1 2 3 4 5 6 7 8 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
Volgens Kuyt is het internationale top, daarom wilde hij nog niet naar Feyenoordquote:
Klopt, die speelt tegenwoordig ondermaatsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is iig beter dan wat Robben liet zien. Al was dat ook niet zo moeilijk.
achja die neger bakt er ook niks vanquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ah de huisracist is er ook weer
Mag je het beestje niet bij zijn naam noemen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Marokkanen zijn geen ras, debiel.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij zal op zich wel een internationaal topsalaris krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens Kuyt is het internationale top, daarom wilde hij nog niet naar Feyenoord
quote:
nee hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Mandéra het volgende:
Iedereen wil zelf scoren tegen Duitsland
dat sowieso...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even serieus. Iedereen loopt hier wel te schelden op Kuijt, maar ik heb zelden een slechtere voetballer dan Afellay in het Nederlands elftal gezien
Kan me bijna niet voorstellen. Wat wedstrijden van Nederland vergeten?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even serieus. Iedereen loopt hier wel te schelden op Kuijt, maar ik heb zelden een slechtere voetballer dan Afellay in het Nederlands elftal gezien
Slory?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Romano Denneboom schikte zich in zijn gebrekkige talent, Afellay denkt werkelijk dat hij kan voetballen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen. Wat wedstrijden van Nederland vergeten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |