SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/user/sidjeh
[ Bericht 0% gewijzigd door aight1 op 14-11-2012 20:04:37 ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
What else is new bij ROC'squote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
Stond gister en vandaag trouwens dik veel politie voor die ROC daar.![]()
![]()
Edgar Davids bij Encore.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
MI GADO. ZLATAN
Overigens was dit z'n 4e van de avond
[ Bericht 43% gewijzigd door jna op 14-11-2012 22:45:13 ]Jawel, je keek.![]()
Zlatan
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kan deze niet meer genomineerd worden voor goal van het jaar?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef ThaTim het volgende:
Kan deze niet meer genomineerd worden voor goal van het jaar?retarded dat ze die nominaties in november al doen, alsof er in resterende anderhalve maand niet meer gescoord kan worden
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Belachelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neeretarded dat ze die nominaties in november al doen, alsof er in resterende anderhalve maand niet meer gescoord kan worden
Zlatan
Godverdomme die manquote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef jna het volgende:
MI GADO. ZLATAN
[ afbeelding ]
Overigens was dit z'n 4e van de avond![]()
Deathlift or Die.![]()
Lol whut.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:36 schreef jna het volgende:
MI GADO. ZLATAN
[ afbeelding ]
Overigens was dit z'n 4e van de avond![]()
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Ik zag der serieus niet.
Deathlift or Die.![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
Ik zag haar ook niet.
full stops and exclamation marks![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tevens krioro-chick.
[ afbeelding ]
![]()
HAHA wooow
_! Goeie
.
![]()
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef Ethanolic het volgende:
Zo zou je dWc niet zien in het donker #negergrapjes.. Vlgs mij ben ik pcies zelfde als JB zelfs
.
Zou je deze geven?
Ik sowieso, kan me niet groot genoeg zijn. inb4 Norma Stitz
![]()
![]()
Hij was gewoon makkelijk okquote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je 50 shades of black hebt ben ik 25 zo ongeveer hoor. Vlgs mij ben ik pcies zelfde als JB zelfs
.
was geen directe aanval ofzo
Wel altijd leuk als die jehova's hier aan de deur komen. Had een keer echt dat ik voor het raam stond te kijken omdat diegene zo zwart was dat ik het echt niet zag (totdat hij zijn mond open deed)
Wutttt rugklachten alles.quote:
Ken je die nieuwe commercial, van die vrouw die aan haar man vraagt of ze een borstverkleining vergoed zou krijgen. Die man![]()
Deathlift or Die.![]()
No stress tokquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hij was gewoon makkelijk okwas geen directe aanval ofzo
Wel altijd leuk als die jehova's hier aan de deur komen. Had een keer echt dat ik voor het raam stond te kijken omdat diegene zo zwart was dat ik het echt niet zag (totdat hij zijn mond open deed). Soms zie je wel van die figuren met een aubergine-tint ja
.
Nope, heb je linkje?quote:Ken je die nieuwe commercial, van die vrouw die aan haar man vraagt of ze een borstverkleining vergoed zou krijgen. Die man![]()
![]()
![]()
And you smell good just like some neeeeew shoooeeeees.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
And you smell good just like some neeeeew shoooeeeees.![]()
Ik heb muziek afgezworen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je nog wat Put It In My Video-achtige muzak om mijn aanstaande winterdepressie te doorstaan?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb muziek afgezworen.![]()
![]()
![]()
Nope zal even opletten als hij weer op komt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No stress tok. Soms zie je wel van die figuren met een aubergine-tint ja
.
[..]
Nope, heb je linkje?Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Geen idee, maar zijn paints waren echt meesterlijk, mede door dit soort saillante detailsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Ethanolic het volgende:
Van welk topic van Ensaf was die ookalweer?.
![]()
dat is toch de kat van jb? :sI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO II
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef ThaTim het volgende:
eh jb ik kijk wel moet de nieuwste ook nog zien, kijken we saampjes wel nu etha druk is met BO IITop, kutspel heeft me vervangen
.
X-men The last stand (3) vond ik zo geweldigWat een actie in die film en Magneto is zulks een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |