SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/user/sidjeh
[ Bericht 0% gewijzigd door aight1 op 14-11-2012 20:04:37 ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
What else is new bij ROC'squote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
Stond gister en vandaag trouwens dik veel politie voor die ROC daar.![]()
![]()
Edgar Davids bij Encore.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
MI GADO. ZLATAN
Overigens was dit z'n 4e van de avond
[ Bericht 43% gewijzigd door jna op 14-11-2012 22:45:13 ]Jawel, je keek.![]()
Zlatan
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kan deze niet meer genomineerd worden voor goal van het jaar?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef ThaTim het volgende:
Kan deze niet meer genomineerd worden voor goal van het jaar?retarded dat ze die nominaties in november al doen, alsof er in resterende anderhalve maand niet meer gescoord kan worden
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Belachelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neeretarded dat ze die nominaties in november al doen, alsof er in resterende anderhalve maand niet meer gescoord kan worden
Zlatan
Godverdomme die manquote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef jna het volgende:
MI GADO. ZLATAN
[ afbeelding ]
Overigens was dit z'n 4e van de avond![]()
Deathlift or Die.![]()
Lol whut.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef jna het volgende:
MI GADO. ZLATAN
[ afbeelding ]
Overigens was dit z'n 4e van de avond![]()
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Ik zag der serieus niet.
Deathlift or Die.![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Ik zag haar ook niet.
full stops and exclamation marks![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
HAHA wooow
_! Goeie
.
![]()
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Zo zou je dWc niet zien in het donker #negergrapjes.. Vlgs mij ben ik pcies zelfde als JB zelfs
.
Zou je deze geven?
Ik sowieso, kan me niet groot genoeg zijn. inb4 Norma Stitz
![]()
![]()
Hij was gewoon makkelijk okquote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoor. Vlgs mij ben ik pcies zelfde als JB zelfs
.
was geen directe aanval ofzo
Wel altijd leuk als die jehova's hier aan de deur komen. Had een keer echt dat ik voor het raam stond te kijken omdat diegene zo zwart was dat ik het echt niet zag (totdat hij zijn mond open deed)
Wutttt rugklachten alles.quote:
Ken je die nieuwe commercial, van die vrouw die aan haar man vraagt of ze een borstverkleining vergoed zou krijgen. Die man![]()
Deathlift or Die.![]()
No stress tokquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hij was gewoon makkelijk okwas geen directe aanval ofzo
Wel altijd leuk als die jehova's hier aan de deur komen. Had een keer echt dat ik voor het raam stond te kijken omdat diegene zo zwart was dat ik het echt niet zag (totdat hij zijn mond open deed). Soms zie je wel van die figuren met een aubergine-tint ja
.
Nope, heb je linkje?quote:Ken je die nieuwe commercial, van die vrouw die aan haar man vraagt of ze een borstverkleining vergoed zou krijgen. Die man![]()
![]()
![]()
And you smell good just like some neeeeew shoooeeeees.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
And you smell good just like some neeeeew shoooeeeees.![]()
Ik heb muziek afgezworen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb muziek afgezworen.![]()
![]()
![]()
Nope zal even opletten als hij weer op komt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No stress tok. Soms zie je wel van die figuren met een aubergine-tint ja
.
[..]
Nope, heb je linkje?Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Geen idee, maar zijn paints waren echt meesterlijk, mede door dit soort saillante detailsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?.
![]()
dat is toch de kat van jb? :sI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO II
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO IITop, kutspel heeft me vervangen
.
X-men The last stand (3) vond ik zo geweldigWat een actie in die film en Magneto is zulks een baas.
![]()
TT past perfect bij mij
Laatste X-Men is best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Ishimaru op 15-11-2012 20:48:52 ]![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef Ishimaru het volgende:
TT past perfect bij mij
Laatste X-Men is best goed.Ojaaaa! First Class was ik bijna vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
SPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
SPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past hierbij.
![]()
Kan niet wachten tot The Wolverine uitkomt in 2013 en in 2014 X-men days of future past.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaaaa! First Class was ik bijna vergeten
quote:Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
adblockersSPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hehequote:![]()
Dwc die een Monty Python filmpje post... plottwist.
Komt er nog een Wolverine?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot The Wolverine uitkomt in 2013 en in 2014 X-men days of future past.
[..]
adblockersEN NOG EEN XMEN
![]()
![]()
![]()
The Wolverine: The Wolverine (2013) - IMDbquote:Op donderdag 15 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dwc die een Monty Python filmpje post... plottwist.
[..]
Komt er nog een Wolverine?EN NOG EEN XMEN
![]()
[ afbeelding ]
X-men days of future past: X-Men: Days of Future Past (2014) - IMDb![]()
Netals mijn zelfgefixte biefstuk met champignons in Boursin met aardappelkroketjes en snijbonenquote:.
![]()
![]()
Denk zeg maar even dat het aardappelkroketjes zijn voordat Vas opmerkt dat biefstuk met vissticks een rare combo is.![]()
Waar is de Fernandes???quote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn zelfgefixte biefstuk met champignons in Boursin met aardappelkroketjes en snijbonen.
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
2013 wordt een bazen jaar qua films:quote:
• Iron man 3
• The Hangover III
• Man of Steel
• Despicable Me 2![]()
• The Wolverine
• 300: Rise of an Empire
• Sin City: A Dame to Kill For![]()
Saka sakaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk zeg maar even dat het aardappelkroketjes zijn voordat Vas opmerkt dat biefstuk met vissticks een rare combo is.![]()
![]()
Nice 300 en Hangover toegevoegd aan mijn lijstje:quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
2013 wordt een bazen jaar qua films:
• Iron man 3
• The Hangover III
• Man of Steel
• Despicable Me 2![]()
• The Wolverine
• Sin City: A Dame to Kill For
The Bourne Legacy
Django Unchained
Killing Season
The Wolf of Wall Street
42
Kick-Ass 2If not now, then when.![]()
The bourne legacy valt vies tegen vergeleken met de vorige delen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice 300 en Hangover toegevoegd aan mijn lijstje:
The Bourne Legacy
Django Unchained
Killing Season
The Wolf of Wall Street
42
Kick-Ass 2![]()
Oh ik zie al dat die uit is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
The bourne legacy valt vies tegen vergeleken met de vorige delen.Nevermind dan.
Nee, jij.quote:Jammer dat het altijd uitgemolken shit word.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beter maken ze een Project XXX ofzo. Gewoon een vervolg.
![]()
Zonde van je tijd, 2 1/2 uur jason bourne dit, jason bourne dat... maar geen voortgang in het verhaal zelf.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh ik zie al dat die uit is.Nevermind dan.
![]()
Zal jou 's uitmelkenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat het altijd uitgemolken shit word..
Care overigens, Project X was voor mij één waas van awesome.
![]()
Eerst de Sopranos afkijken (13 eps te gaan) en daarna beginnen met Boardwalk Empire.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zonde van je tijd, 2 1/2 uur jason bourne dit, jason bourne dat... maar geen voortgang in het verhaal zelf.Series -> films.
Nee man, Cloverfield was awesome. Kan niet wachten op deel 2. Alleen is er amper wat bekend over deel 2quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal jou 's uitmelken.
Care overigens, Project X was voor mij één waas van awesome.
Ik heb een onwijze achterstand met series. Moet echt minder films gaan kijken en meer seriesquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst de Sopranos afkijken (13 eps te gaan) en daarna beginnen met Boardwalk Empire.Series -> films.
![]()
![]()
Bij het eten drinkt ie gewoon halve litertjes Euroshopper/Schultenbrauquote:Despicable Me 2quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
2013 wordt een bazen jaar qua films:
• Iron man 3
• The Hangover III
• Man of Steel
• Despicable Me 2![]()
• The Wolverine
• Sin City: A Dame to Kill For![]()
De restbreng het.
![]()
War of the Worlds ripoffquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee man, Cloverfield was awesome. Kan niet wachten op deel 2. Alleen is er amper wat bekend over deel 2.
Allebeiquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je gewoon melk bij je koekje?.
![]()
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzigquote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij het eten drinkt ie gewoon halve litertjes Euroshopper/Schultenbrau. Gewoon sap of fris
.
![]()
War of the Worlds was een slechte reboot van het origineel. En Tom Cruisequote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
War of the Worlds ripoff.
[..]
Allebei.
![]()
![]()
Lekker wijntje bij je vlees / vis / pasta (vraag me niet wat voor soort waarbij hoortquote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzig. Gewoon sap of fris
.
).
M'n vader drinkt best vaak wijn bij z'n eten, rode wijn met ongeveer een kilo suiker erin![]()
![]()
Denk het wel, iedereen zei dat deel 2 het eerste deel niet zou kunnen overtreffen. Is ze aardig goed gelukt, vind ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af of The Hangover III nog iets kan worden![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice ik zie dat Batman TDKR in 1080p te downloaden is. Werd tijd.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal dat nooit begrijpen hè, bier of vooral wijn bij je eten. Ultiem ranzig. Gewoon sap of fris
.
![]()
![]()
wijn.![]()
Dikke care soms schenk ik het gewoon in een glas voor frisdrankquote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als het in zo'n glas zit kan het al niet veel goeds zijn.
Canei / witte huiswijn van de AHNee het is spange wijn.
![]()
Ik was keihard aan het trainen mattie.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO IIDeathlift or Die.![]()
Canei lusu met JB altijd feest woohooquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Canei trouwens!
Lambrusco. Nóg cheaper, en teminste wel goed te zuipen
.
Deathlift or Die.![]()
Vind Canei nog best te drinken, martini bianco, martini asti... lekker zoetquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Canei trouwens!
Lambrusco. Nóg cheaper, en teminste wel goed te zuipen
.
![]()
![]()
Echte bazen drinken een Henri Jayer Richebourg Grand Cru.I don't even ...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je dit wel?
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Er gaan echt containers wijn per dag erdoorheen @ AH elke dag, da's best bizar veel.
Als je van zoet houdt moet je Lambrusco juist lekker vinden. Dat is zo'n mousserende wijn en sowieso zoeter dan Canei. Kost ook echt ¤2 maarquote:Op donderdag 15 november 2012 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind Canei nog best te drinken, martini bianco, martini asti... lekker zoet.
Wou ook opscheppen met een kaolo dure, maar dacht lamaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echte bazen drinken een Henri Jayer Richebourg Grand Cru..
![]()
Canei, Lambrusco, Martini Bianco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou alleen van droge witte wijn G, en Martini smaakt gewoon fucking sjemisch
![]()
Lambrusco tussen Canei en Martini stoppenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Canei, Lambrusco, Martini Bianco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou alleen van droge witte wijn G, en Martini smaakt gewoon fucking sjemisch
. Dat is als Kempi, Opgezwolle en Gers Pardoel. Of 2Chainz, Jay-Z en Waka Flocka. Of Kia, Ferrari en Hyundai
.
![]()
Een echte vent stookt zijn eigen likeur.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
een echte vent eet een gistende tros druiven ipv wijn te drinkenDeathlift or Die.![]()
didn't read lol, bullshit lol.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lambrusco tussen Canei en Martini stoppen. Dat is als Kempi, Opgezwolle en Gers Pardoel. Of 2Chainz, Jay-Z en Waka Flocka. Of Kia, Ferrari en Hyundai
.
![]()
Ook de docu over Moonshiners op Discovery channel gezien?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een echte vent stookt zijn eigen likeur.![]()
This recipe is part of prison folklore to the extent it was described in detail in a famous poem called Recipe For Prison Pruno by prison poet Jarvis Masters. Using nothing but the poem for reference, I proceeded.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
een echte vent eet een gistende tros druiven ipv wijn te drinken
What You’ll Need:
A Sealable Bag (Ziploc or a heavy-duty garbage bag with rubber bands)
10 Peeled Oranges
1 8oz Can of Fruit Cocktail
50 Sugar Cubes
6 Teaspoons of Ketchup
Tap Water![]()
HAHAHA.
I had to fight hundreds of thousands of years of human evolution and instinct to get down the first swallow. Even with my nose stuffed with toilet paper, my first instinct was to vomit out what my lizard brain told me was deadly poison.![]()
http://www.moderndrunkard(...)/11-03-jailhouse.htm
When Id fought and gagged my way through half the first pint, my stomach started rebelling. I could imagine what it was thinking: Great God, were being poisoned! And, get a load of this shit, the fucker keeps sending more down! Are we committing suicide? Did I miss a fucking meeting?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHAHA.
I had to fight hundreds of thousands of years of human evolution and instinct to get down the first swallow. Even with my nose stuffed with toilet paper, my first instinct was to vomit out what my lizard brain told me was deadly poison.![]()
http://www.moderndrunkard(...)/11-03-jailhouse.htm
When Id fought and gagged my way through half the first pint, my stomach started rebelling. I could imagine what it was thinking: Great God, were being poisoned! And, get a load of this shit, the fucker keeps sending more down! Are we committing suicide? Did I miss a fucking meeting?![]()
![]()
![]()
Causale verband tussen de olijfolie en de kanker mis ikquote:Op donderdag 15 november 2012 22:08 schreef Ishimaru het volgende:
Peniskanker door olijfolie in piemel
Da fuq. #hbo
![]()
Wat ik niet snap ik waarom die kill niet naar de huisarts ofzo is gegaan toen ie een infectie opliepquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Causale verband tussen de olijfolie en de kanker mis ik. #hbo
![]()
hoe is de kwaliteit? geen fake?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice ik zie dat Batman TDKR in 1080p te downloaden is. Werd tijd.Deathlift or Die.![]()
Nope, maar ik ben vroeger wel eens in Frankrijk bij zo een wijnboer geweest die zijn eigen likeur stooktequote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook de docu over Moonshiners op Discovery channel gezien?![]()
Wij hebben laatst het volgende drankje van een kennis gehad, een soort appel-jenever. Als je meer dan twee slokken kan nemen zonder te kotsen ben je echt een baas (of een fucking alcoholic, want spiritus is nog lekkerder).
Deathlift or Die.![]()
1080p, staat er toch.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe is de kwaliteit? geen fake?
Jij bent gewoon een fucking noob. Altijd Spotnet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep, er zijn toch fucking veel mensen die er fake versies opzetten.
Haha, lijkt me best vet op zich.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik werd gister gevraagd of ik voor 11eu per uur zwarte piet wil spelen.
Ja, jij zou meteen die zak strooigoed opetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, lijkt me best vet op zich.Jawel, je keek.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, jij zou meteen die zak strooigoed opeten
nooit zwarte piet gespeeld
Hoe kan het dat er jongens in dat topic zijn die dit vet vinden? Is toch gay as fuck.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe SLVR's
En dit ook, the fuck, als ik zo een gozer zou zien dan zou ik eerder zeggen dat die geen geld voor mooie kleren heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:47 schreef vault_tec het volgende:
Alt j was tof gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supreme hoodie
cancer bats shirtje
APC brakka
Vans x metallica half cabs
I don't even get this shit.Wat is jullie mening?
Eensch. Eerste went full homo + lelijk, tweede tryhard met zogenaamd hippe merken + lelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kan het dat er jongens in dat topic zijn die dit vet vinden? Is toch gay as fuck.
[..]
En dit ook, the fuck, als ik zo een gozer zou zien dan zou ik eerder zeggen dat die geen geld voor mooie kleren heeft.
I don't even get this shit.Wat is jullie mening?
Eensch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vond dit zo'n spange post dat ik 'm ook gewoon hier ga posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
dat onderste ding is echt een classic geworden bijnaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
die is van American Apparel.
Ik zag die een jaar of wat terug daar en ik dacht daar moet je echt balls voor hebben om die aan te doen, zo'n meisje bij project runway droeg die ook altijd
Ik vond dat jullie dit moesten weten![]()
Ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eensch. Eerste went full homo + lelijk, tweede tryhard met zogenaamd hippe merken + lelijk.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die eerstequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
![]()
Huh wat waar? Of bedoel je Yuri_Boyka? Nu je 't zegt, hij heeft de link naar het profiel van diegene weggeëdit iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
dwc bij die pics only quotes heb je zeker je edit truuk gebruikt ofniet.
![]()
http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsa8361
Vas iets voor jou misschien? Of zal ik hem dan maar halen![]()
Wauw, haar staat het echt 12x minder sexy dan de chick die ik posttequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Maisnon het volgende:
Vas iets voor jou misschien? Of zal ik hem dan maar halen.
![]()
Johquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, haar staat het echt 12x minder sexy dan de chick die ik postte.
daar moet je ook echt een beetje goeie borsten voor hebben sowieso. AA had ook altijd dat ze hun medewerkers model lieten staan voor de kleren
![]()
![]()
Do it. En pics posten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Maisnon het volgende:
Vas iets voor jou misschien? Of zal ik hem dan maar halenfull stops and exclamation marks![]()
Maar bij haar staat het dan vergeleken met die ander weer meteen zo:quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Johdaar moet je ook echt een beetje goeie borsten voor hebben sowieso. AA had ook altijd dat ze hun medewerkers model lieten staan voor de kleren
![]()
![]()
En bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, haar staat het echt 12x minder sexy dan de chick die ik postte.
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb het over de chick in de link, dom wicht.Hehehehehehe.
Niks gezegd.![]()
Vannacht trouwens om een uur of 3, schreeuwt er ineens iemand stomdronken op de hoek hier (pal tegenover het politiebureau) kei- en keihard het volgende:
Dr staat een smeris op de hoek
Ik trap z'n ballen uit z'n broek
Yogho Yogho!
Ik wist niet wat ik meemaakte![]()
![]()
![]()
. Van die reclames van vroeger
.
![]()
Bedankt voor de bevestiging. Sowieso lijkt het steeds meer alsof mannen mietjes worden en wijven kleding dragen, en vrouwen juist mannelijker worden (vas).quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eensch. Eerste went full homo + lelijk, tweede tryhard met zogenaamd hippe merken + lelijk.
Het is de emancipatie, ik zeg het je.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
en vrouwen juist mannelijker worden (vas).![]()
![]()
Mannen, vrouwen, lastig ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Sowieso lijkt het steeds meer alsof mannen mietjes worden en wijven kleding dragen, en vrouwen juist mannelijker worden (vas).
Het is de emancipatie, ik zeg het je.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, sorry is het raar dat ik nu keihard moet lachen dat uitgerekend jij reageert![]()
![]()
Nou ja, ik zie het meer als stijl vs geen stijl, goed uitgevoerd vs niet goed uitgevoerd, mooi vs lelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Sowieso lijkt het steeds meer alsof mannen mietjes worden en wijven kleding dragen, en vrouwen juist mannelijker worden (vas).
Het is de emancipatie, ik zeg het je.full stops and exclamation marks![]()
Ik reageerde niet voor niks natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, sorry is het raar dat ik nu keihard moet lachen dat uitgerekend jij reageert![]()
![]()
Je kan beter wachten tot de blu ray er op staat dan een omgezette 1080p blu ray to dvd te downloaden. Er is onwijs veel verlies van beeld en geluid bij omgezette formaten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een fucking noob. Altijd Spotnet.
[ afbeelding ]![]()
HAHAHAHA SHITTTTTT GOEIEquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, sorry is het raar dat ik nu keihard moet lachen dat uitgerekend jij reageertDeathlift or Die.![]()
Merkte het net pas, kijk nooit zo vaak in het Xbox (Live) menuquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is al een maandje mogelijk.
Xbox Fall-update was dit jaar vroeg, namelijk begin oktober.. De YouTube app kende ik wel al
.
![]()
Je kan ook je favo website's pinnen op je Home screen. Hoef je IE niet eerst op te startenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Merkte het net pas, kijk nooit zo vaak in het Xbox (Live) menu. De YouTube app kende ik wel al
.
![]()
![]()
Met 1 druk op de knop je favoriete pornsite vanaf je Xboxquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je kan ook je favo website's pinnen op je Home screen. Hoef je IE niet eerst op te starten. Geniaal man.
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met 1 druk op de knop je favoriete pornsite vanaf je Xbox. Geniaal man.
![]()
Ik heb xbox360achievements.org als enige favo site staan bij mijn pins. MSN, fb, twitter gebruik ik niet op de xbox. Heb daar mijn mobiel voor.
Muzu.tv app vind ik ideaal, lekker muziek aanzetten terwijl ik huis schoonmaak ofzo.![]()
![]()
quote:so close inderdaad.
Die jongen die het eerste stuk rapt, het is net alsof hij het vraagt;
Take that ass to floor, that's an assquake??![]()
![]()
Ow lkkr hoor zou wel kunstje op kunne as je begreipt wak bedoel ha haI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die had ik ook op het moment van posten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo ook mijn ODOL momenteel.Deathlift or Die.![]()
Ik niet. ik had explosieve diarree.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lkkr ksou gevenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:59 schreef JackieBrown het volgende:
Shiiiiit waar ben ik toch weer beland op het inernet
[ afbeelding ]![]()
neequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zou de rechter geven.
![]()
Linker mag met haar opengereten egelruggetje op mijn lippen zittenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zou de rechter geven.
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben zo kankergeil dat ik nog net niet meiden ga verkrachten![]()
![]()
herkenbaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben zo kankergeil dat ik nog net niet meiden ga verkrachten
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:59 schreef JackieBrown het volgende:
Shiiiiit waar ben ik toch weer beland op het inernet
[ afbeelding ]
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
the fat and the obesequote:Op zaterdag 17 november 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
What kinda preposterous bullshit is this?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zulke dikke vrouwen als die linker zien er van achter altijd uit als Quasimodo, met zo'n ranzige brede rugquote:![]()
.
![]()
met een rugreetquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulke dikke vrouwen als die linker zien er van achter altijd uit als Quasimodo, met zo'n ranzige brede rug![]()
.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
inkijk op het bedquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lkre wild avontje gehat
Deathlift or Die.![]()
Bloot, TR gemaakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Compensatiepost.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij die van jou er vlak boven zijn tepels te zien hoor, anders.
Da's een man denk/hoop ik
Deathlift or Die.![]()
Kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Holy kanker.
11,3 mb/s via Utorrent. Die porno is snel binnen nigga's. 20gb in minder dan een uurjij hebt dringend puni nodig :S
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik heb juist enorme zin om aan m'n pik te trekken nu, maar vanavond ballings dus kan ik beter opsparen.
![]()
stoned ballen/aan je pik slingeren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb juist enorme zin om aan m'n pik te trekken nu, maar vanavond ballings dus kan ik beter opsparen.
HemelsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ultieme waarheid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
stoned ballen/aan je pik slingeren.
Hemels![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
stoned ballen/aan je pik slingeren.
Hemels
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
MDMA ook tevensThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oestrogeen 4 life.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lkr borstjes getraintIf not now, then when.![]()
SPOILER: 'eigen risico'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Nog nooit op TheYNC geweest zeker?SPOILER: 'eigen risico'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Wie zegt iets over het happen of onthouding? Ik heb gewoon een zeer hoog libido. Aangezien t niet nonstop raak kan zijn moet ik maar pakken wat in handbereik is (pun intended)quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Why is he not getting any dan?
Zelf gekozen voor onthouding of happen de visjes niet?![]()
Niemand, dat was gewoon wat ik zelf afleidde uit de reactie van 2Nutz obviously. Hoog libido kwam op dat moment even niet in me op. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie zegt iets over het happen of onthouding? Ik heb gewoon een zeer hoog libido. Aangezien t niet nonstop raak kan zijn moet ik maar pakken wat in handbereik is (pun intended)
Was geen aanval Ricko, slechts interesse.![]()
yo negers, als mijn (opgezegde) telefoon abo afloopt op 8 december, wat betaal ik dan voor december. Toch niet het volle bedrag right? Doen ze dan ((maandprijs) / dagen in die maand) * 8 ofzo?
En heb je dan eigenlijk t/m 8 december? Dus tot 9 december 0:00 's nachts? Of hoe zit dat.![]()
![]()
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesurquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
yo negers, als mijn (opgezegde) telefoon abo afloopt op 8 december, wat betaal ik dan voor december. Toch niet het volle bedrag right? Doen ze dan ((maandprijs) / dagen in die maand) * 8 ofzo?
En heb je dan eigenlijk t/m 8 december? Dus tot 9 december 0:00 's nachts? Of hoe zit dat.Jawel, je keek.![]()
De enige white-ass in dit topic zal wel even reageren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
En heb je dan eigenlijk t/m 8 december? Dus tot 9 december 0:00 's nachts? Of hoe zit dat.
Volgens mij betaal je in december dan nog 8/31ste van je maandbedrag (en krijg je dat uiteraard ook aan bundel), of lopen je termijnen gewoon van de achtste tot de achtste en betaal je rond de 23ste.Deathlift or Die.![]()
En ik maar denken dat men nog met de tamtam lag te rotzooien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesurYeah zoiets dacht ik al, thanks. Kun je dan vanaf 8 december 0:00 niet meer shit doen? Of vanaf 9 december 0:00?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De enige white-ass in dit topic zal wel even reageren.
Volgens mij betaal je in december dan nog 8/31ste van je maandbedrag (en krijg je dat uiteraard ook aan bundel).![]()
Ik dacht hier wel mensen te treffen die dat zo uit hun mouw schudden, zodat ik niet weer met die salesmen aan de telefoon zit met hun geweldige 'voordelige' acties.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas en CB zijn gisteren naar een ONZ meet geweest zag ik._!
Assertiviteitscursus iets voor jou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht hier wel mensen te treffen die dat zo uit hun mouw schudden, zodat ik niet weer met die salesmen aan de telefoon zit met hun geweldige 'voordelige' acties.![]()
![]()
nee nerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas en CB zijn gisteren naar een ONZ meet geweest zag ik.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
CB na meet met Sala en Phanto in Melkweg: "huhu nooit meer meeten met Vas"quote:
CB jaar later na KLB SC Facebook meet met Gridlok en Chai "haha hai Vas, geintje"
![]()
lees die post van leell over wat hij dieptriest vindt. Dan weet je genoegquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
O rly?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lees die post van leell over wat hij dieptriest vindt. Dan weet je genoegIf not now, then when.![]()
Link?SPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Link?Lees vanaf hier: ONZ / Nachtbaggerbijeenkomst (16-17 november) - AmsterdamSPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Assessment vind ik ook wel een goeie, sowieso wel een mooi woord, maar er zit ook ass inquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Competentiemanagement is een goede tweede..
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Assessment vind ik ook wel een goeie, sowieso wel een mooi woord, maar er zit ook ass in.
lol hbo
![]()
Geeft niet, jullie zijn weer goed voor andere dingenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij eenvoudige schoenenlappers bedrijven nou eenmaal geen wetenschap.![]()
![]()
Ervoor zorgen dat jij dat kan blijven doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geeft niet, jullie zijn weer goed voor andere dingenjij hebt ons dus meer nodig dan andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat jij dat kan blijven doenjij hebt ons dus meer nodig dan andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bazenreplyquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eindig vooral levens. Een familietraditie..
![]()
Jullie eten mensen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eindig vooral levens. Een familietraditie.Deathlift or Die.![]()
TeleG represent. Geen zin om foto te spiegelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesur
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:09 schreef krioro het volgende:
[..]
TeleG represent. Geen zin om foto te spiegelen.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Zo, ik heb gewoon spierpijn van een les bodypump die ik heb gevolgd in Vas d'r hood.
#nohommo #okbeetjehommoDeathlift or Die.![]()
Oke, cool.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB na meet met Sala en Phanto in Melkweg: "huhu nooit meer meeten met Vas"
CB jaar later na KLB SC Facebook meet met Gridlok en Chai "haha hai Vas, geintje"
![]()
Alsof jij niet naar encore wilde komen om mn dollo te bevochtigen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, slechts puur en alleen voor je gastenlijst + drankmuntjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij niet naar encore wilde komen om mn dollo te bevochtigen.
Al zal deze uitspraak in de toekomst nadelig voor mij uitpakken als je nog 's zoiets hebt![]()
![]()
En de gewillige encoresletjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, slechts puur en alleen voor je gastenlijst + drankmuntjes.
Al zal deze uitspraak in de toekomst nadelig voor mij uitpakken als je nog 's zoiets hebtThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mwah, als ik had geweten dat Davids aanwezig wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En de gewillige encoresletjes![]()
![]()
.
![]()
dudequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:33 schreef Ethanolic het volgende:
Zo, ik heb gewoon spierpijn van een les bodypump die ik heb gevolgd in Vas d'r hood.
#nohommo #okbeetjehommo![]()
Met hot sauce.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha kænker.
Opmeten, opeten, doe met me wat je wil.
HAHAHA Sala Adin op Google Images, 3e picquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:21 schreef krioro het volgende:
Inb4 Sala over ons over Jumi trouwens..
![]()
Hahahaha wtf Gquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA Sala Adin op Google Images, 3e pic.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA Sala Adin op Google Images, 3e pic.
AHAHAHA wat ik nu weer vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: