ik heb gehad toen mn nieuwe foon kwam dat deze tegelijk bezorgd werd met een proefpakketdingetje van Buzzer...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probleem alleen was dat ie dag erna niemand thuis zou zijn, dus dan zou de tweede bezorgpoging ook mislukken. Maar toen heb ik even gebeld, en toen moesten ze toch echt toegeven dat hier iets fout was gegaan, en dat ze het nog een extra keer zouden aanbieden
Bij mij bellen ze bij de buren aan en leggen het dan bij mij voor de deur (ik woon op 1 hoog). Iedereen die voorbijloopt kan het dan zo meenemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis komen ze regelmatig gewoon via de achterdeur binnen
Met aangetekende post gaat ook niet altijd echt goed. Zo heeft mijn moeder getekend voor ontvangst van mijn creditcard.. Ze moest haar ID laten zijn, en dat was toch prima..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij bellen ze bij de buren aan en leggen het dan bij mij voor de deur (ik woon op 1 hoog). Iedereen die voorbijloopt kan het dan zo meenemen.
2 woorden, 9 letters!quote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 woorden, 9 letters en een smiley!
quote:
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....quote:Op donderdag 15 november 2012 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met aangetekende post gaat ook niet altijd echt goed. Zo heeft mijn moeder getekend voor ontvangst van mijn creditcard.. Ze moest haar ID laten zijn, en dat was toch prima..
Meeste pakketbezorgers krijgen betaald per pakket. Dus die willen zo graag mogelijk er van af. Die gaan er blind vanuit dat het wel goed is en "hope for the best".quote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....
maar in Dev is het zelfs zo erg dat ik heb kunnen tekenen voor lief terwijl we echt niet dezelfde achternaam hebben en ik daar ook niet ingeschreven sta,
Ik zit nog in fase 1,5quote:Op donderdag 15 november 2012 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik ben weer helemaal wakker.. Eerder vanmorgen doezelde ik iedere keer weg om wakker te schrikken van de bel bij 1dagskoopjes
Ik vind het ook wel handig, en het kan over het algemeen wel als het op hetzelfde adres is. Mijn huisgenootjes tekenen ook regelmatig pakketjes voor me, maar ik had verwacht dat dat met aangetekende post toch wel iets strenger zou zijn. Gelukkig niet, anders had ik hem zelf op kunnen halenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat gebeurd hier ook... ouders tekenen zo vaak namens mij... dat is ook een puntje van goed vertrouwen van de postbode vind ik.... wel prettig ergens....
maar in Dev is het zelfs zo erg dat ik heb kunnen tekenen voor lief terwijl we echt niet dezelfde achternaam hebben en ik daar ook niet ingeschreven sta,
Box!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Nizno het volgende:
ja mee eens.... weg![]()
Even spullen inpakken![]()
Tot later!
Scherp, box ouwe (HAHA)quote:Op donderdag 15 november 2012 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Box!(ja oke met dvd's, maar het is wel een box)
Niet echt, je kunt nog wel printen deze duurt wel ffquote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, volgens mij niets gemist.
Jawel! Een box!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
Ik had even rookpauze, volgens mij niets gemist.
Na de lunch doe ik dat meestalquote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Niet echt, je kunt nog wel printen deze duurt wel ff
hehe een Toystory box jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop