Als je weinig slaapt zie je er dan niet slecht uit? Moe enzo?quote:
Lastige keuzesquote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de zeer duidelijke uitleg. Ik kan bij het basismodel voor 203 euro extra een SSD 128GB krijgen. Dit is dus 4x sneller maar ik moet dan wel de afweging maken of ik dan niet veel te weinig geheugen heb. Bij de Retina zit die SSD al ingebouwd maar daar heb je dan weer geen flashdrive.
Gast, ik kan me de laatste keer niet eens herrinneren dat ik geslapen heb. Lig wel elke nacht 4 uur op bed naar mn plafond te slapen maar thats it.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je weinig slaapt zie je er dan niet slecht uit? Moe enzo?
Vooral internet, verder af en toe Word, films kijken (downloaden) en muziekbibliotheek maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lastige keuzes
Waar ga je hem voor gebruiken? Als je hem vaak verplaatst zou ik niet beginnen aan externe zooi. Gewoon een schijf nemen van 750GB met een flashdrive.
Ik werd wakker van je taalfout.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef Zhano het volgende:
Ha die neger bij Love in the Wild. Gaat ie zeggen "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, vriend". Fucking oud gezegde
Ikke nie gebrijpquote:Op donderdag 15 november 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik werd wakker van je taalfout.
Hoeveel kost zulks?quote:Op donderdag 15 november 2012 03:14 schreef Tim86 het volgende:
Holy shit mijn nieuwe team speelt echt schandalig goed tot nu toe..eerste potje was nog even wennen en won ik met 4-3 tegen mijn minst favo type tegenstander..wannabe tiki taka aka rondspelen tot je tegenstander in slaap valt. Ik word dan altijd veel te ongeduldig
Daarna iets van 9-1, 1-0 na 4 minuten en een quit (hij dacht dat het seasons was ofzo) en 7-1 in de finale. Reus is echt een monster..die 90 pace lijkt wel 99 pace en echt ieder schot is raak..hoek maakt niet uit. Geniaal gewoon. Götze, Parker en Bale vallen ook echt op in positieve zin. Heerlijk gewoon
Als Bale een open hoek heeft kan je de goal ook al tellen
[ afbeelding ]
Lewa 5 uit 4, Reus 8, Götze 4, Bale 3 en 1 goal van Kaboul
Omdat iemand hem zo geprogrammeerd heeft?quote:Op donderdag 15 november 2012 07:54 schreef StijnDa het volgende:
De verwarming gaat hier 's nachts uit. Snap niet waarom. Word ik wakker, ijskoud. Vind het al moeilijk genoeg om mijn bed uit te komen 's ochtends...
Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat iemand hem zo geprogrammeerd heeft?
Eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:00 schreef strakkeman het volgende:
De nieuwe team of the week is echt gaar.
Dan zijn het de kaboutertjesquote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.
Krijgt er iemand een positieve financiële her berekening als er minder is verbruikt?quote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Huisgenoot die dat kastje op zijn kamer heeft heeft er niets mee gedaan zegt die... Vorig jaar bleef het gewoon warm 's nachts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |