Ah oke, succes!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed straks gesprek bij uwv
ben benieuwd
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassssquote:
Lees mijn reactie als:quote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassss
dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, succes!
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #8 - Met al 2 boxen! #huntenalseenbaassss
Nog meer nerdsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voorspel dat hier straks users komen die in het IBood SC willen posten
Ja, dat dacht ik alquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lees mijn reactie als:
Ja, natuurlijk mis ik de doos weer
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissiequote:
Hitradio Veronica staat eropquote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whaahahaha oke en op wat voor muziek dans je?
Ik ben gisteren de spellen vergeten te kopen *stom*quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en ik zit de iBood hunt te volgen
Wahaha dan word het nog drukkerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voorspel dat hier straks users komen die in het IBood SC willen posten
Good, good. Succes, maar dat komt vast goedquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissie
Welke was er dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben gisteren de spellen vergeten te kopen *stom*
die hebben soms nog wel eens lachen muziekjesquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over een aantal zaken voor de opleidingscommissie
[..]
Hitradio Veronica staat erop
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En slim en hebben leuke humor
humor is overrated... kennis, daar draait het omquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En slim en hebben leuke humor
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
humor is overrated... kennis, daar draait het om
Vast welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel, ietsjes minder klagen, maakt je nog leukerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
•Kolonisten van de Lage Landenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Good, good. Succes, maar dat komt vast goed
Welke was er dan?
Dat is waar... in dat geval leef ik wel behoorlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Sssttttquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar... in dat geval leef ik wel behoorlijk.
Maar wat eigenlijk weinig mensen weten, is dat Lola ook gewoon een nerdje is natuurlijk
Altijd tofquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond lekker TC'enIk heb er nu al zin in!
Ah oke, ik ken ze alleen van naamquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
•Kolonisten van de Lage Landen
•Cardcassonne
•Lemming Maffia
•Anasazi
qua bordspellen heb ik dat ook welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben echt een noob wat spellen betreft
Jep. Maar als ik het speel dan is het vaak wel leukquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
qua bordspellen heb ik dat ook wel
dat wel ik heb in het begin vooral veel moeite om het te snappenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Maar als ik het speel dan is het vaak wel leuk![]()
Mja ligt een beetje aan het spelquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel ik heb in het begin vooral veel moeite om het te snappen
Baasquote:Op donderdag 15 november 2012 11:29 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb thuis een hele grote kast vol bordspellen
Ik heb nog geen camquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja dat weet ik welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook in TC zonder cam hoor. En het is koopavond vanavond
uhuh tijdje terug dungeons and dragons gespeeld was wel grappig opzichquote:Op donderdag 15 november 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ligt een beetje aan het spel
[..]
Baas
Organiseer er één?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Trouwens, wanneer doen we een bordspellenmeet
Ik heb Kolonisten van Katan
Hmm, die ken ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh tijdje terug dungeons and dragons gespeeld was wel grappig opzich
zoek maar eens opquote:Op donderdag 15 november 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Organiseer er één?
[..]
Hmm, die ken ik niet
quote:
Hihahoiquote:
Ja, waarom ook niet. Toch niks te doenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoek maar eens op
is wel lachen het kost alleen gruwelijk veel tijd om er door te komen
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihahoi
[..]
Ja, waarom ook niet. Toch niks te doen
Met of zonder Razz?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ojaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5
Dat duurt helaas nog wel ffquote:Op donderdag 15 november 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe momenteel zit ik vooral te wachten op GTA 5
gisteren is er een nieuwe trailer vrijgegeven en een reviewquote:
voorjaar 2013 zover ik begrepen heb dus dat duurt niet lang meerquote:
Is t zo hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Voorjaar 2013 duurt nog wel even hoor
dat dusquote:
Dat is nog minimaal een half jaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
gisteren is er een nieuwe trailer vrijgegeven en een review
[..]
voorjaar 2013 zover ik begrepen heb dus dat duurt niet lang meer
Wil je nu even je mond houden? Ik raak spontaan in een depressie hierquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus
tijd gaat al zo enorm snel
voor je het weet is het alweer kerst en oud en nieuw
Dan zijn we allemaal deaud hoor.. 21 december ditdatquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is nog minimaal een half jaar.
Er vanuit gaande dat ie niet nog een keer uitgesteld gaat worden
Maar dan kan je nog wel komen kijkenquote:
Ik wil!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Trouwens, wanneer doen we een bordspellenmeet
Ik heb Kolonisten van Katan
Omdat het kan; metquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil je nu even je mond houden? Ik raak spontaan in een depressie hier
Schrijf maar vast op.. Verlanglijstje: ik wil een looprekquote:
ik hoop het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is nog minimaal een half jaar.
Er vanuit gaande dat ie niet nog een keer uitgesteld gaat worden
Good luckquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga naar mn gesprek. Tot later vanmiddag/tegen de avond![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel komen kijken
[..]
Ik wil!!!
[..]
Omdat het kan; met
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekendquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, op zich gaat de tijd wel snel ja. Alleen vandaag niet
Tevens: hoi rokje
je mag mijn rollator wel lenenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Schrijf maar vast op.. Verlanglijstje: ik wil een looprek
Nou, dat vind ik lief van jequote:
wat ga je allemaal doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekend
En hoi ja
Dat zal het zijn.. misschien. Heb alleen zin in morgenavond, de rest van het weekend kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee vandaag valt t nog tegen, maar dat komt omdat ik teveel zin heb in t weekend
En hoi ja
Op hoedjes knagenquote:
ik ben ook wel een beetje lief somsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik lief van je![]()
![]()
Jjaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel komen kijken
Ik zit even te denken, ik ben de enige die in Brabant woont heb ik het ideequote:[..]
Ik wil!!!
Zo onverschilligquote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. misschien. Heb alleen zin in morgenavond, de rest van het weekend kan me gestolen worden
nicequote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op hoedjes knagen
Nee, die meet enzo en alles daar aan voorafgaand en zaterdag chillen met m'n ubermattie
I see what you did therequote:Op donderdag 15 november 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op hoedjes knagen
Nee, die meet enzo en alles daar aan voorafgaand en zaterdag chillen met m'n ubermattie
In een kroeg spelletjes doen? Juistquote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jjaaa![]()
[..]
Ik zit even te denken, ik ben de enige die in Brabant woont heb ik het idee. Kan wel in een cafe hier ergens of dat we in Utrecht gaan zitten
Ehm, kroeg hier in Den Bosch heeft ook zelf spellen staan hoor....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
In een kroeg spelletjes doen? Juist
Smakelijk eten en tot straksquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu ga ik filosoferen op het toilet en vervolgens eten (niet op het toilet), dus tot straks miss![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, kroeg hier in Den Bosch heeft ook zelf spellen staan hoor....
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu ga ik filosoferen op het toilet en vervolgens eten (niet op het toilet), dus tot straks miss![]()
![]()
Dikke faal welquote:Op donderdag 15 november 2012 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet eens opgevallen
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen haddenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is dat zo raar dan, kroeg is wat groter, allerlei drank ditdat en muziek
Zal wel Brabants zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen hadden
Deed ze gisteren ook al. Eerst wijzen van; ja kijk mijn PI kijk dan en nu ineens daarmee stoppen en dan zeggen; ja maar toch was het een fopje.quote:
shop de bazaar had of heeft ook spellen staanquote:Op donderdag 15 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van een kroeg gehoord waar ze spellen hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |