quote:
Op maandag 19 november 2012 11:37 schreef Re het volgende:volgens mij mag je haar alles vragen hoor

succes vandaag, kijken of de stent voor de nodige verlichting zorgt en dan daarna ff kijken hoe de zenuwpijn het beste aangepakt kan worden
Stent gezet,gaat tot nu toe goed ..
Zenuwpijn blijkt 1 grote tegenvaller, jawel, een zenuw die klem zit in m'n rug...door een #$@#$@#^$@#$^@$^tumor. Vanmorgen ontslagen uit het ziekenhuis, rond half 12 thuis en moest om 13.00 weer in het ziekenhuis komen voor een MRI, daarna direct door naar de neuroloog en gezellig samen de foto's bekeken , resultaat was dus niet wat ik had gehoopt. Rare is dat er in mei j.l. foto's zijn gemaakt van mijn ruggegraat i.v.m. pijnklachten in been en voet en die andere neuroloog toen zei dat er niets te zien was behalve de normale slijtage. Sick dat zo'n tumor van niets opeens naar iets groots kan groeien in nog geen 6 maanden tijd..(alhoewel ik eigenlijk al ruim 3 maanden slecht slaap door die rugpijn)
Postitief is dat deze morgen met de bestraling zal worden meegenomen én dat de neuroloog denkt dat de pijn snel minder kan worden mits de bestarling goed gaat. M.a.w. : misschien dat ik over een week of twee weer gewoon 's nachts kan slapen

Morgen dus naar Vlissingen voor intake, scan's en bestraling (met op zak 2 leuke DVDjtes van de neuroloog en longarts) Vanaf morgen gaat het elimineren beginnen, hopelijk daarna snel aan de chemo want ook die uitzaaiingen moeten z.s.m. worden aangepakt.
O ja, meer operaties gaan er voorlopig niet komen, Re zoals ik in den beginnn al aangaf zijn deze tumoren helaas niet operabel,
Mocht jij tips hebben hoe ik de foto's op die CD open krijg dan hoor ik het graag van je
[ Bericht 2% gewijzigd door Loedertje op 20-11-2012 18:01:39 ]