quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Moesten ze in het stomaatje liggen?
Bedrijfseconomie, net als ik nuquote:
Was wel leukerquote:
ramptoeristquote:
Beter dan 5 dagen op rij steeds hetzelfde gerecht perfect op het bord. Dan is de lol er snel af.quote:
half 9 wel bonje met de buren kijkenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter dan 5 dagen op rij steeds hetzelfde gerecht perfect op het bord. Dan is de lol er snel af.
Juul dacht ook aan andere gaten, de viespeukquote:
quote:
Cut! dat de camera uit moestquote:
Een van de kandidaten heeft gestudeerd aan de Katholieke Universiteit Tilburg, daar zal hij wel aan refererenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend
Dat is alweer een tijdje de KUB hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een van de kandidaten heeft gestudeerd aan de Katholieke Universiteit Tilburg, daar zal hij wel aan refereren
Soms beiden met laptop op schootquote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Zitten jullie net als b&g met 2 pjoeters naast elkaar te Fok!ken
En telefoons in de buurt om elkaar ff te whatsappen natuurlijk... Anders kun je niet eens met elkaar communicerenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Soms beiden met laptop op schoot
Ik ook, vooral hoeveel mensen er komenquote:
Maar uiteindelijk toch nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik gelijke plakken snijden?! JE MOET GELIJKE PLAKKEN SNIJDEN!
Geen ideequote:
Denk het. Top 18 chefs hequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, zag ik daar de return of Robbie?
Van dit seizoen gok ik. En dan ook weer tegen chefs uit dit seizoen.quote:
keiveulquote:
Hebben ze speciaal voor ons gedaanquote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Alle kandidaten terug waar de kijkers jeuk en rode vlekken van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |