Jaquote:
Knopjes zijn dan wel heel erg kleinquote:
Nee hoor, ik bekijk dit topic op m'n iPad 3 en mijn knop is in verhouding kleinerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Knopjes zijn dan wel heel erg klein
even groot als op een iPhonequote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Knopjes zijn dan wel heel erg klein
Ja, hoelang duurt dat nog?quote:
iCandy?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoelang duurt dat nog?
Ik wil die oogverblindende iCandy gebruiken om mijn muziek in af te spelen
Woordspeling op eye candy.quote:
Brpn: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=eye%20candyquote:Eye candy: Something that is incredibly pleasing to the eye.
Ahaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Woordspeling op eye candy.
[..]
Brpn: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=eye%20candy
Niet grappig en eigenlijk notebaarquote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ctrl + f4 voor windows gebruikers.
My badquote:Op woensdag 14 november 2012 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bekijk dit topic op m'n iPad 3 en mijn knop is in verhouding kleiner
in elk topic notebaar behalve in het grote apple topic natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet grappig en eigenlijk notebaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet grappig en eigenlijk notebaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Alleen bazige applegebruikers hebben hem in zijn of haar sign
Kom dan, met je 4-inch scherm!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kom dan, met je 4-inch scherm!
Het idee van een telefoon is juist dat het scherm precies zo groot is dat je hem met 1 hand kunt bedienen. Daarvoor is de note te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because you know i'm all about that ass
Daarom is de Note ook niet écht een telefoon. 't Laat meer het midden tussen een smartphone (formaat iPhone) en een tablet (formaat iPad Mini).quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef blow... het volgende:
[..]
Het idee van een telefoon is juist dat het scherm precies zo groot is dat je hem met 1 hand kunt bedienen. Daarvoor is de note te groot.
Het lijkt mij inderdaad wel erg fijn, maar ik heb al een tablet. Ik wacht op de lumia 920. Als ik die niet neem heb ik nog 4 maanden om een nieuwe uit t kiezen, en dan moet ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daarom is de Note ook niet écht een telefoon. 't Laat meer het midden tussen een smartphone (formaat iPhone) en een tablet (formaat iPad Mini).
Ik wil inmiddels niets anders meer, echt ideaal gewoon
Waarom is het ideaal om een telefoon te hebben die niet echt een telefoon is?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Daarom is de Note ook niet écht een telefoon. 't Laat meer het midden tussen een smartphone (formaat iPhone) en een tablet (formaat iPad Mini).
Ik neem aan dat je alt + F4 bedoelt of ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ctrl + f4 voor windows gebruikers.
Ctrl+f4 sluit het venster i.p.v. het hele programma. Het resultaat is dus wel aardig vergelijkbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alt + F4 bedoelt of ik snap de grap niet.
quote:
Amen to that!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
Alleen bazige applegebruikers hebben hem in zijn of haar sign
Omdat ik dan geen tablet meer nodig heb. Ik bedoel, voor mij is 'ie wel net zo handzaam als een telefoon (past netjes in mijn broekzak en mijn vorige telefoon (HTC Desire S, 3.7-inch) bediende ik ook met twee handen) dus ik lever niet in op gebruiksgemakquote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is het ideaal om een telefoon te hebben die niet echt een telefoon is?
DIG / Mycom Apple veiling topicquote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef blow... het volgende:
Mocht iemand op zoek zijn naar een ipad 3
http://www.mycom.nl/Veiling/AuctionLot/958000.aspx
Het is een nieuwe...
Of een tablet die niet echt een tablet is.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is het ideaal om een telefoon te hebben die niet echt een telefoon is?
quote:“Microsoft knows, but conceals and fails to disclose in its advertising, marketing or promotional materials, that the Windows RT operating system consumes approximately 16 GB of the represented storage capacity of the Surface RT tablets,”
Daar zie ik dus totaal geen negatief punt in. Je hebt in principe 'the best of both worlds': lange accuduur, groot scherm, goede bereikbaarheid...quote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een tablet die niet echt een tablet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |