Ja zo durft Koelkast natuurlijk helemaal neit meer terug te komenquote:
Nou, bedankt zegquote:Op donderdag 15 november 2012 03:39 schreef Melleyn het volgende:
Dit vind ik wel wat voor jou bambino
Dan is het goedquote:Op donderdag 15 november 2012 03:40 schreef Melleyn het volgende:
Nee ik bedoelde de dure impulsaankoop die niemand wil
Ik wou net zeggen.. echt niemand.. next!quote:
Hmm, *is in verleiding gebracht* No thanks..quote:
Ik stem voorquote:
Minder vaak afwassenquote:Op donderdag 15 november 2012 03:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Psst, Ik ga heel even slapen. Straks weer nieuwe kansen.
PS: wat moet je in godsnaam met 12 personen bestek.
quote:Op donderdag 15 november 2012 03:47 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind dat essnhills inmiddels ook in de OP hoort
Fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 03:47 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind dat essnhills inmiddels ook in de OP hoort
quote:Op donderdag 15 november 2012 03:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
WIl je nog een speech houden? Kan hoor.
quote:
Slaap lekker!quote:
Ja, dat je heel even een glimp van het nieuwe product opvangt, en dan gewoon weer de vorige krijgt te zien..quote:Op donderdag 15 november 2012 03:51 schreef bambino het volgende:
Damn wat is het irritant dat je bij F5 niet direct de nieuwe blijft zien
Ja dat ja. soms doet die het maar 1 keer of direct goed. meestal moet je 4 keer ofzo refreshenquote:Op donderdag 15 november 2012 03:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat je heel even een glimp van het nieuwe product opvangt, en dan gewoon weer de vorige krijgt te zien..
Ja, of dat het nieuwe product wel blijft staan, maar dat de balk nog uitverkocht staat van het vorige product..quote:Op donderdag 15 november 2012 03:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat ja. soms doet die het maar 1 keer of direct goed. meestal moet je 4 keer ofzo refreshen
Schreeuwen wordt hier ook niet zo op prijs gesteldquote:Op donderdag 15 november 2012 03:53 schreef Melleyn het volgende:
Ctrl+F5 werkt ook niet. Op het logo klikken ook niet. Er tegen schreeuwen ook niet.
Ja dat vind ik prima, als ik maar wel het nieuwe product gewoon ziequote:Op donderdag 15 november 2012 03:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, of dat het nieuwe product wel blijft staan, maar dat de balk nog uitverkocht staat van het vorige product..
Maar dan kun je hem alsnog niet kopen.. want dan staat de ik neem er een knop op uitverkocht..quote:Op donderdag 15 november 2012 03:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima, als ik maar wel het nieuwe product gewoon zie
Oh ja goed puntquote:Op donderdag 15 november 2012 03:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan kun je hem alsnog niet kopen.. want dan staat de ik neem er een knop op uitverkocht..![]()
Niet dat ik al wat gekocht heb, maar dat terzijde
oiquote:
Werkt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 03:56 schreef bambino het volgende:
[..]
oi
Was ff wat dingen aan het blocken met adblock op ibood. kijken of dat werkt.
Die mastercard/paypal shit en social media shit.
Dat ook jaquote:Op donderdag 15 november 2012 04:00 schreef Melleyn het volgende:
Inderdaad, dan kan ik tenminste gaan slapen;
Heb je er nou nog geen?quote:Op donderdag 15 november 2012 04:03 schreef bambino het volgende:
Jammer, geen satijn. Anders had ik hem gekocht.
Sorry het product dat u probeerde te bestellen is uitverkocht.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 04:08 schreef Melleyn het volgende:
Het was voor alle vrouwen toch? Dus essnhills krijgt er ook een
DAT IS GEEN EKTE MELDING DROEFTOETERquote:Op donderdag 15 november 2012 04:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Sorry het product dat u probeerde te bestellen is uitverkocht.
Sorry
quote:Op donderdag 15 november 2012 04:08 schreef Melleyn het volgende:
Het was voor alle vrouwen toch? Dus essnhills krijgt er ook een
Dank je, tot laterquote:
Ohjaquote:Op donderdag 15 november 2012 04:11 schreef Melleyn het volgende:
AH! De Melitta Caffeo Lounge Limited Edition Soft Touch Black!
Houd je vriend het zo lang vol?quote:Op donderdag 15 november 2012 04:10 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, nu is ie goedkoper! Die tas eerder deze hunt was 12 of 13 euro ofzo. Zelfde tas, ander kleurtje
Maar goed, vriendlief kijkt mij doordringend aanDus ik ga jullie verlaten voor een paar uurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 15 november 2012 04:12 schreef Melleyn het volgende:
Blijven alleen de echte bazen weer over
quote:Op donderdag 15 november 2012 04:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Houd je vriend het zo lang vol?
Good for you
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
haha, moet je wel ff filmen en uploadenquote:Op donderdag 15 november 2012 04:18 schreef Melleyn het volgende:
Als er zometeen een box komt en die pagina flipt weer zo dan ga ik gillen
Jupquote:
Maar toen waren er sowieso meer mensen 's nachtsquote:Op donderdag 15 november 2012 04:28 schreef bambino het volgende:
Hoezo vorige keer?
Toen ging jij om 5 naar bed en was ik 2 uur alleen
toen heb ik op de linker kant van het scherm filmpje lopen kijken
Weet ikquote:
Waarom kan ik niet posten?quote:Op donderdag 15 november 2012 04:34 schreef Melleyn het volgende:
Zal ik nu stiekem weggaan, dan heb je niemand meer om tegen te praten en kan je niet posten
Dat wilde ik eerst doenquote:
Ik zat ook al te vergelijken en hij lijkt wel anders iddquote:Op donderdag 15 november 2012 04:45 schreef Melleyn het volgende:
Ze heeft zo duidelijk een andere bril op
heb ze denk ik 2 of 3 keer gebruikt?quote:Op donderdag 15 november 2012 04:49 schreef Melleyn het volgende:
Doen het waarschijnlijk net zo goed
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 04:53 schreef Melleyn het volgende:
Volgende keer neem ik bij ieder rekensommetje een shotje
Ja zoietsquote:Op donderdag 15 november 2012 04:58 schreef Melleyn het volgende:
Trouwens wacht even.. jij kwam pas om 2 uur je nest uitrollen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 05:03 schreef Melleyn het volgende:
Ja we worden niet allemaal pas om 2 uur wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 05:31 schreef Melleyn het volgende:
Oké om 6 uur ga ik echtEn dan zet ik m'n wekker om 12.
quote:
Cheaterquote:Op donderdag 15 november 2012 05:39 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb nooit gezegd wat voor shotjes
Dat zou wel heeeeel fout zijnquote:
fixedquote:
Nou hier gebeurt er ook niet bar veel hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
Ik dacht wat is het stil, maar ik zat in het verkeerde topic
Nee ik zie hetquote:Op donderdag 15 november 2012 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou hier gebeurt er ook niet bar veel hoor
Je weet maar nooit!quote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie hetWel al 2 boxen, maar nu zal er wel geen een voorbijkomen, zo overdag.
Ik zit er altijd net naastquote:Op donderdag 15 november 2012 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!![]()
Vorige keer dat ze kwamen, kwamen er 3, eentje 's nachts, eentje overdag en eentje vlak voor sluitingstijd.
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er altijd net naastOp mijn werk kan ik ook dat alarmding niet aanzetten, alleen maar hopen dat ik het op tijd zie.
quote:Op donderdag 15 november 2012 08:52 schreef Renn het volgende:
Goedmorgen
Toen ik gisteren ging slapen, was het eerste ding wat kwam toen ik weg was de box
Vanavond om een uur of 1 weerquote:Op donderdag 15 november 2012 08:53 schreef essnhills het volgende:
[..]Kun je me de volgende keer even waarschuwen als je gaat slapen?
Ik zet het in m'n agendaquote:
Niet gezien, maar ik heb dan ook van 1 tot 8 geslapenquote:Op donderdag 15 november 2012 08:59 schreef EDMAN- het volgende:
Is er toevallig alk een laptop voorbij gekomen?
Er zijn er al 2 geweest. Bambino heeft er 1 bemachtigdquote:
Even serieus? Vannacht om 1 u niks gezien!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn er al 2 geweest. Bambino heeft er 1 bemachtigd
Jup, er waren er 2: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op donderdag 15 november 2012 09:06 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Even serieus? Vannacht om 1 u niks gezien!
Zie ook TTquote:Op donderdag 15 november 2012 09:06 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Even serieus? Vannacht om 1 u niks gezien!
Die zijn vannacht ook al langsgekomenquote:
Kunnen erg leuke dingen tussen zitten en de waarde ligt meestal aardig hoger dan de aankoopprijs.quote:
Zoek maar eens op youtube naar unboxing the ibood boxquote:
Pssst, het is een slaapmatjequote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
Die slaapzakken komen ook echt elke hunt voorbij he
Ik kan geen youtube kijken op mn werkquote:Op donderdag 15 november 2012 09:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoek maar eens op youtube naar unboxing the ibood box
De meeste producten komen nog een keerquote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef Renn het volgende:
Zou deze nog eens voorbij komen?
http://www.ibood.com/nl/n(...)diening_voor_iPhone/
De eerste was 50 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:13 schreef Nizno het volgende:
de box was dus 99,95?
dan had ik het sowieso niet gedaan... Veel te prijzig als geintje om te kijken wat er in zal zitten..
Hmm lekker handigquote:Op donderdag 15 november 2012 09:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik kan geen youtube kijken op mn werk
Zie trouwens in de geschiedenis dat ik mn Onkyo set al gemist heb
Ach, vorige keer absoluut geen spijt gehad van de 90 boxquote:Op donderdag 15 november 2012 09:13 schreef Nizno het volgende:
de box was dus 99,95?
dan had ik het sowieso niet gedaan... Veel te prijzig als geintje om te kijken wat er in zal zitten..
tuulk het kan een goede doos zijn, maar aangezien ik iBood ken en hun service ga ik geen 100 euro dokken,quote:Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm lekker handig
In een box zitten producten die samen meer waard zijn dan wat je voor de box betaald. Maar het kan vanalles zijn. De vorige keer had ik hele goede boxen (een box van ¤90 met een dure smartphone en een popcornhour), maar er waren ook mensen die er een 144 delige borenset in hadden zitten. You never know
Supersnel zijn en snel betalen. Sommige mensen hebben een oft ander script daarvoor lopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:16 schreef EDMAN- het volgende:
hoe de fuck doe je dat.. ik ben ingelogd.. als je dan klikt heb je hem ook gereserveerd of?
Heel snel klikken en heel veel geluk hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:16 schreef EDMAN- het volgende:
hoe de fuck doe je dat.. ik ben ingelogd.. als je dan klikt heb je hem ook gereserveerd of?
Maar het kan ook zonder. Vorige keer had ik alledrie de boxenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Supersnel zijn en snel betalen. Sommige mensen hebben een oft ander script daarvoor lopen.
dat zou opzich moeten lukken, ach we zien wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel snel klikken en heel veel geluk hebben
Je hebt hem pas als je in het betaalproces zit.. Dus eerst langs je gegevens scrollen, naar de volgende pagina, daar de betaalwijze kiezen en pas als je daarna in het betaalscherm zit heb je hem en heb je 15 minuten om je betaling af te ronden
Ik heb deze uit de gewone ibood. Geweldig beest van een NAS. 520 in de pricewatch en 339 in de hunt is wel erg scherp.quote:
Is dat nou echt zo handig zo'n ding?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb deze uit de gewone ibood. Geweldig beest van een NAS. 520 in de pricewatch en 339 in de hunt is wel erg scherp.
Ik heb alleen geen 339 over voor de opslag van mijn bestandenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb deze uit de gewone ibood. Geweldig beest van een NAS. 520 in de pricewatch en 339 in de hunt is wel erg scherp.
Werksequote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef Nooxx het volgende:
Ik ga weer verder met werken. Kijk af en toe wel eens op iphone.
Het is meer dan dat, dat weet ik dan weer welquote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen 339 over voor de opslag van mijn bestanden
Downloaden van bestenden ofzo ook toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is meer dan dat, dat weet ik dan weer wel
Klopt, en meer blijkbaar, maar daar heb ik dus ook geen verstand van. Collega zweert erbijquote:Op donderdag 15 november 2012 09:23 schreef Renn het volgende:
[..]
Downloaden van bestenden ofzo ook toch?
En nog meer?
Ik draai een media bibliotheek met 500 films en 40 TV series van 1300 afleveringen dus gebruik het wel degelijk. Daarnaast draaien alle laptops en computers in huis er een uurlijkse back-up op en wordt er algemene data op geslagen die te groot is voor lokale schijven. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo handig zo'n ding?
Dan moeten er nog schijven inquote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen 339 over voor de opslag van mijn bestanden
dat is wel vaker een nadeel. Laatst ook bij SDkaartjes, 5,95 verzendkosten. Dat kon gewoon in een envelop met een postzegel.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:25 schreef Renn het volgende:
Die thermosfles is wel leuk, maar de verzendosten....
Goed bezig. Dat laatste is trouwens wel sneaky, zou ik niet aan gedacht hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik draai een media bibliotheek met 500 films en 40 TV series van 1300 afleveringen dus gebruik het wel degelijk. Daarnaast draaien alle laptops en computers in huis er een uurlijkse back-up op en wordt er algemene data op geslagen die te groot is voor lokale schijven. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten.
[..]
Dan moeten er nog schijven inBij mij zit er 5x 3TB WD Red in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |