"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Catkiller het volgende:
Kut last post, normaal let ik er altijd op dat ik die niet heb.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
En, hoe bevalt BO2?
Even een samenvatting, hoe bevalt het spel voor de gene die hem gespeeld hebben.
Plus en min punten.Tof spelletje, leuke wapens, alleen moet je wel veel schieten om iemand dood te krijgen, er is nu al de hele dag bijna een error waardoor je enkel league play kan doen, coole maps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijn eerste 2 dagen op BO2 positief, alleen jammer dat ik vandaag niet kon levelen door die kut error
Dus afgezien van de bugs, die je meestal hebt 'tegenwoordig' bij een game die net uitkomt, is het gewoon wat pittiger geworden?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Tof spelletje, leuke wapens, alleen moet je wel veel schieten om iemand dood te krijgen, er is nu al de hele dag bijna een error waardoor je enkel league play kan doen, coole maps.
Ik vind mijn eerste 2 dagen op BO2 positief, alleen jammer dat ik vandaag niet kon levelen door die kut error
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
En, hoe bevalt BO2?
Even een samenvatting, hoe bevalt het spel voor de gene die hem gespeeld hebben.
Plus en min punten.Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tweakers.net/revie(...)acht-innovatief.html
Ik ben niet zo'n tweakers bezoeker, sorryquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel plezier
http://tweakers.net/revie(...)acht-innovatief.html
Zal dat gewoon niet zijn omdat het spel nu net online is?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Ben er eigenlijk nu al wel klaar mee door die kut disconnects.
Dit soort klachten...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Alovenac het volgende:
Helemaaaaaaaaaaaaaaal geweldig dit spel.
Kut camp maps.
Als je een server zoekt. hoe heb je je instellingen? Je kan hem op Best zetten. Dan zoekt hij een server met goede verbinding. Hier staat hij niet automatisch op. Dus kan daar aanliggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef s0ul1991 het volgende:
De lag compensatie is om te huilen. Als ik de killcam zie, zie je mij niet eens schietenIk heb het wel weer gezien.
Thanks. Ik had de video van Woody al gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 00:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je een server zoekt. hoe heb je je instellingen? Je kan hem op Best zetten. Dan zoekt hij een server met goede verbinding. Hier staat hij niet automatisch op. Dus kan daar aanliggen.
/cg_chattime 0quote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Ramkraker het volgende:
Wat een walgelijke kut community heeft Black ops 2.. verbaast me ook niks trouwens, is er een manier om die textchat helemaal uit te zetten? Hou niet zo van 12 jarige kiddys die lopen te schelden als een idioot
Al die pubertjes die werkelijk over IEDERE death beginnen te janken en elkaar beginnen uit te schelden. Heb er één potje om kunnen lachen, daarna maar gemutequote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Ramkraker het volgende:
Wat een walgelijke kut community heeft Black ops 2.. verbaast me ook niks trouwens, is er een manier om die textchat helemaal uit te zetten? Hou niet zo van 12 jarige kiddys die lopen te schelden als een idioot
Bij mij nog niet. Ik krijg dan wel geen error meer, maar als ik een game join dan maakt die mooi twee teams. En dan start het spel niet op.quote:Op donderdag 15 november 2012 06:38 schreef stoereboii het volgende:
Net 2 potjes geknald, het is dus gefixed
Nu ga ik rustig ontbijten
Wil je al mijn First Move emblems zien?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:51 schreef OverRated het volgende:
Er gaat nog steeds niemand voor de objectiveOok al word je er flink voor beloond, niemand pakt de B flag in Dom.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
Oh en mensen met errorsDat krijg je als je spellen koopt
Zeker ook nog op zo'n pleurisconsole. 60 euro voor zo'n groen hoesje met een schijfje erin en dan ook nog inloggen met accounts en shit en betalen voor online en een beetje met zo'n kutcontroller lopen spelen wheheheheh nee bedanktquote:
Not sure if trolling or just fucking retarded.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zeker ook nog op zo'n pleurisconsole. 60 euro voor zo'n groen hoesje met een schijfje erin en dan ook nog inloggen met accounts en shit en betalen voor online en een beetje met zo'n kutcontroller lopen spelen wheheheheh nee bedankt
np. Schrok me de tering toen ik werd geschept door die treinquote:Op donderdag 15 november 2012 09:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Knight18, sorry maar ik heb ingame notifications uitstaan en zag je bericht pas toen het laat was....
Vely solly...
Aantal goede matches gehad. Ben nu al verliefd op de MTAR met ACOG scope en grip attachment!![]()
Net als anderen hier gisteren geschept door een fucking trein.
Wat wel weer leuk was, was dat ik op een gegeven moment een sniper op de korrel had en hem door zijn kop wilde knallen. Toen zag ik in een ooghoek de hekjes naar beneden gaan en kreeg een briljant idee.
Ik schoot perse achter hem zodat hij zich zou omdraaien. Nou dat werkte!
Hij draaide zich om en keek recht naar de aankomende trein voordat hij geschept werd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keiharde waarheid man. Het bewijs staat in het topicquote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Not sure if trolling or just fucking retarded.
Dan nog, ik speel op de PC, maar hoor je mij anderen uitlachen?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Keiharde waarheid man. Het bewijs staat in het topic![]()
Nope. Maar dan mag ik het toch nog wel doen? Kutconsoles zorgen ervoor dat mijn games niet meer snel en mooi op de pc komen dus dan mag ik ze toch uitlachen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan nog, ik speel op de PC, maar hoor je mij anderen uitlachen?
Ja mag. Ik vind persoonlijk dat BO2 er op de PC nog netjes uitziet en vergeet 1 ding niet. Dat de games tegenwoordig halve ports zijn van consolegames, kent ook voordelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nope. Maar dan mag ik het toch nog wel doen? Kutconsoles zorgen ervoor dat mijn games niet meer snel en mooi op de pc komen dus dan mag ik ze toch uitlachen.
Neequote:
Hoe dik is die plaat? Echt.....quote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil gewoon chill gamen op de pc en multiplayer doe ik niet meer want daar word ik een levenloze nerd van gaat veel te veel tijd in zitten en ik heb sowieso schijthekel aan consoles omdat de besturing kut is, de mensen 12 zijn, en het langer duurt voordat de pc versie uitkomt.
Het is toch echt zo wat wat wat ga je in discussie a zemmelquote:Op donderdag 15 november 2012 09:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat? Echt.....
Omdat ik vind dat je uit je nek loopt te lullen. Maar we laten het hier wel bij. Jij jouw mening, ik de mijne. XOXOquote:Op donderdag 15 november 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is toch echt zo wat wat wat ga je in discussie a zemmel
Ok.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je uit je nek loopt te lullen. Maar we laten het hier wel bij. Jij jouw mening, ik de mijne. XOXO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Je kan een UAV ook uit de lucht knallen...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:51 schreef OverRated het volgende:
Eens kijken, level 36 nu. Bevindingen:
Type 25 is een bazenwapen. Speel nu met reflex + fast mags + quickdraw.
Snipen is fucking simpel, die dsr50 is erg goed.
Ben nog niet echt weg van de SMG's die ik tot nu toe kan kiezen. Skorpion in standaard class vind ik wel goed
Vervelend dat iedereen een UAV gebruikt en je Ghost pas op 55 krijgt. Iedereen is dus zichtbaar op de radar. Daarom zoveel mogelijk CUAV gebruiken.
Maps zijn leuk/afwisselend, zit nog niet 1 map bij waar ik echt een hekel aan heb. Was in MW3 wel anders. Bijvoorbeeld Fallen
Er gaat nog steeds niemand voor de objectiveOok al word je er flink voor beloond, niemand pakt de B flag in Dom.
SP vind ik (in tegenstelling tot zeikerds in vorige topic) wel vet. Door verschillende keuzes die je maakt heeft het deze keer ook nog replay waarde. Verhaal is redelijk, niet slecht in ieder geval.
Zombies nog niet gespeeld, dat komt wel een keer wanneer ik met vrienden speel met een biertje erbijVoor nu genoeg lol met de MP.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ok.Lezen kan je ook al niet, ik speel het op de PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Ja hallo moet ik dan van iedereen bij gaan houden dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:05 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet, ik speel het op de PC. Faalhaas.
Mijn post, direct aan jou van 9:37 Je hebt hem zelfs gequote ffsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja hallo moet ik dan van iedereen bij gaan houden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |