgeschakelt overigensquote:Op donderdag 15 november 2012 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkt dat tegen die kleine blokjes op facebook aan rechts?
huh?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iets anders. Staat op FOK! uitgeschakelt overigens
oow ik denk dat jij die pizzeria iets meer naar rechts bedoeld daar heb ik ook wel eens gegeten met schoolquote:Op donderdag 15 november 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb daar een keer met school gegeten
[..]
Oh die, nee die niet/
Wokken was het volgens mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik denk dat jij die pizzeria iets meer naar rechts bedoeld daar heb ik ook wel eens gegeten met school
Die moet je elke dag bijhoudenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en mijn boerderijtje een beetje afwimpelen...
Welnee... je hebt kans dat er wat akkers verdorren... maar das alles volgens mijquote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wokken was het volgens mij.
[..]
Die moet je elke dag bijhouden
Dan moet je het dus bijhoudenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welnee... je hebt kans dat er wat akkers verdorren... maar das alles volgens mij
oow dat zou maar zo kunnen danquote:Op donderdag 15 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wokken was het volgens mij.
[..]
Die moet je elke dag bijhouden
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik moet de deur weer dicht doen
"ik moet werken dus ik kan niet, daaaaaaaagquote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Faxie het volgende:
Bleh moest iets eerder wakker worden want moet zo naar een verjaardag van m'n peettante voordat ik naar het werk ga
Nah dat kan ik niet makenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"ik moet werken dus ik kan niet, daaaaaaaag"
Klaar
Waarom kan je dat niet maken ?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah dat kan ik niet maken
Na het werk zal niet gaan want dan slaapt ze al...
Gewoon, ik ga geen verjaardag af zeggen met een kutsmoes. Zo rol ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet maken ?
Want dan slaapt ze?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet maken ?
Ik vind dat geen kut smoes, maar goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon, ik ga geen verjaardag af zeggen met een kutsmoes. Zo rol ik niet
Nee, ik zei dat hij dan maar niet moest gaan. Dat kon hij niet maken.quote:
Zeggen dat je moet werken terwijl je eigenlijk tijd hebt, is een smoesquote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat geen kut smoes, maar goed.
[..]
Nee, ik zei dat hij dan maar niet moest gaan. Dat kon hij niet maken.
Ja lijkt me ook maarjaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeggen dat je moet werken terwijl je eigenlijk tijd hebt, is een smoes
Hij moest eerder op staan, dan maak je tijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeggen dat je moet werken terwijl je eigenlijk tijd hebt, is een smoes
Da's leuk voor je.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, en nu een tosti. Vers gemaakt Fax!
Laarsjes al lang gepost johquote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Heb je nog pics van je laarsjes?
En is je jurk al binnen
Met je vriezer tosti'squote:Op donderdag 15 november 2012 12:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's leuk voor je.
Ik heb nog een voorraadje liggen, dus ik hoef voorlopig niks vers te maken.
Kliekjes? Alleen in m'n koelkast.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef Xratedmind het volgende:
Nog steeds een dicht kliekje merk ik?
lol....
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Vogelzooi gister in de tuin opgehangen, vandaag allemaal vogeltjes in de tuin
En de kat maar mekkeren tegen het raam
Poes pestenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Vogelzooi gister in de tuin opgehangen, vandaag allemaal vogeltjes in de tuin
En de kat maar mekkeren tegen het raam
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, ik hoef niet voor elke fokking tosti naar de winkel te rennen
Natuurlijk niet. Hij gaat toch zelf voor dat raam zittenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Noooooooooooit gebruik ik de DSLR, echt zelden... en dan wil ik vanuit het raam de vogeltjes fotograferen.... Heeft Cryo de camera mee
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij gaat toch zelf voor dat raam zitten.
Schop hemquote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Noooooooooooit gebruik ik de DSLR, echt zelden... en dan wil ik vanuit het raam de vogeltjes fotograferen.... Heeft Cryo de camera mee
Hij is morgen vrijquote:Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet Cry 'm alleen niet weer meenemen
Hij enkel morgen een gesprekje, dan zal hij em niet meenemen denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien gaat ie weg en neemt ie hem mee?
Neuh dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij enkel morgen een gesprekje, dan zal hij em niet meenemen denk ik
ONDERWEG NAAR MORGUHHHHHquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Toppp. Morgen zal wel laaaaaang duren.
Nah, net zo lang als vandaag denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind vandaag al lang durenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Jup, maar het gaat langzaaaaaaaaaaamquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ONDERWEG NAAR MORGUHHHHH
True ik wou dat ik al klaar was met werken (en winkelen), maar ik moet er zelfs nog aan beginnen straks.. Potverdommequote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind vandaag al lang duren
[..]
Jup, maar het gaat langzaaaaaaaaaaam
Hoihoi liefjes
Ahwquote:Op donderdag 15 november 2012 13:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True ik wou dat ik al klaar was met werken (en winkelen), maar ik moet er zelfs nog aan beginnen straks.. Potverdomme
Ibood huntquote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Raene het volgende:
Wat is er op ibood! En wuuu ik moet lopen met hondje maar het is zo koud
..
Ik ben niet zo'n winkelheldin, ben het gauw zat, vooral wanneer ik iets niet kan vinden en shitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwHet is pas 1 uur, heb het idee dat het al 4 uur is
Winkelen is niet zo erg om te doen toch?
Wat is dat?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ibood huntNiet dat er veel boeiends is
![]()
Ja, het is zeker koud
Ik ga de kou toch maar trotseren.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is zeker koud
Net wezen lopen in de pauze. Het begon erg koud, maar na een tijdje went t wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is zeker koud
Oh, ja dat heb ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n winkelheldin, ben het gauw zat, vooral wanneer ik iets niet kan vinden en shit.. Mgoed, ik moet wat inruilen en ik moet ook gewoon wat nieuwe kleding hebben, dus zit niks anders op
.. Zal wel laat thuis zijn dan iig
Elke keer als er een artikel op is, komt er een nieuw artikel. Normaal is het 1 artikel voor 24 uur.quote:
Sterktequote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga de kou toch maar trotseren.
Ja, bijna alles wentquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Net wezen lopen in de pauze. Het begon erg koud, maar na een tijdje went t wel.
Hondje uitlaten?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga de kou toch maar trotseren.
Muts op, sjaal om, snowboots aanquote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hondje uitlaten?
trek handschoenen aan
Ik ga vanavond nog een beetje rondstruinen na m'n werk (toch koopavond) en dan miss morgen nog in arnhem ofzo.. K zie wel ffquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik eigenlijk ook welHehe, ja dat is wel fijn zo nu en dan nieuwe kleding
Succes
Ik ga vanavond ook nog even kijken denks, in Apeldoorn dit keer
Oh. Ik snap er nog geen flikker van. Maar oké.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elke keer als er een artikel op is, komt er een nieuw artikel. Normaal is het 1 artikel voor 24 uur.
[..]
Sterkte
[..]
Ja, bijna alles went
En de echt winter moet dan nog beginnenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muts op, sjaal om, snowboots aan![]()
Ik begreep dat nooit.. dan zag je altijd groepjes van die zakenlui gewoon door de straat heen lopen.. maar mensen gaan serieus lopen in hun pauze dusquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Net wezen lopen in de pauze. Het begon erg koud, maar na een tijdje went t wel.
Ja ik ga het park inquote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hondje uitlaten?
trek handschoenen aan
Ik ga mn konijnenmuts opdoenquote:
Hehe ja precies, dat ga ik dus ook doenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog een beetje rondstruinen na m'n werk (toch koopavond) en dan miss morgen nog in arnhem ofzo.. K zie wel ffEigenlijk moet ik ook nog nieuwe schoenen/laarsjes mja
Alles op z'n tijd
En zeker fijn.. Is al weer ff geleden
Hopelijk slaag je Vin
Nou, als je naar ibood gaat, zie je nu zo'n blauwe balk. Die wordt grijzig naar mate hoeveel er verkocht is. Is het uitverkocht, komt er een ander product.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik snap er nog geen flikker van. Maar oké.
Weet ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de echt winter moet dan nog beginnen
Dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe ja precies, dat ga ik dus ook doen![]()
Succes, hopelijk slaag jij ook![]()
[..]
Nou, als je naar ibood gaat, zie je nu zo'n blauwe balk. Die wordt grijzig naar mate hoeveel er verkocht is. Is het uitverkocht, komt er een ander product.
[..]
Weet ikIk heb mijn sjaal ook al sinds gisteren.
Ik val niet echt in de categorie "Zakenlui" ofzo, denk ik... heb geen pak aanquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik begreep dat nooit.. dan zag je altijd groepjes van die zakenlui gewoon door de straat heen lopen.. maar mensen gaan serieus lopen in hun pauze dus. mijn pauze is roken eten roken. klaar
Ok ok. Ik ken die hele site nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe ja precies, dat ga ik dus ook doen![]()
Succes, hopelijk slaag jij ook![]()
[..]
Nou, als je naar ibood gaat, zie je nu zo'n blauwe balk. Die wordt grijzig naar mate hoeveel er verkocht is. Is het uitverkocht, komt er een ander product.
[..]
Weet ikIk heb mijn sjaal ook al sinds gisteren.
Ken je 1dayfly.nl?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ken die hele site niet.
www.dagaanbieding.netquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ken die hele site niet.
Nope.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
www.dagaanbieding.net
Elke dag een andere aanbieding
Hmm heb je stiekem wel gelijk inquote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik val niet echt in de categorie "Zakenlui" ofzo, denk ik... heb geen pak aan
Maar ja... als je net 4 uur op een stoel binnen gezeten hebt, en hebt gekeken naar een beeldscherm, is het wel prettig om ff een half uurtje buiten rond te lopen.
Doet ook goed voor m'n rug btw.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Hmm heb je stiekem wel gelijk in.
Als je een beetje doorwaggelt kan het prima hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Veul te koud om buiten te gaan wandelen brrr...
Dat is voor mij alleen interessant als het om schoenen en jurken gaatquote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, dagelijks 1 aanbieding.
en tijdens de iBood hunt wisselt een aanbieding als er X aantal van verkocht zijn of de tijd op is.
Dus dan moet je de site in de gaten houden voor leuke aanbiedingen enzo.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor mij alleen interessant als het om schoenen en jurken gaat![]()
.
Wat?!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik las net een artikel over een meisje die haar maagdelijkheid heeft verkocht voor 600.000 euro. Hoe baas is dat.
Nice.. er is ook zo'n website waar mannen vrouwen zoeken die ervoor willen zorgen dat zij diep in de schulden komen... suikeroompjes fetishes enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik las net een artikel over een meisje die haar maagdelijkheid heeft verkocht voor 600.000 euro. Hoe baas is dat.
Ik heb ook ooit mijn maagdelijkheid te koop gezet maar het draaide erop uit dat ik geld bij moest leggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit mijn maagdelijkheid te koop gezet maar het draaide erop uit dat ik geld bij moest leggen.
Ik vind het wel cool, eigenlijk. Je maagdelijkheid verkopen. Als je het geld nodig hebt en een ander heeft het ervoor over, waarom niet, denk ik danquote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice.. er is ook zo'n website waar mannen vrouwen zoeken die ervoor willen zorgen dat zij diep in de schulden komen... suikeroompjes fetishes enzo.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit mijn maagdelijkheid te koop gezet maar het draaide erop uit dat ik geld bij moest leggen.
Waarom zie ik nu jou voor me die in ganzenpas Loopt?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je een beetje doorwaggelt kan het prima hoor
Op de fiets zonder handschoenen niet meer iig
Websites als http://www.jouwaanbieding.nl/ houden al die dag-aanbiedingen bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor mij alleen interessant als het om schoenen en jurken gaat![]()
.
Hoera.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Oh dames! Justin Bieber is single!!!.
Selena Gomez dan ook?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Dat was ze toch al?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik houd dat soort sites echt niet bijquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Websites als http://www.jouwaanbieding.nl/ houden al die dag-aanbiedingen bij.
Zit ook wel eens kleding tussen bij sommige sites
Alweer? Gister waren ze weer samen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Voor ons mannen wel.quote:
Ja okee, maar dit is een win-win situatie.quote:
HEhehehehequote:Op donderdag 15 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een foto waarop ook schoenen stonden afgebeeld. Gaat het om de thermolegging!
Ik denk dat Bieber de grote winnaar isquote:Op donderdag 15 november 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar dit is een win-win situatie.
Hoezo, je geeft hetzelfde bedrag uit voor alleen nog meer zooi.. Ik vind het wel goed dat sommige dingen die ik zou willen zo duur zijn, des te meer denk ik erover na of ik het wel echt wil en gebruik, of alleen voor de heb..quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd dat soort sites echt niet bij. Zou wel moeten, eigenlijk.
Had jij niet laatst een nieuwe PS gekocht waardoor je money-issues hebt/had?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, je geeft hetzelfde bedrag uit voor alleen nog meer zooi.. Ik vind het wel goed dat sommige dingen die ik zou willen zo duur zijn, des te meer denk ik erover na of ik het wel echt wil en gebruik, of alleen voor de heb..
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een nieuwe PS gekocht waardoor je money-issues hebt/had?
Winnaar misschien, groot niet...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Bieber de grote winnaar is. Hij liep tussen de Victoria's Secret modellen
.
Ik zou er op die motor ook uitzien als een kleuter denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Winnaar misschien, groot niet...
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch gewoon zielig uit, die linker foto
Maar ik gebruik hem wel!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een nieuwe PS gekocht waardoor je money-issues hebt/had?
Is dat Bieber?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, ik zag hem ook in een chrome mercedes, zo'n AMG ding... zal wel geld teveel hebben ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat Bieber?Wat moet hij met een Ducati 848?
Denk jij dat mijn schoenen in de kast staan te verstoffen? Tevens heb ik geen geldproblemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik gebruik hem wel!
Hij staat niet te verstoffen in de kast en mooi te zijn.
Stoere man hoor om zo op een motor te gaan zittenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft er het geld voorquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat Bieber?Wat moet hij met een Ducati 848?
Ja, ik kan dat beter, heb nog een lekkere kont ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Stoere man hoor om zo op een motor te gaan zitten.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik zag hem ook in een chrome mercedes, zo'n AMG ding... zal wel geld teveel hebben ofzo.
Mja. Zo gek duur is een 848 nou ook weer niet. Goede baan en sparen en je kan 'm ook kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft er het geld voor. Als ik miljoenen zou hebben, zou er in mijn garage ook een Ducati 848 staan. Gewoon omdat het kan.
QFT.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat beter, heb nog een lekkere kont ook
Misschien heeft hij die ook wel. Weten wij veelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Knuppeltje.
[..]
Mja. Zo gek duur is een 848 nou ook weer niet. Goede baan en sparen en je kan 'm ook kopenEn als ik hem was had ik gelijk een 1198 Panigale gehaald
Dat is waarquote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die ook wel. Weten wij veel.
Wat ging er de laatste keer mis dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zou trouwens met motor en al omvallen. Ik kan niet zo goed met een motor omgaan, nog.
Het was een rete zware BMW touring motor uit het jaar weet ik veel. En ik was15quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ging er de laatste keer mis dan?![]()
http://www.dressica.com/play/justin-bieber-bike-ridingquote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zou trouwens met motor en al omvallen. Ik kan niet zo goed met een motor omgaan, nog.
Ik hoef Bieber nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.dressica.com/play/justin-bieber-bike-riding
Kan je oefenen... en met Bieber spelen tegelijk
Je hebt een punt, toegegeven.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk jij dat mijn schoenen in de kast staan te verstoffen? Tevens heb ik geen geldproblemen.
Dus wat doe ik goed wat jij fout doet. Misschien niet zo hard schreeuwen wanneer je jezelf net zo hard schuldig maakt aan de graaicultuur.
Oh, dat is wel een poosje geleden alquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een rete zware BMW touring motor uit het jaar weet ik veel. En ik was15.
Een sportmotor om mee te stunten, rightquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.dressica.com/play/justin-bieber-bike-riding
Kan je oefenen... en met Bieber spelen tegelijk
Ssst, games for girls... die bieber-fans vinden het waarschijnlijk geweldigquote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een poosje geleden al![]()
Zeker zo'n groot lomp zwaar slachtschip?
[..]
Een sportmotor om mee te stunten, right
Dat wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ssst, games for girls... die bieber-fans vinden het waarschijnlijk geweldig
Jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een poosje geleden al![]()
Zeker zo'n groot lomp zwaar slachtschip?
[..]
Een sportmotor om mee te stunten, right
Wat een kutspelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ssst, games for girls... die bieber-fans vinden het waarschijnlijk geweldig
Neee! Veel groter en breder. Ik zoek een foto, moment.quote:
Goldwing achtig type?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee! Veel groter en breder. Ik zoek een foto, moment.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een Honda. Maar die zijn wel achterlijk groot en breed ja. Wordt ook wel rijdend bankstel genoemdquote:
Daarom noem ik het een "Goldwing achtig type"quote:Op donderdag 15 november 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Dat is een Honda. Maar die zijn wel achterlijk groot en breed ja. Wordt ook wel rijdend bankstel genoemd
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Edit:
[ afbeelding ]
Zoiets als dit, alleen dan bordeauxrood en een model van zo'n 10 jaar geleden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik zat er als 15 jarige iig in spagaat op. Dat weet ik nog wel.
Zou kunnen, die zijn in bordeau rood geleverdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom noem ik het een "Goldwing achtig type"
Anders had ik wel gevraagd of ze een Goldwing bedoelde
Zoiets, ja. Maar dan mooier. Ronder. Ach jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Zou kunnen, die zijn in bordeau rood geleverd
Okequote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Maar dan mooier. Ronder. Ach ja.
De motor begon te vallen en ik kan zo'n ding natuurlijk onmogelijk tegenhouden. Gelukkig was m'n oom er ook en die kon hem met moeite overeind houden met behulp van m'n neef.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OkeMaar je pleurde om of wat?
Gelukkig maar, zo'n zware motor op je been = auwquote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De motor begon te vallen en ik kan zo'n ding natuurlijk onmogelijk tegenhouden. Gelukkig was m'n oom er ook en die kon hem met moeite overeind houden met behulp van m'n neef.
Ja, dat weet ik iddquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zo'n zware motor op je been = auw
Frisdrank, goed idee.quote:
Ik had mijn motor eens laten vallen bij het opbokken (het regende, dus was glad). Viel het gras in. Had ik hem bijna weer overeind, gleed mijn voet weg BAM motor op de grond, ik vol met mijn kop tegen de motor aanquote:
Voor het afstaan ervan?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Whoooo... 6.000 euro voor eicellen!!!!
Ja... Ik lees net een verhaal van een meisje die dat heeft gedaan. Twee keer heeft ze gedoneerd, BAM! 12.000 euro rijker.quote:
Ze mogen ook wel wat van mij hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Ik lees net een verhaal van een meisje die dat heeft gedaan. Twee keer heeft ze gedoneerd, BAM! 12.000 euro rijker.
Dat is een hoop geld voor een kleine bijdrage. Zo'n zware ingreep is het ook niet. Echt een eitje.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Ik lees net een verhaal van een meisje die dat heeft gedaan. Twee keer heeft ze gedoneerd, BAM! 12.000 euro rijker.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld voor een kleine bijdrage. Zo'n zware ingreep is het ook niet. Echt een eitje.
Moet je wel voor naar Amerika. In NL is het verboden.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf
[..]
Ze mogen ook wel wat van mij hebben
Ik bedoel maar. Al moet je voor de ingreep wel een gigantische hormonencocktail drinken, dus zwaar is wel relatief, eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld voor een kleine bijdrage. Zo'n zware ingreep is het ook niet. Echt een eitje.
Mooi man. Hoe laat ben je er?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yay, morgen naar arnhem is zeker
En het moraal van dit verhaal?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de trein was een meisje die 2 minuten bezig was, onder luid gezucht en gesteun om haar vouwfiets op te vouwen. Uiteindelijk mislukte dit. Maar haar gezucht, gesteun en rondkijken brachten haar wel in contact met de jongen op de trap waar ze een praatje mee maakte. Het bleek al snel dat het gesprek stroef liep en ze hielden op. Interessant was het wel, dit zo eens van uit de 3de persoon zien.
Verder zag ze er niet uit. Een jas met enkele rare vlekken op de achterkant. Rood-oranje haar met dreads. Een paarse wollen muts, een roze wollen sjaal, een blauw wollen shirt met halve handschoenen, blauw wollen panty (of hoe dat ook heet) met wat piecings in haar lip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |