Op je beeldscherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hier voor me eigenlijk. Waar zijn de tieten is een betere vraag
Geen idee, moet ik eerst weer iemand tegenkomen...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wanneer heb je dan weer es een date? Kan je ook weer in datingervaringen posten
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die zijn nep, ik zie de snee
Je kan niet alles hebben he.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar zij is zeker geen Tori Black
Punttieten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Google op Jennifer White, die heeft dan wel punttieten. Maar ze zijn wel echt.
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.quote:
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je nou veeleisend zitten zijn joh.
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn eisen naar beneden bijstel omdat ik geen seks heb anders.
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging om tieten, gewoon tieten. Niet om seks.
ah jij bent meer een kontenmanquote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, opzich boeien tieten mij niet zo.
Ik las Konterman.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
ah jij bent meer een kontenman
Bertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |