abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119213116
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_119213211
Een vrouw die zwanger raakt van een negert en die kop van die man bij de bevalling als ie ziet dat er een negert uitkomt _O_
  woensdag 14 november 2012 @ 20:30:10 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213252
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een vrouw die zwanger raakt van een negert en die kop van die man bij de bevalling als ie ziet dat er een negert uitkomt _O_
:')

Klinkt als matige kuttv :D

(of zit je Me Myself and Irene te kijken? :D )
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_119213300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

:')

Klinkt als matige kuttv :D

(of zit je Me Myself and Irene te kijken? :D )
Nee op net5 eerst achter gesloten deuren :') en dit kwam erna :') :')
pi_119213334
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
:') :') :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:32:05 #6
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213366
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

dude, waarom kijk je dat :D

Da's is nog matiger dan matig! :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 14 november 2012 @ 20:32:42 #7
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_119213403
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dokters :') erge faal tv _O-
  woensdag 14 november 2012 @ 20:33:29 #8
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213454
Van nu.nl
Commercieel directeur Van der Aat weg bij Ajax
AMSTERDAM - Commercieel directeur Henri van der Aat vertrekt bij Ajax. Hij blijft formeel tot 1 januari 2013 in dienst van de Amsterdamse club.

Die man lijkt op Carlo Boshardt die Ivo Niehe na doet, of ligt dat aan mij? :D :D :D
pi_119213515
Ik ben na 2,5 uur rijden eindelijk in Limburg, en ze komt amper bij de pc vandaan om met me te praten.

Ik heb vanmiddag alleen geluncht, dus ik heb behoorlijke honger. Ik heb onderweg niks meer gegeten omdat ik zo vroeg mogelijk hier wilde zijn. Dus honger.

Ze had me vanmiddag opgebeld met de vraag wat ik wilde eten, ik had aangegeven dat het me niks uitmaakte. Ze stelde erwtensoep en pannenkoeken voor, wat ik prima vond.

Dus ik krijg een kopje soep en een pannenkoek, en dan vind ze het genoeg geweest omdat het calorierijk eten is. Maak dan iets anders klaar als ik kom zodat mijn hongergevoel tenminste weg is. Had ik beter thuis nog brood kunnen eten en later kunnen komen.

En toen ben ik boos weggelopen en mevrouw zit vrolijk te computeren alsof er niks aan de hand is. :')
Aids.
pi_119213586
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Van nu.nl
Commercieel directeur Van der Aat weg bij Ajax
AMSTERDAM - Commercieel directeur Henri van der Aat vertrekt bij Ajax. Hij blijft formeel tot 1 januari 2013 in dienst van de Amsterdamse club.

[ afbeelding ]

Die man lijkt op Carlo Boshardt die Ivo Niehe na doet, of ligt dat aan mij? :D :D :D
JA _O_ _O_ _O_ _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119213657
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Mss het volgende:
Ik ben na 2,5 uur rijden eindelijk in Limburg, en ze komt amper bij de pc vandaan om met me te praten.

Ik heb vanmiddag alleen geluncht, dus ik heb behoorlijke honger. Ik heb onderweg niks meer gegeten omdat ik zo vroeg mogelijk hier wilde zijn. Dus honger.

Ze had me vanmiddag opgebeld met de vraag wat ik wilde eten, ik had aangegeven dat het me niks uitmaakte. Ze stelde erwtensoep en pannenkoeken voor, wat ik prima vond.

Dus ik krijg een kopje soep en een pannenkoek, en dan vind ze het genoeg geweest omdat het calorierijk eten is. Maak dan iets anders klaar als ik kom zodat mijn hongergevoel tenminste weg is. Had ik beter thuis nog brood kunnen eten en later kunnen komen.

En toen ben ik boos weggelopen en mevrouw zit vrolijk te computeren alsof er niks aan de hand is. :')
Lekker dan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119213780
Ja, en nu voel ik me een enorme vreetzak en alsof ik geobsedeerd ben door eten. :')

Maar zo gek is mijn reactie toch niet?
Aids.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:39:07 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Mss het volgende:

dat bepaalt jouw moeder voor jou op dat moment? Damn.... lekker kansloos ook...
Is dat haar manier om te helpen bij afvallen ofzo?

Heb je wel tegen haar gezegd wat je hier ook net schreef? Klinkt nu alsof jij pissig bent en zij zich van geen kwaad bewust is en dus geen probleem ziet/heeft waardoor jij je klote voelt en zij straks denkt dat jij "opeens" raar loopt te doen ofzo.

En kun je niet gewoon nog wat brood ofzo uit de kast pakken? Of ben je daarvoor al te lang uit huis? Ik doe dat bij mijn moeder niet echt meer, maar kom daar tegenwoordig echt "op visite" en ben niet echt "thuis" daar.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:39:37 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213802
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

JA _O_ _O_ _O_ _O_
zulks een (h)erkenning O+ O+ O+
  woensdag 14 november 2012 @ 20:40:54 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119213861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Mss het volgende:
Ja, en nu voel ik me een enorme vreetzak en alsof ik geobsedeerd ben door eten. :')

Maar zo gek is mijn reactie toch niet?
Gewoon zeggen dat je weinig gegeten hebt, lange reis hebt gehad en honger hebt. Dit is niet genoeg nu.

En als ze perse wil dat je gezond eet en moet afvallen, moet zij zoberzo niet aan komen zetten met erwtensoep en pannenkoeken, want echt heel gezond is dat natuurlijk helemaal niet.
pi_119213968
Oh my god. Ik heb echt voor lul gelopen vandaag. Ze hadden een speciaal shirt voor de bakker in verband met de acties. :') :') :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_119213977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je weinig gegeten hebt, lange reis hebt gehad en honger hebt. Dit is niet genoeg nu.

En als ze perse wil dat je gezond eet en moet afvallen, moet zij zoberzo niet aan komen zetten met erwtensoep en pannenkoeken, want echt heel gezond is dat natuurlijk helemaal niet.
Heel erg eens hiermee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119214043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ja, dat, en niet zo gay doen ook/ je bent een volwassen vrouw hoor, je kan prima zelf beslissen hoe/wat qua eten -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 14 november 2012 @ 20:44:44 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Dwyn het volgende:
Oh my god. Ik heb echt voor lul gelopen vandaag. Ze hadden een speciaal shirt voor de bakker in verband met de acties. :') :') :')
foto?
  woensdag 14 november 2012 @ 20:45:37 #20
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214105
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heel erg eens hiermee.
Wat een eensgezindheid O+ Ik voel de liefde O+
pi_119214113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

foto?
Ik pleur em wel even op de facebook _O-
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_119214119
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wat een eensgezindheid O+ Ik voel de liefde O+
*;
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119214126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik pleur em wel even op de facebook _O-
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:47:04 #24
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja, dat, en niet zo gay doen ook/ je bent een volwassen vrouw hoor, je kan prima zelf beslissen hoe/wat qua eten -O-
mijn moeder ziet me nog steeds als een debiel lui kutkind wat nog steeds in d'r broek schijt, altijd toevallig geluk heeft op school en niet naar gymles wil :')
Dat gaat echt nooit veranderen denk ik :')
pi_119214184
Nou, ik kan het wel gewoon pakken hoor, maar ik voel me dan zo bezwaard en zo'n vreetzak dat ik het maar niet doe.

Ik zat te denken om brood te pakken, maar er is eigenlijk alleen vlees en zoet in huis terwijl ik eigenlijk alleen kaas eet. Maar ik kijk nog wel even aan wat ik doe.

Ik mocht wel fruit pakken van haar. Zo'n berg suiker in de avond is wel een zeer goeden idee. :').
Aids.
pi_119214269
Mijn telefoon heeft nogal moeite met de foto :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 14 november 2012 @ 20:49:30 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214274
Maar zeg nou gewoon wat je denkt en wilt. Anders zit je het op te kroppen terwijl je moeder vindt dat zij het geweeeeldig doet en je beschermt tegen jezelf ofzo.
En is niks mis met brood eten, da;s gewoon prima, ook als je er dun zoet beleg op doet.

Als dat niet werkt zou ik boos naar huis gaan denk ik :D
Maar goed, da's makkelijk praten, ik woon niet 3 uur van mijn moeder af ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 20:49:47 #28
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Dwyn het volgende:
Mijn telefoon heeft nogal moeite met de foto :')
we houden juist wel van matige kutfoto's O+
pi_119214293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

mijn moeder ziet me nog steeds als een debiel lui kutkind wat nog steeds in d'r broek schijt, altijd toevallig geluk heeft op school en niet naar gymles wil :')
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119214300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Mss het volgende:
Nou, ik kan het wel gewoon pakken hoor, maar ik voel me dan zo bezwaard en zo'n vreetzak dat ik het maar niet doe.

Ik zat te denken om brood te pakken, maar er is eigenlijk alleen vlees en zoet in huis terwijl ik eigenlijk alleen kaas eet. Maar ik kijk nog wel even aan wat ik doe.

Ik mocht wel fruit pakken van haar. Zo'n berg suiker in de avond is wel een zeer goeden idee. :').
Gewoon een broodje pakken, honger is niks. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119214320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mghehehe :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119214344
Mja, ik ga zo wel een boterham smeren idd.
Aids.
  woensdag 14 november 2012 @ 20:51:22 #33
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Mss het volgende:
Mja, ik ga zo wel zeggen dat ik gewoon honger heb omdat ik niet genoeg gegeten heb en dan een boterham smeren idd.

FTFY *O*
  woensdag 14 november 2012 @ 20:52:53 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214463
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mghehehe :')
ik had vandaag een patiënt van 64 die zei dat haar vader van 93 nog steeds zo over haar denkt. Ze is en blijkt in zijn ogen een klein dom kind, wat nog "veel moet leren van de wereld". Terwijl ze superveel bereikt heeft in haar leven en over 2 jaar met pensioen gaat :')
pi_119214477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik had vandaag een patiënt van 64 die zei dat haar vader van 93 nog steeds zo over haar denkt. Ze is en blijkt in zijn ogen een klein dom kind, wat nog "veel moet leren van de wereld". Terwijl ze superveel bereikt heeft in haar leven en over 2 jaar met pensioen gaat :')
Leuk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:54:24 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214547
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Leuk. :')
hehehe, goed vooruitzicht wel. Dus ik tegen haar "ohhh, dus die hoop die ik heb dat mijn moeder me ooit wel serieus gaat nemen is ijdele hoop? :')" en toen zat ze keihard te gnorken _O-
Heerlijk zulke mensen :D
pi_119214560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

hehehe, goed vooruitzicht wel. Dus ik tegen haar "ohhh, dus die hoop die ik heb dat mijn moeder me ooit wel serieus gaat nemen is ijdele hoop? :')" en toen zat ze keihard te gnorken _O-
Heerlijk zulke mensen :D
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:55:14 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214590
IJsje is helemaal in de FEEL THE LURV! modus, heerlijk O+
pi_119214623
:@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:56:44 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214690
Het valt op en ik vind het cute O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119214711
O+ O+ :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 14 november 2012 @ 20:58:44 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214787
Masja:

quote:
Filmpje: Mijn ervaring met pesten

Ik krijg de laatste tijd veel vragen over pesten. Of ik er misschien iets over wil schrijven of misschien een video over wil maken. Ik wil het al jaren lang doen maar vind het behoorlijk moeilijk, dus bij deze. Laat jullie eigen ervaring achter bij de comments, er zijn tienduizenden meiden/vrouwen die dit lezen en ik weet zeker dat je er anderen ook mee kan helpen. Bedankt voor het kijken.
Royal sadness :')
  woensdag 14 november 2012 @ 21:01:16 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_119214915
Zo, en dan nu lekker slapen O+
pi_119215067
Nomnom brood!
Aids.
pi_119215127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Mss het volgende:
Nomnom brood!
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119215138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Mss het volgende:
Nomnom brood!
Omnomnom :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_119215156
He... Schaar heeft nog steeds niet gepost hier in haar verkansie... m.a.w.: internet is niet gelukt daaro in roompot :') D'awwww hele week met fred moeten praten ermahgerd !!11!! :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_119215197
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
He... Schaar heeft nog steeds niet gepost hier in haar verkansie... m.a.w.: internet is niet gelukt daaro in roompot :') D'awwww hele week met fred moeten praten ermahgerd !!11!! :D
Ermahgerd!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_119215349
He he, de foto staat op facebook hoor. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_119215699
Ik heb me misselijk gegeten aan dropjes. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')