Dit zou wel een leuke zijn. Jammer dat van dit soort initiatieven nooit echt wat terecht komt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Crocodi1e het volgende:
De ultieme FOK! eetwedstrijd met als gerecht: De pizza ''Inferno'' van de Lidl!
open er een topic overquote:Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit zou wel een leuke zijn. Jammer dat van dit soort initiatieven nooit echt wat terecht komt.
Klinkt als een uitstekend idee, met wat sponsoren kunnen we die cheeseburgers wel betalen. Prijs is een jaar pimp abo.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef outcast_within het volgende:
Ik wil eigenlijk al heel lang een cheeseburger eetwedstrijd organiseren bij de macdonalds.
Dingen waar ik even over heb nagedacht.
+ Cheeseburgers afkopen per persoon kosten? (mss leuke reclame, mss willen ze liever niet verbonden worden met eetwedstrijden.
+ Hoe lang duurt een eetwedstrijd. Is het een snelheids ding van 5 minuten of een marathon van 10?
+ Wat is de prijs voor de winnaar? Nog meer cheeseburgers?
Zoiets moet toch makkelijk op poten te zetten zijn of niet? Geelman vs Herman ofzo, cameraatje erbij, drie pizza's de man (ofzo? Hoe lang duurt zo'n eetwedstrijd normaal) en degene die ze het eerst opheeft wint, FOK!TV itempje erover en hoppaquote:Op donderdag 15 november 2012 15:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit zou wel een leuke zijn. Jammer dat van dit soort initiatieven nooit echt wat terecht komt.
Dat zou echt gaaf zijn!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Crocodi1e het volgende:
De ultieme FOK! eetwedstrijd met als gerecht: De pizza ''Inferno'' van de Lidl!
Vertelquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben iets aan het regelen (of heb in ieder geval de eerste stap gezet)
je doet ze niet in een oven van te voren?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Crocodi1e het volgende:
Als het met een pizza is wil ik ook meedoen, dan kan ik mijn speciale pizza eet techniek uittesten.
Tuurlijk wel, eet veel makkelijker icm mijn techniek.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je doet ze niet in een oven van te voren?
Klopt!quote:
Wel in Duitsland.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme ik kreeg na een halve inferno al zelfmoordneigingen
Maar die shit is toch uit de handel genomen?
Lidl verkoopt ze niet meer
Tja soms zijn je hersenscheten toch wel goedquote:Op donderdag 15 november 2012 23:40 schreef He-man- het volgende:
[..]
Wel in Duitsland.
Te bedenken dat een pareltje als dit bijna zou zijn verdwenen in de afgrond van KLB! Nu komt er heel heel misschien gewoon een FOK! Tv item over!
Het kan uitlopen op een dubbele zelfmoord, want 3 inferno pizza's is wel overkill.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Nikmans het volgende:
Enige wat we kunnen doen is flink veel animo kweken hiervoor, de potentie om een stukje FOK!geschiedenis te schrijven is aanwezig
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Het kan uitlopen op een dubbele zelfmoord, want 3 inferno pizza's is wel overkill.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Nikmans het volgende:
Enige wat we kunnen doen is flink veel animo kweken hiervoor, de potentie om een stukje FOK!geschiedenis te schrijven is aanwezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |