quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een vrouw die zwanger raakt van een negert en die kop van die man bij de bevalling als ie ziet dat er een negert uitkomt
Nee op net5 eerst achter gesloten deurenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt als matige kuttv
(of zit je Me Myself and Irene te kijken?)
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een vrouw die zwanger raakt van een negert en die kop van die man bij de bevalling als ie ziet dat er een negert uitkomt
dude, waarom kijk je datquote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee op net5 eerst achter gesloten deurenen dit kwam erna
![]()
Doktersquote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee op net5 eerst achter gesloten deurenen dit kwam erna
![]()
JAquote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Van nu.nl
Commercieel directeur Van der Aat weg bij Ajax
AMSTERDAM - Commercieel directeur Henri van der Aat vertrekt bij Ajax. Hij blijft formeel tot 1 januari 2013 in dienst van de Amsterdamse club.
[ afbeelding ]
Die man lijkt op Carlo Boshardt die Ivo Niehe na doet, of ligt dat aan mij?![]()
![]()
Lekker dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben na 2,5 uur rijden eindelijk in Limburg, en ze komt amper bij de pc vandaan om met me te praten.
Ik heb vanmiddag alleen geluncht, dus ik heb behoorlijke honger. Ik heb onderweg niks meer gegeten omdat ik zo vroeg mogelijk hier wilde zijn. Dus honger.
Ze had me vanmiddag opgebeld met de vraag wat ik wilde eten, ik had aangegeven dat het me niks uitmaakte. Ze stelde erwtensoep en pannenkoeken voor, wat ik prima vond.
Dus ik krijg een kopje soep en een pannenkoek, en dan vind ze het genoeg geweest omdat het calorierijk eten is. Maak dan iets anders klaar als ik kom zodat mijn hongergevoel tenminste weg is. Had ik beter thuis nog brood kunnen eten en later kunnen komen.
En toen ben ik boos weggelopen en mevrouw zit vrolijk te computeren alsof er niks aan de hand is.
dat bepaalt jouw moeder voor jou op dat moment? Damn.... lekker kansloos ook...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben na 2,5 uur rijden eindelijk in Limburg, en ze komt amper bij de pc vandaan om met me te praten.
Ik heb vanmiddag alleen geluncht, dus ik heb behoorlijke honger. Ik heb onderweg niks meer gegeten omdat ik zo vroeg mogelijk hier wilde zijn. Dus honger.
Ze had me vanmiddag opgebeld met de vraag wat ik wilde eten, ik had aangegeven dat het me niks uitmaakte. Ze stelde erwtensoep en pannenkoeken voor, wat ik prima vond.
Dus ik krijg een kopje soep en een pannenkoek, en dan vind ze het genoeg geweest omdat het calorierijk eten is. Maak dan iets anders klaar als ik kom zodat mijn hongergevoel tenminste weg is. Had ik beter thuis nog brood kunnen eten en later kunnen komen.
En toen ben ik boos weggelopen en mevrouw zit vrolijk te computeren alsof er niks aan de hand is.
zulks een (h)erkenningquote:
Gewoon zeggen dat je weinig gegeten hebt, lange reis hebt gehad en honger hebt. Dit is niet genoeg nu.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Mss het volgende:
Ja, en nu voel ik me een enorme vreetzak en alsof ik geobsedeerd ben door eten.
Maar zo gek is mijn reactie toch niet?
Heel erg eens hiermee.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je weinig gegeten hebt, lange reis hebt gehad en honger hebt. Dit is niet genoeg nu.
En als ze perse wil dat je gezond eet en moet afvallen, moet zij zoberzo niet aan komen zetten met erwtensoep en pannenkoeken, want echt heel gezond is dat natuurlijk helemaal niet.
Ja, dat, en niet zo gay doen ook/ je bent een volwassen vrouw hoor, je kan prima zelf beslissen hoe/wat qua etenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je weinig gegeten hebt, lange reis hebt gehad en honger hebt. Dit is niet genoeg nu.
En als ze perse wil dat je gezond eet en moet afvallen, moet zij zoberzo niet aan komen zetten met erwtensoep en pannenkoeken, want echt heel gezond is dat natuurlijk helemaal niet.
foto?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Dwyn het volgende:
Oh my god. Ik heb echt voor lul gelopen vandaag. Ze hadden een speciaal shirt voor de bakker in verband met de acties.![]()
![]()
Wat een eensgezindheidquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een eensgezindheidIk voel de liefde
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik pleur em wel even op de facebook
mijn moeder ziet me nog steeds als een debiel lui kutkind wat nog steeds in d'r broek schijt, altijd toevallig geluk heeft op school en niet naar gymles wilquote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, dat, en niet zo gay doen ook/ je bent een volwassen vrouw hoor, je kan prima zelf beslissen hoe/wat qua eten
we houden juist wel van matige kutfoto'squote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Dwyn het volgende:
Mijn telefoon heeft nogal moeite met de foto
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder ziet me nog steeds als een debiel lui kutkind wat nog steeds in d'r broek schijt, altijd toevallig geluk heeft op school en niet naar gymles wil![]()
Dat gaat echt nooit veranderen denk ik
Gewoon een broodje pakken, honger is niks.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Mss het volgende:
Nou, ik kan het wel gewoon pakken hoor, maar ik voel me dan zo bezwaard en zo'n vreetzak dat ik het maar niet doe.
Ik zat te denken om brood te pakken, maar er is eigenlijk alleen vlees en zoet in huis terwijl ik eigenlijk alleen kaas eet. Maar ik kijk nog wel even aan wat ik doe.
Ik mocht wel fruit pakken van haar. Zo'n berg suiker in de avond is wel een zeer goeden idee..
Mghehehequote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder ziet me nog steeds als een debiel lui kutkind wat nog steeds in d'r broek schijt, altijd toevallig geluk heeft op school en niet naar gymles wil![]()
Dat gaat echt nooit veranderen denk ik
FTFYquote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga zo wel zeggen dat ik gewoon honger heb omdat ik niet genoeg gegeten heb en dan een boterham smeren idd.
ik had vandaag een patiënt van 64 die zei dat haar vader van 93 nog steeds zo over haar denkt. Ze is en blijkt in zijn ogen een klein dom kind, wat nog "veel moet leren van de wereld". Terwijl ze superveel bereikt heeft in haar leven en over 2 jaar met pensioen gaatquote:
Leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had vandaag een patiënt van 64 die zei dat haar vader van 93 nog steeds zo over haar denkt. Ze is en blijkt in zijn ogen een klein dom kind, wat nog "veel moet leren van de wereld". Terwijl ze superveel bereikt heeft in haar leven en over 2 jaar met pensioen gaat
hehehe, goed vooruitzicht wel. Dus ik tegen haar "ohhh, dus die hoop die ik heb dat mijn moeder me ooit wel serieus gaat nemen is ijdele hoop?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, goed vooruitzicht wel. Dus ik tegen haar "ohhh, dus die hoop die ik heb dat mijn moeder me ooit wel serieus gaat nemen is ijdele hoop?" en toen zat ze keihard te gnorken
![]()
Heerlijk zulke mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Royal sadnessquote:Filmpje: Mijn ervaring met pesten
Ik krijg de laatste tijd veel vragen over pesten. Of ik er misschien iets over wil schrijven of misschien een video over wil maken. Ik wil het al jaren lang doen maar vind het behoorlijk moeilijk, dus bij deze. Laat jullie eigen ervaring achter bij de comments, er zijn tienduizenden meiden/vrouwen die dit lezen en ik weet zeker dat je er anderen ook mee kan helpen. Bedankt voor het kijken.
Ermahgerd!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
He... Schaar heeft nog steeds niet gepost hier in haar verkansie... m.a.w.: internet is niet gelukt daaro in roompotD'awwww hele week met fred moeten praten ermahgerd !!11!!
Omnom wat voor dropjes?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb me misselijk gegeten aan dropjes.
Vriendje in den buurt? Dan zie ik geen problemenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of je wordt net pas wakker na 2u slapenit's gonna be a long long night
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vriendje in den buurt? Dan zie ik geen problemen
Wil je ook een boterham?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gedroomd dat ik bij m'n vriend was thohij was wel degene die me wakker appte
en honger als een debiel terwijl ik gewoon gegeten heb
Nu meer van *burp*quote:
Haha ja inderdaadquote:
quote:
hehehequote:
Mwehehe goed busy dusquote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadgisteravond wel bij hem geweest, is misschien de reden waarom ik m'n slaap nodig heb
![]()
Ik ga zo lekker een broodje ei oid makenen dan weer slapen want nog steeds moe
Lekker ook dat: huh waar ben ik? Hoe laat is het? Heb ik me verslapen?-Gevoel als je net wakker wordt
Zo rotquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hehehe
[..]
Mwehehe goed busy dus
Oh en ja dat had ik vanmiddag ook toen ik wakker werd... 'hoe laat is het en welke dag is het vandaag?'
Ah, dan weet ik wat me morgen te doen staat.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Dwyn het volgende:
Sims 3 jaargetijden is vandaag uitgekomen![]()
Als ik geld hadquote:Op woensdag 14 november 2012 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik wat me morgen te doen staat.
M'n moeder is fan.quote:
Ik vind het af en toe wel grappig, maar ik mag niet vol gaan gamen van mezelf.quote:
Meestal als er een nieuwe uitbreiding uit komt dan speel ik weer een tijd en dan zakt het weer afquote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe wel grappig, maar ik mag niet vol gaan gamen van mezelf.
Ik moet alle nieuwe uitbreidingen nog volop gaan testen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meestal als er een nieuwe uitbreiding uit komt dan speel ik weer een tijd en dan zakt het weer af
Ik heb Bovennatuurlijk overgeslagen. Daar heb ik echt niks mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet alle nieuwe uitbreidingen nog volop gaan testen.
Mooi, da's hier om de hoek.quote:
?quote:
Als in moe, ogen niet openkrijgen, zulksquote:
Leuk! Jaloers.. Niemand hier in de buurt vindt dat leuk.. En heb nog steeds alleen deel 1 nog maar gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 06:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Jullie mogen vandaag de hele dag op mij zeiken/haten (ik ben toch vanavond pas weer bereikbaar) want ik ga zaterdag naar...............
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;
Ohja, beiden wel goeden plannon. Het laatste vooral, dat kan de baby vast enorm waarderenquote:Op donderdag 15 november 2012 06:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Pannen uitzoeken, joy!
Is er niks in de iBood Hunt? Die is nu bezig, zitten soms wel leuke deals tussen
Of gewoon overschakelen op raw food
En als mensen vragen waarom je die levensovertuiging aan hangt aangeven dat de reden is dat je te lui bent om te koken/kookplaat aanzetten/pannen uitzoeken voor je nieuwe kookplaat
Ik heb deel 1 ook gezien, maar ik vond het wel mooi geweest zoquote:Op donderdag 15 november 2012 07:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning! Vroeg..
[..]
Leuk! Jaloers.. Niemand hier in de buurt vindt dat leuk.. En heb nog steeds alleen deel 1 nog maar gezien
babies drinken toch rauwe melk uit je tiet, past er prima in!quote:Op donderdag 15 november 2012 07:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, beiden wel goeden plannon. Het laatste vooral, dat kan de baby vast enorm waarderen![]()
Maar ik heb het al wel zo'n beetje bij elkaargezocht ondertussen. Op zich is het niet erg, alle oude pannen eruit, nieuwe erin, dan mik je ook meteen een zooi weg die je toch nooit gebruikt.
Op dit moment drinkt de baby nog gewoon mijn bloed heurquote:Op donderdag 15 november 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
babies drinken toch rauwe melk uit je tiet, past er prima in!
Pff dat klinkt wel een beetje als apenkooien met pannen jaquote:Op donderdag 15 november 2012 08:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Op dit moment drinkt de baby nog gewoon mijn bloed heur
En ja, nesteldrang is ook wel een ding ja... Maar daar schaar ik mijn wens voor een nieuwe kookplaat dan weer niet onder tbh, die hadden we al moeten vervangen toen we hier kwamen wonen, maar te lui om uit te zoeken hoe en wat enzoToen we hier kwamen wonen deden 3 van de 4 pitten het nog, nu zijn er nog maar 2 werkende pitten en ééntje doet het soms, als je hard genoeg op de goede plek op het aanrecht ramt
Ohja, en als je de verkeerde pannen op de verkeerde plekken zet dan raakt 'ie oververhit en moet je eerst het controlpanel koelen met ijs en dan kun je na 10 minuten weer verderkoken
Ik ben er best klaar mee om zo te moeten koken.
Ik had deel 1 in de bioscoop gezien en vond hem niet zo geweldig eigenlijk. Pas geleden alle boeken gelezen en die waren nogal verslavend. Toen van de week deel 1 op tv kwam, kon ik hem ineens wat beter waarderenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook gezien, maar ik vond het wel mooi geweest zo
Ja ik bedoelde de zeg maar gratis versiesquote:Op donderdag 15 november 2012 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Koken op gasmaar begrijpelijk wel trix!
@miss-c, mediamarkt, free record shop, bol.com...
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:21 schreef PriemGirl het volgende:
WAT IS DEZEN. Moet ik voor whatsapp betalen op een iphone?
89 CENT JONGEUHquote:
Ja, WA kost geld voor je iPhonequote:Op donderdag 15 november 2012 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
89 CENT JONGEUH
Ok heb ik persé creditcard nodig om te kunnen betalen of kan het anders........of moet ik iets instellen? (ja iphone noob he.. dus errr.. sjaantje?)
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
89 CENT JONGEUH
Ok heb ik persé creditcard nodig om te kunnen betalen of kan het anders........of moet ik iets instellen? (ja iphone noob he.. dus errr.. sjaantje?)
Hmm die click to buy klinkt wel het makkelijkst danquote:Op donderdag 15 november 2012 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, WA kost geld voor je iPhone
Je kan ook een click to buy account aanmaken. Is een beetje het paypal idee, alleen gebruik je er geen speciaal wachtwoord voor maar wordt het via je apple account van je rekening afgeschreven als je dat wachtwoord invoert.
Of een credit card gebruiken. Of een iTunes card waar geld op staat...
Ja dat heb ik gedaan. Je hebt sowieso iets van een betaalmiddel nodig om uberhaupt een iTunes account aan te maken, zelfs al wil je alleen gratis apps downloaden. Ik had ook geen credit card, zag zo'n iTunes card niet zitten want die maak ik toch niet op dus dan click to buy maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm die click to buy klinkt wel het makkelijkst dan
Nee hoor is niet verplicht, je kunt als je een account aan maakt bij de optie creditcard kiezen voor welk type creditcard en dan no credit card en dan doorgaanquote:Op donderdag 15 november 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. Je hebt sowieso iets van een betaalmiddel nodig om uberhaupt een iTunes account aan te maken, zelfs al wil je alleen gratis apps downloaden. Ik had ook geen credit card, zag zo'n iTunes card niet zitten want die maak ik toch niet op dus dan click to buy maar.
Als je dan een app betaalde download, vul je je apple ID met wachtwoord in en hij wordt automatisch van je rekening afgehaald. Sturen ze nog netjes mail voor enzo, dat dat gaat gebeuren, werkt wel goed
Die optie heb ik dus nooit gekregen...quote:Op donderdag 15 november 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor is niet verplicht, je kunt als je een account aan maakt bij de optie creditcard kiezen voor welk type creditcard en dan no credit card en dan doorgaan
Ah nee joh; bende gekquote:Op donderdag 15 november 2012 09:38 schreef Mss het volgende:
Maar Priem, als je alleen deze app als betaald wil hebben kan ik hem je ook wel schenken heur!
Ja ik moest ook ff zoeken want ze hebben hem goed verstoptquote:Op donderdag 15 november 2012 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die optie heb ik dus nooit gekregen...
gewoon ruilen voor een boobie massage gekquote:Op donderdag 15 november 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah nee joh; bende gek![]()
(wel lief hoor
)
Ja dat was er nog niet toen ik mijn ipad kochtquote:Op donderdag 15 november 2012 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, dat click en buy account kost niks in aanmaak en gebruik en ik vind het wel handig om de optie te hebben om iets betaalds te downloaden
De enige betaalde app die ik wilde was whatsapp
Ohaiquote:Op donderdag 15 november 2012 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
WA is soms ook gratis. Maar dat is niet handig als je hem nunununuuuuuuu wilt hebben
Ik heb gewoon gegoogled op 'click en buy aanmaken' en toen die stappen gevolgdquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm die click to buy kan ik niet vinden; dus moet toch cc hebben...
[..]
Ohai
Oh dat is irritant, alles in een keer op... Ik hou meestal de krantjes van kruidvat/etos een beetje in de gaten en ga dan alles halen als het 2+1 of 1+1 is of zo, dus ik heb van alles altijd een hele zooi op voorraadquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef milka82 het volgende:
Goedemorgen, wat is het koud! En ik moet zo met een snotgroene mini op de fiets mijn persoonlijke hygiëne stash aanvullen, echt alles is in 1 keer op, wtf? shampoo, deo, make up remover, de hele mikmak.
Oh en nesteldrang.... Ik bedacht me vanochtend tijdens het pot schoonmaken dat ik nieuwe wcbrillen wil, hahaha.
Ik heb meestal ook wel een voorraadje maar ik verdenk een tienjarige dochter ervan mijn stash te plunderen.....quote:Op donderdag 15 november 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is irritant, alles in een keer op... Ik hou meestal de krantjes van kruidvat/etos een beetje in de gaten en ga dan alles halen als het 2+1 of 1+1 is of zo, dus ik heb van alles altijd een hele zooi op voorraad
Ghehe, ja daar is dan niet tegenop te shoppenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel een voorraadje maar ik verdenk een tienjarige dochter ervan mijn stash te plunderen.....
Oh het is een app ! Die click and buyquote:Op donderdag 15 november 2012 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, dat click en buy account kost niks in aanmaak en gebruik en ik vind het wel handig om de optie te hebben om iets betaalds te downloaden
De enige betaalde app die ik wilde was whatsapp
Ja ik las net dat het nu ook een app is... Maar 2 jaar terug stond ie echt als betaaloptie naast de creditcardquote:Op donderdag 15 november 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh het is een app ! Die click and buyIk zal even kijken
Thx voor de tip
ja ik zie mij dit ook doenquote:Had een keer een mislukte betaling van 0,79 cent via clicknbuy.
Je krijgt dan gelijk 15 euro boete. Ten opzichte van die 0,79 cent vind ik dat belachelijk, dus gelijk losgekoppeld en nooit meer clicknbuy voor mij.
Hmm, geen last van gehad gelukkig..quote:Op donderdag 15 november 2012 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ow wacht... ik lees ook veel negatieve dingen over die app... waaronder:
[..]
ja ik zie mij dit ook doenIk wacht wel tot vanavond tot ik de mastercard van cif kan gebruiken dan
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Mss het volgende:
Dus. Ik ging douchen en me afdrogen en toen lagen er 3 plakkaten nagellak op de vloer
.
ik las pakketten en was al helemaal enthousiast voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Mss het volgende:
Dus. Ik ging douchen en me afdrogen en toen lagen er 3 plakkaten nagellak op de vloer
.
Is eentje dezelfde als gister, of zit die nog vast?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:31 schreef Mss het volgende:
.
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag zaterdag mee op de boot van vrienden voor de intocht van Sinterklaas
Ja vind het ook wel heel tofquote:
Dan heb je wel veel bekijks in het restaurantquote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel heel tofga niet als piet, aangezien ik 's middags naar m'n opa en oma moet en daarna uit eten dus geen goed idee
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel bekijks in het restaurant
Ow, ja, dan beter van nietquote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]nah m'n neefje van 7 is er ook bij en die gelooft nog
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik mag zaterdag mee op de boot van vrienden voor de intocht van Sinterklaas
Ik zit zaterdag cadeaus in te pakken en snel rijm af te maken denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jaloers
Wij gaan zaterdag weer kijken want dat vinden wij tof
![]()
![]()
Die ging er nog het moeilijkste afquote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is eentje dezelfde als gister, of zit die nog vast?
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ging er nog het moeilijkste af!
Ja, maar nu is het klaar hoor. Twee keer in de week op en neer naar Limburg is echt teveel van het goeie. Nu ga ik volgend weekend pas weerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij bent lekker aan het reizen deze week
ja snap ikquote:Op donderdag 15 november 2012 11:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het klaar hoor. Twee keer in de week op en neer naar Limburg is echt teveel van het goeie. Nu ga ik volgend weekend pas weer.
Die is weer gaan werken vandaag. Ik vind het belachelijk en onverantwoord. Maar toen ik dat zei kreeg ik de opmerking terug dat ik me maar druk moest maken om mijn eigen gezondheid, dan deed hij dat om de zijne. Echt, ik ben er even zo klaar mee. Na die opmerking heb ik overwogen om nog naar huis te gaan, maar ik zou waarschijnlijk ergens stranden in Eindhoven, anders had ik het gedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja snap ik
hoe gaat het met je vader trouwens?
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is weer gaan werken vandaag. Ik vind het belachelijk en onverantwoord. Maar toen ik dat zei kreeg ik de opmerking terug dat ik me maar druk moest maken om mijn eigen gezondheid, dan deed hij dat om de zijne. Echt, ik ben er even zo klaar mee. Na die opmerking heb ik overwogen om nog naar huis te gaan, maar ik zou waarschijnlijk ergens stranden in Eindhoven, anders had ik het gedaan.
Dafuqquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is weer gaan werken vandaag. Ik vind het belachelijk en onverantwoord. Maar toen ik dat zei kreeg ik de opmerking terug dat ik me maar druk moest maken om mijn eigen gezondheid, dan deed hij dat om de zijne. Echt, ik ben er even zo klaar mee. Na die opmerking heb ik overwogen om nog naar huis te gaan, maar ik zou waarschijnlijk ergens stranden in Eindhoven, anders had ik het gedaan.
Jeetje wat een horkerige opmerking, snap dat je er wel ff klaar mee bent jaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
DAFUQquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
Mir! Ik was net door mijn Whatsapp contactenlijst aan het gaan, en ik moest lolleren om je Whatsapp status ding.
Ja maar met dat soort opmerkingen is dat ook niet zo vreemd toch? Ze halen je op die manier alleen maar naar beneden en dat is gewoon super kutquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Mss het volgende:
Mja echt. Op een of andere manier kan ik me zooo kut voelen over hun opmerkingen.
Dat doe ik ook steedsquote:Op donderdag 15 november 2012 11:46 schreef Mss het volgende:
Mir! Ik was net door mijn Whatsapp contactenlijst aan het gaan, en ik moest lolleren om je Whatsapp status ding![]()
.
Wat heb je daar staan dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef Mirjam het volgende:
Ik denk dat velen mensen hem niet begrijpen, maar ik kon het niet laten
ERMAHGERD WERTSERP!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je daar staan dan?*nieuwsgierig is*
Dat vrouwtje bij het postkantoor ook toen ik die swapkoffer af kwam geven toen ze jouw 'ERMAHGERD BREEKBAAR!' zag staan: 'oh het is dus, eh, breekbaar..quote:
WHIHIHIHIquote:Op donderdag 15 november 2012 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat vrouwtje bij het postkantoor ook toen ik die swapkoffer af kwam geven toen ze jouw 'ERMAHGERD BREEKBAAR!' zag staan: 'oh het is dus, eh, breekbaar..Ik zal er even een extra stikker bijplakken...'
de tering zeg, fijne ouders heb jijquote:Op donderdag 15 november 2012 11:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met de kosten van je behandeling?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:18 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ben serieus aan het overwegen om een tijdje écht afstand van ze te nemen. Niet om ze te straffen, maar omdat ik het gewoon niet trek om zo'n schild op te moeten zetten als ik daar ben en vervolgens jankend thuis te komen.
Ik ben niet van plan om definitief met ze te breken, alleen denk ik dat het verstandig is om ze minder vaak te zien/spreken. Als zij dan besluiten om mij totaal niet meer financieel te ondersteunen dan geeft dat toch zeer duidelijk aan dat ze het niet willen begrijpen. Ik verwacht niet dat dit gebeurt, maar ik ga ook niet mijn gevoelens negeren omdat ik mijn therapie betaald wil hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met de kosten van je behandeling?![]()
Ik snap je wel hoor maar daar moet je ook aan denken
OMFGquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Loqi het volgende:
Klaar!![]()
![]()
*TOET!*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik denk je zegt houdoe tot nooit en dan klaarquote:Op donderdag 15 november 2012 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om definitief met ze te breken, alleen denk ik dat het verstandig is om ze minder vaak te zien/spreken. Als zij dan besluiten om mij totaal niet meer financieel te ondersteunen dan geeft dat toch zeer duidelijk aan dat ze het niet willen begrijpen. Ik verwacht niet dat dit gebeurt, maar ik ga ook niet mijn gevoelens negeren omdat ik mijn therapie betaald wil hebben.
ERMAHFUCKINGGEERTRTTT, WAAR KAN IK DAT PATROON VINDENquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Loqi het volgende:
Klaar!![]()
![]()
*TOET!*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik wil ze gewoon minder zien en spreken denk ik, omdat dit voor mij gewoon niet werkt.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik denk je zegt houdoe tot nooit en dan klaar
Nee dan begrijp ik je wel, je moet aan jezelf denken
is van dezelfde chick als die ik je laatst stuurdequote:Op donderdag 15 november 2012 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ERMAHFUCKINGGEERTRTTT, WAAR KAN IK DAT PATROON VINDEN
Ooh zij is ook van de llamaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
is van dezelfde chick als die ik je laatst stuurde![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh zij is ook van de llama
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Mss het volgende:
Hoe (hehehehe) lang ben je nou met zo'n ding bezig Loqi?
En je moet beter opletten dan bij een shawl omdat je fouten veel beter ziet toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:34 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
uuh ja, goede vraag, nooit echt bijgehouden. Maar wel een hele tijd iig. Het gaat een stuk langzamer dan bijvoorbeeld een sjaal omdat het een hele andere manier van haken is. Je maakt verschillende vormpjes, zoals hoofd en snuit bijvoorbeeld, dus elke rij is anders
het is vooral dat je dan niet meer uitkomt bij de volgende rij of dat de vorm niet meer klopt van het lichaamsdeelquote:Op donderdag 15 november 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je moet beter opletten dan bij een shawl omdat je fouten veel beter ziet toch?
maar dat gaat zo lekker vlotquote:Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu al 2meter hersenloos hetzelfde te haken voor brum zn shawl, nog een halve bol en dan is ie klaar gelukkig
Nou na 2 bollen was ik het wel zat, nu zit ik op 5.5 bolquote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar dat gaat zo lekker vlotje ziet meteen resultaat, erg bevredigend!
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou na 2 bollen was ik het wel zat, nu zit ik op 5.5 bol
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Loqi het volgende:
Klaar!![]()
![]()
*TOET!*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Loqi het ziet er echt heel vet uit maar ik zou er niet aan moeten denken om het te makenIk ben zo ongeduldig, laat mij maar headshots uitdelen tijdens gamen
Wat heb je allemaal gekocht dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Zo en nu stop ik met winkelendenk dat anders mijn pinpas opeens raar gaat piepen.
Op zich niet heel veel, maar weinig geldquote:Op donderdag 15 november 2012 15:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan?
Klinkt wel als een goeie haulquote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op zich niet heel veel, maar weinig geld
BH (in de juiste omvangmaat! Ermahgerd!) ketting, levis short, lush badding (want bad in hotel) + twilight, panty met bollen en nog een soort van houthakkersvest en een voor meneer
Woohoo, goed bezig!!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag laatste sigaret gerookt, save all the money![]()
Good busyquote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Mja daar zul je toch mee om moeten gaan, lijkt me wel moeilijk meisquote:Op donderdag 15 november 2012 16:53 schreef Diconnected het volgende:
En dan komt mama straks thuis en dan gaat die lekker zitten roken
Nicequote:Op donderdag 15 november 2012 16:59 schreef Diconnected het volgende:
Oh en gister m'n TFSI gehad van ebay, en het is een eckte ecktevoor maar 8 euro
Ja m'n oude had ik 2 jaar, en gister laatste beetje opgemaaktquote:Op donderdag 15 november 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nice
En dat ding gaat never nooit niet leeg geloof ik
Ik kan nooit maar 1 ding kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goeie haul
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 2eps van vampire diaries van s01
YAAAAY GOEDZOquote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
quote:
Oh dan moet het vast goed komenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]Thanks
![]()
Vond het de laatste tijd toch niet lekker dusja
Ja als ie in je hoofd hebt dat je wat wil, dan is het ook geen optie om met helemaal niks terug te komen omdat het andere tegenviel hčquote:Op donderdag 15 november 2012 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan nooit maar 1 ding kopenhad een paar dingen in mijn hoofd maar on het echt waren ze heel lelijk. En dan koop maar iets anders ipv niets
Die zijn ook wel heel mooiquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Loqi het volgende:
Klaar!![]()
![]()
*TOET!*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
20 sheetjes goud voor 9 euro ofzo. Heb er nu 5 gebruiktquote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En géén 30 euro i guess?
Goffer wil ik net whatsapp downloaden... is cif naar training en heeft ie zijn cc meegrom
Oh tofheidquote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 sheetjes goud voor 9 euro ofzo. Heb er nu 5 gebruikt.
1 voordeel van een doorzichtig flesje.. ik kan altijd naar de inhoud starenquote:
Maar je kwam wel?quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh je hebt wel handelingen verricht dus
Hij dus ook...quote:
Op een schaal van 1 tot 100 hoe goed was het?quote:
quote:
Dus al je huisgenoten hebben je kunnen horenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was niet voor het eerst hoor.
Wel voor het eerst dat een jongen bij mij blijft slapen trouwens, ipv andersom.
Maar natuurlijk.quote:
Pffft. Dat weet ik toch niet. In ieder geval een ruiuiuim voldoende.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 100 hoe goed was het?
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
[..]
Pffft. Dat weet ik toch niet. In ieder geval een ruiuiuim voldoende.
Hahaha. Dat valt sowieso wel mee in huis, en ik ben erg stil. Hij was dat ook. Dus geen huisgenoot heeft ons gehoord denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dus al je huisgenoten hebben je kunnen horen![]()
![]()
Van mij wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die mag dus nog een keer komen?
Heeft hij je een ontbijtje gebracht?quote:
Nee, hij moest eerder weg dan ik, dus ik ging nog verder slapen nadat hij weg was. En hij heeft zelf ook niet ontbeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft hij je een ontbijtje gebracht?
Zulke moet je altijd hebben. Geen gezeik. Gewoon optyfen en lekker uitslapen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, hij moest eerder weg dan ik, dus ik ging nog verder slapen nadat hij weg was. En hij heeft zelf ook niet ontbeten.
Ik vond het primaaaa. Nog even zoenen en dan lekker nog anderhalf uur slapen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zulke moet je altijd hebben. Geen gezeik. Gewoon optyfen en lekker uitslapen.
Zo leuk voor je!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het primaaaa. Nog even zoenen en dan lekker nog anderhalf uur slapen.
D'aaaw.quote:
Whiiii kriebels vlinders dit dat allesquote:Op donderdag 15 november 2012 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond het primaaaa. Nog even zoenen en dan lekker nog anderhalf uur slapen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whiiii kriebels vlinders dit dat allesPrille liefde
![]()
+ kapotte kin.quote:
Schraal zijn down under is more annoying, trust mequote:Op donderdag 15 november 2012 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+ kapotte kin.
Ik zou eigenlijk gewoon alleen nog maar op baardhaarloze mannen moeten vallen, mwehe.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Schraal zijn down under is more annoying, trust me
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OPMERKING VAN DE DAGquote:Op donderdag 15 november 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Schraal down under gebeurt me gelukkig zelden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij weet er vast ook aaaaalles van IJs.![]()
Haha, sorry. Maagd en christelijk enzo.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT EEN FOCKING ANTI CLIMAX JONGE!
Haha, mooi zo!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schraal down under gebeurt me gelukkig zelden.
haha je zei komenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die mag dus nog een keer komen?
Mgehehehehehe.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar die spierpijn joh. Echt ernstig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar die spierpijn joh. Echt ernstig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef milka82 het volgende:
Bambi heeft een circusactiviteit uitgevoerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |