Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezighedenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De grote lijnen: Poolen, kitesurfen, optredens/festivals, auto's/toertochten/meetings.
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en gebruik deze zin bij het spotten van een interessante dame:
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ?
Ik neukte het hele weekend door.
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke, niet helemaal waar, natuurlijk. Maar ik ben wel veel met m'n uiterlijk bezig, loop altijd op hakken enz.. So you do the math.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ga eens een weekend op de Zwarte Cross staan.
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat is nu net juist wat Firefly ons binnen 5 minuten wilde lerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Je hebt het wel steeds over uiterlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Zit 'm niet puur in uiterlijk hoor. Meer onderbuikgevoel enzo. Kan er m'n vinger niet op leggen.
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En anders zeggen dat je een John Deere hebt thuis
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaftquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
Ik denk dat je daar genoeg dames tegenkomt die wat voor je zouden kunnen zijn.quote:
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Kak tt
[..]
Hm optredens/festivals is een goeie qua dames. De andere vind ik persoonlijk minder maar dat kan ik verkeerd hebben. Klinkt niet echt als vrouwelijke bezigheden![]()
.
Dat laatste kun je oplossen, neem een kameraad mee en ga wingmannen!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Ik hoef niemand die friet eet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich een heel valide vraag. Ik heb mij laten vertellen dat de kleur een zeer goede indicatie geeft over het merk ervan. En ik zou ook niet willen trouwen met iemand die Canon gebruikt, dus dat zal bij trekkers niet veel anders zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Of Trust spullen kooptquote:Op woensdag 14 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef niemand die friet eet.
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik hoef iemand niet die moedwillig Sweex producten aanschaft.
Nou je kan mij niet wijsmaken dat er bij jou in het dorp geen leuke vrijgezelle meid is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen dat bijna alle vrouwen in het poolwereldje, ook al zijn het er niet super veel, allemaal het vriendinnetje zijn van een pooler. Bij het kitesurfen overigens ook, alleen die zijn vaak voor de hobbie al vriendin. Ik heb al zat stelletjes gevormd zien worden bij het poolen.
Probleem bij optredens is wellicht dat ik er altijd in m'n eentje naartoe ga, en vrouwen niet.
Dan weet je of ze goed kan trekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je moet uit een ruime keuze natuurlijk zo vroeg mogelijk mensen laten afvallen, ik denk dat trekkerkeuze een goede parameter is ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |