abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119314650
Iemand al verder gekomen? Ben bezig om mijn recovery the backuppen, maar nog geen succes. Geeft error de hele tijd.
pi_119314957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef glsf het volgende:

....
Komt hier vandaan.
Volgens mij wordt daar een CWM gemaakt.
Klopt, daarmee deel je de stock recovery.img op in een recovery, een kernel en een boot deel, Vervolgens verwissel je de recovery voor die van CWM voor MTK6577 en pakt het geheel weer in.
Maar dit alles kan het beste met Linux, die kan met de scripts omgaan zonder eerst een programma (Cygwin) te moeten installeren
De taal van de recovery zit ingebakken in de kernel, vandaar mijn vraag daarover.

Mijn inspanningen met de JYG3 waren, dat CWM recovery builder een goed (maar Chinees) resultaat opleverde. De XDA methode had ik nog niet werkend gekregen, waarschijnlijk doordat FStab bestand van CWM niet de juiste was,ik ben ermee gestopt omdat er al een CWM voor de JYG3 op XDA was gepubliceerd.

Voor degenen die zich zorgen maken niet over een backup te beschikken:
Hier staat de officiële (complete) V11M T09.
Hier staat de officiële T09 update
Hier staat de officiële T10 upgrade

NB Alleen de eerste V11M T09 ROM is compleet.

[ Bericht 9% gewijzigd door elinx op 17-11-2012 16:45:43 ]
pi_119315071
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Is het al mogelijk alle apps te downloaden of nog altijd niet?
Ik heb direct de build.prop aangepast naar een Samsung Galaxy s2. Ik heb al een tiental apps geïnstalleerd die het allemaal doen.
Ik krijg buiten een gps fix in 1-2 minuten met enkel de naked gps, geen a-gps. GPS was het laatste wat ik nog moest testen.
Alles werkt dus, very nice phone, i has a happy met mijn aankoop. :Y
pi_119315245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik heb direct de build.prop aangepast naar een Samsung Galaxy s2. Ik heb al een tiental apps geïnstalleerd die het allemaal doen.
Ik krijg buiten een gps fix in 1-2 minuten met enkel de naked gps, geen a-gps. GPS was het laatste wat ik nog moest testen.
Alles werkt dus, very nice phone, i has a happy met mijn aankoop. :Y
Dus apps als nu.nl en die reisplanner van de NS doen het? Kan je een korte handleiding maken hoe de build.prop aan te passen? Ik is je zeer dankbaar dan!!!
pi_119316514
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:37 schreef Casper_nl het volgende:

[..]

Dus apps als nu.nl en die reisplanner van de NS doen het? Kan je een korte handleiding maken hoe de build.prop aan te passen? Ik is je zeer dankbaar dan!!!
Hmm nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu.nl gewoon in me bookmarks van me browser staan. voor de treinplanner heb ik 'NL Train Navigator' gevonden op me eerste zoekbeurt. Kreeg hoge waardering en in de comments werd gezegd dat ie beter is dan ns reisplanner.

Videouitleg van build prop editen:
pi_119317293
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Kon je die apps eerst niet installeren (voordat je de build prop had aangepast) ?
Doet buienradar app het ?
pi_119317571
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Hmm nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu.nl gewoon in me bookmarks van me browser staan. voor de treinplanner heb ik 'NL Train Navigator' gevonden op me eerste zoekbeurt. Kreeg hoge waardering en in de comments werd gezegd dat ie beter is dan ns reisplanner.

Videouitleg van build prop editen:
kijk even of je ns extra wel kunt installen dan, ondanks je misschien niet gaat gebruiken..
bij mij hielp de build.prop aanpassen namelijk niet om hem compatible te maken!

ben benieuwd!
pi_119318193
met de hulp van Lightake/Tina eindelijk wel kunnen betalen met paypal.
kryg nu de volgende tekst te zien;
11/16/2012 5:29:13 PM Instant Order Received
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.

Kunnen jullie mij vertellen of je ordernr gelijk stat aan tracknr en waar je trackrecord kunt bijhouden. Ik zie vandaag op hun site 17track.net staan, wie is daar bekend mee??
pi_119318294
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:21 schreef vuurpaard66 het volgende:
met de hulp van Lightake/Tina eindelijk wel kunnen betalen met paypal.
kryg nu de volgende tekst te zien;
11/16/2012 5:29:13 PM Instant Order Received
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.

Kunnen jullie mij vertellen of je ordernr gelijk stat aan tracknr en waar je trackrecord kunt bijhouden. Ik zie vandaag op hun site 17track.net staan, wie is daar bekend mee??
Nee trackingnummer krijg je pas wanneer lightake het verzonden heeft, nu hebben ze gewoon je bestelling bevestigd ;) Het kan wel paar dagen duren eer je die tracking code krijgt :)
pi_119318603
M'n Neo heeft inmiddels de status 'Overseas' gekregen, hij komt er dus hopelijk snel aan! :D
pi_119318824
Ehm jongens. Ik ben hem hier een beetje in zijn broek aan het schijten.
Ik heb een hele zooi meegeleverde chinese apps bevroren met Gemini App manager. Alles werkte prima.
Toen heb de ik telefoon leeg laten lopen zodat de batterij kan wennen aan leeglopen en weer helemaal volladen.
Ik deed de laadkabel in de microusb en hij reageerde nergens op. Heel soms reageerde de powerknop met een tril die hij altijd doet bij het opstarten, maar verder niks.
5 minuten later wilde ie eindelijk aan en meldde ie dat ie aan de lader lag. Maar de touchscreen loopt hem nu helemaal te spazzen. Eerst pakte ie plekken half scherm waar me vinger boven lag, minuutje later reageert is meestal goed, maar vaak pakt ie nog steeds een plek een centimeter recht onder of boven waar ik druk.
Ik heb alle apps die ik heb bevroren met veel moeite en veel misklikken weer laten draaien, paar keer opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde probleem

help :'(
pi_119318962
Misschien heb je wel kritieke systemen bevroren. Haal de batterij uit je telefoon en laat dat zo een tijdje, probeer het daarna opnieuw. Beter idee heb ik ook niet.
pi_119319791
Batterij er 5 minuten uithalen leek te werken. Touchscreen deed het weer pefrect (ultieme test gedaan met fruit ninja).
Toen ff opgestart voor de zekerheid, en ja hoor, touchscreen reageerde af en toe weer verkeerd, maar beter dan eerst.
Lijkt erop dat ik net zo vaak moet booten tot ik een goeie boot heb en dan nooit meer de batterij leeg laten gaan. Ik hou jullie op de hoogte
pi_119319832
@banaanhangwagen als je usb debugging aan hebt staan kan je via adb logcat misschien iete meer info naar boven Krijgen? Je kan de bevroren packages ook weer enablen met adb. Gewoon ff googlen. Succes!
pi_119320863
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Batterij er 5 minuten uithalen leek te werken. Touchscreen deed het weer pefrect (ultieme test gedaan met fruit ninja).
Toen ff opgestart voor de zekerheid, en ja hoor, touchscreen reageerde af en toe weer verkeerd, maar beter dan eerst.
Lijkt erop dat ik net zo vaak moet booten tot ik een goeie boot heb en dan nooit meer de batterij leeg laten gaan. Ik hou jullie op de hoogte
Leeg lopen is niet beter voor de accu! Voor te callibreren werkt dat wel.
  zaterdag 17 november 2012 @ 22:14:08 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119326905
Het downloaden van het neomobile forum en mobile uncle vereist credits die snel op zijn. De downloads gaan langzaam, laat je ze 's nachts downloaden, ga je ze checken, blijken ze corrupt, ga je ze repareren, dan gaat de verificatie signature eraan en kan je phone recovery dat niet waarderen. :P Zoals ik gewend ben tablets te flashen/rooten door gewoon 'update from sdcard' te draaien is er geloof ik 1-2-3 niet meer bij hier. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119327238
ok nog ff geduld hebben dus..gelukkig kan ik alvast beetje bekend raken met android nu ik Lg L3 heb gekocht..heel grappig starters model:)
Trouwens ik ben ook geslaagd met BC Lumia 800 actie...ongeloofelijke hoor een high end toestel met prmium kwaliteiten voor chinese prijzen ^O^
pi_119327422
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef vuurpaard66 het volgende:
ok nog ff geduld hebben dus..gelukkig kan ik alvast beetje bekend raken met android nu ik Lg L3 heb gekocht..heel grappig starters model:)
Trouwens ik ben ook geslaagd met BC Lumia 800 actie...ongeloofelijke hoor een high end toestel met prmium kwaliteiten voor chinese prijzen ^O^
Wat zei je mama ervan dat je 3 telefoons hebt gekocht in een maand tijd? :P
Ik heb 2 lumia's gekocht, 1 voor m'n zusje en 1 om door te verkopen :)
pi_119328142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ehm jongens. Ik ben hem hier een beetje in zijn broek aan het schijten.
Ik heb een hele zooi meegeleverde chinese apps bevroren met Gemini App manager. Alles werkte prima.
Toen heb de ik telefoon leeg laten lopen zodat de batterij kan wennen aan leeglopen en weer helemaal volladen.
Ik deed de laadkabel in de microusb en hij reageerde nergens op. Heel soms reageerde de powerknop met een tril die hij altijd doet bij het opstarten, maar verder niks.
5 minuten later wilde ie eindelijk aan en meldde ie dat ie aan de lader lag. Maar de touchscreen loopt hem nu helemaal te spazzen. Eerst pakte ie plekken half scherm waar me vinger boven lag, minuutje later reageert is meestal goed, maar vaak pakt ie nog steeds een plek een centimeter recht onder of boven waar ik druk.
Ik heb alle apps die ik heb bevroren met veel moeite en veel misklikken weer laten draaien, paar keer opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde probleem

help :'(
Ik weet nu niet direct over wel toestel het gaat, maar heb eens gehoord dat in deze goedkope Android apparaten vaak schermen in gaan die zeg maar afgekeurd zijn voor een premium merk.

Meestal werken die schermen wel goed maar niet goed genoeg voor zo'n premium merk.

Maja je zult wel een kapot toestel hebben denk ik zo, maar je komt er na lang testen wel achter of het een defect is of niet.

Welk toestel was het?
pi_119328541
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Het downloaden van het neomobile forum en mobile uncle vereist credits die snel op zijn. De downloads gaan langzaam, laat je ze 's nachts downloaden, ga je ze checken, blijken ze corrupt, ga je ze repareren, dan gaat de verificatie signature eraan en kan je phone recovery dat niet waarderen. :P Zoals ik gewend ben tablets te flashen/rooten door gewoon 'update from sdcard' te draaien is er geloof ik 1-2-3 niet meer bij hier. ;(
Mobile uncle kun je toch uit de play store halen. Of is dat een andere?
Wordt de signature wel gecontroleerd op de Neo ?
Dacht dat dat bij die chinese telefoons meestal niet het geval was.
pi_119328623
moeders was NOT AMUSED en dan druk ik mij nog heel netjes uit..kreeg nog een tweaker tip om het volgende als smoes te zeggen; - het is bijna 21 december (einde der tijden volgens maya's) en had nog wat geld liggen wat voor die tijd op moet?
Nou kan je vertellen dat ik toen echt heel snel moest maken dat ik weg kwam o|O

Gelukkig is ze nu aan het spelen met de LG, lief klein vrouwvriendelijke toestel *O*

iemand hier bekend met 17track.net op lightake site??

En hebben jullie een tip hoe ik mijn simkaart moet verkleinen zonder schade...denk aan zo een simknipper met adapter via lightake inkopen als alles goed is gegaan met eerste bestelling
pi_119328744
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Het downloaden van het neomobile forum en mobile uncle vereist credits die snel op zijn. De downloads gaan langzaam, laat je ze 's nachts downloaden, ga je ze checken, blijken ze corrupt, ga je ze repareren, dan gaat de verificatie signature eraan en kan je phone recovery dat niet waarderen.....
Ik heb niet al teveel problemen gehad met downloaden van Baidu. Alleen V11M t10 ging wat moeizaam. Door de lage downloadsnelheid heb ik er wel een aantal tegelijk gedownload.

Ik heb wat geëxperimenteerd met het modificeren van de stock recovery.img van de Neo tot een CWM recovery.img. Met twee methodes geprobeerd, beiden gaven geen error bij het maken ervan.
Ik kan ze echter zelf nog niet testen.
Degenen die interesse hebben en weten hoe eea geflasht kan worden, kunnen hier de drie bestanden downloaden (stock en 2x CWM) Geen garantie dat het werkt en voor eigen risico.

Mobile Uncle hoef je niet speciaal via Neo te downloaden. Hier staat het ook

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 17-11-2012 23:06:00 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 23:07:03 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119328991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef glsf het volgende:

[..]

Mobile uncle kun je toch uit de play store halen. Of is dat een andere?
Wordt de signature wel gecontroleerd op de Neo ?
Dacht dat dat bij die chinese telefoons meestal niet het geval was.
Ik heb gewoon alle links gevolgd die ik op de Chinese fora tegenkwam en alle rars en zips gedownload om te zien wat erin zat. Toen kon ik opeens niks meer downloaden. De downloads die liepen heb ik lekker laten gaan en ben gaan slapen, vanavond pas gaan kijken hoe het daarmee stond en nou ja, de rest 'as said' dus. :P Een root.zip ben ik helaas niet tegengekomen en onzin die ik heb gedownload bevat drivers en handleidingen zonder in-phone recovery, hetgeen ik altijd toepaste met tablets en juist zo eenvoudig was: twee mapjes op je sdkaart gooien, recovery-mode in, flashen, root-update en klaar. :+ Dan toch maar via de computer zeker. :'(
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]

iemand hier bekend met 17track.net op lightake site?? [..]
Nog nooit van gehoord. :D Staat ook niet in de OP...
quote:
Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)

[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119329106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb gewoon alle links gevolgd die ik op de Chinese fora tegenkwam en alle rars en zips gedownload om te zien wat erin zat. Toen kon ik opeens niks meer downloaden. De downloads die liepen heb ik lekker laten gaan en ben gaan slapen, vanavond pas gaan kijken hoe het daarmee stond en nou ja, de rest 'as said' dus. :P Een root.zip ben ik helaas niet tegengekomen en onzin die ik heb gedownload bevat drivers en handleidingen zonder in-phone recovery, hetgeen ik altijd toepaste met tablets en juist zo eenvoudig was: twee mapjes op je sdkaart gooien, recovery-mode in, flashen, root-update en klaar. :+ Dan toch maar via de computer zeker. :'(

[..]

Nog nooit van gehoord. :D Staat ook niet in de OP...

[..]

Wat wil je met root.zip dan ?
Root ben je toch al op de Neo (eenvoudig) ?
pi_119329456
Een root.zip is wel handig als je met één handeling, zowel root als CWM recovery op je Neo wilt hebben. Op dit moment is de root methode via een script en het flashen van CWM moet bv met Flashtools. Dus dat zijn meerder handelingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')