Tamashhhhhh, babehh.. Ik hier?quote:
Net nieuw of ... ?quote:
Blijkbaar!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tamashhhhhh, babehh.. Ik hier?
Gezellig welquote:
Ik ookquote:
Ja maar je moet dieper dan dat kijken, natuurlijk, we willen allemaal dat we er mooi en goed uitzien. Maar waarom willen we dat? Zodat we de hele dag naar onszelf in de spiegel kunnen kijken? Dat is niet de voornaamste reden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vindt. Ik hou niet van lelijkheid, in dat opzicht. Het moet precies zijn zoals ik het wil. Dat lukt nooit helemaal, dus dat veroorzaakt nog wel eens frustratie. Als één wimper niet goed zit na het op doen van mascara bijvoorbeeld. Dan ben ik nog een kwartier bezig om dat te fixen.
Hihhi, ja hoor. Wel leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gezellig wel![]()
En die bril is al weg hoor mensen
Maar je weet vrijdag zelf dus pas meer? Moeten we nog maar ff e.e.a bespreken trutjequote:
Sammz is een hipster?quote:
Misschien is er ook wel een sociale, achterliggende reden. Alleen dat is dan onbewust, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar je moet dieper dan dat kijken, natuurlijk, we willen allemaal dat we er mooi en goed uitzien. Maar waarom willen we dat? Zodat we de hele dag naar onszelf in de spiegel kunnen kijken? Dat is niet de voornaamste reden.
Ja, maar je kan gewoon komen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar je weet vrijdag zelf dus pas meer? Moeten we nog maar ff e.e.a bespreken trutje
Nachtbaggermeet?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag misschien naar een andere meet van FOK!
Samzz is een oppertukster.. Toevallig met een hipsterbril, maar gewoon.. Dat dusquote:
Hokeujjjjquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar je kan gewoon komen wanneer je wilt.
We willen dat andere mensen ons niet afkeuren, en al helemaal niet op ons uiterlijk. Dat voelen we als discriminatie. Dat is de korte versie.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een sociale, achterliggende reden. Alleen dat is dan onbewust, denk ik.Maar dat zul jij wel beter weten dan ik.
Raenequote:
Oké. Discriminatie zelfs, nooit geweten dat we dat zo ervaren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We willen dat andere mensen ons niet afkeuren, en al helemaal niet op ons uiterlijk. Dat voelen we als discriminatie. Dat is de korte versie.
En wat vind jij Samzz dan?quote:
Natuurlijk voelt iedereen het niet hetzelfde, maar als mensen ons nakijken dan worden we er eerder onzeker dan zekerder van. Zeker als we die mensen niet kennen en we zien er geen aanleiding voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Discriminatie zelfs, nooit geweten dat we dat zo ervaren.
True.. Deed iemand vandaag nog, vond ik niet leuk.. Totdat ze zei dat ze m'n jas ubertof vondquote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt iedereen het niet hetzelfde, maar als mensen ons nakijken dan worden we er eerder onzeker dan zekerder van. Zeker als we die mensen niet kennen en we zien er geen aanleiding voor.
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb haar pas één keer gezien, en daar was ze zeker geen hipster.
die ene keer dat ik d'r zag zeker ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb haar pas één keer gezien, en daar was ze zeker geen hipster.
Dat is dan wel weer tof, dat ze het zei dus. Als ze niks had gezegd, dan was het stom!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True.. Deed iemand vandaag nog, vond ik niet leuk.. Totdat ze zei dat ze m'n jas ubertof vond
Mgoed, ik had dus iets van het tegenovergestelde verwacht
Google is your friend.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijk
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik d'r zag zeker ook niet
Feraquote:
Een hipster is iemand die de laatste mode op alle gebieden achtervolgt. Zo'n brillen, lage broeken, strakke topjes, wilde haren type die meestal kunstzinnig is en op straat woont. Oke dat laatste niet, maar het zijn wel straatmensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijk
Ja, ik vond het echt heel leuk, want die jas bezit veel emotionele waarde zoals je weet.. Het raakte wel ff een gevoelig snaartje, op een positieve manier danquote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof, dat ze het zei dus. Als ze niks had gezegd, dan was het stom!
Vandaar dat ik het niet weetquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een hipster is iemand die de laatste mode op alle gebieden achtervolgt. Zo'n brillen, lage broeken, strakke topjes, wilde haren type die meestal kunstzinnig is en op straat woont. Oke dat laatste niet, maar het zijn wel straatmensen.
Ik heb bij onbekenden wel altijd zo iets van: "Wat kijk je nou naar me?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt iedereen het niet hetzelfde, maar als mensen ons nakijken dan worden we er eerder onzeker dan zekerder van. Zeker als we die mensen niet kennen en we zien er geen aanleiding voor.
Lekkerquote:
wat voor wijn?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik ga zo maar vast een wijntje pakken
Lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker
Weet nog niet precies, ff kijken wat er beneden staatquote:
Heb ik ook alquote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lekker
Verandering van spijs doet eten zuipenquote:
You got the power to do soquote:
Da's nie zo handig nie, neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Koen66 het volgende:
k ga vanavond maar eens niet na middernacht slapen, dan verslaap ik me misschien eens een keer niet
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie nu pas op mijn fles whiskey staan: "Please drink responsibly." Dat moeten ze er groter op zetten!!!
Whisky.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie nu pas op mijn fles whiskey staan: "Please drink responsibly." Dat moeten ze er groter op zetten!!!
probleem is dat ik een avondmens ben, ook al ben ik de hele dag moe, na 8 uur ga ik me weer prima voelen, dus dan ga ik nog niet op tiet slapenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Da's nie zo handig nie, nee
[..]!!!!!!!!
Waarom ik geef altijd andere de schuld als er iets fout gaat, als het goed gaat dan heb ik het uiteraard gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen moet zich verantwoorden voor zijn eigen daden.
JAAAA! JAA?! JA ECHT HOOR.
Nee oke, ik doe het ook niet.
Zul je het wel nodig gehad hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders val ik even 2 uur in slaap.
Deze man nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een man altijd een backupfles in huis.
Hehehe, slim tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ik geef altijd andere de schuld als er iets fout gaat, als het goed gaat dan heb ik het uiteraard gedaan
Stelselmatig te laat slapen en te vroeg wakker, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zul je het wel nodig gehad hebben.Powernaaaaap.
Wel goed uitgerust nu? Soms heb je dan wel weer nieuwe energie om mee te werken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stelselmatig te laat slapen en te vroeg wakker, ja.
Nu nog een les maken
Wil eigenlijk doorslapen tot morgenochtend.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel goed uitgerust nu? Soms heb je dan wel weer nieuwe energie om mee te werken.
Haha welk stuk?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, slim tot op zekere hoogte.
Nog een duf gevoel van het slapen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil eigenlijk doorslapen tot morgenochtend.
Ik denk dat hij het drankje monster bedoeldquote:
Johquote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het drankje monster bedoeld
Niet liefquote:
Hij s tof hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ken ik nietIk bedoel inderdaad energydrink, omdat het over energie gaat hier
Kan alleen maar beter worden toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet lief
Pas maar op anders verander ik in een monster
Wat is hier nou niet lief aanquote:Op woensdag 14 november 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet lief
Pas maar op anders verander ik in een monster
Dan heb je mij als monster nog niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter worden toch?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat is hier nou niet lief aan
En dat doet mij vrij weinig
Wellicht was dit dan idd wat minder lief
Kun je hem anders niet gewoon aanmengen met iets?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wat een meuk, deze wijn.. Nja ik zuip m wel op.. Uiteindelijk proef ik het toch niet meer
Vervelend is dat. Slechte ventilatie?quote:
Chateau Migraine?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wat een meuk, deze wijn.. Nja ik zuip m wel op.. Uiteindelijk proef ik het toch niet meer
gr gr aan de kat en de kikkerquote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ''law abiding citizin'' kijken.
Groetjes aan Tam.
2003 geloof ikquote:
Ik wel.. Maar ik zal jullie dit lot besparenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je mij als monster nog niet gezien
[..]
Geeft niet hoor![]()
En ik kan helemaal niet in een monster veranderen
Met spuugquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je hem anders niet gewoon aanmengen met iets?
Zoiets jaquote:
Daar wordt het echt niet beter op en is zonde van waar je het mee mengtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je hem anders niet gewoon aanmengen met iets?
Niet in mijn ogen.quote:
Zou wel kunnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Slechte ventilatie?
Goedzo, hij wasquote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Groetjes aan Tam.
Gelukkigquote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
2003 geloof ik
[..]
Ik wel.. Maar ik zal jullie dit lot besparen
Gewoon doorslikken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Met spuug.. Nee komt wel goed, gewoon ff doorzuipen
Voor alcoholische versnaperingen maak ik veel uitzondering ja. Dan slik ik, zoals het een eckte bazin betaamtquote:
Goed zo!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voor alcoholische versnaperingen maak ik veel uitzondering ja. Dan slik ik, zoals het een eckte bazin betaamt
Even trailer bekijkenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voor alcoholische versnaperingen maak ik veel uitzondering ja. Dan slik ik, zoals het een eckte bazin betaamt
In b4:quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
Boh Cosmopolitan
[..]
Goed zo!![]()
Zonde om weg te gooien
zie je wel, je kan het welquote:Op woensdag 14 november 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Muhahaha is maar een beetje gay, omdat hij op mijn bipsje geilt.quote:
Laat mij godverdomme ook eens ff lekker random trollenquote:
quote:
Nice!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
Groetjes aan Tam.
Nah dat was tot de 11e van de 11 kaneel, wel een beetje oplettenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha is maar een beetje gay, omdat hij op mijn bipsje geilt.
Muhahaha plagen kusjes vragenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme ook eens ff lekker random trollen
Ik heb ook nooit beweerd dat ik het niet konquote:
lkdsanogboarntgsdankbgfasquote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah dat was tot de 11e van de 11 kaneel, wel een beetje opletten.
[..]
Muhahaha plagen kusjes vragen![]()
drinkernog1snelhoptoostopjegezondheid;pquote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lkdsanogboarntgsdankbgfas
je geeft de vrijgezelle mannen hier weer hoopquote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik het niet kon
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
drinkernog1snelhoptoostopjegezondheid;p
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je geeft de vrijgezelle mannen hier weer hoop![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah dat was tot de 11e van de 11 kaneel, wel een beetje opletten.
[..]
Muhahaha plagen kusjes vragen![]()
Heerlijk om dan straks die hoop weer tandjeshard aan gruzelementen te helpenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je geeft de vrijgezelle mannen hier weer hoop![]()
Dat riep ik begin November alquote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wut?
Nu ben ik zielig en eenzaam. Even krassen.
Heb ik hier ook ontdekt, ondanks zo'n rooster in het raam. Toch maar het raam op een kiertje, anders word ik elke morgen met een kutgevoel wakker, alsof ik uitgedroogd onder een steen heb ik gelegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet in mijn ogen.
[..]
Zou wel kunnen.
Is het ook.. GA NOU MAAR KIJKEN JONGAHHHHHHquote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede film inderdaad
Nu zul je mijn bips nooit voelenquote:
O, je date met Vin tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik hier ook ontdekt, ondanks zo'n rooster in het raam. Toch maar het raam op een kiertje, anders word ik elke morgen met een kutgevoel wakker, alsof ik uitgedroogd onder een steen heb ik gelegen.
Moet ik hem toch eerst downloaden jongeeeeequote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is het ook.. GA NOU MAAR KIJKEN JONGAHHHHHH
Noez /kraskrasquote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu zul je mijn bips nooit voelen
Nah, dat ga ik Vin niet aan doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu zul je mijn bips nooit voelen
[..]
O, je date met Vin tegenwoordig?![]()
Ja maarquote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik hem toch eerst downloaden jongeeeeeEn er staat nog heel wat te wachten
Ik vind het helemaal prima.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik jouw ogen ook niet, natuurlijk.
Onschuldig?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat ga ik Vin niet aan doen.Hij is zo onwetend en onschuldig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SorryHij staat in de wachtlijst
Sexy men.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede scene. Zo dans ik ook.
Maar jij bent dan ook nog steeds maagdquote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede scene. Zo dans ik ook.
Nee, inderdaad niet. Ga weer weg dan.quote:
Dat komt dus daardoorquote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog steeds maagd
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet. Ga weer weg dan.
Blegh. Dan moet ik je maar liefhebben zeker.quote:
Ja he? Daarom wilde ik ook niet dansen in Arnhem. Al die veroordelende blikken.quote:
Daarom kan ik nooit scoren in de disco.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog steeds maagd
Nee, dat begrijp ik. Totally.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he? Daarom wilde ik ook niet dansen in Arnhem. Al die veroordelende blikken.
En met mijn sokken in glas staan
[..]
Daarom kan ik nooit scoren in de disco.
liefhebben, of aanbidden. De keus is aan jouquote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blegh. Dan moet ik je maar liefhebben zeker.
Scoren mensen in een discoquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ga naar Hollyquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Aanbidden?!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liefhebben, of aanbidden. De keus is aan jou
Ik scoor sowieso nietquote:
Ben je zo speciaal?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar zal ik wel even verandering in brengen
Dit wordt een slowchat le deux.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Werd trouwens vandaag in de universiteitsbieb aangesproken met u door een medestudente
ze was wel mooi trouwens
Maar ze vond je dus wel oud.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Werd trouwens vandaag in de universiteitsbieb aangesproken met u door een medestudente
ze was wel mooi trouwens
Gecondoleerd je wordt oudquote:Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
ze was wel mooi trouwens
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haar gelijk gehosseld natuurlijk.
Is dat positief?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
had misschien wel een praatje kunnen maken, maar ik was te verbouwereerd![]()
Ja, en dan verteld hij dat uiteindelijk. En dan knappen ze gelijk erop af. Bwhahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat positief?
Wie weet, veel vrouwen vallen op oudere mannen.
Ja ik denk t welquote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat positief?
U gebruik je toch tegen hele oude mensen?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat positief?
Als kinderen het zeggen.. Zo vanquote:
Indeed.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als kinderen het zeggen.. Zo van
[ afbeelding ]
Iemand 'u' noemen als flirt?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik denk t welZe zag er uit als 22 ofzo, en aangezien ik pas 19 ben
maar nu twijfel ik of het gewoon aardig bedoeld was of als een flirt
Goeien dit. Jij blijft grappig.quote:
Ik krijg soms ook 'u', van kinderen. Wel opgevoede kinderen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
U gebruik je toch tegen hele oude mensen?
Ja, maar het was meer de manier waarop en waarom ze me aansprakquote:
The horrorquote:
Dank jequote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goeien dit. Jij blijft grappig.
Ik heb eigenlijk altijd zoiets van: "Whahahaha, gek kind". Dan kijken ze me altijd vreemd aan. Ik voel me nog steeds even oud of zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als kinderen het zeggen.. Zo van
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn nette kinderenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg soms ook 'u', van kinderen. Wel opgevoede kinderen.
Nee, ze is onderweg naar huis.quote:
Veelal kijk ik ze zoquote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd zoiets van: "Whahahaha, gek kind". Dan kijken ze me altijd vreemd aan. Ik voel me nog steeds even oud of zo.
"Wilt u me alstublieft nemen?"quote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar het was meer de manier waarop en waarom ze me aansprak![]()
Daar verbaasde ik me dus ook overquote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
U tegen mensen zeggen van je eigen leeftijdsgenoten
Kromme kut zin die van mijquote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me dus ook over
Ja, maar jij lijkt van mijn leeftijd imo.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat zijn nette kinderen![]()
![]()
Maar als jij u tegen mij zou zeggen zou ik je raar aankijken
U is allang niet meer gebruikelijk... het word soms nog aangeleerd maar dat is echt zelden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word vaak zat ''u'' genoemd...
Heeft gewoon met respect te maken.
Schattig.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Veelal kijk ik ze zo
[ afbeelding ]
aan
Dank jequote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij lijkt van mijn leeftijd imo.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet mij in de maling nemen
Dat ben ik toch ook.. Altijd.. Constantquote:
Ja, lief, schattig, met grote bambi ogen en met kousen aan. DUHquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ben ik toch ook.. Altijd.. Constant
Dat heb ik al eens eerder gezegd. Ik schrok nogal van je echte leeftijd.quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
U is allang niet meer gebruikelijk... het word soms nog aangeleerd maar dat is echt zelden.
Maar jij bent ook gewoon oudquote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinderen die U zeggen
Morgen weer een hele zwik ervan in de bus
Maar goed, nu slapen
Weltrusten
Oh my ....quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, lief, schattig, met grote bambi ogen en met kousen aan. DUH
Ja, die kaart speel ik liever niet uitquote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder gezegd. Ik schrok nogal van je echte leeftijd.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed betoog man, werkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat het niet meer aangeleerd wordt weet ik verder niet.
Gelukkig zijn er meerdere vormen van liefde.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat gitaar het maar niet horen
Het liefst tegen een vent in pak, lijkend op John Travolta of Patrick Swayze. Dan doe ik alles.quote:
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meerdere vormen van liefde.
Ik zocht even een toepasselijk plaatje, maar dat was niet echt geschikt voor hierquote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zocht even een toepasselijk plaatje, maar dat was niet echt geschikt voor hier
Oh, you want it!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zocht even een toepasselijk plaatje, maar dat was niet echt geschikt voor hier
Niks mis mee overigens. Het was meer de verbazing omdat je jonger leek, dan dat ik schrok van het getal op zich.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die kaart speel ik liever niet uit
Oké. Dan is er niks tussen ons.quote:
Nou, ik vind het geen onzin. U wordt heel vaak niet meer gewaardeerd, ook door ouderen niet. Die voelen zich daar dan nog te jong voor. Zo vorm je de aanspreekvorm langzaam maar zeker naar "jij".quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat het niet meer aangeleerd wordt weet ik verder niet.
Ik zal een mooi geruit rokje voor je kopenquote:
Is het ook niet maar soms is het niet zo gemakkelijk hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks mis mee overigens. Het was meer de verbazing omdat je jonger leek, dan dat ik schrok van het getal op zich.
Wat? Patrick Swayze? Hij is toch al vet oud?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het liefst tegen een vent in pak, lijkend op John Travolta of Patrick Swayze. Dan doe ik alles.
Het is onzin, ik kan er niks meer van maken.quote:
"Je bent zo jong als jij je voelt!" ook zo'n dooddoener.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook niet maar soms is het niet zo gemakkelijk hoor.
Echter word ik op mijn gedrag hier ook jonger geschat dus ja, het is puur het getal![]()
Die heb ik niet inderdaad, wel taille rokjes, zwarte kokerrokken en korte rokjes enzo. Ik heb wel een witte blouse en kousen en hakken.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal een mooi geruit rokje voor je kopen
Tsja, eigen schuld.quote:
Hij is dood lieverd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Patrick Swayze? Hij is toch al vet oud?John Travolta ook trouwens
Mensen die nu tussen de 30 en de 50 zijn roepen heel vaak *zeg maar jij hoor* en zodoende vervalt het gebruik. Alleen mensen boven de 60 waarderen het nog echt om met u aangesproken te worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik vind het geen onzin. U wordt heel vaak niet meer gewaardeerd, ook door ouderen niet. Die voelen zich daar dan nog te jong voor. Zo vorm je de aanspreekvorm langzaam maar zeker naar "jij".
hij is doodquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? Patrick Swayze? Hij is toch al vet oud?John Travolta ook trouwens
Respect.quote:
Misschien toch iets aan die kraaienpootjes doen dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is onzin, ik kan er niks meer van maken.
Als ik zou gaan tellen hoe vaak ik u in een week genoemd word dan zijn dat er tientallen.
Hij zit nog goed vast onder die steen.quote:
Je bent zo jong als de griet die je doet is ook niet echt een geweldigequote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
"Je bent zo jong als jij je voelt!" ook zo'n dooddoener.
Ok, wannneer trek je t aan? Ga je me dan ook met u aanspreken?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die heb ik niet inderdaad, wel taille rokjes, zwarte kokerrokken en korte rokjes enzo. Ik heb wel een witte blouse en kousen en hakken.
Wehehehe ik stoor me er niet zo aan hoor. Ik heb alleen de illusie dat de vrouwen van mijn leeftijd mij niet zien staan omdat ik zo jong lijkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
"Je bent zo jong als jij je voelt!" ook zo'n dooddoener.
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zit nog goed vast onder die steen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe ik stoor me er niet zo aan hoor. Ik heb alleen de illusie dat de vrouwen van mijn leeftijd mij niet zien staan omdat ik zo jong lijk.
*kijkje neemt*quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Tamashii het volgende:
En natuurlijk die twee zoals ze in mijn fobo staan en niet anders.
Mwoa, kan me niet echt situaties voorstellen waar je ze met 'u' aan zou spreken.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect.
En soms als grap. Zelfde reden als dat ik mensen met hun titel aanspreek.
Heb je bij mij nog nooit gedaan anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect.
En soms als grap. Zelfde reden als dat ik mensen met hun titel aanspreek.
Wil je dat ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok, wannneer trek je t aan? Ga je me dan ook met u aanspreken?
Alsnog wil ik t rokje nog wel voor je kopen eh
Dan is er nog wel een groot verschil tussen onbekende mensen en mensen die je kent / leert kennen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die nu tussen de 30 en de 50 zijn roepen heel vaak *zeg maar jij hoor* en zodoende vervalt het gebruik. Alleen mensen boven de 60 waarderen het nog echt om met u aangesproken te worden.
Die verdomde steen ookquote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zit nog goed vast onder die steen.
Ik zei net dat ik die kaart niet wilde spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
ik krijg juist altijd te horen dat ik er ouder uitzie
Vind ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is er nog wel een groot verschil tussen onbekende mensen en mensen die je kent / leert kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |