SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
on my merry wayquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar goed, die kerel wil dus zijn lesbische dochter laten "genezen". De man die haar hetero maakt mag met haar trouwens en krijgt 65 miljoen
http://www.takepart.com/a(...)pid=tp-ad-Demand-RSS
Oh, maar zij had blijkbaar al zeven jaar een vriendin. Maar ach, dan genees ik die ookquote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Neem er een bi minares bij en iedereen is blij.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
Maar jongens, je wordt echt niet gelukkig met zoveel geld en een lesbische vrouw :/
Hm ja dat is wel geinig dan wel weer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Neem er een bi minares bij en iedereen is blij.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Pas nou maar op met die plaatjes
Vergeet de ASK toolbar en die handige programma's om je pc sneller te maken nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
Eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd.. verse W7 install erover...
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
wat een poepie is het ook hequote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op deze plaats even mijn oprechte dank aan Mender, die de hele zooi eigenhandig heeft ingesteld
ow shit, die heb ik juist niet laten installeren tijdens (unattended) installatie..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vergeet de ASK toolbar en die handige programma's om je pc sneller te maken niet
Oei, dan loopt alles in de soep. Als ik je moet helpen mag je altijd een DM sturenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ow shit, die heb ik juist niet laten installeren tijdens (unattended) installatie..
ik kan errug goed hobby'en met microsoft softwarequote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan heel goed.... ja eh ik kan heel goed bestandjes uitpakken enzo met winrar
alleen windows image is van te voren aangevuld met patches.. (en die wordt, door de manier van windows installatie ook echt geinstalleerd) voor de rest wordt alles vers geinstalleerd.. ik hoef 1 batch file aan te passen om een totaal ander software beeld te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
20 min. is wel snel, ja. Maar ja, da's dan ook allemaal van tevoren ingesteld.
tja.. ieder zo z'n dingquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ik weet veel van trekkers, rooiers en aanhangers, da's ook leuk en nuttig.
Jij had toch win8?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen windows image is van te voren aangevuld met patches.. (en die wordt, door de manier van windows installatie ook echt geinstalleerd) voor de rest wordt alles vers geinstalleerd.. ik hoef 1 batch file aan te passen om een totaal ander software beeld te krijgen
Platteland.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:34 schreef MineraalWater het volgende:
Kut stad. Ruim godverdomme je kut hondenschijt op of laat je hond lekker inspuiten
Moet het ook nog "even" allemaal reïnstallen maar heb daar totaal geen zin in.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
Eindelijk m'n 250GB ssd geinstalleerd.. verse W7 install erover...
met o.a. office, keepass, steam, imgburn, MPC-HC, notepad++, dosbox, utorrent geinstalleerd in ruwweg 20 minuutjes via een Windows Deployment server met een custom W7 image
Al met al heb ik nu nog 207GB vrij van de 238 en staat het broodnodige geinstalleerd..
doequote:Op donderdag 15 november 2012 10:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu fabriceer ik even een serieuze poll dan, ja?
Hier is het verplichtquote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Precies die mensen ruimen te minste hun shit op
.. base vs base?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Mordecai het volgende:
What the fuck is er gaande op de server....?
hier is het ook verplicht, maar geen hond die zich daar wat van aantrekt op wat bemoeizuchtige ouwe dametjes naquote:Op donderdag 15 november 2012 11:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hier is het verplichtZe lopen hier allemaal met van die poepzakjes rond en ze ruimen het nog op ook
dat was in mijn vorige woonplaats wel anders
De wereld heb ik op mijn pc + backup staan.quote:
Moet je aan Sosua of Aldie vragenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:14 schreef Mordecai het volgende:
Wil ook nog altijd graag de map met mijn kasteel
Je bent ">" vergetenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
verdacht wel dit, moet onderzocht worden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:58 schreef Mordecai het volgende:
Mensen die op zichzelf of hun respectievelijke partner stemmen
Ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijf stemmen op Piek, nu wil ik wel even graag horen wie echt op hem stemden
Ooit van school/werk gehoord? even tussendoor snel stemmen misschienquote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef Mordecai het volgende:
Ik heb sinds de poll geen 14 mensen zien reageren overigens. This poll is a fraud
Wat is school en werk?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ooit van school/werk gehoord? even tussendoor snel stemmen misschien
dit doen we, poll is weggehaald.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar als nu gewoon de mensen die Manager willen zijn dit ff zeggen, scheelt 15 mensen in de poll denk ik zo
Organisatie skills hier
Idd, en mensen inviten voor zijn team. Verder niks, dus zoveel boeit het nou ook weer nietquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef shaderon het volgende:
sowieso de '' manager '' kan alleen hq zetten, verder niks meer
What de FUCK man!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef shaderon het volgende:
Aldie check die goal man
http://www.nusport.nl/int(...)tjes-wondergoal.html
eentje gemaakt door een speler die niet overbetaald en lui is?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
What de FUCK man!
Da's echt een goal zoals je ze maar zelden ziet
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef shaderon het volgende:
voetballers niet overbetaald en lui noemen____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*hand opsteken doetquote:Op donderdag 15 november 2012 12:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ok mensen, nu serieus. WIE WILLEN ER CHEF WORDEN?
Staat er al op. Zie mijn eerdere postquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef shaderon het volgende:
Ohja mender, kun je er een team chat op zetten?
Allemaal randstad daarquote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef Mordecai het volgende:
Lor en ik wonen in het groene hart
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef Krabs2.0 het volgende:
Godverdomme al weer een update. Ik kan m'n server niet meer in
die dm was een fraud buddyquote:
Noem het van mijn part een slaaf. Het enigste wat hij moet doen is mensen inviten voor zijn team en het spawnpoint instellenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
die dm was een fraud buddy
Anyhow, vorige keren was er ook geen leider alleen een team. Kunnen we dat niet gewoon zo houden?
gr gr
Waarom niet vanavond beginnen? Alles is al rond.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat een haast om meteen te beginnen. Stuur dan die gasten die mee wilde doen een PM en begin morgen of in het weekend.![]()
Was men er al uit van hoe laat tot hoe laat de servers überhaupt open waren? En de rest van de regels.
Hoe bouwen, boven/ondergrond.
Mits ondergronds wat moet er zichtbaar zijn bovengrond
Mits bovengronds wat zijn de regels omtrent bouwen van het andere team rondom de basis
En ga zo maar door.
Nou ja, alles is blijkbaar niet rond anders wist iedereen de regels wel. En weet je ook hoeveel mensen we nu precies hebben, anders is teams maken nogal moeilijk toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Waarom niet vanavond beginnen? Alles is al rond.
Behalve wie de teamslaaf is. Maar dat boeit niet, we hebben drie kandidaten. Dus we zien vanavond wel wie dat worden. Teams worden dan ingame gemaakt en dan kunnen we van start. Maar je mag van mij best wachten met joinen tot morgen, dan beginnen wij vast
Tot vijfentwintig gekomen, toe belden de klanten. Dan lekker nietquote:Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef Mordecai het volgende:
Overigens, namens Lor:
IQtest, duurt maximaal 40 minuutjes.
http://www.iqtest.dk/main.swf
Als je gewoon gelezen had wist je de dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja, alles is blijkbaar niet rond anders wist iedereen de regels wel. En weet je ook hoeveel mensen we nu precies hebben, anders is teams maken nogal moeilijk toch?
okquote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
Ik meld me ook aan. Al zou ik wel graag weten welke dag (of is t meerdere dagen?) is, zodat ik weet of ik er uberhaupt bij kan zijn.
Verschilt. Je kunt elkaar bij toeval binnen een paar dagen vinden, het kan ook een maand duren. ALs het te kort is doen we het gewoon nog een keer met een nieuwe map, dat maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
Ik meld me ook aan. Al zou ik wel graag weten welke dag (of is t meerdere dagen?) is, zodat ik weet of ik er uberhaupt bij kan zijn.
Waar woont je huis ergens ongeveer? Dan kunnen we kijken in welk team je hoort.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
Als je ook had meegelezen dan wist je dat er meerder regels langs zijn gekomen die nogal afwijken van elkaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je gewoon gelezen had wist je de dat.Regels voor bouwen zijn niet zo boeiend... zoals Piek al zei: gewoon zichtbaar, dus niet in de zee of diep onder de grond ofzo
twee teams, wat boeit het als er in het ene team een of twee personen meer zitten dan in het andere team? Spelers aantal zal toch niet altijd constant zijn.
ja sorry maar heb het drukdrukdruk... zoals ik al zei, ik post dalijk alles nog een keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je ook had meegelezen dan wist je dat er meerder regels langs zijn gekomen die nogal afwijken van elkaar.![]()
Maak een centrale post, pm de mensen die interesse hadden en begin gewoon rustig. Met al dit gehaast creëer je alleen maar onduidelijkheid.
Ik bedoelde ook niet perse jou, maar gewoon iemand die schijnbaar weet hoe het allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:38 schreef Mender het volgende:
[..]
ja sorry maar heb het drukdrukdruk... zoals ik al zei, ik post dalijk alles nog een keer.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zit iig in het andere team gr gr.
Delftquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar woont je huis ergens ongeveer? Dan kunnen we kijken in welk team je hoort.
Da's een risico dat ik neem. Van dat abces dat zich randstad noemt hou ik mij verrequote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Blijkt die Danny me toch een minecraftgenie te zijn achteraf..
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's een risico dat ik neem. Van dat abces dat zich randstad noemt hou ik mij verre
Twijfelgeval. Jij zit iig in team Randstadquote:Op donderdag 15 november 2012 15:31 schreef Flodder450 het volgende:
Gat het om waar je nu woont of waar je geboren bent?
Ik wilde nog een heel klein huillachje bij Lelystad plaatsenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is die beter.
Het is die gemeente eronder.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, wat is er mis met Tollebeek?
Mijn IQ is 95 ook al heb ik overal hetzelfde ingevuld, slechte test man.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef Mordecai het volgende:
Overigens, namens Lor:
IQtest, duurt maximaal 40 minuutjes.
http://www.iqtest.dk/main.swf
Je kunt veel zeggen, maar ze zijn wél degelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is die gemeente eronder.
Was allemaal vrij simpel, in het kader van; less is more: geen regels, echter moet een basis wel redelijk zichtbaar zijn. i.e. dus geen gat in de grond ergens of een onderwaterbasis.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Mender het volgende:
Regels met bouwen had Piekartz al gepost.
Gewoon Randstad tegen de rest lijkt mij ook leuker en even grote teams dan toch, eh?quote:
Ja, niet zo gek dat ze niet houden van piraten in Urk, zullen ze vroeger vast last van hebben gehad.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ze zijn wél degelijk.
[ afbeelding ]
Wie is dan randstad/platteland volgens jouquote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon Randstad tegen de rest lijkt mij ook leuker en even grote teams dan toch, eh?
Qua naam hoeven we niks aan te passen volgens mij, blauw=randstad en rood=rest ofzo
rokjesquote:Op donderdag 15 november 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ken nog een aantal domineeszoons uit Urk, echt een apart volk.
Lekkere dochters wel
Dat je hem slecht invult, wil niet zeggen dat het een slechte test is =]quote:Op donderdag 15 november 2012 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn IQ is 95 ook al heb ik overal hetzelfde ingevuld, slechte test man.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg niet om wat jou lijkt. Ik vroeg een duidelijkt antwoord. Als ik geen keihard antwoord krijg doe ik gewoon blauw vs rood.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon Randstad tegen de rest lijkt mij ook leuker en even grote teams dan toch, eh?
Qua naam hoeven we niks aan te passen volgens mij, blauw=randstad en rood=rest ofzo
Wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Mordecai het volgende:
Ik ga het ff een stukje beter aanpakken...
NEE MANNEN TEGEN RANDSTADquote:Op donderdag 15 november 2012 15:45 schreef Mender het volgende:
Ok rood vs blauw it is! Ik maar dalijk nog even een complete post
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:46 schreef Mordecai het volgende:
Team A:
mender
Aldie
dnb
shaderon
danny
Sosua
huib
plex
flodder
kiwi
Team B:
asy
mar
piek
tom
lorre
morde
loon
vogel
mau
bobber
mschol
Geen dank
-> http://textmechanic.com/Randomize-List.html
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:48 schreef Mordecai het volgende:
Rood:
mar
Aldie
morde
Sosua
mschol
shaderon
loon
plex
mau
flodder
huib
Blauw:
vogel
kiwi
danny
asy
piek
lorre
dnb
bobber
tom
mender
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo schiet het natuurlijk niet op he.
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
quote:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb? (doet die mee?)
asy?
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, los die 2 vraagtekens op, dan weten we meer.
checkquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb
asy
... kreeg een paar keer op mjin flikker omdat ik in de les sliep, true storyquote:Op donderdag 15 november 2012 15:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Wat moet jij een ster in wiskunde zijn geweest.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef Mender het volgende:
Wie wil er nou in een team zitten dat overig heet... Denied
Aangepast en drump toegevoegdquote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Supercool:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb
asy
Drump
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
Overig:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb
asy
Ik omdat ik altijd alleen het antwoord op schreef.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
... kreeg een paar keer op mjin flikker omdat ik in de les sliep, true story
Ewa dat is wel een goed lijstjequote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Aangepast en drump toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |