Tamashhhhhh, babehh.. Ik hier?quote:
Net nieuw of ... ?quote:
Blijkbaar!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tamashhhhhh, babehh.. Ik hier?
Gezellig welquote:
Ik ookquote:
Ja maar je moet dieper dan dat kijken, natuurlijk, we willen allemaal dat we er mooi en goed uitzien. Maar waarom willen we dat? Zodat we de hele dag naar onszelf in de spiegel kunnen kijken? Dat is niet de voornaamste reden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik het mooi vindt. Ik hou niet van lelijkheid, in dat opzicht. Het moet precies zijn zoals ik het wil. Dat lukt nooit helemaal, dus dat veroorzaakt nog wel eens frustratie. Als één wimper niet goed zit na het op doen van mascara bijvoorbeeld. Dan ben ik nog een kwartier bezig om dat te fixen.
Hihhi, ja hoor. Wel leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gezellig wel![]()
En die bril is al weg hoor mensen
Maar je weet vrijdag zelf dus pas meer? Moeten we nog maar ff e.e.a bespreken trutjequote:
Sammz is een hipster?quote:
Misschien is er ook wel een sociale, achterliggende reden. Alleen dat is dan onbewust, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar je moet dieper dan dat kijken, natuurlijk, we willen allemaal dat we er mooi en goed uitzien. Maar waarom willen we dat? Zodat we de hele dag naar onszelf in de spiegel kunnen kijken? Dat is niet de voornaamste reden.
Ja, maar je kan gewoon komen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar je weet vrijdag zelf dus pas meer? Moeten we nog maar ff e.e.a bespreken trutje
Nachtbaggermeet?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag misschien naar een andere meet van FOK!
Samzz is een oppertukster.. Toevallig met een hipsterbril, maar gewoon.. Dat dusquote:
Hokeujjjjquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar je kan gewoon komen wanneer je wilt.
We willen dat andere mensen ons niet afkeuren, en al helemaal niet op ons uiterlijk. Dat voelen we als discriminatie. Dat is de korte versie.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een sociale, achterliggende reden. Alleen dat is dan onbewust, denk ik.Maar dat zul jij wel beter weten dan ik.
Raenequote:
Oké. Discriminatie zelfs, nooit geweten dat we dat zo ervaren.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We willen dat andere mensen ons niet afkeuren, en al helemaal niet op ons uiterlijk. Dat voelen we als discriminatie. Dat is de korte versie.
En wat vind jij Samzz dan?quote:
Natuurlijk voelt iedereen het niet hetzelfde, maar als mensen ons nakijken dan worden we er eerder onzeker dan zekerder van. Zeker als we die mensen niet kennen en we zien er geen aanleiding voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Discriminatie zelfs, nooit geweten dat we dat zo ervaren.
True.. Deed iemand vandaag nog, vond ik niet leuk.. Totdat ze zei dat ze m'n jas ubertof vondquote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt iedereen het niet hetzelfde, maar als mensen ons nakijken dan worden we er eerder onzeker dan zekerder van. Zeker als we die mensen niet kennen en we zien er geen aanleiding voor.
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb haar pas één keer gezien, en daar was ze zeker geen hipster.
die ene keer dat ik d'r zag zeker ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb haar pas één keer gezien, en daar was ze zeker geen hipster.
Dat is dan wel weer tof, dat ze het zei dus. Als ze niks had gezegd, dan was het stom!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True.. Deed iemand vandaag nog, vond ik niet leuk.. Totdat ze zei dat ze m'n jas ubertof vond
Mgoed, ik had dus iets van het tegenovergestelde verwacht
Google is your friend.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijk
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ene keer dat ik d'r zag zeker ook niet
Feraquote:
Een hipster is iemand die de laatste mode op alle gebieden achtervolgt. Zo'n brillen, lage broeken, strakke topjes, wilde haren type die meestal kunstzinnig is en op straat woont. Oke dat laatste niet, maar het zijn wel straatmensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fucking hipster is eigenlijk
Ja, ik vond het echt heel leuk, want die jas bezit veel emotionele waarde zoals je weet.. Het raakte wel ff een gevoelig snaartje, op een positieve manier danquote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof, dat ze het zei dus. Als ze niks had gezegd, dan was het stom!
Vandaar dat ik het niet weetquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een hipster is iemand die de laatste mode op alle gebieden achtervolgt. Zo'n brillen, lage broeken, strakke topjes, wilde haren type die meestal kunstzinnig is en op straat woont. Oke dat laatste niet, maar het zijn wel straatmensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |