Klopt, daarmee deel je de stock recovery.img op in een recovery, een kernel en een boot deel, Vervolgens verwissel je de recovery voor die van CWM voor MTK6577 en pakt het geheel weer in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef glsf het volgende:
....
Komt hier vandaan.
Volgens mij wordt daar een CWM gemaakt.
Ik heb direct de build.prop aangepast naar een Samsung Galaxy s2. Ik heb al een tiental apps geïnstalleerd die het allemaal doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Is het al mogelijk alle apps te downloaden of nog altijd niet?
Dus apps als nu.nl en die reisplanner van de NS doen het? Kan je een korte handleiding maken hoe de build.prop aan te passen? Ik is je zeer dankbaar dan!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik heb direct de build.prop aangepast naar een Samsung Galaxy s2. Ik heb al een tiental apps geïnstalleerd die het allemaal doen.
Ik krijg buiten een gps fix in 1-2 minuten met enkel de naked gps, geen a-gps. GPS was het laatste wat ik nog moest testen.
Alles werkt dus, very nice phone, i has a happy met mijn aankoop.![]()
Hmm nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu.nl gewoon in me bookmarks van me browser staan. voor de treinplanner heb ik 'NL Train Navigator' gevonden op me eerste zoekbeurt. Kreeg hoge waardering en in de comments werd gezegd dat ie beter is dan ns reisplanner.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:37 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Dus apps als nu.nl en die reisplanner van de NS doen het? Kan je een korte handleiding maken hoe de build.prop aan te passen? Ik is je zeer dankbaar dan!!!
Kon je die apps eerst niet installeren (voordat je de build prop had aangepast) ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Ik heb direct de build.prop aangepast naar een Samsung Galaxy s2. Ik heb al een tiental apps geïnstalleerd die het allemaal doen.
kijk even of je ns extra wel kunt installen dan, ondanks je misschien niet gaat gebruiken..quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hmm nee die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb nu.nl gewoon in me bookmarks van me browser staan. voor de treinplanner heb ik 'NL Train Navigator' gevonden op me eerste zoekbeurt. Kreeg hoge waardering en in de comments werd gezegd dat ie beter is dan ns reisplanner.
Videouitleg van build prop editen:
Nee trackingnummer krijg je pas wanneer lightake het verzonden heeft, nu hebben ze gewoon je bestelling bevestigdquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:21 schreef vuurpaard66 het volgende:
met de hulp van Lightake/Tina eindelijk wel kunnen betalen met paypal.
kryg nu de volgende tekst te zien;
11/16/2012 5:29:13 PM Instant Order Received
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
Kunnen jullie mij vertellen of je ordernr gelijk stat aan tracknr en waar je trackrecord kunt bijhouden. Ik zie vandaag op hun site 17track.net staan, wie is daar bekend mee??
Leeg lopen is niet beter voor de accu! Voor te callibreren werkt dat wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:15 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Batterij er 5 minuten uithalen leek te werken. Touchscreen deed het weer pefrect (ultieme test gedaan met fruit ninja).
Toen ff opgestart voor de zekerheid, en ja hoor, touchscreen reageerde af en toe weer verkeerd, maar beter dan eerst.
Lijkt erop dat ik net zo vaak moet booten tot ik een goeie boot heb en dan nooit meer de batterij leeg laten gaan. Ik hou jullie op de hoogte
Wat zei je mama ervan dat je 3 telefoons hebt gekocht in een maand tijd?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef vuurpaard66 het volgende:
ok nog ff geduld hebben dus..gelukkig kan ik alvast beetje bekend raken met android nu ik Lg L3 heb gekocht..heel grappig starters model:)
Trouwens ik ben ook geslaagd met BC Lumia 800 actie...ongeloofelijke hoor een high end toestel met prmium kwaliteiten voor chinese prijzen
Ik weet nu niet direct over wel toestel het gaat, maar heb eens gehoord dat in deze goedkope Android apparaten vaak schermen in gaan die zeg maar afgekeurd zijn voor een premium merk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ehm jongens. Ik ben hem hier een beetje in zijn broek aan het schijten.
Ik heb een hele zooi meegeleverde chinese apps bevroren met Gemini App manager. Alles werkte prima.
Toen heb de ik telefoon leeg laten lopen zodat de batterij kan wennen aan leeglopen en weer helemaal volladen.
Ik deed de laadkabel in de microusb en hij reageerde nergens op. Heel soms reageerde de powerknop met een tril die hij altijd doet bij het opstarten, maar verder niks.
5 minuten later wilde ie eindelijk aan en meldde ie dat ie aan de lader lag. Maar de touchscreen loopt hem nu helemaal te spazzen. Eerst pakte ie plekken half scherm waar me vinger boven lag, minuutje later reageert is meestal goed, maar vaak pakt ie nog steeds een plek een centimeter recht onder of boven waar ik druk.
Ik heb alle apps die ik heb bevroren met veel moeite en veel misklikken weer laten draaien, paar keer opnieuw opgestart maar nog steeds hetzelfde probleem
help
Mobile uncle kun je toch uit de play store halen. Of is dat een andere?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Het downloaden van het neomobile forum en mobile uncle vereist credits die snel op zijn. De downloads gaan langzaam, laat je ze 's nachts downloaden, ga je ze checken, blijken ze corrupt, ga je ze repareren, dan gaat de verificatie signature eraan en kan je phone recovery dat niet waarderen.Zoals ik gewend ben tablets te flashen/rooten door gewoon 'update from sdcard' te draaien is er geloof ik 1-2-3 niet meer bij hier.
Ik heb niet al teveel problemen gehad met downloaden van Baidu. Alleen V11M t10 ging wat moeizaam. Door de lage downloadsnelheid heb ik er wel een aantal tegelijk gedownload.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Het downloaden van het neomobile forum en mobile uncle vereist credits die snel op zijn. De downloads gaan langzaam, laat je ze 's nachts downloaden, ga je ze checken, blijken ze corrupt, ga je ze repareren, dan gaat de verificatie signature eraan en kan je phone recovery dat niet waarderen.....
Ik heb gewoon alle links gevolgd die ik op de Chinese fora tegenkwam en alle rars en zips gedownload om te zien wat erin zat. Toen kon ik opeens niks meer downloaden. De downloads die liepen heb ik lekker laten gaan en ben gaan slapen, vanavond pas gaan kijken hoe het daarmee stond en nou ja, de rest 'as said' dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef glsf het volgende:
[..]
Mobile uncle kun je toch uit de play store halen. Of is dat een andere?
Wordt de signature wel gecontroleerd op de Neo ?
Dacht dat dat bij die chinese telefoons meestal niet het geval was.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef vuurpaard66 het volgende:
[..]
iemand hier bekend met 17track.net op lightake site?? [..]
quote:Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Wat wil je met root.zip dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle links gevolgd die ik op de Chinese fora tegenkwam en alle rars en zips gedownload om te zien wat erin zat. Toen kon ik opeens niks meer downloaden. De downloads die liepen heb ik lekker laten gaan en ben gaan slapen, vanavond pas gaan kijken hoe het daarmee stond en nou ja, de rest 'as said' dus.Een root.zip ben ik helaas niet tegengekomen en onzin die ik heb gedownload bevat drivers en handleidingen zonder in-phone recovery, hetgeen ik altijd toepaste met tablets en juist zo eenvoudig was: twee mapjes op je sdkaart gooien, recovery-mode in, flashen, root-update en klaar.
Dan toch maar via de computer zeker.
[..]
Nog nooit van gehoord.Staat ook niet in de OP...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |