Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezighedenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De grote lijnen: Poolen, kitesurfen, optredens/festivals, auto's/toertochten/meetings.
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ?
Ik neukte het hele weekend door.
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the math.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat is nu net juist wat Firefly ons binnen 5 minuten wilde lerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Je hebt het wel steeds over uiterlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuis
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaftquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
Ik denk dat je daar genoeg dames tegenkomt die wat voor je zouden kunnen zijn.quote:
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Kak tt
[..]
Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezigheden![]()
.
Dat laatste kun je oplossen, neem een kameraad mee en ga wingmannen!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Ik hoef niemand die friet eet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Of Trust spullen kooptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Nou je kan mij niet wijsmaken dat er bij jou in het dorp geen leuke vrijgezelle meid is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Dan weet je of ze goed kan trekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.
Waar begon ik daar over? Uiterlijk boeit me niet eens zo heel erg.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt het wel steeds over uiterlijk.
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar genoeg dames tegenkomt die wat voor je zouden kunnen zijn.
Drank en feestquote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...
In het.vorige topic had je het o.a. over hoe iemand zich kleedt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar begon ik daar over? Uiterlijk boeit me niet eens zo heel erg.
en modderquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
En vrouwen met een achterhoeks accent.
Ja en welke kameraad gaat mee naar de concerten waar ik naartoe ga? De paar mensen die ik ken met een soortgelijke smaak wonen niet bepaald in de buurt. En ik ken ze amper.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste kun je oplossen, neem een kameraad mee en ga wingmannen!
Ach ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar wellicht is m'n beeld van Zwarte Cross niet correct...
Vast wel, maar ik ben d'r nog niet tegengekomen. De meeste verkassen toch naar de stad volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou je kan mij niet wijsmaken dat er bij jou in het dorp geen leuke vrijgezelle meid is.
Waarom jij niet eigenlijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben d'r nog niet tegengekomen. De meeste verkassen toch naar de stad volgens mij.
Is dit een semi-aanbieding?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon een FOK!ster zoeken, Faxie.
Als onderdeel van het totaalplaatje ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het.vorige topic had je het o.a. over hoe iemand zich kleedt.
quote:Tja dan word je voorzichtig.... als je iemand tegenkomt, en ziet hoe die zich gedraagt/kleed etc, dan heb je vaak toch al wel een bepaald beeld dankzij die ervaringen.
Niks mis met FOK!sters. Nouja, met een deel ervan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook gewoon een FOK!ster zoeken, Faxie.
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz in de modder, ik denk dat Faxie verkocht is.
Klein deel.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met FOK!sters. Nouja, met een deel ervan.
Rowwen Hèze is Limburgs, je bedoelt Normaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.
Helemaal fout waarschijnlijk ik weet het, maar ik ga liever naar experimentele/crossover festivals...
Had een hele goede aanbieding in het aangrenzende dorp, en ben niet zo van de drukte in de stad. Als die aanbieding er niet geweest was zat ik waarschijnlijk wel in een appartement in de stad ja...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom jij niet eigenlijk?en je zit ook wel bij je maten of dat niet zo? vooral poolen? Kan je ze niet overhalen voor concerten...? Bedoel als ik naar mezelf kijk zit ik 2 a 3 dagen per week bij hen en ook naar de bios en stappen als er wat speciaals is e.d. Willen hen niks anders dan poolen?
Geloof het maar nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een semi-aanbieding?
Ja die danquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Rowwen Hèze is Limburgs, je bedoelt Normaal.
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Faxie het volgende:
En het begon met ik die vroeg of Kaneel een vriendin van L voor me zou regelen
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!
Sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer het nou niet weer op mij af te schuiven!
Ik weet niet wat voor concerten je bezoektquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en welke kameraad gaat mee naar de concerten waar ik naartoe ga? De paar mensen die ik ken met een soortgelijke smaak wonen niet bepaald in de buurt. En ik ken ze amper.
De maten waar ik regelmatig mee afspreek delen alleen de poolinteresse eigenlijk.
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.quote:
Nouja geen standaard bands in ieder geval...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor concerten je bezoekt
Ik zie eruit als 21, gewoon mijn id niet laten zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon hetquote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet sorry zeggen. Het begon er toch mee? Wil niet stoken ofzo.
PM anders wat youtube dingetjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja geen standaard bands in ieder geval...
Ow mja dat gaat niet werken nee, generatiekloof enzoquote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, ik zei het ook al tegen Muhahaha. Jullie zijn nog ouder dan ik en haar vriendinnen zijn nog jonger. Wordt wel een beetje raar dan, dat verschil.
Jij komt toch uit de richting van Bergen op Zoom?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon het
Ow nu ga je het op mij afschuiven?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja jij kon wel een ex regelen, en toen vroeg je wat voor een het moest zijn, en toen begon het
Helemaal fout inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn beeld daarvan is een beetje boeren/modder/brommers kiekn/Rowen Heze/bier en tieten.
Helemaal fout waarschijnlijk ik weet het, maar ik ga liever naar experimentele/crossover festivals...
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is dit een semi-aanbieding?
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo helemaal fout? Het bier en tietengedeelte klopt sowieso
Ja, maar als je met 50 mannen hebt gezoendquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De boeren zijn er ook nauwelijks meer, met Rowwen Heze is niet echt wat mis en ik weet ook niet wat er mis is met zoenen/seks en bier.
2010 voor het laatst.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je al lang niet meer gegaan dan?
Pfeifer en soa's o.a.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
De boeren zijn er ook nauwelijks meer, met Rowwen Heze is niet echt wat mis en ik weet ook niet wat er mis is met zoenen/seks en bier.
Ja, schandalig.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als je met 50 mannen hebt gezoend
Condoom. En pfeiffer is pure pech. Je snapt best wat ik bedoel.quote:
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zal het de laatste twee jaar wel achteruit zijn gegaan ja
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt toch uit de richting van Bergen op Zoom?
Nou nu geef je mij wat intelligentie best veel krediet andersquote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Condoom. En pfeiffer is pure pech. Je snapt best wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nu ga je het op mij afschuiven?
True truequote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
Een man die 50 vrouwen doet is stoer
Een vrouw die 50 mannen doet een hoer
Oh sorry. Ik zal je maar beter negeren dan. Word je ook niet in verlegenheid gebracht.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nu geef je mij wat intelligentie best veel krediet anders
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt....
Wat narrow-minded.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik ga eerder naar een festival als Incubate in Tilburg.
Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.
Oke dat mag dan ben ik diegene die deze rel heeft veroorzaakt. Iedereen beseft nu wat een bad-ass ik ben en dat er niet met me te spotten valtquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, vanuit Kaneels perspectief is het alleen maar beter geworden.
Negeren is erger dan pesten hé. Dat je het maar even weetquote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik zal je maar beter negeren dan. Word je ook niet in verlegenheid gebracht.
Je bedoelt plagen, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Negeren is erger dan pesten hé. Dat je het maar even weet
Die gast is een belediging voor ons negers die blank zijn van buiten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dat mag dan ben ik diegene die deze rel heeft veroorzaakt. Iedereen beseft nu wat een bad-ass ik ben en dat er niet met me te spotten valt
[ afbeelding ]
Tieten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben over het tietengehalte van Zwarte Cross.
piemelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |