Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat iemand hem zo geprogrammeerd heeft?
Eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:00 schreef strakkeman het volgende:
De nieuwe team of the week is echt gaar.
Dan zijn het de kaboutertjesquote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.
Krijgt er iemand een positieve financiële her berekening als er minder is verbruikt?quote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.
Ja ga ik zeker doen...quote:Op donderdag 15 november 2012 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zijn het de kaboutertjes
Maar lijkt me geen overbodige luxe om nog eens naar dat ding te kijken dan
Je zoekt te ver.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Krijgt er iemand een positieve financiële her berekening als er minder is verbruikt?
Truequote:Op donderdag 15 november 2012 09:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet iedereen leest al die bagger terug.
Het is nog vroeg en ik ben nu weer met de opdracht bezigquote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef Zhano het volgende:
Tis maar rustig hier vanmorgenEn dan zit ik hier lekker mijn PC te fixen omdat de MBR corrupt is
Tevens repost waardig. In "HD".quote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
TrueMaar in dit topic, zo'n goal... Die komt altijd binnen een uur na dato wel langs.
Astu:quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Kan iemand die goal van Ibrahimovic nog een keer posten?
quote:
Njah, je hebt zo wel meer zekerheid dát de kaart verkoopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen heel veel van deze aflevering nog niet verkochtOm je vraag te beantwoorden: ik doe dat omdat de kaart dan waarschijnlijk wel verkoopt, helaas soms wel voor te weinig. Ik zal er de volgende keer wel op letten (haha ik lette niet op)
Ziet eruit als 16quote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8818/
Mogelijke opvolger van Eriksen
Dat is deze http://www.futhead.com/fifa/players/9902/quote:Op donderdag 15 november 2012 10:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8818/
Mogelijke opvolger van Eriksen
Lukoki staat te blauwbekken op rechts bij jou manquote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
Depay 24 wedstrijden, 26 goalsHeb zelden zo vaak met een LW gescoord. Alleen ene Christiano Ronaldo had een soortgelijk gemiddelde (in Fifa 12 dan)
Oh die Rodalno ofzo was wel een hidden gem dan!quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
Depay 24 wedstrijden, 26 goalsHeb zelden zo vaak met een LW gescoord. Alleen ene Christiano Ronaldo had een soortgelijk gemiddelde (in Fifa 12 dan)
Ook op LM in 3-5-2 had hij bij mij 0,75 goals per wedstrijd, terwijl ik normaal 1 uit 50 loop op die positiequote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Toefjes het volgende:
24 wedstrijden, 14 goals. Op zich is dat wel gemiddeld. Maar die Depay is echt vreselijk goed, blijft jammer dat EA de assists van spelers niet weergeeftquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lukoki staat te blauwbekken op rechts bij jou man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |