Ja serieusquote:
No shit.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ezels zijn juist notoir om hun koppige gedrag aka stil blijven staan.
Laat meer zien!!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is lang niet het ergste filmpje van FOK!kers
Ik ben beledigd.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Vas, Krioro is![]()
Terwijl jullie UI's helemaal niet op elkaar lijken
Als je op een ongetraind paard/ezel whatever zit krijg je echt wel een rodeo hoor, dat beest denkt dan wtf.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef krioro het volgende:
[..].
Ja, jij zegt rodeo, never gonna happen.
INb4 filmpje van Lamon waar hij vreselijk leip doetquote:
quote:
JA NIET DUS GODVERDOMME LEER MIJ WAT OVER EZELS.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je op een ongetraind paard/ezel whatever zit krijg je echt wel een rodeo hoor, dat beest denkt dan wtf.
Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar AdvancedPower neemt de taart.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
INb4 filmpje van Lamon waar hij vreselijk leip doet
Wajo, je bent zelf een ezel, koppige neger.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
JA NIET DUS GODVERDOMME LEER MIJ WAT OVER EZELS.
AdvancedPower! Het geestelijk gehandicapte KLB huisdiertjequote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What... the... fuck... Wie is dit?!?!?!
Ze houden niet van klaverjassen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
JA NIET DUS GODVERDOMME LEER MIJ WAT OVER EZELS.
Woooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
Is dat ้cht AdvancedPower? Wuahahuaahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
AdvancedPower! Het geestelijk gehandicapte KLB huisdiertje
Nasty, hmmm?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Woooooooooooooooooooooooooooooooooow![]()
Ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat ้cht AdvancedPower? Wuahahuaahahaha
Niet sexy?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, holy crap... Wat mankeert die dude joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |