Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezighedenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De grote lijnen: Poolen, kitesurfen, optredens/festivals, auto's/toertochten/meetings.
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ?
Ik neukte het hele weekend door.
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the math.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat is nu net juist wat Firefly ons binnen 5 minuten wilde lerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Je hebt het wel steeds over uiterlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuis
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaftquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
Ik denk dat je daar genoeg dames tegenkomt die wat voor je zouden kunnen zijn.quote:
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Kak tt
[..]
Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezigheden![]()
.
Dat laatste kun je oplossen, neem een kameraad mee en ga wingmannen!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Ik hoef niemand die friet eet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Of Trust spullen kooptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Nou je kan mij niet wijsmaken dat er bij jou in het dorp geen leuke vrijgezelle meid is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Dan weet je of ze goed kan trekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.
Waar begon ik daar over? Uiterlijk boeit me niet eens zo heel erg.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het wel steeds over uiterlijk.
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar genoeg dames tegenkomt die wat voor je zouden kunnen zijn.
Drank en feestquote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...
In het.vorige topic had je het o.a. over hoe iemand zich kleedt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar begon ik daar over? Uiterlijk boeit me niet eens zo heel erg.
en modderquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
En vrouwen met een achterhoeks accent.
Ja en welke kameraad gaat mee naar de concerten waar ik naartoe ga? De paar mensen die ik ken met een soortgelijke smaak wonen niet bepaald in de buurt. En ik ken ze amper.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste kun je oplossen, neem een kameraad mee en ga wingmannen!
Ach ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...
Vast wel, maar ik ben d'r nog niet tegengekomen. De meeste verkassen toch naar de stad volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je kan mij niet wijsmaken dat er bij jou in het dorp geen leuke vrijgezelle meid is.
Waarom jij niet eigenlijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben d'r nog niet tegengekomen. De meeste verkassen toch naar de stad volgens mij.
Is dit een semi-aanbieding?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon een FOK!ster zoeken, Faxie.
Als onderdeel van het totaalplaatje ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het.vorige topic had je het o.a. over hoe iemand zich kleedt.
quote:Tja dan word je voorzichtig.... als je iemand tegenkomt, en ziet hoe die zich gedraagt/kleed etc, dan heb je vaak toch al wel een bepaald beeld dankzij die ervaringen.
Niks mis met FOK!sters. Nouja, met een deel ervan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon een FOK!ster zoeken, Faxie.
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz in de modder, ik denk dat Faxie verkocht is.
Klein deel.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met FOK!sters. Nouja, met een deel ervan.
Rowwen Hèze is Limburgs, je bedoelt Normaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.
Helemaal fout waarschijnlijk ik weet het, maar ik ga liever naar experimentele/crossover festivals...
Had een hele goede aanbieding in het aangrenzende dorp, en ben niet zo van de drukte in de stad. Als die aanbieding er niet geweest was zat ik waarschijnlijk wel in een appartement in de stad ja...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom jij niet eigenlijk?en je zit ook wel bij je maten of dat niet zo? vooral poolen? Kan je ze niet overhalen voor concerten...? Bedoel als ik naar mezelf kijk zit ik 2 a 3 dagen per week bij hen en ook naar de bios en stappen als er wat speciaals is e.d. Willen hen niks anders dan poolen?
Geloof het maar nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een semi-aanbieding?
Ja die danquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Rowwen Hèze is Limburgs, je bedoelt Normaal.
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Faxie het volgende:
En het begon met ik die vroeg of Kaneel een vriendin van L voor me zou regelen
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!
Sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!
Ik weet niet wat voor concerten je bezoektquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en welke kameraad gaat mee naar de concerten waar ik naartoe ga? De paar mensen die ik ken met een soortgelijke smaak wonen niet bepaald in de buurt. En ik ken ze amper.
De maten waar ik regelmatig mee afspreek delen alleen de poolinteresse eigenlijk.
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.quote:
Nouja geen standaard bands in ieder geval...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor concerten je bezoekt
Ik zie eruit als 21, gewoon mijn id niet laten zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon hetquote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet sorry zeggen. Het begon er toch mee? Wil niet stoken ofzo.
PM anders wat youtube dingetjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja geen standaard bands in ieder geval...
Ow mja dat gaat niet werken nee, generatiekloof enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.
Jij komt toch uit de richting van Bergen op Zoom?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon het
Ow nu ga je het op mij afschuiven?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon het
Helemaal fout inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.
Helemaal fout waarschijnlijk ik weet het, maar ik ga liever naar experimentele/crossover festivals...
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een semi-aanbieding?
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo helemaal fout? Het bier en tietengedeelte klopt sowieso
Ja, maar als je met 50 mannen hebt gezoendquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De boeren zijn er ook nauwelijks meer, met Rowwen Heze is niet echt wat mis en ik weet ook niet wat er mis is met zoenen/seks en bier.
2010 voor het laatst.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je al lang niet meer gegaan dan?
Pfeifer en soa's o.a.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De boeren zijn er ook nauwelijks meer, met Rowwen Heze is niet echt wat mis en ik weet ook niet wat er mis is met zoenen/seks en bier.
Ja, schandalig.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als je met 50 mannen hebt gezoend
Condoom. En pfeiffer is pure pech. Je snapt best wat ik bedoel.quote:
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal het de laatste twee jaar wel achteruit zijn gegaan ja
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit de richting van Bergen op Zoom?
Nou nu geef je mij wat intelligentie best veel krediet andersquote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condoom. En pfeiffer is pure pech. Je snapt best wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nu ga je het op mij afschuiven?
True truequote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
Een man die 50 vrouwen doet is stoer
Een vrouw die 50 mannen doet een hoer
Oh sorry. Ik zal je maar beter negeren dan. Word je ook niet in verlegenheid gebracht.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nu geef je mij wat intelligentie best veel krediet anders
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt....
Wat narrow-minded.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik ga eerder naar een festival als Incubate in Tilburg.
Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.
Oke dat mag dan ben ik diegene die deze rel heeft veroorzaakt. Iedereen beseft nu wat een bad-ass ik ben en dat er niet met me te spotten valtquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.
Negeren is erger dan pesten hé. Dat je het maar even weetquote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik zal je maar beter negeren dan. Word je ook niet in verlegenheid gebracht.
Je bedoelt plagen, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Negeren is erger dan pesten hé. Dat je het maar even weet
Die gast is een belediging voor ons negers die blank zijn van buiten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat mag dan ben ik diegene die deze rel heeft veroorzaakt. Iedereen beseft nu wat een bad-ass ik ben en dat er niet met me te spotten valt
[ afbeelding ]
Tieten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben over het tietengehalte van Zwarte Cross.
piemelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Hee ik ga niet naar dingen die me niet leuk lijken, als ik ook kan gaan naar dingen die me wel leuk lijken.quote:
Nou, eigenlijk welquote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is ze alternatief, eigenzinnig en open minded?
Dat is ie zelf al nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Is ze alternatief, eigenzinnig en open minded?
Dat hij niet jouw buttplug wil gebruiken zegt niet direct alles hé!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ie zelf al niet. Open minded, that is.
Misschien heeft zij geen eisenlijstjesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat Samzz een buttplug heeft?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat hij niet jouw buttplug wil gebruiken zegt niet direct alles hé!
Dan is ze waarschijnlijk al voorzienquote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien heeft zij geen eisenlijstjes
Dat is iets tussen haar en mijquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer dat Samzz een buttplug heeft?
Ah, daar was ik nog niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is iets tussen haar en mij
Point taken. Misschien valt ze op mannen met een petje.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is ze waarschijnlijk al voorzien.
Drugs are bad, mmkay.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar was ik nog niet van op de hoogte.
Nee maar ook niet van op de laagte hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar was ik nog niet van op de hoogte.
Het zou je verbazen lieverd. Maar op een gegeven moment ga je wel voorkeuren ontwikkelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Not funnyquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar ook niet van op de laagte hahahaha
Oké, ga jij ook maar in de SEX SC posten, want qua humor pas je daar goed tussen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Klep naar achterenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Point taken. Misschien valt ze op mannen met een petje.
Dudequote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Zo'n afgelikte boterhamquote:
Als het er eentje met pindakaas en hagelslag is, dan kun je likken als Gesink: er blijft altijd wel wat lekkers zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Zo'n afgelikte boterham.
Neu. Dan moet ik weer moeilijk doen want mobiel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Faxie heeft geen kleppetjes. Kijk in z'n fotoboek.
Niet verwarmdquote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, Faxie heeft ook een tafel he
Haha, kleppetjes, dat ziet er raar uit. Klep-petjes dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Faxie heeft geen kleppetjes. Kijk in z'n fotoboek.
Pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als het er eentje met pindakaas en hagelslag is, dan kun je likken als Gesink: er blijft altijd wel wat lekkers zitten.
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pindakaas en hagelslag.
Maar dan wel Calve pindakaas en pure hagelslag van Venz.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeveer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Al jouw vriendjes waren nog maagd en hadden geen vriendin gehad voor jou dus?
gewoon chocopasta met hagelslag en pindakaasquote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pindakaas en hagelslag.
Maar dan wel Calve pindakaas en pure hagelslag van Venz.
MAAR NIET HOE ZIJN PETJE ER UIT ZIET BLIJKBAAR, VERDOMME!quote:
Ik typte over voorvocht. Nu ook zin daarin?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
He verdomme. Nu heb ik zin in een boterham met pindakaas en hagelslag.
Ik ga er nu 4 maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef Samzz het volgende:
He verdomme. Nu heb ik zin in een boterham met pindakaas en hagelslag.
Welquote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef twi het volgende:
[..]
MAAR NIET HOE ZIJN PETJE ER UIT ZIET BLIJKBAAR, VERDOMME!
Ik begin nu te twijfelen of dat IQ van een stoeptegel misschien toch waar is...
Ik vind het geen klep. Geen traditionele in elk geval. Dat is net als het verschil tussen hakken en die dichte dingen, hoe heten die gedrochten?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel. Zit toch ook een klep aan of niet
.
In principe zit daar een klep aan jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel. Zit toch ook een klep aan of niet
.
Nee, twi moet gezellig met mij mee naar mijn oma. Kei gezellig.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik lief van je, kom je dit weekend langs?![]()
Uggs?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het geen klep. Geen traditionele in elk geval. Dat is net als het verschil tussen hakken en die dichte dingen, hoe heten die gedrochten?
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik typte over voorvocht. Nu ook zin daarin?
Nee, nu ben ik al bezet. Te laat, dromen aan duigen enzo.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind ik lief van je, kom je dit weekend langs?![]()
Yeeeehquote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi moet gezellig met mij mee naar mijn oma. Kei gezellig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, twi moet gezellig met mij mee naar mijn oma. Kei gezellig.
Jij was al bezet voordat ik je echt leerde kennen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik al bezet. Te laat, dromen aan duigen enzo.
Ik vind wel dat er een klep aan zit. Faxie ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het geen klep. Geen traditionele in elk geval. Dat is net als het verschil tussen hakken en die dichte dingen, hoe heten die gedrochten?
Hmmmm, even denken hoor. Welke meet was jij er voor het eerst?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was al bezet voordat ik je echt leerde kennen.
Laatste Royco.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm, even denken hoor. Welke meet was jij er voor het eerst?
Bij Roy, toen lag je al bij Myra in bedquote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm, even denken hoor. Welke meet was jij er voor het eerst?
Geeft niet man, ik laat geen indrukken achterquote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef twi het volgende:
[..]
Oh oké, dan was ik bezet ja. Sorry man, het duurde wat lang allemaal.
Hoor je dat? Dat muziekje? 's Werelds kleinste viool, bespeel ik speciaal voor jou.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Roy, toen lag je al bij Myra in bed
Ik helemaal alleen, zo zielig toen.
Ik was ook alleen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je voor het mini concert.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoor je dat? Dat muziekje? 's Werelds kleinste viool, bespeel ik speciaal voor jou.
Ik ook niet, alleen afdrukkenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet man, ik laat geen indrukken achter
Maar het is wel een geintegreerde klep ja, zoals de vergelijking die Twi maakt met de hakkenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een klep aan zit. Faxie ook.
Dus.
Je lag toch bij Evie en Sting?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een klep is een klep. Een sleehak is ook een hak.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar het is wel een geintegreerde klep ja, zoals de vergelijking die Twi maakt met de hakken
Ja kroegbaas tochquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
Roy, wat is er met je kroeg gebeurd.
Heb ik niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
Roy, wat is er met je kroeg gebeurd.
een bal is ook een ballerinaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een klep is een klep. Een sleehak is ook een hak.
Whyquote:Op donderdag 15 november 2012 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Komt nu een ander in.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja maar ik dacht dat jij toen met C_M was.
Ja, niemand wilde bij me liggen gvdquote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, allemaal godverdomme in een 2pers luchtbed.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet meer.
Komt nu een ander in.
Haha, ja dat snap ikquote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3e wiel ditdat. STING heeft het me nooit vergeven
Tjah, het was jij of Eviequote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, niemand wilde bij me liggen gvd
Hij zat per ongeluk aan jouw kont?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3e wiel ditdat. STING heeft het me nooit vergeven
Hij kon niet batsen omdat ik erbij lag.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zat per ongeluk aan jouw kont?
Ja, nu wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijke keuze, lijkt me.
Haha, heeft ie mono weggejaagd en dan kom jij er bij liggenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kon niet batsen omdat ik erbij lag.
Mooi he, ik lag nog bijna op mono's opblaasbed maar die wilde hij ineens hebben voor zijn eigen plannetjesquote:Op donderdag 15 november 2012 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, heeft ie mono weggejaagd en dan kom jij er bij liggen
Ja hij ging er opeens vandoor met dat dingquote:Op donderdag 15 november 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi he, ik lag nog bijna op mono's opblaasbed maar die wilde hij ineens hebben voor zijn eigen plannetjes
De zee op nog geen 25 meter van je hotelquote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vrij ideaal eigenlijk als ik erbij nadenk. Strand, zee, zwembad
Was best kut want ik had zo een legermatje die voor geen meter lagquote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hij ging er opeens vandoor met dat ding
Ja, ik dacht ook mooi met 2 vrouwen op mijn kamer te gaan liggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi he, ik lag nog bijna op mono's opblaasbed maar die wilde hij ineens hebben voor zijn eigen plannetjes
Wat een cockblock is het ookquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook mooi met 2 vrouwen op mijn kamer te gaan liggen.
Komt mono opeens aanzetten
Ja ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
De zee op nog geen 25 meter van je hotel
obvious troll is obvious. Fokmeeting = sexquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Sowieso, neuken op een meet. Wat een hoax.
't Is gebeurd hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Sowieso, neuken.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Dan doe ik al jaren iets verkeerdquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
obvious troll is obvious. Fokmeeting = sex
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op die laatste meet ook?
Namen willen we fax
eigen schuldquote:Op donderdag 15 november 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe ik al jaren iets verkeerd.
Ja ik uit ook meer mijn verwachtingen eigenlijk. Ik ga de 24e naar de eetmeet. Maar de kans op sex is toch vrij groot of wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe ik al jaren iets verkeerd.
Eetmeet?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik uit ook meer mijn verwachtingen eigenlijk. Ik ga de 24e naar de eetmeet. Maar de kans op sex is toch vrij groot of wat?
Als je mossel of worst eet wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik uit ook meer mijn verwachtingen eigenlijk. Ik ga de 24e naar de eetmeet. Maar de kans op sex is toch vrij groot of wat?
Owja da's wel verdacht...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi en Myra misschien.
En WT lag natuurlijk wel in zijn hippe pyama naast Casie
I know, ik toen technisch gezien ookquote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook al eens naast WT gelegen.
Faxie en jouw kat?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi en Myra misschien.
Dat is waar. Maar op de meets waar ik wel kwam was seks nooit het resultaatquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kwam niet op de meets bij mij
Faxie lag naast ons. Faxie, hebben Myra en ik geneukt?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi en Myra misschien.
Voor zo ver ik weet niks, die lag op mijn kamer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie en jouw kat?
Ik weet niet wat Mono allemaal uitgespookt heeft...
Dudequote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie en jouw kat?
Ik weet niet wat Mono allemaal uitgespookt heeft...
Ook niet op lange termijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar op de meets waar ik wel kwam was seks nooit het resultaat.
Hmmmmm....quote:Op donderdag 15 november 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
Faxie lag naast ons. Faxie, hebben Myra en ik geneukt?
Wat bedoel je dan wel precies?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
DudeDat bedoel ik niet als ik zeg dat ik een poes wil
Dat ik een grap maakquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel precies?
Nee. Tenzij je een op een meets meetelt. Maar dat waren er niet veel.quote:
Das nietquote:Op donderdag 15 november 2012 00:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar je zei het wel als grap
Wist niet eens dat het was. En volgens mij ken ik niemand... Is dat van CUL ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
waarom ga jij ook niet naar de eet/kookmeet trouwens?
Nee van moeite met versieren.. staat in de OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het was. En volgens mij ken ik niemand... Is dat van CUL ofzo?
Huh? Even kijken....quote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee van moeite met versieren.. staat in de OP.
Ow oke, zal eens kijken. Heb daar wel eens gepost in het verleden...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik bedoel datingsite ervaringen topic. Slaap lekker samzzhands
In het verleden als een week geledenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow oke, zal eens kijken. Heb daar wel eens gepost in het verleden...
Nee bedoel het datingsite topicquote:Op donderdag 15 november 2012 00:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
In het verleden als een week geledenalthans ik zie je daar toch wel vaak met magnetronkoffie en benzin en kree en alles
Of gewoon wat andere sites proberen. Het internet is grootquote:Op donderdag 15 november 2012 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bedoel het datingsite topic![]()
Dat andere topic ben ik regelmatig.
Maar met datingsites ben ik wel klaar voorlopig. Misschien later weer eens proberen.
Bij splash in Amersfoort. 24ste november, zaterdags. Vanaf 's middags neem ik aan. Ik ga met Eefje heen in de trein. Komen iets van 11 mensen ofzo. Weet niet of er nog plek is maar neem aan van wel voor 1 sowieso wel. Maar ja wil geen valse beloftes maken ofzo want het is niet eens mijn huis ofzo. Maar ja je kan sowieso navragen als het je leuk lijktquote:Op donderdag 15 november 2012 00:43 schreef Faxie het volgende:
Bij wie was die meet? Waar is dat ergens?
Ja nou ja het voornaamste is toch hoe je over komt en praat/chat. Online is best wel goed te doen als je een beetje weet wat je moet zeggen hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
Heb er 3 serieus geprobeerd... betaald en alles.
Ik heb even een teken van leven gegeven in dat topicquote:Op donderdag 15 november 2012 00:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bij splash in Amersfoort. 24ste november, zaterdags. Vanaf 's middags neem ik aan. Ik ga met Eefje heen in de trein. Komen iets van 11 mensen ofzo. Weet niet of er nog plek is maar neem aan van wel voor 1 sowieso wel. Maar ja wil geen valse beloftes maken ofzo want het is niet eens mijn huis ofzo. Maar ja je kan sowieso navragen als het je leuk lijkt
Dat is het probleem nooit volgens mij.... leuke/lange verhalen enzo....quote:Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja het voornaamste is toch hoe je over komt en praat/chat. Online is best wel goed te doen als je een beetje weet wat je moet zeggen hoor
Leuke/lange verhalen zijn het probleem? Of hoe moet ik dat lezen? Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is het probleem nooit volgens mij.... leuke/lange verhalen enzo....
Nee, chatcontact enzo is het probleem niet. Want het zijn meestal leuke/lange verhalenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Leuke/lange verhalen zijn het probleem? Of hoe moet ik dat lezen? Wat is het probleem dan?
Oke even een serieuze vraag. Iedereen heeft namelijk afhakers. Maar ik heb wel ook dates gehad via internet en ook vriendinnen voor langere tijd... wat is het dan extra bij jou dat het niet werkt? Want wat jij nu noemt heeft iedereen welquote:Op donderdag 15 november 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, chatcontact enzo is het probleem niet. Want het zijn meestal leuke/lange verhalen
Maarja, afhakers enzo... en ik ben zelf ook een paar keer afgehaakt omdat ze me toch niet zo leuk leken.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke even een serieuze vraag. Iedereen heeft namelijk afhakers. Maar ik heb wel ook dates gehad via internet en ook vriendinnen voor langere tijd... wat is het dan extra bij jou dat het niet werkt? Want wat jij nu noemt heeft iedereen wel
Wat is er mis met leuke/aardige jongens die er gewoon oke uitzien om mee te daten? Nu date je niet omdat je hun gedachtes (daten met de prioriteit op uiterlijk) niet goed vindt terwijl je zelf er wel voor zorgt dat die mensen met je kunnen daten en de rest niet? Hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:56 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het op datingsites altijd zo vervelend dat mensen meteen al bezig zijn met kijken of ze op iemand zouden kunnen vallen etc. Ik doe dat zelf ook, en keur mensen daardoor enorm snel af. Maar tegelijkertijd ligt er dan zo'n druk op als ik date, dat ik meestal maar afzeg.
Ow ja ik zie nu wel in op welke manier hij vervelend was en jij totaal niet juist de onnodige pesterquote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een lachstuip.
Een gast die ik een jaar geleden ontmoette. En die we allemaal vakkundig probeerden te ontlopen omdat ie zo vervelend was. Heeft een relatie, nee niet alleen een relatie hij is ook getrouwd. Hij is 20 en zij woont in Griekenland.
Importbruiden all the way.
Ik ben nooit bewust opzoek geweest naar een relatie. Ik ben meer van het "gewoon leuk hebben en zien waar het komt". En dat is er op datingsites helemaal niet, of het zijn jongens die puur seksdates willen, maar dat is niet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er mis met leuke/aardige jongens die er gewoon oke uitzien om mee te daten? Nu date je niet omdat je hun gedachtes (daten met de prioriteit op uiterlijk) niet goed vindt terwijl je zelf er wel voor zorgt dat die mensen met je kunnen daten en de rest niet? Hoe moet ik dit zien?
Ah okequote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit bewust opzoek geweest naar een relatie. Ik ben meer van het "gewoon leuk hebben en zien waar het komt". En dat is er op datingsites helemaal niet, of het zijn jongens die puur seksdates willen, maar dat is niet wat ik bedoel.
Overigens heeft het dus helemaal niets met uiterlijk te maken, maar met het vanaf het begin af aan al heel erg bezig zijn met relaties en of je elkaar wel of niet leuk vind op die manier.
Wat heeft ontlopen met pesten te maken? Zijn twee verschillende dingen. Totaal zelfs.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja ik zie nu wel in op welke manier hij vervelend was en jij totaal niet juist de onnodige pesterjammer dat hij zo'n vooruitgang heeft geboekt toch
Tja als het op die andere manier niet wilt lukken...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit bewust opzoek geweest naar een relatie. Ik ben meer van het "gewoon leuk hebben en zien waar het komt". En dat is er op datingsites helemaal niet, of het zijn jongens die puur seksdates willen, maar dat is niet wat ik bedoel.
Overigens heeft het dus helemaal niets met uiterlijk te maken, maar met het vanaf het begin af aan al heel erg bezig zijn met relaties en of je elkaar wel of niet leuk vind op die manier.
Ik snap niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als het op die andere manier niet wilt lukken...
Ik vind er zo'n onnodige druk op zitten, dan gaan ze vragenlijsten met elkaar zitten vergelijken om te bekijken wie er bij je past. Tsja dan denk ik probeer hier nou niet direct mijn echtgenote voor de komende 60 jaar uit te zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook wel door dat dit wat naar minachting riekt toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft ontlopen met pesten te maken? Zijn twee verschillende dingen. Totaal zelfs.
Ik vind het leuk voor hem hoor. Als hij daar gelukkig van wordt.
Het grappige vind ik vooral dat hij getrouwd is terwijl hij een 19 jarige vakkenvuller is en een MBO opleidinkje doet.
Dat is dus het verschil in instelling. "wil lukken" betekend dus dat een relatie krijgen voor jou wel een doel is.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als het op die andere manier niet wilt lukken...
Ik denk eigenlijk dat jij best vroeg al kijkt naar hoe het in een relatie zou gaan zijn. Deed ik ook, maar dan kom je best snel krampachtig over. Het is moeilijk, maar gewoon eens loslaten en denken "wie weet is dit de laatste date".quote:Op donderdag 15 november 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk hebben en zien waar het komt. Ja nergens dus.
en dat hele "bij elkaar passen" is natuurlijk ook al onzin.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind er zo'n onnodige druk op zitten, dan gaan ze vragenlijsten met elkaar zitten vergelijken om te bekijken wie er bij je past. Tsja dan denk ik probeer hier nou niet direct mijn echtgenote voor de komende 60 jaar uit te zoeken.
Is het ook, begrijp me niet verkeerd. Dat is het nadeel van Facebook he. Dan krijgen mensen een mening.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook wel door dat dit wat naar minachting riekt toch?daar reageer ik op. Maar ja kan me voorstellen dat het wel wat humor is voor jou. Maar toch bedoel als hij blij is en een leuke meid heeft zo... tjah dan is het goed voor hem.
Ik ga m'n dates juist in met een 'plezier maken en we zien wel' instelling. Juist om de verwachtingen niet te hoog te laten worden, en de druk laag te houden.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij best vroeg al kijkt naar hoe het in een relatie zou gaan zijn. Deed ik ook, maar dan kom je best snel krampachtig over. Het is moeilijk, maar gewoon eens loslaten en denken "wie weet is dit de laatste date".
Oke ja ze kan wel hem hebben gekozen daarvoor jaquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook, begrijp me niet verkeerd. Dat is het nadeel van Facebook he. Dan krijgen mensen een mening.
Het zal vast goed voelen, maar ja als 19 jarige met een meisje uit het buitenland trouwt. Dan denk ik toch "tikkie naïef"
Wanneer heb je dan weer es een date? Kan je ook weer in datingervaringen postenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga m'n dates juist in met een 'plezier maken en we zien wel' instelling. Juist om de verwachtingen niet te hoog te laten worden, en de druk laag te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |