En dat werkt ook gewoon flawlessly? Ziet er wel heel simpel uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:21 schreef elinx het volgende:
Dank voor de bevestiging. Ik zal eens met recovery builder aan de gang gaan
Dan vraag ik me toch af hoe ze dat bij Uredeal en Etotalk fixen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:51 schreef Xenorium het volgende:
Engels en Chinees! Of ze hebben het Engels er ook uitgesloopt, lijkt me niet. De Chinezen gaan echt niet in hun custom rom Nederlands toevoegen.
Dat moeten we zelf doen, de vraag is hoe.
Eigenlijk moeten we verder gaan op de t10 rom met verbetering voor de batterij indicator en de wittige schermwaas.
Daar dan NL language in de rom stoppen. Ik heb daar geen ervaringen mee. Schijnt ergens in een APK te zitten en die moet je dan weer van een multilang versie pakken en fixen en compilen ofzo iets.
Je kan toch ook backup maken met die sp tools ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef i124Q het volgende:
De beschikbare cwms voor de neo zijn niet gelijk aan de standaard cwm. Zo is het mij nog nietgelukt om een rom te backuppen omdat zowel de chinese danwel de taiwanees dit niet toe staat. Begin dus niet aan een standaard cwm via bijvoorbeeld rommanager
Heb je neem ik aan op deze vergelijkbare manier gedaan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Xenorium het volgende:
Heb ik geprobeerd met sp tools een backup te maken, ik krijg alleen die rode balk vol en dan niks.
Misschien is dit ook nog iets.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:21 schreef elinx het volgende:
Dank voor de bevestiging. Ik zal eens met recovery builder aan de gang gaan
Is het al mogelijk alle apps te downloaden of nog altijd niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:05 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Zo, mijn Neo is geroot en google play store is installed. Was me echt nooit gelukt zonder die duidelijke uitleg van Downstar, waarvoor veel dank.
Succes met jullie flashavontuur jongens! Leuk dat er aan gesleuteld blijft worden
Heel best! Kan je dit delen via dropbox?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:50 schreef Xenorium het volgende:
Yea eindelijk gelukt om een scatter van mijn rom te maken. Sweet
Misschien ook even handig om aan te geven hoe je het hebt gedaan. Hebben anderen ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:50 schreef Xenorium het volgende:
Yea eindelijk gelukt om een scatter van mijn rom te maken. Sweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |